překvapivě tu nemáme téma ohledně nového Tuarega. Registranti jsou tu zatím dva ... myslím s motorkou
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Přemýšlíte o něm někdo?
Jeli jste testovačku?
Co si myslíte o ceně?
A o odolnosti v terénu - odložení a pády?
Důležitá věc - co dostupnost dílů od špageťáků?
Nějaké problémy se již objevily?
Za mě - měli jsme ji s kámošem půjčenou na hodinu (každej jednu), takže fakt na chvíli. Ergonomicky to bylo až překvapivě dobrý a příjemný, motorka pocitově opravdu lehká a obratná, ihned důvěra, že si s tím můžu dost dovolit. Motor se musí točit, dole to síly tolik nemá, ale na druhé straně je to 660. Motorka "chce" jet, není to na bublání krajinou
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
O problémech jsem se zatím nedočetl. Podle advrider.com se v US prodávají jak housky na krámě, tak nevím. Nenašel jsem žádné problémy ani k motorům 660 obecně.
V outback motortek mají teď Tuarega na dílně a pracují na padácích. Komunikace s nima byla fakt super a rychlá. Termín ale zatím nevědí.
Tak co?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Naposledy editováno 02.06.2022 08:55:34
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia Tuareg 660
Palomoto píše: zkoušel jsem vše mimo WR. Podle mně záleží na postavě a použití a opravdu si přiznat kolik bude offu a jakého. Do pořádného offu za mně jedině KTM 790-890, nebo obě verze Tenere. Do lehčího, když mně nevadí šrámy (což by mně u Italek vadilo) už může být vše. No a čistě na silnic, tak to bych si vybral něco jiného než motorku na kolech 21/18 se špunty. A je třeba vyzkoušet jaký má rád kdo motor, brzdy, podvozek, tam jsou velký rozdíly, některý jdou poznat hned i na pár km.
Za mě tedy do pořádného offu jedině "R" verzi. Standardní mi přijde super na silnici a šotolině. Tuareg je někde mezi tím (podvozkově).
Tuareg je o 2cm nižší. 790adv ne-R má pohodových 83cm, na tom by mohla jezdit i moje manželka. Můj sólo Dněpr má 84cm a i ve středním terénu je to pro mě tak akorát. (s Dněprem těžký terén nejde)
Na druhou stranu výška sedla je jen číslo, tvar sedla a motorky hraje roli. Na CRF250L mi 88cm nevadilo, ikdyž bych raději o 2cm níž. Na žádném z probíraných strojů jsem osobně nikdy neseděl.
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia Tuareg 660
Vicemene podobnou "uzitecnou" vyfikundaci ma i CFMoto 800MT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia Tuareg 660
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Mně se Aprilka líbí a celkem jsem uvažoval o koupi, ale taky znám stabilitu svých rozhodnutí. Tak aktuálně mám plán si to půjčit u Bartha na víkend a uvidíme, jestli mi to sedne nebo ne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia Tuareg 660
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
obleceni na endura [1, 2, 3] Yamaha Tenere 700 | Norik11 | 77 | Včera v 14:46 Deadman |
Denní Trip - nulování Aprilia Tuareg 660 | rraadduuzz | 8 | 17.6.2024 v 15:18 Kratas14 |
Výber cestovného endura [1, 2, 3] Yamaha Tenere 700, BMW F 850 GS, KTM 790 Adventure R... | Metric | 63 | 21.5.2024 v 17:26 Metric |
Maroko sezóna 2024/25 (případně až ... Yamaha Tenere 700 | goffy | 3 | 8.5.2024 v 23:13 goffy |
Nastavení tvrdosti zadního tlumiče Yamaha Tenere 700 | vr46. | 1 | 5.5.2024 v 11:40 assassin |