paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
26.8.2021 v 20:54
Konečně se pohnuly ledy okolo dlouho očekávaného nového velkého motoru Moto Guzzi. Chlapci z Mandella si včera nechali bloknout horskou silnici 72 a vypadá to, že účelem uzavírky bylo natáčení promo materiálů pro nový model Moto Guzzi V100. Na italských webech je ode dneška k vidění pár neostrých fotek a přetřásají se základní informace : motor samozřejmě V2 90°, výkon 110-120 PS, vodník, 4-ventilový DOHC rozvod, sání/výfuk napříč, mokrá spojka. Vypadá to, že na podzim v Miláně konečně uvidíme něco hmatatelného. Mě jako skorošedesátníka by nejvíce potěšila váha okolo 220kg a design v duchu tradic značky a klasiky.
https://www.motocicl...re-arrivo-v100-79214


Naposledy editováno 22.08.2023 15:13:58

(reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS

6.4.2023 v 10:14 | Nahoru | #241

Honzus75 píše: Tak zase půjdu proti proudu, ta šedá limitka je krásná, kdyby dělali tu ve verzi S, tak bych hodně váhal kterou brát, takhle zvítězila Grigio Avanguardia.
Jinak V100 se mi z fotek taky zdála taková zvláštní a moc mně nebrala, když jsem jí viděl ale naživo, tak se to totálně otočilo a soupeří v mých očích s Grisem, které je dlouhodobě u mně top stroj...



Mně se V100 líbila už od jejího prvního představení Vidím to na červenou. Asi se mi líbí víc jak bílá a nebude na ní tolik vidět hmyz

(reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS

6.4.2023 v 10:17 | Nahoru | #242
Yura>
Pořád to má na pohled hezčí motor, než kdejaká japonská vodou chlazená řadovka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS

6.4.2023 v 10:22 | Nahoru | #243

Yura píše: No potřeba nejsou, ale vizuálně tam chybí. Já vím že je to vodník, ale třeba Honda VTX - taky vodouchy, a jaký to má nádherný žebrování. Už jen pro zachování ducha značky bych je tam nechal. Těch pár deka hliníku....



Obecně nejsem zastáncem falešnejch cinkrlátek, falešný průduchy na autech, falešný výfuky, falešný žebrování, ale zase dle vkusu každého, že. Jinak Guzzi se musela pohnout, duch značky je pořád ve V100 sakra silnej, ale lpět za každou cenu na nějakých anachronizmech, to je imho slepá cesta. Motor V100 naživo vypadá naprosto úchvatně, v dnešní produkci nemá obdoby a ta čistota, s jakou schovali všechny hadice od vodního chlazení a celkově chladič, prostě za mně good job.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS

6.4.2023 v 10:25 | Nahoru | #244

Yura píše: Já to na živo ještě neviděl. Příští tejden jedem do Sušice s ženskou, kouknout na Brevu, tak si tu V100 konečně prohlídnu zblízka. Pokud jde o mě, tak bych bral tu šedo-zelenuo verzi, centenario tomu říkali, to se mi líbí moc. Ale já nejsem cilovka pro v100, je to naháč takže nic pro mě...



Já to Mandello vnímám tedy jako takovou "polokapotu" alá Fazer, TDM, XJ6 Diversion, CBF 1000 apod.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS

6.4.2023 v 10:29 | Nahoru | #245

PeťanBé píše: Já to Mandello vnímám tedy jako takovou "polokapotu" alá Fazer, TDM, XJ6 Diversion, CBF 1000 apod.



Ono už jen to, že to má aktivní aero s cílem odklonit vzduch od trupu jezdce jasně ukazuje, že to ani naháč být nemůže

(reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS

6.4.2023 v 10:47 | Nahoru | #246
Honzus75>
Souhlasím. Pro mě je to prostě sport-tourer, na kterým se bude dobře jezdit pro rohlíky do města nebo na výlet klidně do zahraničí.

1 reakcí na tento příspěvek Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS

6.4.2023 v 20:23 | Nahoru | #247
Když jsem teď koukal tady na motorkářích na ten test čtyřech japonských sport tourer výblitků, tak se mi chtělo normálně zvracet. To už je pouhým vzhledem s Mandellem neporovnatelný.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS

6.4.2023 v 21:11 | Nahoru | #248

PeťanBé píše: Když jsem teď koukal tady na motorkářích na ten test čtyřech japonských sport tourer výblitků, tak se mi chtělo normálně zvracet. To už je pouhým vzhledem s Mandellem neporovnatelný.


... říká majitel hrůzy všech hrůz, XSR 900 ...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS

6.4.2023 v 21:58 | Nahoru | #249

Kohlstein píše: ... říká majitel hrůzy všech hrůz, XSR 900 ...



....píše bejvalej majitel hnusný nudný Z650RS s absolutně bezpohlavním motorem...

(reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS

6.4.2023 v 22:37 | Nahoru | #250
PeťanBé> Nikdy jsem Z650Rs neměl a nikdy mít nebudu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS

7.4.2023 v 04:39 | Nahoru | #251

Honzus75 píše: Obecně nejsem zastáncem falešnejch cinkrlátek, falešný průduchy na autech, falešný výfuky, falešný žebrování, ale zase dle vkusu každého, že. Jinak Guzzi se musela pohnout, duch značky je pořád ve V100 sakra silnej, ale lpět za každou cenu na nějakých anachronizmech, to je imho slepá cesta. Motor V100 naživo vypadá naprosto úchvatně, v dnešní produkci nemá obdoby a ta čistota, s jakou schovali všechny hadice od vodního chlazení a celkově chladič, prostě za mně good job.


Tak ony nejsou cingrlátka jako cingrlátka, žejo. Samozřejmě píčoviny nemyslím, to V100 je velmi hezká motorka , i když mě určena není, a věšet na ní blbosti je zvrhlost. Ale jsou cingrlátka, která v decentní podobě ničemu neškodí a přitom skvěle doplňují celek. Nechci, aby to bylo ježatý jak dvoutaktní kroska; ale jen podtrhnout původ, tradici. Zřejmě jde o názor každýho, já raději pár gramů kovu navíc a zůstat u legendy MG, klidně s vodním chlazením (proti tomu vůbec nic nenamítám). Třeba až to uvidím, změním názor, ale na fotkách jsou ty válce takový vyhublý, olámaný, nebo nedodělaný.... Nebo jak to říct

Naposledy editováno 07.04.2023 04:41:16

Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS

7.4.2023 v 08:41 | Nahoru | #252
Za mě je ten motor po designové stránce úplně v pohodě.
Velikostně jsou akorát bych řekl, ani vyhublý ani žádný tlustokožci.

1 reakcí na tento příspěvek Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS

7.4.2023 v 09:07 | Nahoru | #253
Je to holt o vkusu každýho soudruha - aneb : proti gustu žádnej dišputát.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS

7.4.2023 v 09:11 | Nahoru | #254

PeťanBé píše: ....píše bejvalej majitel hnusný nudný Z650RS s absolutně bezpohlavním motorem...


650 se mi taky moc nelíbí, ale Z900RS je TOP mezi klasiky, nádherná motorka, zejména v tmavě zelené metle s chromovými doplňky.... Kurva, mít na to, dávno parkuje vedle Guzziny

(reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS

7.4.2023 v 09:30 | Nahoru | #255

Yura píše: Tak ony nejsou cingrlátka jako cingrlátka, žejo. Samozřejmě píčoviny nemyslím, to V100 je velmi hezká motorka , i když mě určena není, a věšet na ní blbosti je zvrhlost. Ale jsou cingrlátka, která v decentní podobě ničemu neškodí a přitom skvěle doplňují celek. Nechci, aby to bylo ježatý jak dvoutaktní kroska; ale jen podtrhnout původ, tradici. Zřejmě jde o názor každýho, já raději pár gramů kovu navíc a zůstat u legendy MG, klidně s vodním chlazením (proti tomu vůbec nic nenamítám). Třeba až to uvidím, změním názor, ale na fotkách jsou ty válce takový vyhublý, olámaný, nebo nedodělaný.... Nebo jak to říct



Jasně, že každýmu se líbí něco jinýho, já zase neuznávám tradici za každou cenu, tady prostě žebra nejsou třeba, navíc by to i třeba chladilo moc a teplota by nebyla v optimu, co já vím. Jinak mrkni naživo a uvidíš, ty válce obravdu nejdou vyhublý a jsou to pěkný dva bloky atomové elektrárny trčící do stran, ono čtřventilová hlava s DOHC rozvodem prostě nikdy malá nebude

(reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS

7.4.2023 v 10:19 | Nahoru | #256

Yura píše: Je to holt o vkusu každýho soudruha - aneb : proti gustu žádnej dišputát.



Přesně tak

(reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS

7.4.2023 v 10:22 | Nahoru | #257
Yura>
650 je nudná ve všech směrech. Z900RS je krásná, ale úplně debilně ucukaná na plynu a 6.kvalt je proti ostatním nesmyslně dlouhej. Navíc je to 4 válec řada, takže vysavač, ale je to jeden z pramála řadových 4 válců, kterej zrovna nepotřebuje tolik točit, tím je ten motor trochu zvláštní.

Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS

17.4.2023 v 07:41 | Nahoru | #258

1 reakcí na tento příspěvek Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS

17.4.2023 v 21:51 | Nahoru | #259
Taky jsem měl konečně možnost ji prubnout.
Ale okolnosti nebyly ideální - na tachometru 5 km, mrholilo a teplota nic moc. Po 20 km jsem ji radši vrátil, jela pěkně, ale nějaký wow efekt jsem teda nezažil. Ale abych nebyl za úplného škarohlída, ještě ji dám šanci až se dostanu k nějaké více zaběhané a za hezčího počasí.

Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS

18.4.2023 v 00:10 | Nahoru | #260
Pěkně Tome, sluší Ti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS

18.4.2023 v 12:55 | Nahoru | #261
geloš>
Vypadá fakt pěkně

Honzus75>
Už se hnuly ledy? Jsem zvědavý na Tvoje pocity, až se svezeš..

(reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS

18.4.2023 v 13:12 | Nahoru | #262
Honzus75>
Už se hnuly ledy? Jsem zvědavý na Tvoje pocity, až se svezeš.. [/quote]

Čekám, snad tento týden, ale radši se netěším

Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS

18.4.2023 v 13:42 | Nahoru | #263
Ten čas vůbec neutíká jako

Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS

18.4.2023 v 20:28 | Nahoru | #264
No ty poslední dny čekání jsou vždycky nejdelší, ale mám už plán, protože si myslím, že předání bude až někdy příští týden, jdu v sobotu na Dolce vita days a projedu si V100 poprvé tam

Naposledy editováno 18.04.2023 20:29:57

Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS

18.4.2023 v 21:22 | Nahoru | #265
To je fajn plán Doufám, že nenastane nějaký zklamání...

2 reakcí na tento příspěvek Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS

21.4.2023 v 18:03 | Nahoru | #266
Tak jsem si dnes zcela nečekaně v Sušici projel Mandello V100. Jeli jsme s ženskou kupovat Brevu, a že jestli chci, V100 je volná.
Takže moje laické postřehy z cca 30 km cesty:
Jede to jak píchlá svině. To je naprostá pecka. Alespoň na moje zvyklosti. Okamžitá akcelerace, V85TT je míň razantní. Jasné, je to litr a vodouch, těžko rovnat. Režim Sport se mi zdál pocitově tvrdší, víc mi seděl Touring. "Křidýlka" vytahuje automaticky při překročení 60 kmh, a obtok vzduchu to opravdu změní, to jsem poznal hned. Ustanou ty tahavý víry kolem boků a prdele. Měl jsem verzi S, vyšší plexi, zkoušel jsem max i min polohu. Paradoxně mi seděla ta min, v horní to dělalo děsný turbulence. Hrozně se mi líbí displej a zobrazení otáčkoměru vůbec mi nesedla ergonomicky, ta poloha mi nedělala dobře na hřbet (ale mám ho dlouhodobě v hajzlu). Vyjížďku nad 100 km bych trpěl. Řazení bez spojky jsem zapomněl vyzkoušet
Vypadá celkově nádherně. Zezhora je ten motor opravdu kus hmoty. Zespoda mi vizuálně chybí žebra, a říkejte si co chcete, to jediný vytýkám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS

21.4.2023 v 22:38 | Nahoru | #267
Yura>

Díky za zprostředkování dojmů. Co se týče té ergonomie posezu, máš na mysli to, že jsi na ní shrbený nebo jakože nemáš páteř ve vzpřímené poloze a díky tomu je to pro Tebe nepohodlné?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS

22.4.2023 v 06:31 | Nahoru | #268
PeťanBé> v podstatě obojí. Ale pozor, já vůbec nejsem vhodný příklad, páč mám hřbet po operaci bederních ploten, takže mě vadí vlastně jakákoliv nezvyklá poloha. Takle: mám v85, v této kategorii jsem vybíral cíleně. Vyhovuje mi sedět jakž takž rovně, a haxny mít co nejvíc pod sebe. No a velký cendura toto umožňují. Měl jsem choper, ale musel jsem to opustit, taky to nevyhovovalo. Já bych potřeboval, aby V100 měla stupny víc podemnou. Jakmile mám nadmíru pokrčený hnáty, záda se po chvíli ozývají. Jenže to je strašně osobitý, každej má úplně jiný proporce a já jsem navíc dlouhodobě porouchanej. Třeba na to sedneš, a řekneš si, že to je nejpohodlnější motorka, jakou jsi doteď řídil, kdoví ..(sedačka je luxusní a pohodlná). Což bude asi platit u většiny zdravých lidí.

1 reakcí na tento příspěvek Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS

22.4.2023 v 10:16 | Nahoru | #269
Posez je opravdu silně individuální věc, ač byla V85 extrémně pohodlná, paradoxně na ní mně záda a hlavně prdel bolely daleko víc, než na Tuonu 660, o kterým někdo říká, že je stísněný a je na něm málo místa. Já jel na obou motorkách s měsíčním odstupem dva 2000 km tripy a zatímco na V85 mně prdel začala bolet po cca 150-200 km a záda jsem měl ztuhlý, na Tuonu 660 mně ani nezačala bolet nikdy a to je sportovní naháč vs cestovní enduro. Takže posez fakt chce vyzkoušet, každej je jinej. Za mně je V100 trochu směrem k Tuonu 660 a proto se na to fakt těším.

Jo a já vyrážím projet V100, tak jsem zvědav, kámoš jí jel včera a byl totálně odvařen (neguzzista s Yamahou).

Naposledy editováno 22.04.2023 10:19:24

(reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS

22.4.2023 v 13:10 | Nahoru | #270
Yura>
Já jsem zvyklý na "pohodlí" XSR 900, takže jsem z Tvého i Honzuse komentáře dostatečně přesvědčený o tom, že to bude pohodlná motorka a bude tedy určitě pohodlnější než mé XSR.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Moto Guzzi V100 Mandello [1, 2] Moto Guzzi V100 Mandello mireknemet 39 30.9.2024 v 21:22 krabica2

TOPlist