https://www.motocicl...re-arrivo-v100-79214
Naposledy editováno 22.08.2023 15:13:58
Honzus75 píše: Tak zase půjdu proti proudu, ta šedá limitka je krásná, kdyby dělali tu ve verzi S, tak bych hodně váhal kterou brát, takhle zvítězila Grigio Avanguardia.
Jinak V100 se mi z fotek taky zdála taková zvláštní a moc mně nebrala, když jsem jí viděl ale naživo, tak se to totálně otočilo a soupeří v mých očích s Grisem, které je dlouhodobě u mně top stroj...
Mně se V100 líbila už od jejího prvního představení Vidím to na červenou. Asi se mi líbí víc jak bílá a nebude na ní tolik vidět hmyz
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
Yura píše: No potřeba nejsou, ale vizuálně tam chybí. Já vím že je to vodník, ale třeba Honda VTX - taky vodouchy, a jaký to má nádherný žebrování. Už jen pro zachování ducha značky bych je tam nechal. Těch pár deka hliníku....
Obecně nejsem zastáncem falešnejch cinkrlátek, falešný průduchy na autech, falešný výfuky, falešný žebrování, ale zase dle vkusu každého, že. Jinak Guzzi se musela pohnout, duch značky je pořád ve V100 sakra silnej, ale lpět za každou cenu na nějakých anachronizmech, to je imho slepá cesta. Motor V100 naživo vypadá naprosto úchvatně, v dnešní produkci nemá obdoby a ta čistota, s jakou schovali všechny hadice od vodního chlazení a celkově chladič, prostě za mně good job.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
Yura píše: Já to na živo ještě neviděl. Příští tejden jedem do Sušice s ženskou, kouknout na Brevu, tak si tu V100 konečně prohlídnu zblízka. Pokud jde o mě, tak bych bral tu šedo-zelenuo verzi, centenario tomu říkali, to se mi líbí moc. Ale já nejsem cilovka pro v100, je to naháč takže nic pro mě...
Já to Mandello vnímám tedy jako takovou "polokapotu" alá Fazer, TDM, XJ6 Diversion, CBF 1000 apod.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
PeťanBé píše: Já to Mandello vnímám tedy jako takovou "polokapotu" alá Fazer, TDM, XJ6 Diversion, CBF 1000 apod.
Ono už jen to, že to má aktivní aero s cílem odklonit vzduch od trupu jezdce jasně ukazuje, že to ani naháč být nemůže
1 reakcí na tento příspěvek Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
PeťanBé píše: Když jsem teď koukal tady na motorkářích na ten test čtyřech japonských sport tourer výblitků, tak se mi chtělo normálně zvracet. To už je pouhým vzhledem s Mandellem neporovnatelný.
... říká majitel hrůzy všech hrůz, XSR 900 ...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
Kohlstein píše: ... říká majitel hrůzy všech hrůz, XSR 900 ...
....píše bejvalej majitel hnusný nudný Z650RS s absolutně bezpohlavním motorem...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
Honzus75 píše: Obecně nejsem zastáncem falešnejch cinkrlátek, falešný průduchy na autech, falešný výfuky, falešný žebrování, ale zase dle vkusu každého, že. Jinak Guzzi se musela pohnout, duch značky je pořád ve V100 sakra silnej, ale lpět za každou cenu na nějakých anachronizmech, to je imho slepá cesta. Motor V100 naživo vypadá naprosto úchvatně, v dnešní produkci nemá obdoby a ta čistota, s jakou schovali všechny hadice od vodního chlazení a celkově chladič, prostě za mně good job.
Tak ony nejsou cingrlátka jako cingrlátka, žejo. Samozřejmě píčoviny nemyslím, to V100 je velmi hezká motorka , i když mě určena není, a věšet na ní blbosti je zvrhlost. Ale jsou cingrlátka, která v decentní podobě ničemu neškodí a přitom skvěle doplňují celek. Nechci, aby to bylo ježatý jak dvoutaktní kroska; ale jen podtrhnout původ, tradici. Zřejmě jde o názor každýho, já raději pár gramů kovu navíc a zůstat u legendy MG, klidně s vodním chlazením (proti tomu vůbec nic nenamítám). Třeba až to uvidím, změním názor, ale na fotkách jsou ty válce takový vyhublý, olámaný, nebo nedodělaný.... Nebo jak to říct
Naposledy editováno 07.04.2023 04:41:16
1 reakcí na tento příspěvek Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
PeťanBé píše: ....píše bejvalej majitel hnusný nudný Z650RS s absolutně bezpohlavním motorem...
650 se mi taky moc nelíbí, ale Z900RS je TOP mezi klasiky, nádherná motorka, zejména v tmavě zelené metle s chromovými doplňky.... Kurva, mít na to, dávno parkuje vedle Guzziny
Yura píše: Tak ony nejsou cingrlátka jako cingrlátka, žejo. Samozřejmě píčoviny nemyslím, to V100 je velmi hezká motorka , i když mě určena není, a věšet na ní blbosti je zvrhlost. Ale jsou cingrlátka, která v decentní podobě ničemu neškodí a přitom skvěle doplňují celek. Nechci, aby to bylo ježatý jak dvoutaktní kroska; ale jen podtrhnout původ, tradici. Zřejmě jde o názor každýho, já raději pár gramů kovu navíc a zůstat u legendy MG, klidně s vodním chlazením (proti tomu vůbec nic nenamítám). Třeba až to uvidím, změním názor, ale na fotkách jsou ty válce takový vyhublý, olámaný, nebo nedodělaný.... Nebo jak to říct
Jasně, že každýmu se líbí něco jinýho, já zase neuznávám tradici za každou cenu, tady prostě žebra nejsou třeba, navíc by to i třeba chladilo moc a teplota by nebyla v optimu, co já vím. Jinak mrkni naživo a uvidíš, ty válce obravdu nejdou vyhublý a jsou to pěkný dva bloky atomové elektrárny trčící do stran, ono čtřventilová hlava s DOHC rozvodem prostě nikdy malá nebude
650 je nudná ve všech směrech. Z900RS je krásná, ale úplně debilně ucukaná na plynu a 6.kvalt je proti ostatním nesmyslně dlouhej. Navíc je to 4 válec řada, takže vysavač, ale je to jeden z pramála řadových 4 válců, kterej zrovna nepotřebuje tolik točit, tím je ten motor trochu zvláštní.
1 reakcí na tento příspěvek Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
Ale okolnosti nebyly ideální - na tachometru 5 km, mrholilo a teplota nic moc. Po 20 km jsem ji radši vrátil, jela pěkně, ale nějaký wow efekt jsem teda nezažil. Ale abych nebyl za úplného škarohlída, ještě ji dám šanci až se dostanu k nějaké více zaběhané a za hezčího počasí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
Vypadá fakt pěkně
Honzus75>
Už se hnuly ledy? Jsem zvědavý na Tvoje pocity, až se svezeš..
2 reakcí na tento příspěvek Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
Takže moje laické postřehy z cca 30 km cesty:
Jede to jak píchlá svině. To je naprostá pecka. Alespoň na moje zvyklosti. Okamžitá akcelerace, V85TT je míň razantní. Jasné, je to litr a vodouch, těžko rovnat. Režim Sport se mi zdál pocitově tvrdší, víc mi seděl Touring. "Křidýlka" vytahuje automaticky při překročení 60 kmh, a obtok vzduchu to opravdu změní, to jsem poznal hned. Ustanou ty tahavý víry kolem boků a prdele. Měl jsem verzi S, vyšší plexi, zkoušel jsem max i min polohu. Paradoxně mi seděla ta min, v horní to dělalo děsný turbulence. Hrozně se mi líbí displej a zobrazení otáčkoměru vůbec mi nesedla ergonomicky, ta poloha mi nedělala dobře na hřbet (ale mám ho dlouhodobě v hajzlu). Vyjížďku nad 100 km bych trpěl. Řazení bez spojky jsem zapomněl vyzkoušet
Vypadá celkově nádherně. Zezhora je ten motor opravdu kus hmoty. Zespoda mi vizuálně chybí žebra, a říkejte si co chcete, to jediný vytýkám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
Díky za zprostředkování dojmů. Co se týče té ergonomie posezu, máš na mysli to, že jsi na ní shrbený nebo jakože nemáš páteř ve vzpřímené poloze a díky tomu je to pro Tebe nepohodlné?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
1 reakcí na tento příspěvek Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
Jo a já vyrážím projet V100, tak jsem zvědav, kámoš jí jel včera a byl totálně odvařen (neguzzista s Yamahou).
Naposledy editováno 22.04.2023 10:19:24
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Moto Guzzi V100 Mandello [1, 2] Moto Guzzi V100 Mandello | mireknemet | 39 | 30.9.2024 v 21:22 krabica2 |