2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli Angel GT 180/55/R17
Koudy01 píše: Sklon silnice, kruháče, levý zatáčky jsou delší jak pravý (ono se to nasčítá) a je do nich víc vidět,....
A v Angli, Japonsku, Indii.... se jim zas víc sjíždí pravá strana
Delší zatáčky mají minimální vliv, za životnost pneumatiky ten rozdíl dělá pár kilometrů.
Příčný sklon silnice je zásadní, jenže tady jde o gumu ohoblovanou na pouhých 3000 km a může za to záměrné její ničení nějakým junkie stylem, kdy Aprilia Traction Control maká naplno. Pak je asi i logické, že sportovní guma s lepší trakcí vydrží míň, protože je potřeba i větší síla na její utržení, než u cestovní gumy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli Angel GT 180/55/R17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli Angel GT 180/55/R17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli Angel GT 180/55/R17
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli Angel GT 180/55/R17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli Angel GT 180/55/R17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli Angel GT 180/55/R17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli Angel GT 180/55/R17
Naposledy editováno 17.08.2023 14:34:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli Angel GT 180/55/R17
...zkus za někým na takové silnici chvíli jet a uvidíš sám, kde se guma dotýká silnice.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli Angel GT 180/55/R17
Krautkopf píše: Delší zatáčky mají minimální vliv, za životnost pneumatiky ten rozdíl dělá pár kilometrů.
Příčný sklon silnice je zásadní, jenže tady jde o gumu ohoblovanou na pouhých 3000 km a může za to záměrné její ničení nějakým junkie stylem, kdy Aprilia Traction Control maká naplno. Pak je asi i logické, že sportovní guma s lepší trakcí vydrží míň, protože je potřeba i větší síla na její utržení, než u cestovní gumy.
Hele za prvé...Mam motorku Rsv 1000 Mille z roku 2003. Žádná zasraná kontrola trakce, abs...Udýchaných 136 koní po úpravě. 2V ktery táhne od spodu, zkracený převod -1 a + 1. Na rovinkach nejezdím zbytečně brzda plyn a extra rychle. Trošku to šetřím at gumu nevyhazuji po 2500km. Ale bavim se v zatáčkách a na vyjezdech v nich. Dost plynu atd. A useky kde nejezdí moc aut a spíš zatáčky.
Tod vše.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli Angel GT 180/55/R17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli Angel GT 180/55/R17
Naposledy editováno 17.08.2023 20:43:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli Angel GT 180/55/R17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli Angel GT 180/55/R17
crestik píše: Krautkopf> to bys musel každou chvíli jet po rovné cestě s příčným sklonem a bočním větrem. I kdybych si toho všiml, jakože to je kravina, tak takových situací je prostě minumum a nepodepíše se takhle na pneu, navíc 2cm od středu. K tomu je ta guma ojetá pěkně dokulata, takže to není nějaký cestovatel po vyjetých kolejích. Prostě doleva tomu víc nakládá, což je vidět i kousek dál od středu. Kdyby na to měl vliv sklon cesty, tak to mají všichni, bez rozdílu stylu jízdy. Takhle to vždycky někdo vytáhne jednou za rok a může za to nakloněná cesta
Nečteš, co píšu, a píšeš, co jsi vymyslel od stolu, místo toho, abys se projel po nějaké vedlejší silnici, nejlépe poznamenané těžbou dřeva. Tam najdeš příčný sklon klidně i 5 - 10 °.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli Angel GT 180/55/R17
Supermotojunkie píše: Hele za prvé...Mam motorku Rsv 1000 Mille z roku 2003. Žádná zasraná kontrola trakce, abs...Udýchaných 136 koní po úpravě. 2V ktery táhne od spodu, zkracený převod -1 a + 1. Na rovinkach nejezdím zbytečně brzda plyn a extra rychle. Trošku to šetřím at gumu nevyhazuji po 2500km. Ale bavim se v zatáčkách a na vyjezdech v nich. Dost plynu atd. A useky kde nejezdí moc aut a spíš zatáčky.
Tod vše.
OK. Měl jsem za to, že tvůj jízdní styl, jak jsi ho tady na foru popisoval, není bez kontroly trakce možný.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli Angel GT 180/55/R17
A co vítr, Máchale? Ha!
Drobná narážka na jednu pohádkovou scénku, není potřeba se k tomu příliš upínat.
... jde o gumu ohoblovanou na pouhých 3000 km a může za to záměrné její ničení nějakým junkie stylem ...
Cituji, jak jsem to napsal, i s těmi dvěmi přehozenými slovy. Tady u toho ničení nikdo z nás nebyl, ale i v zatáčkách u nás bývají vyjeté koleje a svalené kraje. Potom se stejným náklonem projetá zatáčka tam a zpátky nemusí být projetá se stejným náklonem, když se ten náklon neměří k vertikále ale k normále. Osobně mám i ten poserproužek nalevo tenčí, ne jenom víc sjetou gumu.
Teď cituji tebe:
I kdybych si toho všiml, jakože to je kravina, tak takových situací je prostě minumum a nepodepíše se takhle na pneu, navíc 2cm od středu.
To píšeš o kom nebo o které gumě?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vibrace-kmitání řidítek okolo 180km... [1, 2, 3] Yamaha MT-09 | pagos | 65 | 8.11.2024 v 23:30 Kohlstein |
souosost kol / geometrie [1, 2, 3] Yamaha MT-09 | Wixy | 82 | 28.10.2024 v 15:39 Popcom |
Yamaha MT09 2021 - střílení do výfu... [1, 2] Yamaha MT-09 | volacek | 47 | 4.10.2024 v 22:52 TomasRA |
Yamaha MT09 rv 2022 (kyklop) - cukani [1, 2] Yamaha MT-09 | Gery9 | 38 | 25.9.2024 v 08:52 horten26 |
Tlumič řízení MT09 2024 Yamaha MT-09 | FYN69 | 6 | 8.8.2024 v 15:24 FYN69 |