AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Někde na jaře je v plánu muzeum Jawy, podle toho, kdy bude mít na nás Hruška čas.
Ubytko možná Kamýk, pořeší se až to bude aktuální.
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní proběhla ve stanoveném termínu v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024 a to půl roku známém,
přesto dorazila hrstka a tak od příště budou termíny "plovoucí" a podle počasí a toho, kdo co vymyslí.
Nějaké foto z podzimní zde: https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny-2024
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 08.10.2024 05:58:58
Koudy01 píše: Taky jsem měl zálibu ve starých povozech. A furt se mi líbí. Ale vyžadují prostě čas. I spolehlivej starej stroj potřebuje dost péče. Natož Jawa nebo třeba Maluch.
S rodinou se změnili priority. A starat se o ty vergly šlo jen dost na sílu. Přehodnotil jsem situaci. Všechno starý nebo oježděný jsem prodal. I když třeba XJ se 125 tis. km na budíku bylo maximálně spolehlivý a krásně zachovalý. Ale o babičku je třeba pečovat. To jsem už nechtěl. Takže jsem rozbil prasátko a nakoupil nový nebo zánovní auto a motorky. A měl jsem to udělat dřív - téměř žádný starosti a o dost velkej parník lepší svezení.
Třeba to XTZ 700 je motorka do města, do práce i kolem světa na silnic i mimo ni. Bytelná a spolehlivá. Jezdí za 4 litry a je na dnešní dobu maximálně jednoduchá. Vše si člověk udělá sám. Krom ABS tam nic není. Naprostý vysvobození ze světa šroubování a přemýšlení kudy vede vhodná cesta.
Haryk je podle mě jen další cesta do pekel.
Přesně tak....
Že lze svět objet i na Jawě, už dokázali jiní....
Kafi, myslím, že cestuješ proto, že prostě můžeš a chceš vidět svět... Dobrá motorka, na kterou se můžeš spolehnout, ti to usnadní, protože ta špatná, tě bude pořád jen zdržovat a způsobovat závislosti na neznámém...
Obzvlášť když ty, při vší úctě, nejsi úplně nejzručnější mechanik., základ si nějak uděláš, ale větší problémy a ty u krumplů starých jak nebesa, nekvalitně zkonstruovaných a nekvalitně vyrobených, přijdou vždy, už nevyřešíš sám.. A to je problém... Ono tu Jawu už dneska málokdo umí a chce udělat pořádně, a i ten co to umí, musí montovat pochybné díly, protože jiné nejsou a to ti do schopností a spolehlivosti stroje, nasází tolik otazníků, že k tomu budeš muset už navždy přistupovat s rezervou a velkou ohleduplností ke kompromisům, které začínají už u první čáry na rýsovacím prkně a končí u toho, kdo a jak dneska produkuje náhradní díly, co ten krump už zažil a kdo a jak se na něm podepsal....
Takže jako nostalgickou hračku na to, že popojedeš někam na sraz, nebo na výlet, kdy je celkem jedno, jestli přijedeš pozdě, nebo vůbec, nebo špinavej, to může bej v pohodě... Ale jako stroj, kterej tě nezradí, se to prostě nedá ani považovat, natož používat....
Mám rád ten dvouválec, jako ty... Ten zvuk, to chování, ten rurální projev.... Ale na to mi stačí tak 1000km ročně, když si prostě vyhradím čas na tu hračku....
Co z mých krumplů spolykalo nejvíc peněz i přesto, že si dělám úplně všechno sám a Smolík nebyla až tak dojebanej, jako průměrný český wergl? Právě ten Smolík... Kilometr jízdy na Smolíku, při generálce jednou za 15 let a běžných udržovacích nákladech, vychází tak na 10 korun.... Auto mi jede za třetinu, normální motorka za čtvrtinu.... Včetně všeho a hlavně bez problémů....
Někteří tvrdí, že ty problémy a překážky tvoří zážitky... To ano... Já ale o zážitky typu: "Stojím uprostřed polí, sráč nejede a teď komu zavolat" prostě nikdy nestál a nikdy o ně stát nebudu.... Proto se o svoje střepy dobře starám, aby se pravděpodobnost této situace minimalizovala....
Naposledy editováno 29.05.2023 21:44:06
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
maraton píše: Jen dodám: za 4 roky na Sportsteru jediná závada: jemně sáklo po hlavou zadního válce. Opraveno servisem, jinak nic. Mě ale poměrně spolehlivě jezdila i Jawa 350, možná jsem prostě klikař.
Zjevně...
Když i zarytí vyznavači, co to měli jako sen, nadávají na spojku, na vibrace, na problémy v elektrice, na jízdní vlastnosti... A prodat se to moc nedá, protože to ani nikdo nechce...
Pokud chce odbourat jawení, HD není ta cesta...
Naposledy editováno 29.05.2023 22:00:03
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Koudy01 píše: Taky jsem měl zálibu ve starých povozech. A furt se mi líbí. Ale vyžadují prostě čas. I spolehlivej starej stroj potřebuje dost péče. Natož Jawa nebo třeba Maluch.
S rodinou se změnily priority. A starat se o ty vergly šlo jen dost na sílu. Přehodnotil jsem situaci. Všechno starý nebo oježděný jsem prodal. I když třeba XJ se 125 tis. km na budíku bylo maximálně spolehlivý a krásně zachovalý. Ale o babičku je třeba pečovat. To jsem už nechtěl. Takže jsem rozbil prasátko a nakoupil nový nebo zánovní auto a motorky. A měl jsem to udělat dřív - téměř žádný starosti a o dost velkej parník lepší svezení.
Třeba to XTZ 700 je motorka do města, do práce i kolem světa na silnic i mimo ni. Bytelná a spolehlivá. Jezdí za 4 litry a je na dnešní dobu maximálně jednoduchá. Vše si člověk udělá sám, když na to přijde. Krom ABS tam nic není. Naprostý vysvobození ze světa šroubování a přemýšlení kudy vede vhodná cesta.
Haryk je podle mě jen další cesta do pekel.
Presne takova je situace...jo xt 700 asi super, ale chci choppera, klasicky vzhled...nebo bobbera...proto sportster nebo bolt
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Věřím že dnešní stroje jsou někde jinde. Myslím ale že třeba ta 883 nějak moc výkonu nepobrala. Na kochání to asi stačí ale to i CB 650 r.1978. Jestli je to ale tvoje volba nic proti.
,
Kafi píše: Presne takova je situace...jo xt 700 asi super, ale chci choppera, klasicky vzhled...nebo bobbera...proto sportster nebo bolt
Tak si kup VT750, nebo prostě cokoli krom Intrudera.... Intruder je přesně ten případ, že i mistr tesař se někdy utne....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Vlasťák1973 píše: Bando co v sobotu u Jezzu na oběd přijel by někdo? budu mít po noční tak habych se tam nehnal sám ikdyž vlastně proč ne.
Já bych se možná projel.
Jirka4137 píše: Kafi> Asi je to jak který. Jel jsem na hartailu -odpružené jen sedlo a docela vibrace. Nějak nadšený jsem nebyl. Je to už pár let. 883 je snad jediný kterého bych vzal do garáže. Nic těžkého bych nechtěl. Kamoš má muzeum Harleye kousek od nádraží v Otrokovicích jezdil s náma dřív na nějakém starším a dost se to sypalo.
Věřím že dnešní stroje jsou někde jinde. Myslím ale že třeba ta 883 nějak moc výkonu nepobrala. Na kochání to asi stačí ale to i CB 650 r.1978. Jestli je to ale tvoje volba nic proti.
,
883 má bídně 50 koní a je dost těžkej.... To jede asi jako ta třiapůle...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Kafi píše: Presne takova je situace...jo xt 700 asi super, ale chci choppera, klasicky vzhled...nebo bobbera...proto sportster nebo bolt
Já jezdíval vs1400 Intruder, z dnešního hlediska nic extra, ale tahavej V2 na kochání má své kouzlo.
A stručně ke skútru : dnes jsem po 2 hodinách sundal aspoň základní plasty. Nevím koho napadlo mít šrouby ve spodním plastu, když vrchní plast kryje hlavu šroubu a dostat se k němu znamená násilím ten vrchní plast natahovat... nemám fot'ák, ale fotka by to byla zajímavá. No, podařilo se - a záhada nepojízdnosti byla nalezena. Nechci brněnský servis vinit, ale dělali mi kompletní servis. Tedy - prý....Příčinou byla zpuchřelá a prasklá benzínová hadička vedoucí od nádrže k čerpadlu a dál ke karburátoru. Divím se, že když už měli všechno rozebrané, proč tam dali zpátky původní hadičku na níž je jasně vidět, že je po smrti. Z ní vytékal benzín a když jsem ji vzal do ruky že ji sundám z nálitků, doslova se mi v ruce začala rozpadat. Protože skútra nemám doma ale ve vsi, hadičku jsem neměl a nemohl ji hned vyměnit. Děláme sena, tak se ke skútru dostanu až pozítří, a dám vše do pořádku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
PetrL3 píše: Já jezdíval vs1400 Intruder, z dnešního hlediska nic extra, ale tahavej V2 na kochání má své kouzlo.
Jo, ten motor tahá jak Kirovec, ale mně na tom prostě sere ten debilní posez a topornost v zatáčkách... A že se to, když ti rupně v kouli, nenechá úplně potočit, to by mi taky chybělo...
I když i tohle má řešení.... Bulldog... Motor z Choppera a normální podvozek...
Naposledy editováno 29.05.2023 22:42:37
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
PetrL3 píše: pech.> Když se rozjel na 120, tak i táhlá mírná zatáčka s nerovnostma byla docela dobrodružná. Musí se to brát jako stroj na kochání s možností valit po dálnici chvilku 170 km/h nebo 140 stabilně.
No jo.... Ale kochat se dá vlastně na čemkoliv a když chceš, bude to fungovat i v těch zatáčkách...
V podstatě choppery obecně jsou důkazem přístupu, kdy design byl důležitější, než funkcionalita...
Ano, je to hezké, ale vlastně úplně nahovno.... A to je přístup, kterej nemám rád....
POhodlné to není, agilní to není, rychlé jen rovně, takže za mně se s tím nemá cenu obtěžovat...
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Bimbam píše: Kehaju a co bys dělal na Stelviu ?? U Jezzu bude Vlasťák kulaťák a když se tam ještě přivalí Pech tak budou dva No a Ty s PetremL3 budete další dvojice, tudíž budete 4 a můžete si dát třeba mariáš než vám přinesou dlabanec Jo a abych nezapomněl, písničky Farmářů jsou stále živé - byli jsme hrát v sobotu v jakési Březce kousek od Jičína a z druhé strany kousek od Prachovských skal, ještě se k nám přidal jeden obří tramp - muzikant odkudsi od Trutnova - velkej jak Krakonoš, podobně fousatej a s podobným hlasem burácivým. Tuším že z osady Severka. My hráli ty naše swingovky a ryvolovky , on to občas prokládal jednoduššíma věcma co hrál většinou z hlavy. Jen semtam nakoukl do řevníku. No a že našé kytaristce taky jeden řevník přišoupnul aby mohla hrát co nezná tak jsem viděl co že se to hraje a od keho to je. No a písniček od Farmářů zaznělo ten večír snad deset. Mezi jinejma Padá déšť, Jak z cigára dejm, Dlouhej stín, Možná Zahrálo se teho dost, začli jsme v pět odpoledne a končili snad v jednu ráno pro mě vlastně bez přestávky, protože dycky někdo hrál tak si basa neodpočnula
Tvoje zázračná basa, která i když jsi od ní byl 30 metrů, stále vybrnkávala to countryový drum-drum, nahoru-dolu-nahoru-dolu, sama
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Jirka4137 píše: Kafi> Tak to jsi měl zrovna jít do té Buchanky. Ta má asponˇ listové pera a lecos projede. Jezdit na Sportstru je jako když jdeš pěšky a někdo tě u toho kope do sedínky.
Ládˇa -včera jsem byl v Jeseníkách, brzo se pojede Kolštejnský okruh-Branná. Vracel jsem se přes Šternberk a koukám-hledím čučím bude i ECCE-Homo.
Branná se jezdila vždy druhý víkend v září, stejne jako Ecce Homo historic. Ted o víkendu bude Ecce Homo ME.
Mám to tam dle mapy 190 km. Takže obě cesty - necelých 400. To by byla lahůdka před Řeckem.
Naposledy editováno 30.05.2023 07:53:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Kafi píše:
Dneska sem se sral s loziskama v kole u Doris protoze jsou po smrti...lambada s bouchlou gumou v kilu v Argentine udelala sve....no mam chut to hodit ze skaly, uz me to Jaweni nebavi...a to ho nemam tak castk jako jini....
Loziska stale v kole, zitra musim koupit ocelove hmozdinky do betonu....Argentinska guma na dvou mistech rupla, ale z kola hodinu nechtela...vyfuky vypalene a natrene...nicmene uz me ta Jawa zase pekne stve....
Nemluve o tom ze me na J90 jeste ceka zmena zadni rozety...pak pujde z domu i s tou Suzuki, abych si koupil neco k cemu prijdu a jedu...Doris bude mit prazdniny, vytahnu ji pak je na obcasne vylety....
Nejak me prestava bavit se v tech kramech vrtat vcetne aut...Mercedesi musi pockat az zas bude nalada...na Dodge letos jeste lak a je hotov...pak uz o naradi nechci nejaky cas ani slyset...
Kdysi jsem Ti radil, ať si koupíš cihlu, jako cestovatelský stroj stačí i K75 a neměl jsi sluchu :) Pech sice řekne, že to je mrdka německá, ale patřičně odolná a s jednoduchým servisem, Platí to dodnes, stovky spokojených majitelů. A motorka dnes levná. Pohodlná i pro velkýho... Ale všichni chtějí experimentovat. No a sportster,,, to je úplně blbost, sorry :)
Zalezi co kdo od motorky chce, opravovat, psat o tom, vylepsovat, jezdit…
Pokud jezdit, tak neco zanovniho a ne moc exotickeho…. Kdybych chtel cestovat a sbirat zazitky za levno, tak asi tenere 700 nema prilis konkurence
Naposledy editováno 30.05.2023 08:06:47
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
vejde se motor jawa 250/353 na rám ... Jawa 250/353 Kývačka | Drsnak007 | 4 | 24.10.2024 v 09:42 PetrL3 |
jawa stredy Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590 | Lithwick | 2 | 18.10.2024 v 08:56 cmiral |
Blatník z malé kyv na velkou Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 4 | 15.10.2024 v 15:58 cmiral |
Motorka s neplacenou pojistkou Jawa 250/353 Kývačka | koutnasjede | 4 | 14.10.2024 v 09:25 Dolin |
Jawa 250 559 Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 2 | 29.9.2024 v 22:26 Drak1 |