Při ostrém dobrždění v menší rychlosti se mi roztřese celý předek motorky.V náklonu v zatáčce se musí pustit brzda abych nešel na hubu.
Co jsem doposud vyměnil a problém stále trvá.
Výměna ložisek v předním kole,výměna třmenů,nové brzdové desky,výměna oleje ve vydlích,dotáhnutí krku řízení,nové kotouče.
Co dál zkontrolovat případně vyměnit?
Potkal jste se stímto někdo a případně co vám to způsobovalo.
Napadl mě ještě křivej ráfek na předku,ale teď už se mi nechce vyhodit bůra za jetej.
Případně pokud by mi mohl zapůjčit někdo z vás bylo by to super,jde cca o půl hoďky než vemu ostřeji za brzdu a buď se to projeví nebo ne a já budu vědět co dál.
Předem díky za rady a řipadnou pomoc.
Mám gsx-r 1000 K7 a stejný ráfky jsou od K5 až K8
1 reakcí na tento příspěvek Třese se předek motorky při ostrém dobrždění v zatáčce
Naposledy editováno 02.10.2023 15:46:13
Ložiska do krku budu řešit až na zimu,když jsem zkoušel vakl žádnej nebyl.Motorka byla podložená,kolo dole a brali jsme za vidle i tak jsme radši krk přitáhli.
Vrchní brejle jsem vyměnil,to jsem nenapsal,byl tam strhlej závit od neorigo šroubu.
Když jsem kupoval tak to nedělalo,ale tekla pravá vidle.Olej rosil do třmenu a bylo to mastný.Takže to určitě na té pravé straně nebrzdilo jak mělo.Vyměnili jsme olej gufera přeměřili pružiny-ok.
Po montáži se to hned objevilo.
Motorka padlá byla,ale už je to dlouho.Nájezd km byl ročně pravidelný dle cebie.
Ten co to měl tak chytil šutr do chlaďáku,takže jsem měnil i ten,byl pouze zalepenej a nechladilo to jak mělo.
Tím mě to teď vede k tomu kolu,jestli te šutr nebyl větší.Jezdil s tim po prdeli a jestli s tím cvaknul dolů a chytil větší šutr????
Kolo roztoc (na vyvazovacce) jestli viditelne nechodi stranove nebo "nahoru dolu", a sehnat nekde na chvilku na projeti / par zabrzdeni jiny je asi nejrozumnejsi jak prijit na to kde hledat dal.
Edit: Vzhledem ke vsemu co si napsal se klonim k tomu ze je bouchlej rafek. Jsou fimy co ho umi srovnat.
Naposledy editováno 02.10.2023 16:07:45
Změna žádná
1 reakcí na tento příspěvek Třese se předek motorky při ostrém dobrždění v zatáčce
Ale zas mám zrepasovanej předek?
Naposledy editováno 02.10.2023 16:25:32
(reakce na) Třese se předek motorky při ostrém dobrždění v zatáčce
mara-fous-k3 píše: No tvl jestli to je kolo tak mě trefí?
Ale zas mám zrepasovanej předek?
muze ti to delat i oskakana guma na krivym rafku. Jako ze pocatek je bouchlej rafek a pak se to stupnuje tim jak se guma oskace.
Gumy jsem řešil jako první,pak kotouče,desky,repas třmenů,pak jiné třmeny,brejle,utažení krku,další desky.
Teď už zbývá případně výměna ložisek v krku,ale ty jsou po kontrole v pořádku a zkusit jiné přední kolo
1 reakcí na tento příspěvek Třese se předek motorky při ostrém dobrždění v zatáčce
Ale pokud to kope při brždění, tak bych hledal chybu v kotoučích potažmo taková špinavá dosedací plocha taky nadělá pěkný bordel. Dotahoval jsi kotouče momenťákem?
Koplý disk bys poznal i vizuálně. Případně obětuj 800 za tohle a změř hazivost kotoučů.
Když zmáčkneš páčku, neohýbá se kotouč do strany?
1 reakcí na tento příspěvek Třese se předek motorky při ostrém dobrždění v zatáčce
Včera jsem umyl motorku a u toho jsem vyčistil jak třmeny tak kotouče a žádná změna.
2 reakcí na tento příspěvek Třese se předek motorky při ostrém dobrždění v zatáčce
Naposledy editováno 02.10.2023 20:18:04
Vidle chodila jak měla z kluzáků,nebylo znatelný žádný zadrhnutí i při rozborce šlo všechno hladce ven,zpátky.
Vidle jsme dělali na dvakrát a po druhé zkontrolovali pružiny složení i případné zadrhnutí,vše ale chodilo jak mělo
Jsou tu dvě věci které nejsou měněny a to je kolo a ložiska v krku,ale jak jsem psal krk zkontrolován.Kamarád co mi s tím pomáhá dělal 10 let u Hondy v autorizáku takže ví co a jak má být a chodit.
Teď je pro mě důležitý sehnat na zápujčku to kolo ať můžu vyloučit případně další věc a soustředit se na další.
Už se mi tady přeci jen válej zdravý třmeny a použitelný kotouče
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Třese se předek motorky při ostrém dobrždění v zatáčce
Fueltank píše: Já teda pokud skládám předek, tak dotahuju napřed osu+šroubky a pak až brýle.
Ale pokud to kope při brždění, tak bych hledal chybu v kotoučích potažmo taková špinavá dosedací plocha taky nadělá pěkný bordel. Dotahoval jsi kotouče momenťákem?
Koplý disk bys poznal i vizuálně. Případně obětuj 800 za tohle a změř hazivost kotoučů.
Když zmáčkneš páčku, neohýbá se kotouč do strany?
To myslim nebude uplne dobre. Podle me se nejdriv dotahnou vidlice ve spodnich brylich, pak se nasunou hroni bryle. Pak kolo a zatahnou se dve pulky osy k sobe, pripadne osa proti jedne vidlici. Osa by na kedne strane mela volne chodit v noze vidlice, propruzit predni kolo, aby se osa ustavila tak, ze zustanou vidlice rovnobezne a sroubky co sviraji osu se utahuji az posledni…
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Třese se předek motorky při ostrém dobrždění v zatáčce
A já sázím na špatně sestrojené a utahnuté vidle, nota Bene pokud měnil okulár a před tím saháním do vidlí to nedělalo.
Některá vidle( držák třmenu) bude vyosená vůči kotouči a při brzdění to bude mít tendenci ohýbat kotouč. Koplý disk by třepal i bez brzdění.
1 reakcí na tento příspěvek Třese se předek motorky při ostrém dobrždění v zatáčce
Kotouce jsou nove jakoze nove, nebo jine? Brzdice predpokladam jsou z jete motorky…
Kotouče funglovky,třmeny starší.
Motorka se chová normálně,jede rovně,nic se nikde neděje až do momentu dobržďování.
V malé rychlosti při dobržďování např. do křižovatky je i cítit od předku jako když se se hryžou brzdy.Je to slyšet i cítit v rukách,že brždění nemá hladký průběh ale kousavý.To už se děje opravdu v minimální rychlosti.Při cca 50km/h a skočení po brzdě se to poté projeví ve vyšší míře a rozskáče se a rozklepe se celý předek motorky.
1 reakcí na tento příspěvek Třese se předek motorky při ostrém dobrždění v zatáčce
1 reakcí na tento příspěvek Třese se předek motorky při ostrém dobrždění v zatáčce
Fueltank píše: Ozzy_>
A já sázím na špatně sestrojené a utahnuté vidle, nota Bene pokud měnil okulár a před tím saháním do vidlí to nedělalo.
Některá vidle( držák třmenu) bude vyosená vůči kotouči a při brzdění to bude mít tendenci ohýbat kotouč. Koplý disk by třepal i bez brzdění.
Ten poslední odstavec jsem zažil jinak, kolo do osmičky dokonale vyvážené za jízdy absolutně žádné třepání, až do okamžiku brzdění
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Třese se předek motorky při ostrém dobrždění v zatáčce
Kolo dotaženo,jistící šrouby jsem povolil,propružil a opět dotáhl na moment.
Takto jsem postupoval
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1228, 1229] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 36869 | 24.9.2024 v 12:05 Tommasson |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 839 | 19.9.2024 v 22:30 Ariete |
přední tlumiče gsx-r k7-k8 na gsx-r... [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | perak89 | 31 | 19.9.2024 v 15:27 assassin |
Rozbitý tachometr - dotaz na servis Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 5 | 12.9.2024 v 13:18 Baca13 |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |