Téma: X-Moto xb33 nestartuje
25.7.2023 v 23:23
Ahoj , chtěl jsem se zeptat mám motorku x-moto xb33 a nechce chytnout.
Když jsme ho přivezly tak první start byl strašně vysoký otáčky řvalo to jako blázen no a potom to zacalo chcipat chitlo to a vůbec to nešlo za plynem a teď už vůbec ne nastartuje celý karbec tak 3x vyčištěný hází jiskru nádhernou nevím čím to může být budu rád za všechny rady
Když jsme ho přivezly tak první start byl strašně vysoký otáčky řvalo to jako blázen no a potom to zacalo chcipat chitlo to a vůbec to nešlo za plynem a teď už vůbec ne nastartuje celý karbec tak 3x vyčištěný hází jiskru nádhernou nevím čím to může být budu rád za všechny rady
Svicka sucha nebo mokra. Jestli sucha, tak tam netece benzin. Jestli mokra, tak prechlastany. Podle toho bud zpruchodnovat karbec, nebo naopak seridit hladinu/zkontrolovat/vymenit jehlovy ventil. Vysoke otacky, kdyz to jeste jelo, mohly znamenat, ze mas zasekle plynove lanko, blbe sestaveny karbec (zasekle soupatko), nebo ze si to prisava vzduch nekde na prirube. Tak zkontroluj lanko, sesazeni karbecu, ramenka a hlavy.
Jinak me takto potrapila voda v nadrzi/karbecu. To pak muzes cistit a cistit a furt to nejelo. Nakonec jsem do nadrze pridal Velfobin, karbec proplachnul po vycisteni taky Velfobinem a pak uz to jelo. Podobne muze delat problemy rez nebo jiny neporadek v nardzi. Vycistis karbec a do chvilky to mas zase zaneseny. Takze zkontrolovat, co tece z nadrze.
A teda ja bych zacal i vymenou svicky. Nekdy mimo motor krasne jiskri, ale v motoru pri kompresi jiskru neda. Stoji to prdlajs a nahradni se tak jako tak hodi.
Edit: A kdyz jsi cistil karbec, tak jak jsi nastavil vzdusnik? A nevytratil jsi o krouzek ze vzdusniku? To je pak za trest zprovoznovat takovou motorku. No kdyby sis nebyl jisty, tak se da do foroty koupit cely ten lifan karbec za 700 korun.
Edit2: A tady muzes studovat. Vsechny pitbiky jsou plus minus to samy...https://www.dalfos-moto.cz - karbec
Naposledy editováno 26.07.2023 10:05:12
Jinak me takto potrapila voda v nadrzi/karbecu. To pak muzes cistit a cistit a furt to nejelo. Nakonec jsem do nadrze pridal Velfobin, karbec proplachnul po vycisteni taky Velfobinem a pak uz to jelo. Podobne muze delat problemy rez nebo jiny neporadek v nardzi. Vycistis karbec a do chvilky to mas zase zaneseny. Takze zkontrolovat, co tece z nadrze.
A teda ja bych zacal i vymenou svicky. Nekdy mimo motor krasne jiskri, ale v motoru pri kompresi jiskru neda. Stoji to prdlajs a nahradni se tak jako tak hodi.
Edit: A kdyz jsi cistil karbec, tak jak jsi nastavil vzdusnik? A nevytratil jsi o krouzek ze vzdusniku? To je pak za trest zprovoznovat takovou motorku. No kdyby sis nebyl jisty, tak se da do foroty koupit cely ten lifan karbec za 700 korun.
Edit2: A tady muzes studovat. Vsechny pitbiky jsou plus minus to samy...https://www.dalfos-moto.cz - karbec
Naposledy editováno 26.07.2023 10:05:12
1 reakcí na tento příspěvek X-Moto xb33 nestartuje
Zkusil jsem jiný karb a porat nic nemůže to někde přisávat falešný vzduch a kvůli tomu nechytnout
Jawa127 píše: Zkusil jsem jiný karb a porat nic nemůže to někde přisávat falešný vzduch a kvůli tomu nechytnout
A z te nadrze netece emulze, nebo suspenze? Tj, kdyz odpustis z nadrze kohoutem do sklenicky, neplave v tom neco, nebo neni neco na dne?
Prisavani Ti pozene otacky vysoko, ale aby to nenastartovalo, to uz by musela v prirube byt takova dira, aby se neudelal podtlak. Pak se nenasaje benzin a svicka by byla sucha. Zkontroloval jsi svicku? Pripadne ji i vymenil?
Taky je mozny ze nemas kompresi, aby to nastartovalo. Serizoval jsi ventily. Tyhle moturky jsou na to haklivy. A ventily se vetsinou serizuji, jako prvni vec.
1 reakcí na tento příspěvek X-Moto xb33 nestartuje
Svíčka byla mokrá ale ventily jsem v manuálu našel že oba jsou 0,05mm ale od ty doby vůbec nejde nastartovat...
Takže jsem hledal a našel jsem že na pitbicich je sací 0,1 a vyfuk0,15...
Taky mám dotaz chtěl bych koupit závodní karbec pwk ale nevím jak bych ho přidělal na motorku protože nemá klasickou přírubu na srouby
Takže jsem hledal a našel jsem že na pitbicich je sací 0,1 a vyfuk0,15...
Taky mám dotaz chtěl bych koupit závodní karbec pwk ale nevím jak bych ho přidělal na motorku protože nemá klasickou přírubu na srouby
Jawa127 píše: Svíčka byla mokrá ale ventily jsem v manuálu našel že oba jsou 0,05mm ale od ty doby vůbec nejde nastartovat...
Takže jsem hledal a našel jsem že na pitbicich je sací 0,1 a vyfuk0,15...
Taky mám dotaz chtěl bych koupit závodní karbec pwk ale nevím jak bych ho přidělal na motorku protože nemá klasickou přírubu na srouby
A jsme doma. Svicka pali a je mokra a prestalo to startovat po serizeni ventilu. No tak je asi velka pravdepodobnost, ze to mas serizeny blbe. Jednak je 0,05 malo a jednak jsi mohl s timto pristupem mit blbe rysky a stelovat vuli blbe.
koukni na tohle vlakno...https://www.motorkari.cz/tema/?t=176262
..a hlavne si to procti cely. Docela dulezite je info od Supersice..
..."Nezazněla tu kardinálně důležitá věc, že oba ventily jsou zavřené každou druhou otáčku klikovky. Takže nestačí mít jen horní úvrať, musíš mít horní úvrať a zároveň dobu, kdy je píst v kompres/expanzi nikoli sání/výfuk. Poznáš to tak, že v tý horní úvrati lehce hneš zapalováním doleva doprava a ventily se ti nesmí hnout, v tu chvíli mužeš seřizovat vůle. Pokud se trochu hejbou, nebo jen jeden z nich, tk přetoč kliku o dalších 360 stupňů. Jo a nezapomeň, seřizuj jen u studenýho motoru. Vůle dej 0,1 na oba, nebo individuelně lehce uprav, u každýho motoru je to trochu jinak."
1 reakcí na tento příspěvek X-Moto xb33 nestartuje
No v manuálu jsem našel 0,05 na oba ale nemusí být na sacím menší než na vyfukovym
Jawa127 píše: No v manuálu jsem našel 0,05 na oba ale nemusí být na sacím menší než na vyfukovym
Hele muzes vychazet z toho, ze vetsi vule rekneme v toleranci 0,05 - 0,1mm mene ublizi motoru. Kdyz se nebude ventil dovirat kvuli male vuli, tak to podpali sedla ventilu a/nebo motor nebude mit dostatecnou kompresi na start a beh. Opravdu velka vule pak muze opotrebovavat vacku a navic se bude motor blbe plnit a vypoustet, tak to blbe pojede, ale i vzhledem k tomu, jak jsou robustni tyhle cinsky moturky asi v ramci toho vyse daneho rozmezi toto nehrozi. Navic Ty to potrebujes nejdriv rozjet. A pak mudrovat. Tak nastav 0,1 na obou a hlavne spravne - tj v uvrati spalovaciho cyklu a ne v uvrati sani, nebo vyfuku (to ventily strihaji-tam to nikdy nenastelujes spravne).
Jinak teda k rozdilne vuli na sani a vyfuku mas taky info na tom odkazovanym vlakne. Ctes vubec ty odkazy, co jsem postoval?
Edit: A jeste doplneni k tomu, ze tolik resis, jestli 0,05 nebo 0,1mm. Driv kdyz clovek nemel merky, tak se to zkouselo cigaretovym papirkem - musel volne prolezt (kolik meril cigaretovy papirek se mne neptej).. A ty motory startovaly a jezdily..
Naposledy editováno 27.07.2023 13:31:17
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.