Rozhoduji se mezi motardem aprilia 125 a swm 125.
Je tu někdo kdo by k tomu měl co říct?
Motorku chci koupi a nechat si ji klidně 20 let. Prostě taková k baráku a pro děti.

Naposledy editováno 30.03.2023 11:48:00


1 reakcí na tento příspěvek SWM 125 vs Aprilia 125

1 reakcí na tento příspěvek SWM 125 vs Aprilia 125
Takze krom endura, naked v 125 nebo kapota dava vetsi smysl nez motard

Naposledy editováno 30.03.2023 15:42:10
Malagutti ma cbs a ne spickove abs bosch jako aprilie.
Pak mam jeste dalsi moznost, koupit 16 ler starou jebku ala xt125 za 50, 20 do ni pustit a mit starou jebku ktera me stala 70.
Naposledy editováno 30.03.2023 17:25:49
2 reakcí na tento příspěvek SWM 125 vs Aprilia 125
Ze japonci vyrabeji desetileti v cine a vietnamu na spolecnych linkach nikomu nikdy nevadilo.
Vzal bych aprilii, motor neni konstrukci zongshen, je to konstrukce aprilie a o dily se fakt neboj.
Piaggio stala investice do nove tovarny velke prachy, proto se vyrabeji i pod jinou znackou, ale ma to tebou zminenen rozdily. Neni to rozhodne uplne stejny bajk s rozdilem pouze v cene.
A co se tyka koupe stare 125 a nasledne investice, ano jento hloupost. Budou to obhajovat jen lidi z nizsi prijmove skupiny a majitele podobnych stroju.
Nova aprilie vyrobena v cine bude o nekolik levelu vys nez po cesku zgeneralkovana plecka z bazose co se v 1. sezone vysype klika a padne ventil s naslednou investici 15-25 tisic.
Jeste dodam cerstvou zkusenost s yzf r125. Yamaha ma problem dodat originalni ventil na moto z roku 2006.
Davala sw druhovyroba, oprava s cinskou klikou, neorigo ventilem a pistem stala 15000
Naposledy editováno 31.03.2023 06:35:43
1 reakcí na tento příspěvek SWM 125 vs Aprilia 125
1 reakcí na tento příspěvek SWM 125 vs Aprilia 125
Ale taky jaka byla cena mita proti tehdejsim platum...
A dnes nema cenu kupovat stare 125 4t za 50, 60, proste nema.
Naposledy editováno 31.03.2023 09:21:55
1 reakcí na tento příspěvek SWM 125 vs Aprilia 125

1 reakcí na tento příspěvek SWM 125 vs Aprilia 125
Swm 125ky teď mají čínský vin, vypadá to, že italové už jen neberou podvozkové díly, ale odevzdali do shineray i výrobu malého motoru. Stejně to udělalo piaggio. Napřed si motor vyrábělo a posílalo do španělska(derbi), pak do noale(aprilia) a od euro4 převedlo výrobu do zongshen motorárny ve střední číně (jak má přiznáno malaguti v tp). Ti motor posílají do jižní číny, do společného podniku s menšinou piaggio, kde vzniká ten motard minimálně pod 5ti značkama, které se trochu liší (malaguti má dostat také čínské bosh abs, jako už má f.b.mondial, aprilia). Ale nevim jestli třeba e5 změny v rozvodech u aprilia dostaly i ostatní značky. Zongshen si také hlavu+válec nakopíroval, otočil rozvod vlevo a dává do svého motoru třeba u yuki

Díly z číny ti nikdo nezaručí už teď, když začal ten jejich "sitin ping pong" vyhrožovat západu vojskem.
S Apriliami to porovnať neviem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SWM 125 vs Aprilia 125
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SWM 125 vs Aprilia 125
Marut píše: Zde je motor z roku 2011 vyrobeny v Noale a nize vcera porizena fotka v eurocycles. Je to proste motor aprilia, zadny zongshen engineering.
Takova ceska klasika tady tohle forum.
Oni tu výrobu Derbi motorů (od roku 2006) přestěhovali ze Španělska už tak brzo, ještě než to tam v roce 2013 zavřeli?

Jak píše Bledemon, teď je to Zongshen Piaggio Foshan Motorcycle Enterprise Co., Ltd. (China). Kovídek forever?
mito7 píše: Marut> Mito stálo 160 000,- Kč. Dcera na to sedla v 16-ti letech a já byl naopak rád, že může bezpečně předjet náklaďák atd. V provozu s klukama na 4T jela bezpečně zatáčku a na rovince v pohodě dojela ty riskující v zatáčce (i když na Mitu měla velkou rezervu v zatáčce i při stejné rychlosti jakou na různých 4T jeli ti kluci. Tolik k bezpečnosti na rychlé 125ccm. Do dnes na ní jezdí a její kluk na 650 Aprilii jí pokud ona nechce neujíždí.
No a to je jako by dnes stála 125 kolem čtvrt mega. S tím předjížděním máš pravdu.
1 reakcí na tento příspěvek SWM 125 vs Aprilia 125
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SWM 125 vs Aprilia 125

Vlastne potom i muj Duke 890 byl a super prachy

Naposledy editováno 31.03.2023 11:21:59
Ten motor dole moc nejede, minarelli (obzvlášť s variab.lventily) bude silnější (ale ty staré se vozily tajně z indonesie, teď nevim)
1 reakcí na tento příspěvek SWM 125 vs Aprilia 125
Asi bych ti to nedoporučil, ačkoliv určitě nejsem zaujatej proti čínskejm motorům a jeden jejich další výrobek aktuálně k plné spokojenosti sedlám. Ten motor jel na 125cc luxusně až do omezovače, měl velmi dobře vyvážený chod (bez vibrací) a velmi slušnou spotřebu. Tlumiče vypadal robustně ale chod nicmoc, velmi tvrdé, řekl bych skoro že jsou to jen atrapy, když teď projedu ty samé díry v afaltě na jiné motorce s opravdovými tlumiči. Poněkud divný chrastivý zvuk vyluzoval patrně rozvodovej řetízek (zepředu zněla motorka jako když se přesejpaj hřebíky v plechovce). Eště v záruce se projevilo vadné gufero vodní pumpy a po najetí 11tisíc km jsem začal vnímat znatelnou vůli na výstupní hřídeli (asi převodovka). To mě moc nepřesvědčilo o dlouhé životnosti motoru a zbavil jsem se toho. Jako s každou dvácou, jezdil jsem furt na plno co to dalo, ale převážně silnice.. Ale zkušenost to byla dobrá.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|