globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vytáčení motorky
 
27.5.2008 v 11:31
ahoj motorkáři a motorkářky, chtěl bych se jen zeptat, vadí mašině když jí moc vytáčíte? myslím až do maxima. nebo je lepší jí tak nehonit. já jezdím převážně do dvou třetin otáček.pak už mám strach abych jí nějak neublížil. co vy na to?nízké otáčky taky nejsou dobré to vím,ale vysoké? díky za rady.
Předchozí
1 2
Následující

Vytáčení motorky

27.5.2008 v 11:35 | Nahoru | #1
13 000 otáček tomu někdy dám

Vytáčení motorky

27.5.2008 v 11:44 | Nahoru | #2
Dobre otacky jsou vsechny kde to necuka (tj ne ty nejnizsi) a tam, kde to neni od vyrobce zakazano, tj az do omezovace. Motor muze bezet permanentne v omezovaci, od toho je tam kde je.

Vytáčení motorky

27.5.2008 v 11:44 | Nahoru | #3
jelikož mám max výkon v 8500ot/min tak nemůžu mluvit o nějákých vysokých otáčkách ale občas se přistihnu že tam mám 8000...

Vytáčení motorky

27.5.2008 v 11:49 | Nahoru | #4
klidně využívej celý otáčkový spektrum,ale myslim že zrovna u xj nemá cenu to točit do omezovače.Uvydíš že jak se přehoupneš přes určitý otáčky,tak to zleniví....

Vytáčení motorky

27.5.2008 v 12:04 | Nahoru | #5
do omezovače to točit nebudu,ale myslel jsem že čím jsou otáčiy vyšší tím se motor vice ničí,ale opak je asi pravdou.

Vytáčení motorky

27.5.2008 v 12:05 | Nahoru | #6

COMATIK>jelikož mám max výkon v 8500ot/min tak nemůžu mluvit o nějákých vysokých otáčkách ale občas se přistihnu že tam mám 8000...



není nad zvuk plně rozhulákanýho V-twinu Ale moc často to nepokouším

Vytáčení motorky

27.5.2008 v 12:19 | Nahoru | #7
jelikoz mam nejvyssi vykon v 9250ot/min tak tocim az do 9500 protoze na 9250 nemam dilek ... a blikajici doida upozornujici na razeni tak tu mam nastavenou na 10 000. a blika docela casto :) jenze pak mi casto blika i hladovy oko :)

Vytáčení motorky

27.5.2008 v 12:20 | Nahoru | #8

tudor>COMATIK>jelikož mám max výkon v 8500ot/min tak nemůžu mluvit o nějákých vysokých otáčkách ale občas se přistihnu že tam mám 8000...

není nad zvuk plně rozhulákanýho V-twinu Ale moc často to nepokouším



Hm..vec nazoru.Kdyz kolem tebe proletim v omezovaci tak si z toho vytoceneho 4V cvrknes do trikotu

Vytáčení motorky

27.5.2008 v 12:34 | Nahoru | #9
kdysi mi jeden prodejce říkal že se nemám bát,že ten omezovač páni inženýři z japonska dali aby k něčemu sloužil a tak to,byť nechtěmě, občas použiju.

Vůbec se nemusíš bát to vytočit do plnejch něco to musí vydžet

Vytáčení motorky

27.5.2008 v 13:08 | Nahoru | #10
mám vyzkoušenou jízdu tešně před omezovačem cca 20 min v kuse a nic se nestalo.

Vytáčení motorky

27.5.2008 v 13:21 | Nahoru | #11

Marvi125>mám vyzkoušenou jízdu tešně před omezovačem cca 20 min v kuse a nic se nestalo.



mám vyzkoušenou jízdu těsně před omezovačem cca rok a půl v kuse a taky ta motorka zatim žije lol

Vytáčení motorky

27.5.2008 v 14:03 | Nahoru | #12
mám vyzkoušenou jízdu hodinu před omezovačem a odešla vačka

Samozřejmě že sou na ty otáčky motory stavěný, ovšem životnost (sport) je 80-150 tisíc km a není pravda že je to motorce jedno, pokud by člověk ten samej motor točil stále jen do 8mi tisíc vydržel by dvojnásobek.

Vytáčení motorky

27.5.2008 v 14:10 | Nahoru | #13
nemam omezovac a mit raficku zarazenou o konec otackomeru moc dlouho asi neni uplne koser...

Vytáčení motorky

27.5.2008 v 14:18 | Nahoru | #14
Ja mam to stesti, ze mi motorka necuka od volnobehu az do omezovace na vsechny rychlosti, takze muzu jezdit na jaky otacky chci

Vytáčení motorky

27.5.2008 v 14:22 | Nahoru | #15
Jurawood> hele nebyls vcera na volnych na okruhu? Jedno takove gsxro jak mas ty jsem potkal v prvni jizde.

Vytáčení motorky

27.5.2008 v 14:28 | Nahoru | #16

Jurawood>mám vyzkoušenou jízdu hodinu před omezovačem a odešla vačka

Samozřejmě že sou na ty otáčky motory stavěný, ovšem životnost (sport) je 80-150 tisíc km a není pravda že je to motorce jedno, pokud by člověk ten samej motor točil stále jen do 8mi tisíc vydržel by dvojnásobek.



presne tak, je to o zivotnosti motoru!

Vytáčení motorky

27.5.2008 v 14:29 | Nahoru | #17

Jurawood>mám vyzkoušenou jízdu hodinu před omezovačem a odešla vačka

Samozřejmě že sou na ty otáčky motory stavěný, ovšem životnost (sport) je 80-150 tisíc km a není pravda že je to motorce jedno, pokud by člověk ten samej motor točil stále jen do 8mi tisíc vydržel by dvojnásobek.



Tak to je jasny, pac ten motor natoci vic. To je stejny jako ze 'hele dneska nikam nepojedu, motorka mi dyl vydrzi'. lol

Vytáčení motorky

27.5.2008 v 14:35 | Nahoru | #18

Bubrak ZX10R>Tak to je jasny, pac ten motor natoci vic. To je stejny jako ze 'hele dneska nikam nepojedu, motorka mi dyl vydrzi'. lol



No tohle plati dvojnasob... staci jedna blba zatacka :))

Vytáčení motorky

27.5.2008 v 16:23 | Nahoru | #19
mám dojem že se tu sbíhají dva extrémy, jedni to točí do 2/3 pásma a pak se bojí, a druzí jezdí hodinu v omezovači. Ten omezovač tam není jen tak, a je nastavený do takových otáček aby měl motor ještě rezervu. Takže když to člověk při akceleraci sem tam protočí do omezovače tak si myslím že se nic nemůže stát

Vytáčení motorky

27.5.2008 v 16:38 | Nahoru | #20
Lada.s> Jasne, stat se nic nemuze... ale kup si pak sestistovku od nekoho kdo jak nemel 12000 na budiku tak ho to nebavilo... takova motka je ve 30tis. po smrti...

Vytáčení motorky

27.5.2008 v 16:39 | Nahoru | #21
ja kdybych koupil dneska sestku, tak pod 19000 nejdu, ve 12000 se to teprv sbira ne? lol lol

Naposledy editováno 27.05.2008 16:39:51

Vytáčení motorky

27.5.2008 v 16:42 | Nahoru | #22

david-haya>Lada.s> Jasne, stat se nic nemuze... ale kup si pak sestistovku od nekoho kdo jak nemel 12000 na budiku tak ho to nebavilo... takova motka je ve 30tis. po smrti...



no tak to je ale riziko při koupi každé ojeté motorky. I když se majitel bude dušovat že to nikdy nevytáčel tak realita může být úplně jiná....

Vytáčení motorky

27.5.2008 v 16:45 | Nahoru | #23

Lada.s>david-haya>Lada.s> Jasne, stat se nic nemuze... ale kup si pak sestistovku od nekoho kdo jak nemel 12000 na budiku tak ho to nebavilo... takova motka je ve 30tis. po smrti...

no tak to je ale riziko při koupi každé ojeté motorky. I když se majitel bude dušovat že to nikdy nevytáčel tak realita může být úplně jiná....



ja jsem motorku o vikendu zahodil ze stojanku a taky to do inzeratu psat nebudu

Vytáčení motorky

27.5.2008 v 16:47 | Nahoru | #24

sisel>ja jsem motorku o vikendu zahodil ze stojanku a taky to do inzeratu psat nebudu



Tak to snad kazdej pozna :))

Vytáčení motorky

27.5.2008 v 16:49 | Nahoru | #25

david-haya>sisel>ja jsem motorku o vikendu zahodil ze stojanku a taky to do inzeratu psat nebudu

Tak to snad kazdej pozna :))



u me se padnuti ze stojanku nepozna.. protoze to byla dvakrat padena okruhovka

Vytáčení motorky

27.5.2008 v 20:16 | Nahoru | #26
Bago> lol

Vytáčení motorky

27.5.2008 v 21:26 | Nahoru | #27
max výkon mám v 12 tis ot/min, točím tak max do 13, Ale pak dojedu a mám černý svědomí, pže myslím že ventily už mají něco za sebou a navíc by to chtělo přemapovat jednotku asi - střílí výfuk

Vytáčení motorky

27.5.2008 v 21:59 | Nahoru | #28
Motor se nejvic opotrebovava namahanim za studena. Pri nepravidelnym behu jizdou na moc nizky otacky vytahavas rozvodak. Vytacenim se ten motor nijak moc neopotrebovava, to se deje kdyz z nej zdimes maximalni vykon.
Nevim o co se obavas, ty motory vydrzi mnohem vic km nez bezny uzivatel najezdi. Pokud jsi teda nekoupil vranu co ma na tachometru 40 a ve skutecnosti 150 jak je v cechach zvykem.

Vytáčení motorky

27.5.2008 v 22:12 | Nahoru | #29

Deadman>Vytacenim se ten motor nijak moc neopotrebovava, to se deje kdyz z nej zdimes maximalni vykon.



To bude asi primo umerny, ne?

Vytáčení motorky

27.5.2008 v 22:23 | Nahoru | #30
david-haya> Projet nekde na vysoky otacky, nebo nechat motor chvili tocit pri brzdeni z prudkyho kopce, to je neco uplne jinyho nez ho tocit pri zdimani plynu nadoraz. To ze se motor vetsinou vytaci aby z nej slo vyzdimat maximalni vykon, je uplne jina vec.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist