syn si pořídil svou první motorku. Bohužel nemaka jak má v servisu byla provedena nějaká údržba ( válec na výbrusu, hlava a ventily repas ). Další správa je ,že motorka startuje a volnoběh drží. Bohužel nastal další problém motorka nechce do otáček. Nemá zde prosim někdo nějakou radu nebo zkušenost .
děkuji
1 reakcí na tento příspěvek otáčky
Je to polámaný
1 reakcí na tento příspěvek otáčky
motorka se opravovala po koupi, po nastartování neudržela volnoběh a po několika minutách chcipla proto byla odvezena do servisu . tam byla provedena již zmiňovaná oprava . teď servis dal zprávu, že se motorce nechce do otáček
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) otáčky
Neudržela volnoběh a pak ?... co... to za tebou přišli : " neudrží volnoběh, musíme udělat výbrus ?" ...kdo a proč to rozebral, co naměřili ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) otáčky
JosefRůža píše: po nastartování se musel podržet plyn chvíli klapala pak chcipla i ze siticem. Bylo mi řečeno, že někde prisava vzduch pak přišla zpráva o opravě a teď o otáčkách a že si neví rady
jakože se sytičem to naskočilo, chvíli běželo a pak chcíplo ( což je podle mě docela normál, ačkoli nevím jak "dlouho" to běželo a jak moc se to ohřálo... )
Mě se se sytičem motorka začne taky po čase dusit...když se ohřeje ...
no nic, pak tedy "tušili" že to přisává vzduch a udělali výbrus? ...no to je dobrý .... výbrus a co ? Píst, kroužky? co s tou hlavou...co znamená "hlava ventily"?
máš nějaký reálný ponětí co s tím bylo opravdu dělaný ?
Naposledy editováno 17.04.2023 13:04:22
1 reakcí na tento příspěvek otáčky
Další na řadě je příruba mezi karbecem hlavou - jestli to někde přisává vzduch, tak bych to čekal právě v tomto místě. Tak jak tak, sundávání válce, výbrus a repas hlavy mi připadá v této fázi opravy totálně mimo mísu (respektive určitě měřili tlak a tak zjistili nutnost výbrusu a ventilů... Nebo ne?)
Naposledy editováno 17.04.2023 13:51:05
Johny_Servis píše: nejsem sice odborník, ale když má motor problém se startováním, volnoběhem a otáčkami, tak první po čem jdu kromě sání vzduchu, paliva a svíčky je karburátor. Rozebrat, perfektně vyčistit, zkontrolovat, špatné vyměnit, složit a provést tovární nastavení.
Další na řadě je příruba mezi karbecem hlavou - jestli to někde přisává vzduch, tak bych to čekal právě v tomto místě. Tak jak tak, sundávání válce, výbrus a repas hlavy mi připadá v této fázi opravy totálně mimo mísu (respektive určitě měřili tlak a tak zjistili nutnost výbrusu a ventilů... Nebo ne?)
souhlas...a kdyby to mělo někde přisávat tak sprej a foukat kolem možnejch netěsností přírub a zjistit kde ...
určitě bych nedával válec na brus ... opět si nenapsal co dál s tím brusem ?... co píst co kroužky...kdyžuž?
Ty strany si na začátku musí říct jaký budou pravidla.
- Strana zákazníka musí říct co to dělá a nedělá
- Strana servisu co si o tom myslí, co by to asi mohlo bejt
Dohoda má být taková, že strana servisu, až přijde na to co tomu je, bude konzultovat nález a návrhy opravy ! Právě aby se nestalo, že kvůli chcípánmí motoru třeba vymění zadní kolo, nebo udělají výbrus!
Nevím v jakým stavu a co koupili, je-li to jebka za desítku, nebo něco co stálo prachů jako zrní - v tu chvílu už jste v prdeli, protože nějaký vrácení majiteli, po tom co se v tom někdo hrabal je na nic.
Jenže ani po x dotazech vlastně nevíme celej příběh ... Řůža odpovídá na co chce...zeptáš se na tři věci, on odpoví na jednu... žádnej popis celkový situace...
Na to nejde nic říct...