Všechno to začlo, tím že jsem si sundal válec z motorky a odvezl jsem ho do motocentra na výbrus. Za cca 14 dní jsem si jel pro válec, který byl vybroušený, ale také opískovaný (opískovat jsem ho nechtěl, ale špatně jsme se pochopili a pan Lindner to pochopil tak, že když chci opískovat válce na pionýra, tak má opískovat i tento válec) válec jsem si vezl spokojený domu společně s pístní sadou a válci na pionýra co jsem mu také dodal na výbrus. Motorku, když jsem skládal, tak se mi kousnul šroub v závitu, ve válci. Vůbec jsem tomu nerozuměl, po několika nahřívání a mazání šroubu se šroub ve válci zalomil. Nešlo mi do hlavy, proč se najednou kousnul a zalomil se. Jelikož jsem to dělal po prvé, tak mi to nějak moc nešlo a chtěl jsem mít jistotu, že nic už nezničím, tak jsem celou motorku odvezl do Motocentra Kurt Lindner a poprosil pana Lindnera o vyndání zalomeného šroubu a složení válce a hlavy. Pan Lindner podotkl „vždyť jsem ti přece říkal, že ty závity musíš vyfoukat kompresorem, že jsou plný písku z toho pískování“ a dále mi předem řekl, že mi vršek motoru složí, ale že si účtuje 500kč/hod. Řekl jsem si, že za kvalitní práci zaplatím a že dýl jak 4 hodiny se vším všudy to přece dělat nebude. Mimochodem jedná se o jednoválcovou šestistovku (enduro). Přijel jsem od pana Lindnera domu a telefon. Pan Lindner mi volal, že je velká vůle na ojnici a že nemá cenu to skládat, s čímž měl pravdu. Zeptal jsem se pana Lindnera na odhadovanou cenu a to mi nebyl schopen říct, ale říkal jsem si, že víc jak 10 – 15 000kč to nebude stát s výměnou ojnice za 4500kč… Domluvili jsme se, že motor rozeberou a já přijedu se podívat a podiskutujeme, co vše vyměníme. Přijel jsem na dílnu, motor na ponku do šroubku rozebrán a už byla zrepasovaná klika s novou ojnicí, na čemž jsme se ani ještě nedomluvili, že to opravdu udělat chci. Když mi ukázal co vše je potřeba udělat, aby by byl motor v suprovém stavu, tak jsem docela koukal. Ale po tom, co jsem od něho slyšel, že odhadovaná částka jen za materiál je 39 000kč bez práce a to není prý konečná cena jsem šel do kolen. To už jsem v tom byl u něho za 15 000 v tuhle chvíli (bez toho výbrusu, …jen rozebrání motoru a repas kliky a nakoupení ložisek) tak jsem šel do kolen. (Byli špatné 2 převodová kolečka, olejové čerpadlo, ložiska, gufera, rozvodový řetěz..) Šel jsem to rozdýchat ven před prodejnu a řekl jsem si, že vážně nedám za repas motoru tu samou částku, jako jsem dal za tu motorku, hlavně jsem ani 40 000 vážně neměl. Motor jsem si vzal do beden a motorku bez motoru hodil na vozejk a zaplatil jsem 15 000kč za tu kliku, rozebraní motoru a ,ložiska. Po cca 3 měsících jsem sehnal pána co byl ochoten mi motor složit né za 500kč/hod. Veškeré díly co byly potřeba vyměnit jsem si nakoupil sám. Motor se složil za levnější částku a já si spokojeně motor zajížděl. Byl jsem smířenej s tím, že jsem do motoru narval několik tisíc, ale říkal jsem si, že aspoň ten motor mám nový. Po cca 2000km jsem motor zadřel. Odvezl jsem to pánovi, co mi motor skládal a ten objevil chybu! Byl otočen v klikové hřídeli spodní ojniční čep, v kterém jsou kanálky. Kanálky byly tímto zneprůchodněny a tak se nemazal horní ojniční (pístní) čep. Což znamenalo, že chyba není na mé straně, ale toho kdo skládal tu kliku. Motor jsme odvezli k panu Lindnerovi a ten, že tomu něvěří že by udělali chybu a že se to vždy profoukává a kontroluje, zda je to v pořádku. Dcera když viděla pana Lindnera vytočeného, tak mu radši udělala kávu, aby se uklidnil. Otočený čep byl poznat už ze sundaného válce. Pan Lindner ale řekl, že si motor nechají a podívají se dovnitř. Během 14 dní mi pan Lindner volal, že mám pravdu, že ten čep byl otočen, ale že jsme nevyměnili olejové čerpadlo, jak mě předem upozornil, že chce už vyměnit raději. Pan Lindner nedokázal pochopit, že když zaslepili cestu mazání, tak by to neutlačilo ani čerpadlo z tatrovky. No co… pan Lindner nic o náhradě škody neříkal a jen neustále hledal chyby na mé straně. Hledal jsem si soudního znalce a právníka. To by ale stálo moc peněz a tak jsem se na to vykašlal a řekl si, že ty peníze dám radši za nové díly. Po měsíci jsem volal panu Lindnerovi, že si pro to přijedu a on že jo, ať si přijedu.. Přijel jsem tam a čuměl jsem jako puk… Válec po výbrusu, nově slisovaná klika s novou ojnicí, nová pístní sada.. no měl jsem radost. Řekl jsem si, že ten pan Lindner asi nebude tak špatný člověk. Podepsal jsem mu papír o vyřízení reklamace a jel spokojeně domu. Rozložený motor jsem zase odvezl k pánovi, co mi motor skládal a při tom, co jsme se na válec koukali, tak jsme našli hluboké rýhy ve válci a to mě zase vytočilo a řekl jsem si, že napíšu tenhle článek. To si říká odborný servis na motocykly, když mi otočí čep (ok stane se), ale že válec pořádně nevybrousil mě vážně vytočilo. Asi si prostě frajéři objednali pístní sadu a podle toho to vybrousili. A čus bus.. práce na hovno za těžký prachy. Nejradši bych tam znovu sjel a ten válec bych mu ….. tddm.
Schrnutí: Řekl jsem si, že dělají určitě kvalitně a taky si za to nechají zaplatit. Omyl! Skutečnost? Práci dělají na hovno a ještě si za to nechají platit.
jo ještě něco: poprosil jsem ho o objednání rozvodového řetězu s nýtovací spojkou... dodal mi rozvoďák v kuse. Prý za to on nemůže že záleží na dodavateli. Když byl motor rozložen celý znovu, tak jsem ho poprosil o rozvodový řetěz vkuse... tdddm přesný opak přišel s nýtovací spojkou. Prý záleží na dodavateli... hlavně že předtím říkal jo není problém, objednáme nýtovací.
Budu rád, když mi do komentáře napíšete vaše zkušenosti s tímto servisem. O tom, jak mají drahé díly na veterány ani nemlubím vyplatí se zaplatit poštovný a objednat z netu
1 reakcí na tento příspěvek Liberec Motocentrum Kurt Lindner - zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Liberec Motocentrum Kurt Lindner - zkušenosti
http://www.motorkari.cz/tema/?t=122338
Dělal jsem tu motor do péráka a kola do převodovky se museli koupit taky u něj. Bohužel asi Čínské repliky , jelikož mezi novými a původními koly byl rozdíl v šířce kola až 1,2 mm. Po hádce s ním na prodejně mi kolečka vyměnil. Už pár let tam nechodím a mám klid. Jinak výbrusy umí v nedalekém Mníšku.
Mejtský v Boru by ti to neudělal? Nevím jak dnes, ale dříve dělal běžně servis nejen Suzuki. Máš to u nosu.
1 reakcí na tento příspěvek Liberec Motocentrum Kurt Lindner - zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Liberec Motocentrum Kurt Lindner - zkušenosti
jetam píše: RUTAN> tohle me nikdy nepřestane fascinovat.kor v dnesni době internetu
nj..je to prosté - přebytek poptávky a většina lidí nečte popisy zboží, natož si hledat nějaké recenze. takže je jedno, že jsi zmrd, práci máš pořád, jen jí máš méně. a to méně znamená, že stejně víc než na co máš kapacitu. s dobrou pověstí jsi většinou kapacitně úplně v prdeli:D
JardelT píše: jak to čtu, tak se to už tento servis pomalu dotahuje na známý Motocentrum Olomouc
když si dáš tu práci, tak tu někde vyhrabeš starou anketu o nejhorší motofirmu v čr... vyhrál to tenkrát Pavelka, druhý byl Kurt:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Liberec Motocentrum Kurt Lindner - zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek Liberec Motocentrum Kurt Lindner - zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Liberec Motocentrum Kurt Lindner - zkušenosti
jetam píše: RUTAN> tak jasne a dle logiky ten krám tu je už dost dlouho, tak nemuze betj špatnej jinak by zkrachoval má furt plno
Jestli je ta nemovitost v osobním vlastnictví tak při minimálních nákladech se nějaký joudove najdou vždycky
1 reakcí na tento příspěvek Liberec Motocentrum Kurt Lindner - zkušenosti
Pokorný - výbrusy a generálky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Liberec Motocentrum Kurt Lindner - zkušenosti
Gahan37 píše: Jestli je ta nemovitost v osobním vlastnictví tak při minimálních nákladech se nějaký joudove najdou vždycky
no..minimální náklady v tomhle případě znamenají třeba 120-150tkč měsíčně... kdybych počítal čtyři zaměstnance a energie. a na to potřebuješ vyservisovat/ prodat za půl milionu měsíčně, abys byl na nule. Ale tak to nemůžeš brát, musíš investovat do zboží, skladu a propagace, jinak se to dnes dělat nedá, když všichni chtějí všechno "včera"
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Liberec Motocentrum Kurt Lindner - zkušenosti
Gahan37 píše: RUTAN> Tak jak to ten kluk dělá že funguje....i když někdo mě říkal že mu to živí prodej čtyřkolek....
Já v jednom příspěvku četl že mu týpek dovezl 4kolku na běžný servis u zánovního stroje a když si jí přivezl domu zjistil že tam má tlumiče buhví z čeho a uplně po smrti .
Byl jsem u něho v zadu a dílnu má velmi slušně vybavenou, ale toto jednání a i chování na prodejně je na přesdržku.
1 reakcí na tento příspěvek Liberec Motocentrum Kurt Lindner - zkušenosti
Chlapovi tam musi chodit hodne lidi, jinak by se to uz davno polozilo...a tech spokojenych musi byt pravdepodobne mnohem vic nez tech nespokojenych no...
"Fichtlař20" - je fakt super myšlenka nechat v opravě vrtat více lidí - to je vždy recept na problémy...
"2stroke" - souhlasím - to je i ve sportu - čím více diváků, tím více ...
2 reakcí na tento příspěvek Liberec Motocentrum Kurt Lindner - zkušenosti
Naposledy editováno 26.10.2023 18:45:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Liberec Motocentrum Kurt Lindner - zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Liberec Motocentrum Kurt Lindner - zkušenosti
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dlouho očekávaná aktualizace Yamaha XT 600 E, Yamaha XT 600Z | Malcolm1986 | 2 | 13.8.2024 v 00:47 2stroke |
Yamaha XT600 1989 problém so štartrom Yamaha XT 600 E | Franto28 | 2 | 22.7.2024 v 19:05 Milos1 |
XT 600E dusí se a chcípá Yamaha XT 600 E | Boky | 12 | 8.7.2024 v 18:08 krokoš |
XT 600 E nedobiji Yamaha XT 600 E | XT_600 | 17 | 1.6.2024 v 21:05 kawarer |
Motard kola na motocykl Yamaha XT 600 E Yamaha XT 600 E, Yamaha TT 600 R, Yamaha TT-R 600 | Muluri | 15 | 8.1.2024 v 11:17 Muluri |