Když před pár lety v Ducati příšli s tími, že končí s vývojem 2 válcových motorů, bylo to pro mě smutné oznámení.
Když jsem před 14 lety poprvé sednul na Ducati 1098, bylo to tak hodně jiné oproti těm 4V Hondám , Yamahám a úplně to změnilo můj pohled na ježdění na motorce. Ta motorka nebyla jenom nádherná, byla radikální, drsná, opravdovej závoďák. Tahle motorka způsobila, že jsem skončil s jízdou na silnici a začal s okruhama. Pak 3 roky CEC závodů atd….
Panigale 1299 posunula tento koncept až na vrchol, ale vývoj nezastavíš a tak jsem se s lítostí s dvouválem rozloučil a pořídil V4.
Z prvního svezení jsem byl trochu v rozpacích. Pořád je to sice Ducati, v nízkých otáčkách taková ucukaná, ten motor má do sametovýho projevu řadových 4V daleko, ale je to jiný. Když jste vzali za plyn 1299 na dvojku trojku, tak z nulových otáček to bylo „No to mě poser!!!“. Kdežto na V4 je to „ Ale jo jede to no ?“ Ani v tom středním pásmu to není žádnej zabiják. Peklo začíná až od 10tis. Takže na to si budu muset zvykat ? Jako samozřejmě je to rychlý jak kráva, ale tak nějak chybí to divadýlko kolem. Je to jako když jsi s ženskou která tě pořád chválí a když děláš kraviny, tak místo aby tě vrátila na zem tak tě vynáší do nebe. Možná to vypadá jako ideál ,ale po čase trochu nuda. Dost filozofování, třeba se jen budu MUSET přizpůsobit.
No nic sundám dekle, ať vidíme kam pokročila technologie ?
Je dobrý, že IMU jednotka už není umístěna debilně na předním světlometu, ale na lešení budíků, takže odpadá výroba držáku.
Také vzduchový filtr je umístěn zepředu po odklonění náfuku na krku řízení a nemusí se sundávat vstřiky a rozdělat půl motorky kvůli výměně.
Baterka je umístěná v nejvyšším bodě motorky pod nádrží – to je teda blbost…
Jo a už vím proč – na místě kde byla je totiž jakýsi eko septik do kterýho jsou svedený všechny oddechy a přepady. Tak to bude první věc kterou vyhodim.
Uchycení stupaček je vyřešený líp. Už nehrozí že při pádu to vytrhne kus motoru.
Na rámu je inovace oproti prvním modelům je zde odfrézovaná díra kvůli změkčení .
Kapoty jsou kůli proudění vzduchu víc nafouklý a jinak udělaný průduchy, aby lépe proudil vzduch
Aby se dala sundat koncovka výfuku, musí dolů zadní svod i podsedlák.
Je dobrý, že přívěra je na koncovce výfuku a tak tam po výměně nebude strašit.
Sériovej výfuk je těžkej jak prase.
Motorka opět srašně topí. Od začátku s tím taloši maj problém, přidávala se další expanzka, ale nic to neřeší. Kluci z naší crew v sezoně všichni měmili vodní
pumpy. Na jedné motorce dokonce padly 3ks. Takže chladiče budou další úprava.
Vysokou teplotu borci vyřešili tak, že už zde není teploměr ale jakési kostičky
Asi psychologie – když vidíš že má motor trvale 106 stupňů jsi víc v nervu než když svítí 3 kostičky.
Tak to jen pro začátek
Postupně jak budu pokračovat to sem budu sázet
Zima je dlouhá.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
doucha píše: [/b]
Přesně zkus si koupit v krámu za relativně lidský prachy auto který to zvládne na dráze o 3s pomalejš než F1
To bych nesrovnával to je jak srovnávat motorku z moto GP s dragster motorkou
BlackSabbath píše: To je pro nadšence, spíše do sbírky. Málokdo by měl na závodní provoz (díly, technici,...) a odvahu to ničit na okruhu...
Tak pamatujete desmosedici ? na draze jsem to videl Ale jel s ni pan na Lausitzu 2:17 ..... zjevne se bal aby to nerozbil, coz chapu, ale nejak mi to nedava smysl .....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
P_B píše: To bych nesrovnával to je jak srovnávat motorku z moto GP s dragster motorkou
Jasně že je to nadnesený, ale pokud bereš že F1 je nejprestižněnjší okruhový auto a MGP nejprestižnější okruhová motorka a porovnáš dostupnost té techniky a
zajeté okruhové časy tak to srovnání není úplně mimo.
Protože zkus se s nějakým dostupným autem přiblížit časům F1
Ale s motorkou z krámu je reálné se přiblížit časům MGP
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
doucha píše: Jasně že je to nadnesený, ale pokud bereš že F1 je nejprestižněnjší okruhový auto a MGP nejprestižnější okruhová motorka a porovnáš dostupnost té techniky a
zajeté okruhové časy tak to srovnání není úplně mimo.
Protože zkus se s nějakým dostupným autem přiblížit časům F1
Ale s motorkou z krámu je reálné se přiblížit časům MGP
pokud se nad tím zamyslím. Tak Torro Rosso v Brně jede 1:3x.xx dostupná gt3 rs 1:58.xx
pokud vezmu MGP 1:56.xx . Panigale V4S 2:02.xx
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
Kubik19 píše: pokud se nad tím zamyslím. Tak Torro Rosso v Brně jede 1:3x.xx dostupná gt3 rs 1:58.xx
pokud vezmu MGP 1:56.xx . Panigale V4S 2:02.xx
a to je to co rikam, je NESKUTECNY, jak blizko muze byt clovek zavodakum na motorce "z kramu" ....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
Ozzy_ píše: a to je to co rikam, je NESKUTECNY, jak blizko muze byt clovek zavodakum na motorce "z kramu" ....
přesně tak ! je to mazec. A stejně je to prioritně o rukach ... když si vezmu, že Ondra Ježek jel na STOCKU 2:00:xx tak mi to hlava nebere
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
Kubik19 píše: přesně tak ! je to mazec. A stejně je to prioritně o rukach ... když si vezmu, že Ondra Ježek jel na STOCKU 2:00:xx tak mi to hlava nebere
Tak to je proste jina planeta, vydechla Daytona, a Filip Salac kterej na ni trenuje v Brne Nic nasypanyho. Prijede do boxu, "mrskne" s motorkou mechanikovi, a nadava ze to klouze jako prase, a neda se na tom vubec ject, at s tim neco udelaj. Kouknes na casomiru, 2:09.5
Proste Martani
Dtto Vosty v Moste, kdyz tam prvne v zivote jel na sestce, jel 47 Ja 48 Od ty doby sem se zlepsil, a jedu tam na stejny sestce 46 Vosty 36
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
Kubik19 píše: pokud se nad tím zamyslím. Tak Torro Rosso v Brně jede 1:3x.xx dostupná gt3 rs 1:58.xx
pokud vezmu MGP 1:56.xx . Panigale V4S 2:02.xx
No to je 20s vs 6s
Kolik by se muselo do toho GéTéčka nasypat abys to stáhnul na 6s
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
Ozzy_ píše: Tak to je proste jina planeta, vydechla Daytona, a Filip Salac kterej na ni trenuje v Brne Nic nasypanyho. Prijede do boxu, "mrskne" s motorkou mechanikovi, a nadava ze to klouze jako prase, a neda se na tom vubec ject, at s tim neco udelaj. Kouknes na casomiru, 2:09.5
Proste Martani
Dtto Vosty v Moste, kdyz tam prvne v zivote jel na sestce, jel 47 Ja 48 Od ty doby sem se zlepsil, a jedu tam na stejny sestce 46 Vosty 36
no ja byl ss filipem loni na dafitu a říkam mu ty filipe klouze to nebo ne? a on noo vole klouže to jak svině nedá se na tom jet už mam druhou sadu sc0 a jel 04 :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
Kubik19 píše: no ja byl ss filipem loni na dafitu a říkam mu ty filipe klouze to nebo ne? a on noo vole klouže to jak svině nedá se na tom jet už mam druhou sadu sc0 a jel 04 :D
Jop, to ted rikaj vsichni, v Brne se musi ject mekka guma, a mizi pred ocima ;-( Chlup rikal, ze aby mohl ject rychle, musi ject SC0 nebo SCX a znici ji za 2 dvacky A "rychle" je v jeho podani 2:06 +- autobus ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
Ozzy_ píše: Jop, to ted rikaj vsichni, v Brne se musi ject mekka guma, a mizi pred ocima ;-( Chlup rikal, ze aby mohl ject rychle, musi ject SC0 nebo SCX a znici ji za 2 dvacky A "rychle" je v jeho podani 2:06 +- autobus ...
no jako to brno je hrozný tím gripem... bojím se že to bude čím dál tím horší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
doucha píše: No to je 20s vs 6s
Kolik by se muselo do toho GéTéčka nasypat abys to stáhnul na 6s
Myslim,že GT taky někde s tim sypáním končí...
Kdysi sme ještě za éry MSCH byli na F1 v Imole.Tam je super,jak můžeš i na lupen na trávu obejít velkej kus tratě zevnitř i zvenku.Jezdil před nima Porsche Cup a přišlo mi to vostrý.Když sem to pak srovnal s F1,tak byly ty GTčka proti nim jak čmeláčci.Uplně jinde a hodně pozadu
zmulin píše: Myslim,že GT taky někde s tim sypáním končí...
Kdysi sme ještě za éry MSCH byli na F1 v Imole.Tam je super,jak můžeš i na lupen na trávu obejít velkej kus tratě zevnitř i zvenku.Jezdil před nima Porsche Cup a přišlo mi to vostrý.Když sem to pak srovnal s F1,tak byly ty GTčka proti nim jak čmeláčci.Uplně jinde a hodně pozadu
no ony ty GT3 mají svoje vyhody. Oproti F1. Je to třeba mnohem záživnější (víc na plechy(lamino)) a to mě baví. Obecně F1 mě nebaví vůbec ale to je na delší a jinou diskuzi
Španělsko 2023
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba
našel jsem shop blízký týmu Axela Bassaniho, kdyby někdo chtěl extrémně tunit, jsou tam moc pěkné kousky. On sice existuje katalog Ducati Corse, ale je přístupný jen lidem úzce navázaným na Ducati (závodní týmy), tady na těch stránkách je alespoň něco k nahlídnutí Třeba nádrž SBK
Shop
Naposledy editováno 30.03.2023 06:58:30
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
doucha píše: Čau závodníci,
našel jsem shop blízký týmu Axela Bassaniho, kdyby někdo chtěl extrémně tunit, jsou tam moc pěkné kousky. On sice existuje katalog Ducati Corse, ale je přístupný jen lidem úzce navázaným na Ducati (závodní týmy), tady na těch stránkách je alespoň něco k nahlídnutí Třeba nádrž SBK
Shop
jenom 7500e tak to je pohoda :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
Kubik19 píše: jenom 7500e tak to je pohoda :D
Jj extrémně drahý , jak by řekl jeden nejmenovaný mechanik "Jsou to kurva závody to nesmí bejt levný nééé"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
doucha píše: Jj extrémně drahý , jak by řekl jeden nejmenovaný mechanik "Jsou to kurva závody to nesmí bejt levný nééé"
:D jo šak v pořádku :D ja jen že za tu nádrž má většina okruhových nadšenců v ČR motorku :D
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
Kubik19 píše: přesně tak ! je to mazec. A stejně je to prioritně o rukach ... když si vezmu, že Ondra Ježek jel na STOCKU 2:00:xx tak mi to hlava nebere
Na stocku v Brně 2:00 nikdo nikdy nejel. Ani Ondra.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
radi5 píše: Na stocku v Brně 2:00 nikdo nikdy nejel. Ani Ondra.
ale jel :) to, že to není zapsané a bylo to na agentuře neznamená že to nejel :) navíc mi to říkal přímo on
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
Naposledy editováno 05.04.2023 01:22:47
radi5 píše: Kubik19> Jako že jel o tři vteřiny rychlejc, než je rekord SST při WSBK. A ještě na agentuře, kde se mu motá na dráze 50 mrdalů, kteří jedou o 15 vteřin pomalejc, jo? . Btw. na jeho úrovni je rozdíl 3 vteřiny tak asi jako 20 vteřin na naší.
já se dohadovat nebudu :) mě to je celkem jedno .. já znám Ondru velice dobře, a vím že nemá důvod si tohle vymyslet
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
Kubik19 píše: jn :D on ma tu sbríku ducati fakt obrovskou to je masakr.. prý je to velevážený zákazník .. má třeba V4R 1/1 jen pro něj
sakra jak je mozny ze mu tohle v Ducati prodaj?
nebo to ma proste nejak zapujceny? preceneni mozny aby od nich koupil takovou motorku, ze si to nenechavaj do muzea nebo to nedaj jezdcum?
jako masakr, to neni mozny, jestli mu to fakt prodaj
dark-demon píše: sakra jak je mozny ze mu tohle v Ducati prodaj?
nebo to ma proste nejak zapujceny? preceneni mozny aby od nich koupil takovou motorku, ze si to nenechavaj do muzea nebo to nedaj jezdcum?
jako masakr, to neni mozny, jestli mu to fakt prodaj
Na to se da napsat jediny. Prachy nesmrdej.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... | chorvat | 1 | 23.4.2024 v 14:03 padr |
Gumy Suzuki GSX-R 1000, Kawasaki ZX-10R Ninja, Honda CBR ... | upside | 15 | 6.5.2019 v 01:41 HAMLET |
Panigale V4 svod zadních válců Ducati Panigale V4 | sladenobodys | 6 | 14.2.2019 v 21:02 sladenobodys |
Supersporty 2018 - anketa Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR Fireblade, BMW S... | Kohlstein17 | 20 | 13.4.2018 v 21:25 RElegend |