1100Virago píše: Díky za reakci. Takže je to opravdu tak, že někteří nejspíš argumentují papírovým a tudíž neaktuálním programem.
Mě by Virago nijak moc nevadila nějaká půlhodina na začátku závodu. Mě vadilo, že nestačilo ani dalších deset hodin na odjetí jen 6 závodů a to každý měl trvat jen asi 30 minut,,,,, Mě vadily hlavně ty šílené zbytečné více než hodinové pauzy po zastavení závodů a dokonce jedna dvouapůl hodinová! Vymlouvat se na to, že po více než dvouhodinovém čekání se ještě musel ošetřit divák s infarktem, je dost laciné a kdo ví, jesti ho ten infarkt nepostihl z toho více než dvauhodinového čekání a věřím, že po těch zbytečných přestávek, tam na pokraji infarktu bylo víc diváků!
miki83 píše: Demon3> už jsem se do toho motat nechtěl, ale...fomax má možná rudo před očima... já ho z pohledu diváka, fanouška chápu. Zaplatí vstupný, nechá tam peníze za jídlo, ubytování, parkování atd....a že závodů je akorát tak nasr... vzhledem k tomu programu... Z pohledu organizátora je to nevděčná role, musí zajistit bezpečnost účastníků závodu, diváků a další věci který divák nemusí vždy vidět...Ale slyším čím dál víc lidí hlavně z řad diváků, že letos byly naposledy. Možná to stojí za zamyšlení jestli je po pořadatelský stránce všechno v pořádku. Těch negativních reakcí je opravdu dost... Před pár dny jsem mluvil s někým kdo závodí a na Hořice jezdí pravidelně, byl dost nespokojený co se dělo v Hořicích a prý po posledních dvou ročnících zváží další účast... Není to opravdu důvod k zamyšlení organizátorů zda to dělají dobře?? Když už i závodníci zvažují další účast v takto známém závodu jako je 300 ZGH?? Osobně těmhle závodům fandím, ale jsem fakt rád, že mi to letos nevyšlo a nejel jsem...Demon3 tak pokud jsi opravdu jeden z pořadatelů, tak neberte vše jako útok a začněte přemýšlet jak to všechno zlepšit
Miki83 - Píšeš to naprosto dobře a správně, ale mám obavu, že se v Hořicích pořadatelé nad ničím nezamyslí! Oni jsou totiž beznadějné "konzervy"a mají pocit, že dělají všechno perfektně a správně a musí si po každém zastavení závodu pořádně dlouho poschůzovat. Navíc nějaká kritika se v Hořicích nikdy nebere a maximálně ti vysvětlí, že tomu vůbec nerozumíš. Už jen vylitý olej z motorky, který asi deset traťáků posypalo, zametlo a uklidilo asi do 3 minut, tak stejně restart závodu na méně kol trval přes hodinu. A to nemluvím o zbytečném zastavování závodů po každém i lehkém pádu a následném nejméně hodinovém řešení situace. Ani se nedivím, že ty šíleně dlouhé pauzy štvou i závodníky. To, že ti letošní účast v Hořicích nevyšla, to buď jen rád. A myslím, že to ani příští ročníky nebude lepší! Stačí jeden pád a už to zase pojede jako letos. Co nakonec očekávat od pořadatele, který nedokáže za deset hodin odjet 6 půlhodinových závodů. Bilance je jasná, 3 hodiny jízd a 7 hodin přestávek!
Naposledy editováno 19.06.2023 02:24:16
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH
OK, kvituju slušně vedenou diskuzi. Tak co nějakej návrh, co je třeba udělat jinak a líp ? Zatím se tu o tom nikdo ani nepokusil.
Věř tomu, že nad vylepšením se přemýšlí každý rok a každý rok se nějaké realizuje a je dost vidět. Závodníci se vrací a zlepšení vnímají.
To jak dopadly letošní zatáčky nás nikoho netěší, ale je to roadracing ne okruh.
On ty detailní informace kolikrát nemá ani hlavní pořadatel. Doktor při ošetřování nepodává interview, ani on nesmí být konkrétnější co se zdravotního stavu týče, maximálně je tak podávána informace, že je závodník při vědomí, že komunikuje, že měl ten a ten pád na úseku číslo xx, že se uklízí rozházené bariéry, tohle všechno se do rozhlasu dostává. Ozvučení tratě je na přírodu na velmi vysoké úrovni, pohybuju se po akcích po celé Evropě, tak můžu srovnávat.
Demon3 píše: miki83> Poslouchám pravidelně, že letos byl někdo naposledy a přesto návštěvnost stále roste...
OK, kvituju slušně vedenou diskuzi. Tak co nějakej návrh, co je třeba udělat jinak a líp ? Zatím se tu o tom nikdo ani nepokusil.
Věř tomu, že nad vylepšením se přemýšlí každý rok a každý rok se nějaké realizuje a je dost vidět. Závodníci se vrací a zlepšení vnímají.
To jak dopadly letošní zatáčky nás nikoho netěší, ale je to roadracing ne okruh.
Demon3 - Víš co by chtělo zlepšit? 1. Přestat zbytečně zastavovat závody i při lehkých pádech
2. Zbytečně neschůzovat a nebádat a snažit se závody rychle restartovat
3. Pokusit se závody aspoň dokončit maximálně 2 hodinový zpožděním a dojet všechny závody.
To by totiž bohatě stačilo, ty 2 hodiny zásek proti harmonogramu se dají zkousnout! Nakonec, časový harmonogram snad za posledních 20 let nikdy nevyšel, jediné. co pořadatel spolehlivě zvládal vždy, byly zbytečně dlouhé přestávky mezi jednotlivými třídami. Ty byly většinou ještě delší, než bylo v programu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH
Demon3 píše: miki83> Poslouchám pravidelně, že letos byl někdo naposledy a přesto návštěvnost stále roste...
OK, kvituju slušně vedenou diskuzi. Tak co nějakej návrh, co je třeba udělat jinak a líp ? Zatím se tu o tom nikdo ani nepokusil.
Věř tomu, že nad vylepšením se přemýšlí každý rok a každý rok se nějaké realizuje a je dost vidět. Závodníci se vrací a zlepšení vnímají.
To jak dopadly letošní zatáčky nás nikoho netěší, ale je to roadracing ne okruh.
Tak jsem se nad tím vaším roadracingem zamyslel a vyšlo mně, že byste se na to měli vykašlat a pořádat nanejvýš jízdy pravidelnosti ... ale raději jen v takové verzi tratě, aby se vám tam dědci nezabíjeli.
Kohlstein píše: Tak jsem se nad tím vaším roadracingem zamyslel a vyšlo mně, že byste se na to měli vykašlat a pořádat nanejvýš jízdy pravidelnosti ... ale raději jen v takové verzi tratě, aby se vám tam dědci nezabíjeli.
Kohlstein - Ono na tom asi něco bude..... Nějak to tam poslední léta nezvládají !
2 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH
Pokud by divák veděl, že se v neděli pojedou 3 super závody @10-12kol tak se to dá zorganizovat i přes případné zdržení ( pády, úklid) možná by se tam vešel 4tý závod třeba SSP300( mix kategorie k tomu) ale víc závodů je organizačně složitých a vše ubírá čas - startovní procedura, atd.
Taková změna co tady popisuju se napíše lehce od klávesnice ale je to myšlenka jak tomu sportu do budoucna pomoci
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH
Vše co nejlépe a nejpřesněji hlásit ať mají diváci přehled
Ale nejsem pořadatel a nemám s tím zkušenosti, takže je to na vás, vy máte zkušenosti a víte co a jak, jen zkuste naslouchat
Naposledy editováno 20.06.2023 08:38:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH
miki83 píše: Demon3> za mě bych se pokusil zkrátit přestávky mezi závody na nezbytně nutné... zkrátit dobu pro restart závodu... samozřejmě pokud nebude vážné zranění nebo úraz, to jsou pak jiný situace a zdraví všech zúčastněných je přednější a jak píše Kamikadze, taky vidím větší potenciál v třídách Twin, super twin, sbk a ssp
Vše co nejlépe a nejpřesněji hlásit ať mají diváci přehled
Ale nejsem pořadatel a nemám s tím zkušenosti, takže je to na vás, vy máte zkušenosti a víte co a jak, jen zkuste naslouchat
Miki83 - To je právě to, co "konzervy" v Hořicích nedokážou! Přestávky mezi závody bývají zbytečně dlouhé a jsou většinou delší než je napsáno v programu a stejně většinou už je ztráta po dvou až třech závodech kvůli obvykle zbytečnému zastavení závodu hodně přes hodinu. Když to tedy jde dobře a dojde k zastavení jen jednoho závodu. Pokud se závody zastaví 2x je časový zásek přes dvě hodiny i víc! A zkrátit restarty zastavených závodů? V Hořicích nemyslitelné! Většinou by muselo stačit půl hodiny, ale to by nesměli pořadatelé zasedat a schůzovat minimálně hodinu, po každém zastavení závodu. I ten olej na trati, po kterém se správně zastavil závod, uklizený armádou traťáků za asi tři minuty jim stejně potom restart závodu trval přes hodinu!
A naslouchat nějakým radám jak to zlepšit? To je utopie! Kritika se v Hořicích nebere, oni jsou bytostně přesvědčeni, že jen oni tomu rozumí a dělají všechno správně!
Naposledy editováno 21.06.2023 03:17:03
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH
Víš jak naštvaný jsou závodníci tříd Klasik, díky kterým se podařilo udržet Zatáčky při životě a oni teď jezdí jen doplňkový sloučený závody v srpnovym termínu, coby komparz IRRC ?
Model tří čtyř tříd prostě není průchozí, i tyhle třídy mají své diváky, krom toho jsou výrazně bezpečnější než velké třídy.
Obávam se že budoucnost se bude ubírat spíš směrem k omezení šestek a litrů, tak jak se to dělo mnohde jinde...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH
Zkrátit dobu pro restart závodu si představuješ jak ? Zasahující záchranáře z trati nevyhodíš, bez návratu záchranky na určenou pozici restartovat nesmíš, bez nutných oprav poškozených bezpečnostních prvků zrovna tak. Dvakrát se v neděli, po konzultaci s jezdci, použila zkrácená startovní procedura, čímže se ušetřily asi 2x 4 minuty, ale stejně se našlo dost protestujících, že se tak vinou nedostatečně nahřátých gum snižuje bezpečnost. Tady prostě není co zkrátit.
Hlášení se řešilo opakovaně, ale tady nevidím úplně prostor. O všem důležitém a hlavně ověřeném se informuje, je pokyn informace opakovat, protože každý divák z různých důvodů nemusí slyšet všechno, ale zase objevily názory, že se hlasatelé opakují a neříkají nic nového...
Věř že smysluplným názorům nasloucháme velmi pozorně a dává-li to smysl, realizují se.
Twin a Supertwin jedno jest...
Demon3 píše: Kamikadze-Ace> Takže ty závodníky, co mají stroje z kategorií, který zrovna tebe nezajímají, bys jednoduše odpískal ?
Víš jak naštvaný jsou závodníci tříd Klasik, díky kterým se podařilo udržet Zatáčky při životě a oni teď jezdí jen doplňkový sloučený závody v srpnovym termínu, coby komparz IRRC ?
Model tří čtyř tříd prostě není průchozí, i tyhle třídy mají své diváky, krom toho jsou výrazně bezpečnější než velké třídy.
Obávam se že budoucnost se bude ubírat spíš směrem k omezení šestek a litrů, tak jak se to dělo mnohde jinde...
Demon3 - No konečně je tu od tebe první rozumný příspěvek!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH
klopýtko> Máš pravdu, ten rozdíl v dojezdu mezi jezdci z poloviny pole a vítězem bývá klidně 5 i víc minut.
Jsem rád, že jsme se tu konečně dobrali shody, že rozhodně nedochází k nějakému zdržování z příčin na straně organizace závodu, ať už je to zmiňované zbytečné přerušování nebo schůzování, ale každé zdržení má příčinu nezávislou na vůli pořadatele a ten má tak jen málo možností jak mu zabránit.
Demon3 píše: Kamikadze-Ace> No jo, jenže sloučit můžeš jen třídy, který jezdí obdobnou rychlostí v zatáčkách. Na rovinkách je to víceméně jedno, stejně jako když předjíždí rychlejší pomalejšího na stejném stroji, ale popravdě řečeno je problém i 125 + 250, protože 250 je výrazně pomalejší v zatáčce a bylo vinou toho spousta krizovek...
klopýtko> Máš pravdu, ten rozdíl v dojezdu mezi jezdci z poloviny pole a vítězem bývá klidně 5 i víc minut.
Jsem rád, že jsme se tu konečně dobrali shody, že rozhodně nedochází k nějakému zdržování z příčin na straně organizace závodu, ať už je to zmiňované zbytečné přerušování nebo schůzování, ale každé zdržení má příčinu nezávislou na vůli pořadatele a ten má tak jen málo možností jak mu zabránit.
Demon3 zase alibismus a kecy v kleci! Prostě a jasně, neschopnost vašeho pořadatelského sboru je už pěkných pár sezón neuvěřitelná! Odjet 5 půlhodinových závodů za deset hodin a šestý závod neodjet vůbec! To se snad ještě nikomu nikde nepovedlo a asi už nepovede. Vlastně možná se vám to povede vyrovnat letos srpnu. Je taky možné, že se ty závody nakonec ani nedojedou a ukončí se zase předčasně bez odjetí posledních dvou nebo tří tříd jako loni. S neschopností Hořických pořadatelů se musí předem počítat jako s faktem!
Naposledy editováno 25.06.2023 11:59:17
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH
Naposledy editováno 01.07.2023 13:51:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH
osiris píše: fomax> neser , nebo vypíšou závody na čtyři kola, jak u plochý dráhy
Osiris - Ono jim to stejně vychází po dvou přerušeních jednoho závodu na dojetí pěti kol a i kdyby dali závod na čtyři kola, tak by ro asi dopadlo stejně, protože ty pády a následné přerušení závodů, jsou obvykle v prvním nebo druhém kole a pokud by se jely jen 4 kola, tak by se to válelo už v prvním kole, protože by se každý jezdec snažil dostat dopředu..... Je hrozná škoda, že závod s takovou tradicí dopadá tak špatně, jako je tomu v posledních letech. Já jim přeji, aby v srpnových závodech nebyl ani jeden pád a konečně se to jednou dojelo!