Naopak chválí to vfr pokud myslíš crossrunner .
Jestli jezdíš 5-8 ročně je úplně jedno jestli máš 10 let starou motorku pokud je to servisovaný a spolehlivý
Jestli chceš za 200t +- novou, kup si to co teď letí….CFmoto nebo Benneli trk 702 nebo jak se to jmenuje
Naposledy editováno 24.09.2023 14:00:29
1 reakcí na tento příspěvek Cestovní enduro do 200k
Sotolinu bych nechtěl jezdit ani s jedním natož kdyby to bylo naložený a celkovou kolem 300kg. Silnice ok, ale mimo...?
Co něco menšího?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní enduro do 200k
KubaLC8 píše: A je to o tom, že už víš že chceš tyto dvě nebo je že chceš nejakej adventure bike?
Sotolinu bych nechtěl jezdit ani s jedním natož kdyby to bylo naložený a celkovou kolem 300kg. Silnice ok, ale mimo...?
Co něco menšího?
.. velká většina z těch, co napíšou 80/20 jezdí spíš tak 98/2... lidi, co jezdí fakt 80/20 obvykle už nepotřebují radit...
edit: Teď už teda myšleno původní F800GS...začína v tom bejt pěknej bordel
Naposledy editováno 24.09.2023 17:13:43
Jestli je ti nejbliz Advik,tak se na nej zamer,nenech se ukvapit nedockavosti a casem kapnes na dobry kus,ktery bude udrzovany.
Ojety veci jsou stejne nevyzpytatelny a muzes sypat kacky do cehokoliv.
VFR jsem nejel,ale vzhledem k plastum budes mit strach prejet nejaky horsi off,aby sis to nerozjebal na trsatka.
XTZ ma takovy mdly motor,ale cestak je to slusny. Vyssi teziste v terenu ti bude sem tam vadit.
GS ADV je taky polykac kilometru,ma niz teziste diky boxeru,takze v terenu budes za nej rad.
Vsechno to jsou almary a tim off a teren myslim polnacku. Nejaka svazita lesni cesta mezi stromy na kluzkem jehlici,listi,blaticka a pod ti da zabrat.
Vyhlidni si jeden typ motorky,ktery je tvemu srdci nejmilejsi a jdi po tom. Jak budes skakat od Gs k xtz k vfr a furt dokola,tak se tim unavis,ukolebas,pak uz jsi netrpelivy,neco uz moc chces a vetsinou koupis nejakou mrdinu.
Hodne stesti ve vyberu!
Naposledy editováno 24.09.2023 17:28:32
1 reakcí na tento příspěvek Cestovní enduro do 200k
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní enduro do 200k
MedWed píše: .. velká většina z těch, co napíšou 80/20 jezdí spíš tak 98/2... lidi, co jezdí fakt 80/20 obvykle už nepotřebují radit...
Mě by zajímalo jak to ti pisatelé s tím 80/20 vlastně myslí?
Jako že od pondělí do pátku budou na motorce dojíždět do práce (najedou dejme tomu za ten týden 100km) a o víkendu moto protáhnou po lese skutečným terénem. Navrkají při tom "jen" 20km, ale oravdu v terénu tj. bláto, výjezdy, klády, kopřivy... Tohle je moje představa definice 80/20.
Nebo je pro ně pojem 80/20 spojen s něčím jako sjet ze silnice na nevyasfaltovanou cestu a dojet po ní 0,5-2km k rozhledně, rybníku, chatě, atp... To se dá s trochou opatrnosti zdolat na čemkoliv, silnice-naháč-chooper-skůtr, na to není potřeba hledat žádný speciál.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní enduro do 200k
1 reakcí na tento příspěvek Cestovní enduro do 200k
1 reakcí na tento příspěvek Cestovní enduro do 200k
Alpy a 2 - 3 dovolený za rok by mohly dát tak 12000 - 15000 za rok, ale taky 8, ale taky 30, že jo.
Takže z 12000km je to 9600 po silnici a 2400km po šotolině
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní enduro do 200k
ja1 píše: Proč advika, na to stačí bmwr1200gs, a drahý věci? Tomu se jen smeju, nic nepotřebuješ, jen kupovat olej a benzín jinak spotrebak, destičky, gumy,
Přesně, BMW je motorka co se vůbec nesere
1 reakcí na tento příspěvek Cestovní enduro do 200k
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní enduro do 200k
KubaLC8 píše: s těma poměrama je to jednoduchý
Alpy a 2 - 3 dovolený za rok by mohly dát tak 12000 - 15000 za rok, ale taky 8, ale taky 30, že jo.
Takže z 12000km je to 9600 po silnici a 2400km po šotolině
Ten poměr 80:20 na dlouhé trati nebo dovolené docílí jedině když pojede něco jako TET. To by o ničem nad 200kg ani neuvažoval.
I doma v ČR mi poměr 80:20 vychází jen když se snažím asfaltu vyhýbat.
Většině lidí na těžkých endurech jako je R1200GS, to nevychází ani na těch 98:2, ale spiš na 99,98:0,02
1 reakcí na tento příspěvek Cestovní enduro do 200k
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní enduro do 200k
Deadman píše: Ten poměr 80:20 na dlouhé trati nebo dovolené docílí jedině když pojede něco jako TET. To by o ničem nad 200kg ani neuvažoval.
I doma v ČR mi poměr 80:20 vychází jen když se snažím asfaltu vyhýbat.
Většině lidí na těžkých endurech jako je R1200GS, to nevychází ani na těch 98:2, ale spiš na 99,98:0,02
TET se dá, záleží jakej
já jel nevědomky TET Rumunsko na silniční motorce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní enduro do 200k
KubaLC8 píše: TET se dá, záleží jakej
já jel nevědomky TET Rumunsko na silniční motorce
Záleží, jakou část. Dost přes polovinu je to asfalt, zbytek převážně šotolina, co jde za sucha snadno i na silniční motorce. Tak 10% jsou úseky, kde je člověk rád za enduro na drapácích a dohromady ani ne 10km jsou masakr úseky, co dají hodně zabrat i na lehkém enduru.
... a pak TET Romania má k některým sekcím i alternativní trasy pro těžké motorky.
Deadman píše: Ten poměr 80:20 na dlouhé trati nebo dovolené docílí jedině když pojede něco jako TET. To by o ničem nad 200kg ani neuvažoval.
I doma v ČR mi poměr 80:20 vychází jen když se snažím asfaltu vyhýbat.
Většině lidí na těžkých endurech jako je R1200GS, to nevychází ani na těch 98:2, ale spiš na 99,98:0,02
… chtěl jsem být optimistou…
Deadman píše: Záleží, jakou část. Dost přes polovinu je to asfalt, zbytek převážně šotolina, co jde za sucha snadno i na silniční motorce. Tak 10% jsou úseky, kde je člověk rád za enduro na drapácích a dohromady ani ne 10km jsou masakr úseky, co dají hodně zabrat i na lehkém enduru.
... a pak TET Romania má k některým sekcím i alternativní trasy pro těžké motorky.
Dn66a
1 reakcí na tento příspěvek Cestovní enduro do 200k
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Na neutrál točí kardan BMW R 1200 GS BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure | Otmarlojzek | 3 | 7.10.2024 v 20:01 Otmarlojzek |
Přehrání řídící jednotky Honda VFR 1200X Crosstourer | Beďa43 | 24 | 28.9.2024 v 22:36 Kohlstein |
BMW servis Ostrava a okolí BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure | Otmarlojzek | 8 | 22.9.2024 v 19:00 FrancisR |
BMW R 1200 GS - 2005 Výroba klíčku BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure | Otmarlojzek | 26 | 22.9.2024 v 10:30 Ivos |
Balkán september Yamaha XT1200Z Super Tenere | Medvedo | 6 | 20.9.2024 v 20:31 MMARTINK |