kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
assassin píše: Rychly auto, ale nesmi zrát vic jak 8 … pánové, na to jak tu porad voláte po poctivejch velkejch motorech… tohle neni realne pokud ten motor neni nacpanej kurvitkama k prasknutí
... a je to marny Kazdej chce V6 3L +, ale kdyz se rekne, ze to bude svizne jezdit za 20 tak najednou neni penis ani laska
To je jak kdyby ste chteli aby nakrmenej litr na dromu s 200 konma jezdil za 5 litru
Frennky píše: Rychle kupujte káry a motorky https://faei.cz/roz...ed.sznhp.box [/quote]
Kupujte zbrane
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše: oioi01> jedina naprosta jistota je ze kazdy z nas umre. Jen nevime kdy nam tu svicku zivota nekdo, nebo neco zfoukne.
A ostatni se vzdy nejak vyresi, lepe ci hure.
Jeste na jednu vec si zapomel.... Na dane...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Ta rozeta je hnusná...
Ty si stejně vokurka
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše: Svezl jsi se ve 3hrnku disel? Ja jo a to teda bylo duneni . Nebylo mne dobre jeste tak dva dny
Nakupni tasky a primestsky vozitka nechme stranou. Bavme se o autech. Nebo jeste lip - o motorkach italskych
Palomoto píše: To se mne moc líbí, ale asi je to moc provokativní. A tak velký najezd bych nechtěl Berou je známý a poslední dobou se jim to okolo těch 150tis.km nějak sere. Ty starší bývalý pry bez problémů 300tis.km, teď braly dvě A6 z DE a obě měly problém s převodovkou. A jeden zákazník si vzal z AT s najezdem 70tis.km a byl nějaký problém na motoru. Oprava pry skoro 200tsi. Tak mne teď nějak ty Audi zase vydesily
ve firmě máme dvě, jedno 2011 a druhý 2020 a jediný co bylo na tý 2011, že umřelo turbo...JollyJoker píše: Palomoto> Tak moment, přemýšlím o jetém Passatu Alltracku 2.0Tsi a píšeš, že se spotřebou při veselým ježděním budu na 12 na 100? To si moc nepomůžu, ze současné situace...
Nechci ho v dieselu, vadí mi to dunění v interiéru
Jsem to asi napsal nepřesné, myslím 2.0TSi co se dává do RS. Jestli jsou i nějaký min divoký, tak tam bude třeba i méně divoká spotřeba. Ty RS mají dva známý, jeden v Octě, druhý v Kodiaki když jeszids na spotřebu tak 9-10, kdyz normálně okolo 12, když ten v Kodiqku jezdi jak byl zvyklej z TDička (kde mu bralo 7az8l), tak 14l
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Na tu jsem taky koukal, to meli jeste 2.0 benzin a diesel, plus ta V6. Taky mozna varianta, jen nevim, co ta spolehlivost..
Žádný dlouhodobý testy na Stingera si ještě nebudou a i tak jich nebude kdyztak moc. Ale záruka 7let a nebo 150tis.km by měla svědčit že nebude špatný. A vlastně neznám nikoho, kdo by nadával na spolehlivost Kie
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: Žádný dlouhodobý testy na Stingera si ještě nebudou a i tak jich nebude kdyztak moc. Ale záruka 7let a nebo 150tis.km by měla svědčit že nebude špatný. A vlastně neznám nikoho, kdo by nadával na spolehlivost Kie
Oni to mají udělaný tak, že 7 let a 150 tis. km to jezdí bez nutnosti investic. A jen si berou 7 let prachy za lehce napálený garančky, kde trošku dohoní nižší prodejní cenu.
Ale ve 160 tis. km na tom skončí životnost úplně všeho. Což jako je super. Ale taky blbý. Podle toho, co s tím plánuješ.
Ta spotřeba toho BiTdi je pěkná. Já mám na tom poddimenzovaný pohonným ústrojí tak nějak podobnou.
Naposledy editováno 21.08.2023 07:48:29
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Předpokládám, že turba jsou jen otázkou času u tohodle nadopovanýho dvoulitru ...péči to auto mělo asi nadstandardní. Jízdní režim už asi tolik ne
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: JollyJoker> jestli se chceš svézt a jezdit do 8l, na dovolenou 6,5l, tak ber BiTdi. Jestli levný servis, spotřebu okolo 6l a nenáročný a přesto slušný svezeni, tak 110Kw v manuálu
Díky za tip To BiTdi je 135kw?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 21.08.2023 08:42:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: Díky za tip To BiTdi je 135kw?
jak píše Koudy...má to asi 240HP... ale jede to jen " dost na vršku" ...spodek to nemá... ale to s DSG moc neřešíš... pr. spotřeba do 8l jo... na dálnici mezi 160-200 těch 10-12l , což si myslím je taky super...
Naposledy editováno 21.08.2023 08:42:06
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: JollyJoker> 176 Kw myslim. Moje Tdi bez Bi ma 140 (bohuzel teda jen na papire - se da rict)
no to si úplně nemyslím. když jsem se honil se 110kW tak mu došel dech někde kolem 200-210 , tohle se rozjede přes 230
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Turbo je v dnešní dobe spotrebak, toho bych se nebál. V tom bmw co jsem mel pujcene tak umřelo po cca 240tis, twin power turbo u 320d - 26tis… to me mile překvapilo
to je docela z říše snů ( tím to nerozporuju, jako že dobrá cena)... nevím kolik to stojí na to BiTDi...
nicméně... druhovýroba je většinou hodně mimo kvality prvovýroby... přední kotouče mi dělali asi ve 180tkm... už jsou zase v piči... a já fakt hodně využívám na brždění motor
Naposledy editováno 21.08.2023 08:49:57
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: no to si úplně nemyslím. když jsem se honil se 110kW tak mu došel dech někde kolem 200-210 , tohle se rozjede přes 230
To jo. V těch rychlostech to (už) jede na plnej výkon. Resp. na 5. a 6. kvalt.
Ale 1 - 4 jsou škrcený. Totiž motor má 140kW a 400Nm. Což je pecka. Bohužel k němu dali převodovku stavěnou pouze na 250Nm...
Až sedmikvalt je neškrcenej a využivá plnej potenciál motoru na všechny kvalty.
Naposledy editováno 21.08.2023 08:48:37
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: To jo. V těch rychlostech to (už) jede na plnej výkon. Resp. na 5. a 6. kvalt.
Ale 1 - 4 jsou škrcený. Totiž motor má 140kW a 400Nm. Což je pecka. Bohužel k němu dali převodovku stavěnou pouze na 250Nm...
Až sedmikvalt je neškrcenej a využivá plnej potenciál motoru na všechny kvalty.
Aha. Mám manuál a se 140kW jsem celkem spokojenej. F1čka to není, ale nepřipadám si pomalej. Superb jsem zkoušel automat a přišlo mně to tupé. Tak možná proto.