S přítelkyní jsme prodali Horneta a chceme rozhodnujeme se mezi GS 1200 a 1000 Varaderem, jde nám o komfort z jízdy na delší vzdálenosti (200-300km na zátah). Zároveň nemáme zájem vyloženě jezdit nějaký terén, ale spíše po českých silnících (okreskách).
Ceny jsou rozdílné, ale u BMW by se člověk nejspíše úplně nemusel bát motoru (u Hondy nevím).
Co by jste doporučili a proč? Kapitál máme okolo 130k
PetrL3 píše: A co je na motroce "něco extra", když ne pohodlí a to, že perfektně funguje?
Pro každého něco jiného přece. Stejně jako vnímání pohodlí a funkčnosti.
A můžeme to obrátit, to že motorka je pohodlná a perfektně funguje přece neznamená, že je "něco extra".
Proto je tolik typů a lidi se stále dokola ptají, co si mají vybrat. Je to jako s ženami.
Doporucuju si taky neco nastudovat o problemech kardanu obecne u BMW a jak vypadaji treba po 100 tis. km Protoze nemusis sice slyset sevelit retez, ale za to rachot kolecek a hrusky
Vybirat motorku podle vzhledu je nebetycna kravovina, to si muzes dovolit u nekolikate moto do garaze do sbirky. Na cestovani te zajimaji uplne jine veci. Dalsi vec je, ze batoh do toho nema prakticky vubec co kecat, protoze to v zivote ridit nebude
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr mezi GS 1200 a Varaderem
1 reakcí na tento příspěvek Výběr mezi GS 1200 a Varaderem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr mezi GS 1200 a Varaderem
Já se svezl na všech nových GS od 1200 vejš a tohle to nedělalo. Chovalo se to prakticky stejně, jako třeba XT1200z, na které se taky občas svezu a se kterou sem se to snažil srovnávat. Musím teda příznat, že ani na GS ani na yamaze nemám moc naježděno, ale nějakýho většího rozdílu bych si snad všimnul.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr mezi GS 1200 a Varaderem
Jak to funguje v porovnání s XTZ1200 či ostatními stroji nemůžu úplně posuzovat, ale ten den jsem měl půjčený ještě F900R a leč je to samozřejmě jiná motorka, průběh byl de facto stejný (obě BMW byly modely 2023 a najeto jen doslova pár tisíc km). A oba majitelé obou těchto BMW mi po svezení na VFR1200F shodně řekli, jak má ta VFR1200F ostrou reakci na plyn. Což potvrzuju oproti oběma BMW s RbW, co jsem ten den řídil - bylo to prostě takový "gumový a tupý". Určitě je to ale i u jiných motorek, stejně jako u aut.
Naposledy editováno 31.07.2023 15:48:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr mezi GS 1200 a Varaderem
Piwell píše: - bylo to prostě takový "gumový a tupý". Určitě je to ale i u jiných motorek, stejně jako u aut.
Ano, takový to je. Je to cesťák, řídí se to samo a může to řídit každej a netrhá to asfalt při vrknuti plynem, no.
Slávek-TDM píše: Piwell> ale XTZ1200 má taky RbW, i když od plynu vedou lanka Na jejich konci je snímač a klapky otvírá motorek... Proto taky může mít 2 jízdní režimy S a T a od modelu 2014 tempomat...
Vždyť já to nijak nerozporuju, naopak píšu, že nemůžu soudit protože XTZ1200 de facto neznám.
2 reakcí na tento příspěvek Výběr mezi GS 1200 a Varaderem
Kdybych byl na tvém místě, tak hledám Varana z posledního roku výroby 2011. To ho dělali i v bílé barvě a ta se mi strašně líbila. Přepružíš podvozek, nebo dáš Ohlinse, nebo něco podobného a bude ti věrně sloužit mnoho dalších let a až my povezeme naše GSa do kovošrotu, tak ty nám budeš vysmátý mávat ze sedla svého Varana.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr mezi GS 1200 a Varaderem
Co na tom proboha děláš, že máš pokopané holeně?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr mezi GS 1200 a Varaderem
No a zrovna ochrana před větrem a deštěm je u Varadera fakt špičková - široká nádrž vykrojená pro schování nohou a vysoká u pupku, takže ho hezky kryje. Široká maska i plexi, takže vzduch jde mimo. GS tohle dohánělo až u daleko mladších ročníků, u verzí ADV a muselo si pomáhat různými naroubovanými deflektory.
2 reakcí na tento příspěvek Výběr mezi GS 1200 a Varaderem
Ale at neprznim vlakno zakladateli... Na Varanovi jsem nejel,ale prestup na GSo z V Stroma nebyl doprovazen omracujicim vykrikem...WOW...to je pecka!!! Spis bych to prirovnal k....Hmm...aha...
Tak si myslim ze to bude i Varan&GSo.
dafikk píše: Me by teda vyhovoval starej V Strom (s mandlovyma ocima) a v tom motor s GSa
Ale at neprznim vlakno zakladateli... Na Varanovi jsem nejel,ale prestup na GSo z V Stroma nebyl doprovazen omracujicim vykrikem...WOW...to je pecka!!! Spis bych to prirovnal k....Hmm...aha...
Tak si myslim ze to bude i Varan&GSo.
Mám to podobně. Malej starej V Strom vlastním, a na GS mám možnost se kdykoliv svézt. Wauu efekt se taky nedostavil. Jako...ten stroj je luxusní a technicky asi i skoro dokonalý. Ale je to takovej mastodont až z toho jde strach, přetechnizovanej, a na údržbu celkem drahej. Na Stromkovi si udělám spoustu věcí sám, což u GS neplatí. A nejde ani tak o peníze, jako o ten vopruz se servisem, když se náhodou něco vysere po cestě. Myslím, že dokud ten můj krám pojede, tak u něj zůstanu.