*********************************************** JEZDCI NA ČS STROJÍCH ***********************************************
*******************************************************************************************************************************
Fichtljízda za svatomartinskou husou 12.11.2022
10:00 setkání v Týnci nad Sázavou u fabriky Jawa
přesun do Neveklova do restaurace Heřmanka na husu
https://www.rbhermanka.cz/
Akce i pro nefichtl jezdce, avšak s trpělivosti k cestovnímu tempu malých padesátek
Ověřeno u obsluhy v Neveklově, svatomartinské husí menu tento rok bude. Týden před akci bude zamluveno místo podle počtu zájemců.
*******************************************************************************************************************************
PREAMBULE
Obnovené vlákno původně "Jawaři a čezeťáci z Vlašimi a okolí". Původní vlákno bylo založeno v roce 2012 a po asi dvouletém fungování se komunita přelila do sousedního vlákna Jawablázni. To se však v posledních letech po odchodu moderátora a s novými uživateli vydalo jiným, svérázným směrem …
Cílem tohoto vlákna je diskuze o československých strojích ačkoliv o nich již bylo napsáno a prodiskutováno mnoho.. To vše v mezích slušnosti mezi diskutujícími a s respektem k národním motocyklovým značkám bez urážení jejich zakladatelů, konstruktérů, stávajících majitelů apod.
Diskuze mimo téma omezte na minimum a případné rozjeté off topic dialogy přesuňte do osobních zpráv.
Moderátor si vyhrazuje právo mazat hanlivé, urážlivé nebo off topic příspěvky. A to i bez předchozího upozornění.
Uživatelé nerespektující základní pravidla slušnosti budou zablokování.
Elevator
***********************************************************************************************************************************************************************
Naposledy editováno 12.10.2022 08:25:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jezdci na ČS strojích
No jo,máš to pěkné.A když jsi se na ní zase svezl,ještě prodáváš?
(samozřejmě nevím důvod proč jsi jí chtěl prodat)
Naposledy editováno 08.04.2023 11:14:35
1 reakcí na tento příspěvek Jezdci na ČS strojích
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jezdci na ČS strojích
Těsnění - dvakrát dokola azbestovů šňůrků.
Připevnění - šroub pol.12 zahodit a místo něj použít nejlépe závrtný šroub dostatečné délky.
Po nasazení kolena dát podložku, pak třeba pružinu spojky na Pincka či co se ve verštatu najde, poté opět podložku a matku.
Tímto procesem docílíme toho, že bude výfuck vždy do své těsnicí polohy neustále tlačen a né jak při původním provedení enom do té doby, než si těsnění sedne...a pak prd, velebnosti.
Čímž pak nastává odporné zahnojení krásného chromovaného výrobku.
1 reakcí na tento příspěvek Jezdci na ČS strojích
Recept stejný, jak při vaření kovbojského kafé .
1 reakcí na tento příspěvek Jezdci na ČS strojích
2 reakcí na tento příspěvek Jezdci na ČS strojích
Já zas vyřešil zadní pneu na 4stovku,v origo rozměru nic moc výběr jen vyloženě silniční pneu,tak jsem skusmo napsal do Jawy,že by to chtělo jinej rozměr jen o málo místo 130/70 by stačilo 130/80 a po třech e-mailech mám povolení na jinou pneu v meilu a papír příde poštou.(zadara)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jezdci na ČS strojích
Vlasťák-Jak se říká,líná huba je hotové neštěstí. Já mám podobnou zkušenost s ČZ.Až mě moc prima a rychlý přístup udivil.
Já minule testoval soutěžáka přes brody a různé koleje plné vody,jestli nebudou zlobit proudy a dobrý.Nejslabší článek bylo moje oblečení.To už musím také konečně rozlousknout,aby bylo opravdu i do sviňskýho pičasí.Nové boty zatím vodě odolávají a po zkušenostech kdy mi šla voda při průjezdu louží mezi botama a nohavicí jsem si dole dal přes nohavici proužek ustřihlé duše z auta a vypadá to nadějně.
Naposledy editováno 11.04.2023 17:37:16
1 reakcí na tento příspěvek Jezdci na ČS strojích
Gumička a dráteček patří k základnímu vybavení.
No a jak se zdá, pomalu, ale přece vnikáš do tajů tohodle motocyklového odvětví .