https://www.motocicl...re-arrivo-v100-79214
Naposledy editováno 22.08.2023 15:13:58
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
zedmg píše: Honzus75> Nádhera, pořádně užívej, gratuluji a hlavně se nezapomeň podělit o zážitky z jízdy po zajetí, údržbě a podobně.
Díky, založím jí samozřejmě stránku na svém profilu, ale až bude něco najeto a bude víc o čem psát
1 reakcí na tento příspěvek Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
Já se svezl minulý týden u Moto Ri Písek, mají S-ko jako předváděčku. Super zážitek, jede to jako ďas. Překvapilo mě, že i při mé úrovni jezdeckého (ne)umění se krásně ovládá, žádné záludnosti. Ale na mě je až moc silná, využil bych ji tak z 1/4. A vysypat se ze všech úspor za motorku nejde, to bych ani sám před sebou neobhájil.
Peťan: Kdyby ses někdy chtěl vypravit do Písku, písni SZ, mohli bychom se tam potkat.
1 reakcí na tento příspěvek Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
Honzus75 píše: Díky, založím jí samozřejmě stránku na svém profilu, ale až bude něco najeto a bude víc o čem psát
Čekal jsem, že už si jí založil stránku na Tvém profilu a Tvůj profil je najednou neveřejný... Mimochodem máš nějaké nové poznatky z jízdy?
Naposledy editováno 29.05.2023 15:44:44
1 reakcí na tento příspěvek Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
1 reakcí na tento příspěvek Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
Na to, že mám 190cm jsem se na to poskládal úplně libově, místa dost a ideální pozice, dalo by jet klidně celej den. Hlavně je super, že jsou kam dát nohy a nikde nic nepřekáží, i když mám 47 boty.
Rozdíl mezi režimy je citelný, hlavně na podvozku, nicméně stejně jsem si nakonec nechal "road" a ideální stav. Brzdy - perfetto!
Největší kapitola je pro mě ten motor, nechá si líbit courání po městě 50-60 km/h na 4, ale taky je tam snadno 160... Když se pak rozparádí a využije se rychlořazení, je to nářež
Na poměry Guzziny je až nečekaně živej a ochotnej jít do otáček s tím, že má krásně silný střední pásmo s plynulým přechodem ve vršku, takže se nechá jezdit krásně svižně už mezi 4-6tis, kde nad 6tis už začne fakt upalovat.
Člověk by mu řekl, že má tak o 10-20hp víc než na papíře. Síly má v každým okamžiku na rozdávání a výfuk v sérii víc než solidní
Co poté podtrhuje celý pocit z jízdy je až neskutečná mrštnost díky nízkému těžišti a v kombinaci s takto potentním motorem je to opravdu neskutečná prča
Přitom to není nervní ve vyšších rychlostech, nevadí jí ani horší povrch a dává krásně vědět co se pod ní děje.
Osobně bych se spokojil s klasickou verzí, nejsem zas takovej rejpal, že bych musel furt přepínat módy apod., ovšem kdo to využije, tak má i tuto možnost.
Co se povedlo je, že i když je to plný moderních chujovin, tak při jízdě člověk ví, že jede na něčem odlišným a zvláštním...
Chvilku jsem i uvažoval, že bych tam nechal starou kozu, klíče od auta, vybral spoření, přihodil ledvinu a odjel na ní domu
Naposledy editováno 03.06.2023 09:13:59
Do 8000 ot. to bude velká zábava a ten motor dle grafu bude zatahovat příjemně už z nízkých otáček dle grafu. Na dvouválec hezky široké spektrum použitelných otáček. V85 TT je naproti tomu co se grafu týče jak nějakej atmosferickej nafťák.
1 reakcí na tento příspěvek Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
https://motorcycles....rear-shock-absorber/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
PeťanBé píše: Čekal jsem, že už si jí založil stránku na Tvém profilu a Tvůj profil je najednou neveřejný... Mimochodem máš nějaké nové poznatky z jízdy?
Toto jsem přehlédl, no profil jsem udělal neveřejný, protože se na tyhle stránky dostává čím dál, tím víc magorů, jejichž cílem je všude vysírat a já na to už nemám náladu.
Co se týče poznatků s V100, najeto 7000 km, je to nejlepší motorka, co jsem kdy měl, podvozek i quickshifter vyžadují zajetí a zaběhnutí. Quickshifter se začal výrazně zlepšovat po 5000 km, v 6000 km jsem dal mezi garančkovou výměnu oleje, je tam Motul 7100 a quickhifter je zase o level lepší. Řazení 1-2 bylo dřív nepoužitelné, dnes plynulé i při nízkých otáčkách. Spotřeba kolem 5 l průměr, závady zatím (ťuk ťuk) žádné, po Švýcarsku začala lehce vibrovat přední brzda při brzdění z vyšší rychlosti, zřejmě nějaká vada kotouče (měl jsem 3 motorky s identickým dílem a nikdy žádný problém) a bude pravděpodobně vyměněno v rámci záruky. Toť zatím vše.
Naposledy editováno 30.08.2023 08:43:50
k tomuto jsem četl, že to jako celek složené dodává Kayaba a že tam byla vadná série. Nevím kde to vzniklo, nicméně to postihlo 2 motorky v Itálii a svolávačka přišla velmi rychle a majitelé o tom vědí. V servisu provedou kontrolu a výměnu za pár minut v rámci záruky. Takže klasická svolávačka, kterých jsou desítky napříč všemi značkami. Mého Ska a všech ostatních eSek s Öhlinsem se svolávačka netýká.
Naposledy editováno 29.08.2023 16:09:28
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Moto Guzzi V100 Mandello [1, 2] Moto Guzzi V100 Mandello | mireknemet | 37 | 1.12.2023 v 15:46 Kohlstein |