globalmoto_kveten





Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

25.6.2023 v 22:03 | Nahoru | #18571
Ano delame i crashtesty, je jich predepsanejch x a jsou jine nez pro velkou sérii… jako popisovat do detailu to nemuzu, neni to moje prace …

Samo resime primárně evropskou homologaci, problem je spis USA…

Naposledy editováno 25.06.2023 22:05:33

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

25.6.2023 v 22:47 | Nahoru | #18572
Aha nojo - no tak tohle vám nezávidim a díky za osvětu, vidíš že to nebolelo takhle to beru

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

25.6.2023 v 23:06 | Nahoru | #18573

oioi01 píše: oxygen> tak jaky smysl teda maji homologovane motorky s 210hp do provozu???? Kdyz na normalni jezdeni by stacilo bohate 70-100hp??? To same osobni auta, co maji vic jak 300hp??



Otázka priorit: páč jsem sám kdysi s1000rr s 201ps přes 5 let vlastnil, tak jak naň vzpomínám?
Zpočátku nechutný peklo, po měsíci zvykání prima peklíčko a po dalším měsíci otázky - nebylo by někde dalších 20 koní?? dnes mý brambory už jen hajají, páč oba slabý triumphy ideál...
A s autama pociťuju to samý: M3 s tehdy brutal 321ps šla brzy z domu a ani řízení Godzilly, s63s a bohužel ani s Gallarda ve mně žádný stopy nezanechalo...

Největší zážitky za volantem nám dají asi motokáry, či něco jako Ariel, Xbow nebo Cayman gt4..
a ta Bohema bude myslim naprosto supr - jenže ta cena, ufffff

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

25.6.2023 v 23:18 | Nahoru | #18574
oxygen> ja te kritizoval, jen jsem se ptal a ty opet motas jedno s druhym. Ze ja vubec na tebe reaguju

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

25.6.2023 v 23:42 | Nahoru | #18575

Londoner píše: oxygen> .. nic ti nebrani udelat auto podle sebe a mit prosperujici firmu.



.. jasně, tohle je dle tebe ptaní hele takhle slizkej už ses narodil?

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

26.6.2023 v 00:03 | Nahoru | #18576
Tak kdyz uz tu tak pekne přituhuje, muzem rozpitvat i to s tou cenou…

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

26.6.2023 v 00:25 | Nahoru | #18577
assassin> a víš ty co? když se na ten Praga byznys plán kouknu optikou reality zpřed několika roky, kdy se musel rodit a taky vzniknul - tak jó, musim uznat že BYL CHYTREJ
Páč tehdy byl boom, nahoru letělo krypto atd. a pracháči se všude rodili jak houby po dešti
Nikdo netušil že přijde covid se svejma izolacema i restrikcema, propady bitcoinu s dalšími krypto aji mezinárodního obchodu.. a už vůbec nikdo, že hned na to naváže ta válka se všema následnejma krizema i útlum obchodu s Ruskem a brzy asi i s Čínou
Holt dnes žijem v trochu jiný realitě, než jsme očekávali - tak snad se to zlepší

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

26.6.2023 v 00:29 | Nahoru | #18578
A cena? Dle actually kursu libry 27,6 mKč bez dýpýejč - tak to už je lepčí, no ne?
.. množstevní slevička by nebyla?

Naposledy editováno 26.06.2023 00:31:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

26.6.2023 v 00:34 | Nahoru | #18579

oxygen píše: A cena? Dle actually kursu libry 27,6 mKč bez dýpýejč - tak to už je lepčí, no ne?



Me jde o to, ze tu pises moudra o tom co jsme vyhlasili, na co jsme to zmenili a jak to ted opravil nakej clarkson…

Rozbor byznys planu bez komentare, asi nemam dostatecne dobre info…

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

26.6.2023 v 01:05 | Nahoru | #18580
assassin> hele v tomhle jakoby novym segmentu trhu, kterej zavádíte, je trefa byznys plánu naprostej základ - a k vlastnímu názoru (páč my se bez obav můžem i mýlit) nemusíš mít jejich info - k tomu stačí čuch a instinkt
a netahej už sem jakýtaký ceny - jen lrodávám jak jsem nakoupil a páč nevidim důvod, proč by meli klaksoni uvádět jiný cifry, než jste jim poskytli (kromě brutálního zaokrouhlení), tak to holt vypadalo na meziroční posun ceny vaší, no.. toť vše woe

A teď už vycházim z toho 1 mio liber, cos mi sdělil ty a pže kurs je 27,61 tak stačí přimalovat řádovejch šest nul a je doma
.. a objednám-li ještě dnes, dostanu k ní ještě jednu? dle geniální Horst Fuchs copyright?

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

26.6.2023 v 07:01 | Nahoru | #18581
No proste sis neco vymyslel a ted nevis jak z toho ven… my jsme nikomu zadnou cifru v korunach nerekli… proste je to od zacatku 1M v librach.
Nase auto neni pro lidi co se musi ptat kolik stoji a jakou dostanou slevu.

Se slevou se ti vysmejou uz u porsche…

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

26.6.2023 v 07:03 | Nahoru | #18582
twl, nechcete se na něj už vysrat??

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

26.6.2023 v 07:17 | Nahoru | #18583
Zacinam mit takove podezreni, ze je oxy zenska. Oskliva zenska. Kurva hodne moc oskliva zenska. Podle tech jejich pravidelnych navalu PMS.

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

26.6.2023 v 07:46 | Nahoru | #18584
#oxyuberwoe

(Nebo už aspoň neřeš to auto. Nechceš ho, nikdo ti ho nenutí, vyřešeno.)

Naposledy editováno 26.06.2023 07:48:35

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

26.6.2023 v 10:15 | Nahoru | #18585
Třeba někoho něco napadne:
To ložisko který měním, sem odhalil při hledání klepání od pravého zadního kola. Ale počítám s variantou, že to nemusí být (jen) ložiskem. Ložisko pokud nemá citelnou vůli, jen třeba vrčí nebo v něm při točení lehce cvaká, tak asi neklepe. Ale kdo ví.

Jak to začalo:
Při přejezdu nerovnosti, se něco rozklepe, ale jen při přejezdu pravým kolem. Rozklepe se to a chvilku to trvá i poté (ale jen mžik). Samozřejmě sem zkusil vyndat vše z kufru, demontoval podlahu kufru i kopmplet tapec vpravo. Sundal sem i plastové nadkolí, nikde tam není zahozenej šroub nebo povolený držák něčeho. Zvůk vychází z místa, kde je tlumiš nahoře chycen ke kastli přes uložení 2ma šrouby zvenku od kola.
Hledal sem dál. Horní pravé zadní rameno vyměněno, vzpěra zavěšení kola (může i prasknout, je to známé slabé místo) vyměněny rovnou obě zadní.
Níkde jinde vůle není. Tlumič KO, vyměněny oba. Prasklá jedna pružina (sice nesouvisí, ale preventivně, vyměněny obě). Kdysi mi zůstal u jiného auta ve spodním ramení spadlý kus ulomené pružiny a při přejezdu nerovností tam cinkal, zkontrolováno - nic tam není. Uložení stabilizátoru, tyčka stabilizátoru zkontrolovány. Nádrž zkontrolována, výfuk zkontrolován, navíc ten vede vzadu doleva, nedrnčí to, púrostě to mlátí kovově.

Zvůk vychází z místa, kde je tlumiš nahoře chycen ke kastli přes uložení 2ma šrouby zvenku od kola.Tlumič (nový) demontován a klepání není při jízdě cítit. Tlumič vrácen, klepe to. Takže sem sundal brzdový třemen (vodící čepy bez vaklu), na těhlici zůstal držák třemenu s deskama, které se jemně dotýkají kotouče. Při otáčení rukou nic, ale když se prutce točí kotoučem jen o centimetr sem tam, tak to jemě cvaká/klepe a přes tlumič se to přenáší do kastle u nadkolí. Když ale destičky jemě odsunu aby se kotouče vůbec nedotýkaly, tak je uplné ticho. Desky jsou skoro nové (i kotouče) a jsou uložené pevně. Roukou úplně bez vůle. Desky to teda nedělají, ale fungujou pouze jako spojení mezi kotoučem a držákem třemnu a je přes ně spojena cesta vedení pro vibrace přes držák třmenu/těhlici/tlumič/uložení tlumiče nahoru do kastle.

Jedinej závěr - Je to ložiskem a jediné místo, kerým je schopno se to přenést do kastle, která funguje jako reprák je tlumič. Nebo je to na druhé straně a jen se to přes prvky nápravy a tlumič přenáší do pravého nadkolí (to nevím ale proč by se to neprojevilo zvukem vlevo).

Ten zvuk je, jako kdyby při přejetí nerovnosti, to něco na okamžik roklepalo, něco, co je volně, neutažený. mlácením paličkou do kola se to ale vyvolat nedá. Musí být auto v pohybu a není to jako třeba stabilizátor, kterej mlátí jen když kola mění pozici nahoru dolu.
Když jedu klidně přes velkou díru, tak to někdy ani neklepe. Musí to vyloženě drcnou do pravého kola
To mi dává naději, že by to přeci jen mohlo být to ložisko v kole. Při točení rukou nábojem sice nehlučí, ale je cítit, že nejde úplně hladce. Ale vůli nemá (nemělo, než sem ho opatrně vyřezal ven). Ještě sem si všimnul jedný věci. Doud bylo ložisko kola utažený, tak nešlo hladce a bylo to, jakoby kuličky už lehce drhly. Když jen povolil šrouby, co drží náboj v těhlici, tak najednou šlo točit úplně hladce. Asi bych měl zkontrolovat rovinnost dosedací plochy (teď mi došlo, že než sem to celý roebral, měl sem zkusit nechat jen povolený ty 3 šrouby ložiska, kdy to šlo hladce a projet to).
Jelikož mám čas, než dorazí ložisko, napadá někoho něco jinýho?

Naposledy editováno 26.06.2023 10:22:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

26.6.2023 v 10:29 | Nahoru | #18586
PetrL3> Vzadu to má kotouče? Máš dobře nasazenou tu pružinku na brzdiči? (Ptám se, protože jsem bus koupil s tím, že tam hrozně mlátí podvozek a že už neví co s tím, celej ho udělal, všechny čepy, silentbloky, pružiny, tlumiče, no a vysoce sofistikovanou diagnostickou metodou kopání do kola se mi podařilo zjistit, že mlátily brzdiče, protože tam nějakej tatar nasadil tu pružinku tak že brzdič rozvírala místo aby ho stahovala )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

26.6.2023 v 10:35 | Nahoru | #18587
FiZzeR> Jj, kotouče. Teď si vůbec neuvědomuju, jakou pružinku myslíš? (Já se v autech moc nevyznám, potřebuju to malinko názorně, číslo dílu, odkaz...)

Naposledy editováno 26.06.2023 10:36:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

26.6.2023 v 10:41 | Nahoru | #18588

assassin píše: oxygen> no tak to mas asi milnou predstavu kolik stoji postavit takove auto … milion zisku na tom opravdu neni…

A ten motor je natuty uplne obyc nissan, v Nissanu ma urcite 700ps, suchou skříň, je na opacne strane auta a kouka z nej poháněna přední náprava … proste jsme ho jen dali dozadu a vytáhli z toho přední poloosy … no a ta prevodovka vzadu? To jsme jen zkratili kardan :D

Ja treba uz vic jak rok cekam na tiskarnu od prusi, představil ji, ja ji koupil a ted se ceka na produkční verzi… Jo jeta cinska tiskárna na bazaru, to je jina - ta je k mani hned

Jo a motory porsche koupis v Lidlu nekde mezi naradim … a nebo proste budes kupovat gt3 na krame (schvalne, zkus jestli ti ji prodaj, nebo jestli ti jich prodají 10) vyndavat z nich motor a zbytek prodávat na dily. Hele sorry ale nemas vubec tušení jaky to je získat performance motor od nejake automobilky, jake to je zastavet do auta, homologovat .. atd a kolik to stoji..



Vsimam si, ze je to trochu ohne kvuli Bohemce.
Nechci ho nijak rozfoukavat, ale taky jsem si rikal, safra, proc zrovna nafoukany nissan. Asi kvuli levnejsi cenovce, ale to budete vedet vy, proc zrovna motor GTR sel lepe upravit a je vhodnejsi.
Zisk pres 1M na techto autech by mel byt, resp. u ferrari to tak bezne delaji, ale do toho taky stourat nechci.

Kazdopadne jsem videl nejaka videa a kvuli homologaci jsem necekal, ze to bude takove ultimatni naradi. Na trati to musi fungovat bezvadne, tak me jen zajima, jestli s timto vozem myslel na nejake svetove souteze?

Mluvim o tom, ze se mi tento projekt libi, neni to rejpani. :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

26.6.2023 v 10:43 | Nahoru | #18589
PetrL3>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

26.6.2023 v 10:47 | Nahoru | #18590
FiZzeR> Tak tady je to takhle a fakt sem poctivě hledal jakoukoliv možnou vůli a všude sem dal pastu...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

26.6.2023 v 10:52 | Nahoru | #18591
SLEEPER> motoru ve vyberu bylo vic a z ostatnich sešlo - tohle jsou tajne info, takze to nemuzu pitvat verejne na fóru. Jen rikam, ze získat od nejake automobilky motor pro svoje účely neni tak snadne jak se muze zdát, obecne jdou “crate” motory koupit jen od amiku… proto taky vsechny performance stavebnicova auta používají americké v8 (cobry, ultimy atd)

Zisk 1M - to bylo 1M E - Oxy vygeneroval, ze kdyz za auto chceme 1,3M E (zhruba) tak ze ho za par statisíců (E) vyrobime - co to je, na karbonovou bednu pridelat produkční motor a kola - a ten zbývající 1M E je nas vývar…

Na soutěže to rozhodne stavěné neni - neni takova kategorie ve ktere bychom mohli soutěžit.

Jinak okruhova Praga R1 se produkuje a prodává, jezdi se s ni ruzne timeattacky a soutěže v kategoriích kam ji pořadatel pusti - ale obvykle je to v několikanásobně výkonnější kategorii ala LMP… no a nebo v Anglii primo Praga cup…

Naposledy editováno 26.06.2023 10:53:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

26.6.2023 v 10:57 | Nahoru | #18592
assassin> Kolik těch R1 se prodalo? A to nový pěkný už se něco prodalo?

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

26.6.2023 v 11:00 | Nahoru | #18593
PetrL3> Tam ji nevidim, takže to asi bude něco jinýho.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

26.6.2023 v 11:00 | Nahoru | #18594
PetrL3> Bohema je ve vyvoji, produkce by se mela rozjet do konce roku a jedname se zakazniky... detaily nemuzu sirit.

R1cek jezdi po svete vysoke desitky kusu...

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

26.6.2023 v 11:14 | Nahoru | #18595
assassin> A když je ta praga taková malá firma a to auto má třeba pár lidí v Anglii, pár v různých částech částech evropy, tak jak je to se servisem? To jsou třeba v Evropě 3 střediska, kam ten majitel pošle auto na výměnu oleje, brzd atd nebo je k tomu manuál a ty lidi s tím jdou do nějaké dílny u okruhu, kde kouknou do plánu a udělí to ne jakýkoliv sportovní auto?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

26.6.2023 v 11:18 | Nahoru | #18596
assassin> Jinak pro fetišisty na nářadí, konečně sada ořechů pro rázák bez vynechaných rozměrů za levno v akci a nad 600 kč doprava gratis. Já už mám objednáno Hrozně mě vytáčí, když sundavám rameno a v sadě není 18mm nebo 21mm ořech

https://www.hobynara...10-27-mm-38-mm-geko/

Naposledy editováno 26.06.2023 11:19:17

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

26.6.2023 v 11:18 | Nahoru | #18597
Když to je Nissan,tak na garančky normálně do Renaultu ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

26.6.2023 v 11:20 | Nahoru | #18598
zmulin>

A tím pádem by to zmákly i v dacii
(Ale já bych to stejně rozhodil jako vždy doma před barákem, takže je mi to fuk.)

Naposledy editováno 26.06.2023 11:20:46

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

26.6.2023 v 11:21 | Nahoru | #18599
PetrL3> Ajo,takže ještě dostupnější

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

26.6.2023 v 11:24 | Nahoru | #18600

PetrL3 píše: assassin> Jinak pro fetišisty na nářadí, konečně sada ořechů pro rázák bez vynechaných rozměrů za levno v akci a nad 600 kč doprava gratis. Já už mám objednáno Hrozně mě vytáčí, když sundavám rameno a v sadě není 18mm nebo 21mm ořech

https://www.hobynara...10-27-mm-38-mm-geko/



Škoda že vynechali 30, 32, 36. Ty bych využil určitě víc než 11, 15, 16
A nepíšou jestli je to Cr-V nebo Cr-Mo

(když nemám tak to beru normálně "chromovým" z obětní gola sady, když se rozlouskne, tak prostě v kelly koupim další )

Naposledy editováno 26.06.2023 11:29:16
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist