Po konzultaci s mechanikem to bude pravděpodobně protočené kolečko na hřídeli.
Sháním šikovného mechanika , který by dokázal závadu odstranit , anebo , zjistit co to je přesně za problém a odstranit ho. Pokud možno na Moravě.
1 reakcí na tento příspěvek Oprava převodovky
Naposledy editováno 18.10.2022 12:07:33
3 reakcí na tento příspěvek Oprava převodovky

Chtelo by to lepe popsat. Je vse plynule (to by mi take sedeli spis na spojku) nebo je tam nejake cuknuti (zuby, drazkovani). Falesny neutral nepada? Pak uz na radicku nesahas a jede to normalne?
2 reakcí na tento příspěvek Oprava převodovky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava převodovky
2 reakcí na tento příspěvek Oprava převodovky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava převodovky
CHOSE123 píše: V_i_c_i> Vše je plynulé.Na řadičku už nesahám a pak už to jede normálně anebo když přidávám pomalu tak to neudělá nic a při ostatních rychlostech je to v pohodě.
tak bohužel tě čeká výměna převodových koleček a vidliček máš omleté boční kosti na 4 a vedlejším kolečku je to bolest těchto zedu i já jsem měl uplně to samé co popisuješ


já jsem to vyřešil druhým motorem s menším nájezdem ten puvodní už bral olej
Naposledy editováno 18.10.2022 21:31:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava převodovky
Je rozobratie a skladanie tohto motora nejak špecifické,alebo zložité? Treba aj nejaké prípravky?
Dík za odpoveď

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava převodovky
1100Virago píše: Mně to podle popisu připadá, že přeskočí boční ozubení, takže jsou omleté kameny. Kdyby to byla spojka, bude to nejvíc klouzat na šestku. Ale počkám si na podrobnější popis.
Mám inú skúsenosť - šmýkajúcu spojku odhalíš skôr na nízke prevodové stupne, ideálne na dvojke pri akcelerácii v prechode do stredných otáčok, kde dostatočne narastá kr. moment.
Ale tu to na spojku nevyzerá.
1 reakcí na tento příspěvek Oprava převodovky
1 reakcí na tento příspěvek Oprava převodovky
Na vyššie prevodové stupne sa výkon (ktorý je daný) delí medzi otáčky, ktoré sú vysoké, čiže krútiaci moment je relatívne nízky.
Pri nižších prevodových stupňoch sú však otáčky nízke, čiže tam je krútiaci moment vysoký, a spojka je limitovaná ním.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava převodovky
Ale jak pozoruju, u vás je to asi jinak
Zřejmě u nich mají větší koule dát plnej plyn na jedničku v otáčkách max.kroutícího momentu motoru, to už chce na motorce odvahu

marna píše: Mám inú skúsenosť - šmýkajúcu spojku odhalíš skôr na nízke prevodové stupne, ideálne na dvojke pri akcelerácii v prechode do stredných otáčok, kde dostatočne narastá kr. moment.
Obávám se že takovou zkušenost máš jako jediný, všem ostatním to klouže na vysokých kvaltech

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava převodovky
marna píše: Vysvetľujem si to tým, že výkon = krútiaci moment * otáčky
Na vyššie prevodové stupne sa výkon (ktorý je daný) delí medzi otáčky, ktoré sú vysoké, čiže krútiaci moment je relatívne nízky.
Pri nižších prevodových stupňoch sú však otáčky nízke, čiže tam je krútiaci moment vysoký, a spojka je limitovaná ním.
To ne.... to fakt ne ....





e - samozřejmě v souvislosti se spojkou, která je před převodovkou
Naposledy editováno 14.01.2023 11:41:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava převodovky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava převodovky
Ferfi píše: crestik>
Zřejmě u nich mají větší koule dát plnej plyn na jedničku v otáčkách max.kroutícího momentu motoru, to už chce na motorce odvahu
Dovolím si podotknúť, že patrně nerozlišujete základné pojmy "oblasť nárastu" veličiny a "maximum"

Krautkopf>
Výstižná voľba prezývky


Keď to je teda také konštantné, tak protočit kolama - je jedno či na jízdním kole, motocyklu nebo automobilu se vám povede nejspíše na 5-6ce, nebo na 1-2ce?
Já říkám že na některém z prvních dvou převodových stupňu. Je to obdobná situácia - prekonanie hranice adhézie.
Ale to spomínam len za účelom nech vám v túto hodinu nekvári mysle fakt, že ste si možno spečatili osudy na nejbližších 5 let před těma urnama.
Mám pomerne presné zdôvodnenie, prečo môj postup overenia preklzu spojky má zmysel. No písať to sem zmysel príliš nemá - niekto v minulosti overoval s perlami a prascami

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava převodovky
Zkus se zamyslet, kdy bude spojka přenášet větší zatížení: Jestli při pomalé jízdě na nízký rychlostní stupeň, nebo při rychlé na vysoký.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava převodovky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava převodovky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava převodovky
marna píše: Mám inú skúsenosť - šmýkajúcu spojku odhalíš skôr na nízke prevodové stupne, ideálne na dvojke pri akcelerácii v prechode do stredných otáčok, kde dostatočne narastá kr. moment.
Ale tu to na spojku nevyzerá.
Ty jsi fakt pako, já si furt myslel, že Ti ostatní tak trochu křivdí v jiných vláknech, ale ty jsi opravdu hloupý.
Kr.moment snad narůstá v závislosti na otáčkách motoru a je přeci jedno, jestli je zařazena jednička nebo šestka, jen rychlost stroje je pokaždé jiná.
A klouzající spojka se projeví nejdříve na šestý rychlostní stupeň, protože tam má zadní kolo "největší odpor" kvůli nejtěžšímu převodu.
Když v tom máš zmatek, tak raději nepiš nic, než psát za každou cenu něco, co není pravda..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zelená barva na kawasaki Kawasaki Z 1000 | Madmilan | 9 | 12.2.2025 v 11:13 Riderzx9r |
Helma lepí [1, 2] Kawasaki Z 1000 | Bouša82 | 34 | 22.1.2025 v 16:18 Jirka.46 |
Výměna oleje po roce Kawasaki Z 1000 | Boban37 | 30 | 29.1.2024 v 11:22 puffybodie |
Pozor neferovy prodejce Kawasaki Z 1000 | VladiZ | 14 | 1.12.2023 v 09:40 neznamyScooterD |
neutrál Kawasaki Z 1000 | marfajz | 14 | 23.4.2023 v 21:40 JobboSK |