1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
oioi01 píše: assassin> tak od oka asi jen vyrazne vic sjetou jen jednou deskou...?
Tohle je antisportovni auto a navic zadni naprava, takze tam je jen jeden pistek…
Naposledy editováno 06.11.2023 16:47:21
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: oioi01> je lepsi vymenit za par stovek desky (netusil jsem, ze jsou tak levny a ze je to tak easy to vymenit )
Tak tak - a když už to děláš tak vzít rovnou třeba Starliny, po stovce balení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Ale ja nejezdim dalnice a ani nejak agresivne nebrzdim, takze kdo vi, jestli by se nezvlnily....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Navic s tim jezdime hlavne kolem baraku. A vic jak 120 se s tim sam bojim...
Takze tam davat top dily me prijde zbytecne....
Mit novejsi auto na litani po dalnici, tak samo tolik nesetrim...
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
A naopak až ty falsa ATE?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Beru odtamtud leta olej a filtry.
Brzdy brzdi ok a bez pazvuku. Jel jsem si trosku svizneji nakoupit a nechapu proc to pri brzdění na semaforech pousti varovky…
All: Jinak od te doby co jsem opravil senzor teploty výfukových plynu jede auto opet ok a opet chlasta jak protrzene. Se špatným senzorem jelo do 3tis normalne, pak mrtvo. Takhle se jednotka chova pokud je závada na systemu dpf. Vyjel jsem takhle jednu nádrž a spotřeba jako driv, po vyjeti nadrze se ale na displeji objevila hláska o zaplněném filtru. Po opravě to opet začlo regenerovat a hláska zmizela.
Diag na volnobeh ukazuje rozdíl tlaku 8mbar - podle diag je tahke hodnota normalne v rozpeti 5-20mbar - z toho usuzuju, ze filtr neni jako novy, ale ani total KO a DPF by se nemelo nejak nadměrné vypalovat. Z vyse zmíněného mi ale vychazi jako pravděpodobne, ze se filtr nadměrné regeneruje a diky tomu to chlasta - kdyz se nevypaloval tak to zralo jako driv.
Ted jsem jednu nádrž vyjel tak, ze jsem to netocil pres 3k rpm, abych simuloval stejny jízdní režim… ono mit to ani predtim moc nevadilo, nad 3k to tocim kdyz opravdu specham, pri předjíždění apod… svizne cestovani s tim slo normalne, pri 3k na sestku to jede 170…
Tzn vyčistit filtr? Nebo rovnou novej?
Jo a jeste jsem nezkoušel nucenou regeneraci pres diag - nedavno jsem to delal na kamaradovo E61 a tam to vynutí regen pri jízdě, volvo to ma jinak, tam se da vynutit regen jen na miste, auto zvedne volnobeh na 2tis a takhle to jede (údajně - info z diag) 20min - zkusil jsem jestli to jde, ale pak jsem to zarazil. Bojim se aby mi to neshorelo jak papír od burtu - zkousel nekdo?
A kdyz uz jsme u toho, doporučení na nakej fajnej hasicak, neco co nedela bordel (mam v garazi prášek a obavam se, ze je lepsi vyhoret, nez uhasit oheň timhle svinstvem) tzn CO2? Necham si poradit, požárům nerozumím vubec
Naposledy editováno 07.11.2023 19:50:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
nejvíc ty 5.000krát za minutu
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
oxygen píše: Kolik zápalů má 4v na jednu otáčku kliky?[/img]
dva
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Stev píše: dva
Já se neptal, já mu nadhazoval
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
oxygen píše: Já se neptal, já mu nadhazoval
Hm takze 5000 zapalu za minutu, dva zapaly na otacku, tak to mame 2500 otacek za minutu … no tak to je panecku jizda
Uz konecne vim, kolikrat zapali ctyrvalec na otacku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Medved píše: assassin> Takova univerzalni konstanta pro vsechny 4valce .
I dvoutaktní? A co vznětové?
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: Hm takze 5000 zapalu za minutu, dva zapaly na otacku, tak to mame 2500 otacek za minutu … no tak to je panecku jizda
Ano, myslím že těch 2,5 tis. ot/min je pro pořádnou jízdu optimum - tam cca mají ty naše turbodýzly nejlepší zátah přece
Na vlákno o autech jsem napsal "každej tady milujeme výbuchy, nejvíc ty 5.000krát za minutu" - v čem problém?
.. hele dnes večer budu v Horomericich, tak bych ti mohl hodit něco k pití a esli budeš drzej na staršího, tak třeba Molotovův koktejlek oknem - dal by sis?
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
To by Jawa asi nedala