2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
E: Rafan vypadá hodně vostře.To už je zbraň
Naposledy editováno 20.02.2023 17:25:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
zmulin píše: oxygen> U nás ve velkoměstě mě dneska týpek na nějaký vostrý kolbrndě předjížděl tak 70kou a následně skákal přejezd...bez blembáku...To už mi uplně normální nepřijde.
E: Rafan vypadá hodně vostře.To už je zbraň
No voni tydlenti některý sou úplný debilové nesmrtelný
Rafan je hodně vostrej, se ho sám bojim
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
zmulin píše: oxygen> U nás ve velkoměstě mě dneska týpek na nějaký vostrý kolbrndě předjížděl tak 70kou a následně skákal přejezd...bez blembáku...To už mi uplně normální nepřijde.
E: Rafan vypadá hodně vostře.To už je zbraň
Hrozně moc dělají tlumiče. Ono se to nezdá, ale kdybys na tom jel, tak už ti to tak moc nepřijde. Když je teda vše pevný a nevyběhaný.
Jako jo, je jiná doba a taky na to mám helmu, i když moje jezdí jen 30, ale není to tak dávno, co sem jezdil 70 běžně bez helmy na jawach. Nějakých 20-30 let
Naposledy editováno 20.02.2023 18:27:47
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
oxygen píše: Fakt, FAKT jste si jistý, že na řidičský zážitky je nutný mít báwo nebo sporťáky obecně?
Hm, jenze tohle sportak je. Ve Francii R4 jezdili dirt-track serial zavodu, pusteny na torzkach niz, pridane tlumice a "lehce" vytunenej motor. Par let jezdila 4x4 verze R4 i Dakar. A majstrstyk byl, kdyz to nechali homologovat ve tride A a jezdilo to Rallye Monte Carlo - pro to delal motor Gordini a pozdeji se ten samy motor montoval do R5 Gordini.Naposledy editováno 01.03.2023 10:14:04
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Naposledy editováno 01.03.2023 11:40:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Ale tohle mi přišlo skoro jak sériovka - když vidim ten podvozek v zatáčce a chromovaný nárazníky...?
oxygen píše: Medved> nojo vlastně pravdu díš, o těch posílenejch aji v Monte Carlu něco matně tušim
Ale tohle mi přišlo skoro jak sériovka - když vidim ten podvozek v zatáčce a chromovaný nárazníky...?
Naposledy editováno 01.03.2023 12:53:26
oxygen píše: No voni tydlenti některý sou úplný debilové nesmrtelný
Rafan je hodně vostrej, se ho sám bojim
Jj,přišel mi hodně odvaznej i když to měl očividně zmaknuty.Mmch,nestal si min víkend před zemědělským muzeem s oranžovým prckem?
PetrL3 píše: Hrozně moc dělají tlumiče. Ono se to nezdá, ale kdybys na tom jel, tak už ti to tak moc nepřijde. Když je teda vše pevný a nevyběhaný.
Jako jo, je jiná doba a taky na to mám helmu, i když moje jezdí jen 30, ale není to tak dávno, co sem jezdil 70 běžně bez helmy na jawach. Nějakých 20-30 let
Jj,tohle vypadalo už jako peknej stroj co to zvládá v pohodě.
Twoe já bez helmy jedine s prckem na cyklostezce.Když sem ji zapomněl na lyže,tak jsem běžel do půjčovny
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
myslel jsi tohle ne
https://www.autorevu...-dvoustupnovy-manual
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
A takovou hrůzu já si na svědomí nevezmu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
oxygen píše: Ojoj a Gahan: dobří lidé já bych vám to i prozradil jenže to byly info pro chlapy motorkáře a né pro přiteplalý slečinky nojo, dyť vám by mohla prasknout žilka nebo hůř, třeba tanga, bóžínku
A takovou hrůzu já si na svědomí nevezmu
Oooo pozor, drsny duchodce konecne odpovedel...
Mozna uz zacinas mit stareckou demenci a tvoji blizci taky, kdyz prehlidnou auto a zabradli, meli byste na sebe davat pozor a poridit elektrokola.....
Naposledy editováno 03.03.2023 08:25:30
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Včera sem si koupil v akci vyvažovačku na kola a hned sem tam šoupnul jedno na vyzkoušení, který vím, že už před zimou házelo. Na kole byly závaží po 5g, takže předpokládám, že jednotky gramů nemusí člověk na normálním autě hrotit, byť vyvažovačka to ukáže.
1) Kolik gramů rozvážení už je cítit ve volantu? 10-15-20? Stačí přibližně.
2) Když mi vavažovačka ukáze např 45g uvnitř a 25g venku, tak po nalepení závaží a kontrole to ukáže ještě dalších třeba 10g jinde. Všimnul sem si, že i z pneuservisu májí kola závaží třeba na 3 místech a ne jen na 2. Asi to tak je i u vyvažovaček v servisech? Nedělá se to třeba tak, že se nějaký starý destičky 5-10g závaží jen lepenkou a až když člověk vychytá přesnou gramáž v nejvzdálenějším i nejbližším místě obvodu za paprskama, tak se nalepí 2 řady nového samolepicího závaží?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
5-10g nevyvazek (podle te konkretni levne vyvazovacky) uz nepoznam
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrL3 píše: Chtěl bych se optat na něco přezouvačů.
Včera sem si koupil v akci vyvažovačku na kola a hned sem tam šoupnul jedno na vyzkoušení, který vím, že už před zimou házelo. Na kole byly závaží po 5g, takže předpokládám, že jednotky gramů nemusí člověk na normálním autě hrotit, byť vyvažovačka to ukáže.
1) Kolik gramů rozvážení už je cítit ve volantu? 10-15-20? Stačí přibližně.
2) Když mi vavažovačka ukáze např 45g uvnitř a 25g venku, tak po nalepení závaží a kontrole to ukáže ještě dalších třeba 10g jinde. Všimnul sem si, že i z pneuservisu májí kola závaží třeba na 3 místech a ne jen na 2. Asi to tak je i u vyvažovaček v servisech? Nedělá se to třeba tak, že se nějaký starý destičky 5-10g závaží jen lepenkou a až když člověk vychytá přesnou gramáž v nejvzdálenějším i nejbližším místě obvodu za paprskama, tak se nalepí 2 řady nového samolepicího závaží?
máš ji skalibrovanou , bavíme se o kolech na auta že?
Medved píše: PetrL3> Jak to delaji v pneuservisech nevim, ale ja, kdyz si vyvazuju sam, zacinam otacenim gumy na disku - to jsem okoukal v pneuservisu u Prochazky.
Tak to já dělat nehodlám u kola, co nehodlám přezouvat a musí se jen znovu vyvážit kvůli opotřebení. Ale jinak má ta vyvažovačka samozřejmě možnost optimalizace taky.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Medved píše: PetrL3> Jak to delaji v pneuservisech nevim, ale ja, kdyz si vyvazuju sam, zacinam otacenim gumy na disku - to jsem okoukal v pneuservisu u Prochazky.
u některých nových pneu je tečka kde ma být ventilek
já si protočím nejdřív zutý disk označím křídou a potom nazouvám pneu potom zkontroluji kam to chce závaží oproti samotnému disku a potom kdyžtak posunuji pneu
assassin píše: Rekl bych, ze je to hodne o vyvazovacce - kamos u kterého prezouvam ma nejakou levnou a 18ky kola uz na tom skoro vyvazit nejdou - viz lepení závaží porad dal a dal na nova mista. Ja si s tim hraju, ze tam závaží lepim lepenkou, hejbu s nim a hledam pozici kdy uz tam nebudu lepit dalsi, ale taky si takhle muzes hrat hodinu s jednim kolem.
5-10g nevyvazek (podle te konkretni levne vyvazovacky) uz nepoznam
Dík
ono když si dnes v servisu řeknou za pouhé vyvážení kola 400 a ještě tam stejně musíš jet, čekat než to udělají a předem to naplánovat, tak si ve finále s tím kolem tu hodinu pohraju doma klidně sám a budu na tom pořád líp.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Pet1970 píše: máš ji skalibrovanou , bavíme se o kolech na auta že?
Ano, ano.
Pet1970 píše: u některých nových pneu je tečka kde ma být ventilek
já si protočím nejdřív zutý disk označím křídou a potom nazouvám pneu potom zkontroluji kam to chce závaží oproti samotnému disku a potom kdyžtak posunuji pneu
JJ, ale to je podle mých skromných vědomostí zanedbatelné (u auta). To co píšeš je žlutá tečka. Pak je ještě zanedbatelnější červené tečka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrL3 píše: Ano, ano.
tak zkus vzít za trn co se nasazuji kola jak má velkou vůli , nesmíš cítit ,,vakl,, jenom ,,průhyb,, , taky jsem měl takový problém a odstanil jsem to ,,dotažením ,, uvnitř a znovuzkalibrováním