paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ

Někde na jaře je v plánu muzeum Jawy, podle toho, kdy bude mít na nás Hruška čas.
Ubytko možná Kamýk, pořeší se až to bude aktuální.

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ

Podzimní proběhla ve stanoveném termínu v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024 a to půl roku známém,
přesto dorazila hrstka a tak od příště budou termíny "plovoucí" a podle počasí a toho, kdo co vymyslí.
Nějaké foto z podzimní zde: https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny-2024

Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 08.10.2024 05:58:58

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
62%
16
Jezdim pořád.
38%
10

(reakce na) Jawablázni

30.8.2023 v 11:11 | Nahoru | #107611

Milan1963 píše: Tak mně dnes poctil svojí návštěvou Zdenál.
Prodebatovali jsme všechno možné, i základy jízdy na Jawě 660 v terénu. Šestidenní na ní asi nepojedu....
Řekl mi ale jednu významnou věc - to, že Jawa 660 nechce jít do vraceček a utažených zatáček, takže jí tam ujede i pionýr, není jen pneumatikami. Že na to má vliv sklon přední vidlice vím, snížením či zvýšením předku se s tím dá něco dělat, ale ono má vliv i zadní kolo. Když to shrnu, tak její konstrukce není úplně optimální, těžiště je příliš vysoko, dá se tomu pomoci, ale ten pionýr či jiný menší motocykl jí ujede stejně....
Jen nevím, zda by pionýru ujela třeba Yamaha Tenere 700, taky hodně vysoká motorka.



Trolíš pecha?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

30.8.2023 v 11:27 | Nahoru | #107612
assassin> Tak ve videu je to jasné.
Myslím spíš silnici 3. třídy, úzkou, rozbitou. Anebo běžnou lesní cestu. S vracečkami, s ostrými zatáčkami.
Tady u nás máme silnici 3. třídy se serpentinami. Na pionýru zatáčku jedu dvojkou, čtyřicítkou. Na péráku možná trojkou, o něco rychleji. A na 660 dvojkou, třicet a bojím se, že ji položím. Myslím to vážně.
A asfalt je tam dost rozbitý.
Na rovině má samozřejmě Adenium navrch, tam by si 660 dala pionýra, panelku nebo i Jawu 350 " k snídani".
Zdenál mi to řekl jasně : s motorkou si pohrát a zkouškami ji dát do takového stavu, kdy i ty ostré zatáčky půjdou projíždět relativně dobře.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

30.8.2023 v 11:48 | Nahoru | #107613
Tak co to je erbergrodeo proti české silnici treti třídy

Ta jawa660 zni jako opravdicka výhra

(reakce na) Jawablázni

30.8.2023 v 11:50 | Nahoru | #107614
Milan1963> Tenere 700 se řídí sama. Jak moc špatně oproti ni na tom je 660 nemůžu říct. Na Adeniu jsem totiž nikdy nejel.



Naposledy editováno 30.08.2023 11:51:03

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

30.8.2023 v 11:54 | Nahoru | #107615
Ono taky bude dost záležet na článku mezi řidítky a stupačkami

(reakce na) Jawablázni

30.8.2023 v 12:08 | Nahoru | #107616

kuba350 píše: Ono taky bude dost záležet na článku mezi řidítky a stupačkami



Správně
Ložisko řízení musí mít správnou vůli a rám by měl být co nejvíc tuhý .

(reakce na) Jawablázni

30.8.2023 v 12:39 | Nahoru | #107617

Milan1963 píše: assassin> Tak ve videu je to jasné.
Myslím spíš silnici 3. třídy, úzkou, rozbitou. Anebo běžnou lesní cestu. S vracečkami, s ostrými zatáčkami.
Tady u nás máme silnici 3. třídy se serpentinami. Na pionýru zatáčku jedu dvojkou, čtyřicítkou. Na péráku možná trojkou, o něco rychleji. A na 660 dvojkou, třicet a bojím se, že ji položím. Myslím to vážně.
A asfalt je tam dost rozbitý.
Na rovině má samozřejmě Adenium navrch, tam by si 660 dala pionýra, panelku nebo i Jawu 350 " k snídani".
Zdenál mi to řekl jasně : s motorkou si pohrát a zkouškami ji dát do takového stavu, kdy i ty ostré zatáčky půjdou projíždět relativně dobře.



Pincka v i ostrých zatáčkách dá s přehledem jakákoliv motorka, je to jen o řidiči.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

30.8.2023 v 12:44 | Nahoru | #107618
Nemáte někdo, zrovna rozebranou Jawu 555 ? Potřebuji vědět jakou délku mají zadní pružiny. Koupil jsem od motoJelínek a od motoKorda vždy deklarované jako pro Jawu 555 a délka je rozdílná o 2 centimetry.

(reakce na) Jawablázni

30.8.2023 v 13:59 | Nahoru | #107619
FJRPEPA> To mě nepřekvapuje.

(reakce na) Jawablázni

30.8.2023 v 16:27 | Nahoru | #107620

Milan1963 píše: Tak mně dnes poctil svojí návštěvou Zdenál.
Prodebatovali jsme všechno možné, i základy jízdy na Jawě 660 v terénu. Šestidenní na ní asi nepojedu....
Řekl mi ale jednu významnou věc - to, že Jawa 660 nechce jít do vraceček a utažených zatáček, takže jí tam ujede i pionýr, není jen pneumatikami. Že na to má vliv sklon přední vidlice vím, snížením či zvýšením předku se s tím dá něco dělat, ale ono má vliv i zadní kolo. Když to shrnu, tak její konstrukce není úplně optimální, těžiště je příliš vysoko, dá se tomu pomoci, ale ten pionýr či jiný menší motocykl jí ujede stejně....
Jen nevím, zda by pionýru ujela třeba Yamaha Tenere 700, taky hodně vysoká motorka.



Pionýru ujede cokoli a kdekoli, protože to je nekvalitní, slovenská, zdechlina, u které si mysleli, že na mopedu můžou jezdit dva lidi....

Že J660 je ještě horší, je další důkaz toho, jak ohavný, zpackaný a nefunkční krám to je. Tenere 700 tomu ujede kdy si vzpomene, protože to krám není a že je to vysoké, to je jedno, protože je kvantum vysokých motorek, které jdou do zatáček úplně samy a zrovna Yamaha ty endura dělala vždycky dobře...

(reakce na) Jawablázni

30.8.2023 v 16:28 | Nahoru | #107621

assassin píše: Milan1963> nez pionyr je v terénu horsi uz jen ta jawa (kdyz to rikas) … jinak vse ostatni ujede pionyru vsude. Na silnici mu obvykle ujede i slusnej cyklista



Přesně. Jako myslet si, že chcíplotina o třech koních někdy něčemu ujede, je poukázka na dotaz o dobrém duševním zdraví....

(reakce na) Jawablázni

30.8.2023 v 16:30 | Nahoru | #107622

Milan1963 píše: assassin> Tak ve videu je to jasné.
Myslím spíš silnici 3. třídy, úzkou, rozbitou. Anebo běžnou lesní cestu. S vracečkami, s ostrými zatáčkami.
Tady u nás máme silnici 3. třídy se serpentinami. Na pionýru zatáčku jedu dvojkou, čtyřicítkou. Na péráku možná trojkou, o něco rychleji. A na 660 dvojkou, třicet a bojím se, že ji položím. Myslím to vážně.
A asfalt je tam dost rozbitý.
Na rovině má samozřejmě Adenium navrch, tam by si 660 dala pionýra, panelku nebo i Jawu 350 " k snídani".
Zdenál mi to řekl jasně : s motorkou si pohrát a zkouškami ji dát do takového stavu, kdy i ty ostré zatáčky půjdou projíždět relativně dobře.



A všechny normální motorky tou zatáčkou pojedou 80 s prstem v nose....

(reakce na) Jawablázni

30.8.2023 v 16:30 | Nahoru | #107623

assassin píše: Tak co to je erbergrodeo proti české silnici treti třídy

Ta jawa660 zni jako opravdicka výhra



Krumpl pro masochisty...

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

30.8.2023 v 16:31 | Nahoru | #107624
tak on je to spis dukaz toho ze si z nas dela prdel... ale posledni dobou se vyrojil vic magoru co jsou ochotni tu vec koupit za desitky tisic, pritom po tom snad v mladi netouzil nikdo ja vzdy koukal po simsonu nebo spis po mz150 ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

30.8.2023 v 16:40 | Nahoru | #107625

assassin píše: tak on je to spis dukaz toho ze si z nas dela prdel... ale posledni dobou se vyrojil vic magoru co jsou ochotni tu vec koupit za desitky tisic, pritom po tom snad v mladi netouzil nikdo ja vzdy koukal po simsonu nebo spis po mz150 ...



Mz 150 byla sice kluturnejsi, ale žádný dělo, 477 jela stejně, byť Mz to zvládla bez kraválu a vibrací.... Ale taková Mz250, to se méně povedené kusy J350 mohly jít tak akorát vysrat a ty lepší byly řady, když tomu aspoň stačily trochu šlapat na paty...

Naposledy editováno 30.08.2023 16:40:56

Jawablázni

30.8.2023 v 18:38 | Nahoru | #107626
Když zmiňujete ty MZ, tak sem jednu v provedení se sejdou potkal minulý týden v Rakousku. Pelášila si kolem kila ve dvou v koloně s autama po okreskách kopec nekopec.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

30.8.2023 v 19:36 | Nahoru | #107627
Technicky ty MZ byly na vyšší úrovni než Jawy, ale cestování ve své době byla rozhodně lepší Jawa. Snad všechny co pamatuju v okruhu známých byly do štaflí. Přeložení snášely špatně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

30.8.2023 v 19:53 | Nahoru | #107628
pech.> tak to me prislo, ze 150 jela lip. 250 mi prisla nic moc na to, ze je to skoro dvojnásobný motor… ta 150 sice nenajela moc, ale stejne nic moc lepšího dostupného nebylo…

Ja mel 175 sportku a jelikoz jsem nemel papiry tak jsem jezdil stejne nejvic po lese, tam zas vykon tolik nechyběl … a pak kdyz jsem papiry mel, tak uz jsem nasetril na Japonce…no teda nejdriv jsem trapil (a utrapil) tátovo gsx400, ale pak uz jsem si koupil svoji TL1000 a mam ji vlastne doted

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

30.8.2023 v 19:58 | Nahoru | #107629

Sema píše: Technicky ty MZ byly na vyšší úrovni než Jawy, ale cestování ve své době byla rozhodně lepší Jawa. Snad všechny co pamatuju v okruhu známých byly do štaflí. Přeložení snášely špatně.



Jawa dobrá na cestování ještě světlo světa nespatřila a už ani nespatří...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

30.8.2023 v 20:00 | Nahoru | #107630

assassin píše: pech.> tak to me prislo, ze 150 jela lip. 250 mi prisla nic moc na to, ze je to skoro dvojnásobný motor… ta 150 sice nenajela moc, ale stejne nic moc lepšího dostupného nebylo…

Ja mel 175 sportku a jelikoz jsem nemel papiry tak jsem jezdil stejne nejvic po lese, tam zas vykon tolik nechyběl … a pak kdyz jsem papiry mel, tak uz jsem nasetril na Japonce…no teda nejdriv jsem trapil (a utrapil) tátovo gsx400, ale pak uz jsem si koupil svoji TL1000 a mam ji vlastne doted



Tak Tele je proti čtyřstovce výkonově velmi jinde...

Já jsem s přestupem na vyšší kubatury začal jezdit vlastně mnohem víc v pohodě a bezpečněji, přestože se jízdní průměry značně zlepšily....

(reakce na) Jawablázni

30.8.2023 v 20:07 | Nahoru | #107631

pech. píše: Jawa dobrá na cestování ještě světlo světa nespatřila a už ani nespatří...

Asi jsem měl upřesnit, že jsem mluvil o dobách (naštěstí) dávno minulých, kdy jsme měli v kapse pár korun a na výběr Jawu a MZ. Prašivky nezmiňuju, ty jsou tak na ježdění ke hnoji. Snad krom 350/472, které tu nebyly k mání.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

30.8.2023 v 20:08 | Nahoru | #107632

pech. píše: Jawa dobrá na cestování ještě světlo světa nespatřila a už ani nespatří...

A jen škoda, žes mi to nenapsal dřív, býval bych na ní nikam nejezdil.

(reakce na) Jawablázni

30.8.2023 v 20:12 | Nahoru | #107633
pech.> jak rika stev, nad sto koni uz je to na bezne silnici vsechno stejne... a ja to mam stejne, je jedno kolik koni to ma pres 100, jedu na tom temer stejne. cokoli pod 100 mi zase prijde v provozu malo.

jezdim na litru od 22let a prestoze jsem si myslel, ze jezdit umim, tak kdyz jsem si cca 5let zpet cuchnul k okruhu a k mx tak jsem zjistil, ze neumim nic... od te doby me to zase zacalo bavit...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

31.8.2023 v 07:16 | Nahoru | #107634

assassin píše: tak on je to spis dukaz toho ze si z nas dela prdel... ale posledni dobou se vyrojil vic magoru co jsou ochotni tu vec koupit za desitky tisic, pritom po tom snad v mladi netouzil nikdo ja vzdy koukal po simsonu nebo spis po mz150 ...


Za ty prachy co za to chtěj to sice nekoupim, ale měl sem mustanga a zas bych ho chtěl, skvělej stroj ;)

Sema píše: A jen škoda, žes mi to nenapsal dřív, býval bych na ní nikam nejezdil.



2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

31.8.2023 v 07:25 | Nahoru | #107635

pech. píše: Jawa dobrá na cestování ještě světlo světa nespatřila a už ani nespatří...



Tak třeba Suchý objel na 35 roků staré Jawě 350 celý svět. 49 000 km. V podmínkách a na cestách, kde bez poruchy projede málokterá motorka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

31.8.2023 v 08:11 | Nahoru | #107636
FJRPEPA> Ono to taky nebylo bez poruchy. Ale to je fuk. Třinda je v měřítku Jawy docela dobrej stroj. Podle mě vrchol produkce. Docela dobře se na tom jezdí, docela to stíhá provozu a jde na tom najet spoustu kilometrů. Blbý jsou dnes ty díly, který tu motorku zabijí...

Naposledy editováno 31.08.2023 08:13:49

(reakce na) Jawablázni

31.8.2023 v 08:16 | Nahoru | #107637

Akamu píše:



Tak to ja toužil po simsonu a mz v pozdních osmdesatkach a rannych devadesatkach … později uz by me nenapadlo neco takoveho chtit…

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

31.8.2023 v 08:17 | Nahoru | #107638

FJRPEPA píše: Tak třeba Suchý objel na 35 roků staré Jawě 350 celý svět. 49 000 km. V podmínkách a na cestách, kde bez poruchy projede málokterá motorka.



Však ani on to neměl bez poruchy. Na jawě se tomu sice neříká porucha, ale jo to to samé

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

31.8.2023 v 08:23 | Nahoru | #107639
Co se mu nakonec vysralo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

31.8.2023 v 08:27 | Nahoru | #107640

PetrL3 píše: Však ani on to neměl bez poruchy. Na jawě se tomu sice neříká porucha, ale jo to to samé



Však já nepíšu, že to měl bez poruchy, jen píšu, že bez poruchy do dokáže málokterá motorka.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
vejde se motor jawa 250/353 na rám ... Jawa 250/353 Kývačka Drsnak007 4 24.10.2024 v 09:42 PetrL3
jawa stredy Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590 Lithwick 2 18.10.2024 v 08:56 cmiral
Blatník z malé kyv na velkou Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... Jirk_K 4 15.10.2024 v 15:58 cmiral
Motorka s neplacenou pojistkou Jawa 250/353 Kývačka koutnasjede 4 14.10.2024 v 09:25 Dolin
Jawa 250 559 Jawa 250/559 panelka Mario1504 2 29.9.2024 v 22:26 Drak1

TOPlist