1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Bludevil píše: To je silně subjektivní vhled. Pro mě obchoďák v Dacii= firma tlačí na optimalizaci nákladů.
Obchoďák v octávce/vw= firma bez fantasie a přidané hodnoty, prostě jde s davem.
A je na každém soudruhovi, která z cest je jeho srdci bližší.
Je pravda, že když sem staveli, tak nabídková cena na určitou část stavby obvykle odpovídala tomu, čím z té firmy člověk přijel
PetrL3 píše: Je pravda, že když sem staveli, tak nabídková cena na určitou část stavby obvykle odpovídala tomu, čím z té firmy člověk přijel
Za mě to silně tak je. Ono je to hodně odrazem firemní kultury. A když někdo dojel v něčem "nekonzervativním", alias buď amerika, nebo na konzultaci na motorce, tak s nima byla obecně nejlepší a nejrozumnější řeč. Ale levní zas nebyli.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Bludevil píše: To je silně subjektivní vhled. Pro mě obchoďák v Dacii= firma tlačí na optimalizaci nákladů.
Obchoďák v octávce/vw= firma bez fantasie a přidané hodnoty, prostě jde s davem.
A je na každém soudruhovi, která z cest je jeho srdci bližší.
Pokud šetří pár tisícovek na autě, tak ta firma určitě optimalizuje i kvalitu výrobků a plat (motivaci) toho obchoďáka...
Že někdo přijede v nudným autě bez nápadu je snad jedno...že přijede v nejlevnější laciný jebce je trochu rozdíl...když má trochu reprezentovat.
Chápu, asi díky tvé averzi budeš reagovat, že škoda/vw taky nereprezentuje...ok, ale tím, že jí má úplně každý, tak to nikdo neřeší a přehlídne...
Stavba a řemeslníci, to je trochu něco jinýho.
Naposledy editováno 20.12.2022 09:21:03
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
RomanSS píše: Pokud šetří pár tisícovek na autě, tak ta firma určitě optimalizuje i kvalitu výrobků a plat (motivaci) toho obchoďáka...
Že někdo přijede v nudným autě bez nápadu je snad jedno...že přijede v nejlevnější laciný jebce je trochu rozdíl...když má trochu reprezentovat.
Chápu, asi díky tvé averzi budeš reagovat, že škoda/vw taky nereprezentuje...ok, ale tím, že jí má úplně každý, tak to nikdo neřeší a přehlídne...
Stavba a řemeslníci, to je trochu něco jinýho.
Nebo to můžeš pojmout tak, že co firma nenacpe do auta, tak tu část nákladů nechce ani po zákazníkovi.
Proto jsem děsně háklivý na prohlášení "Máme koncern, protože reprezentuje". Ano, reprezentuje to zejména to, že daná firma umí papouškovat "obecně přijatelné názory". A jak vidím služební konfigurace typu Octávek RS atd., tak pro mě bliká varovná kontrolka achtung, korporát a přísná firemní hiearchie. Tj. je jedno co to bude stát, hlavně to musí být Octávka, protože naše německá matka nám nastavila tabulky, že senior oblizovač klik v ČR na téhle pozici smí mít nejvýše Octávku. A flexibilita dané firmy s tím jde obecně ruku v ruce.
Naposledy editováno 20.12.2022 09:32:10
Bludevil píše: Nebo to můžeš pojmout tak, že co firma nenacpe do auta, tak tu část nákladů nechce ani po zákazníkovi.
Proto jsem děsně háklivý na prohlášení "Máme koncern, protože reprezentuje". Ano, reprezentuje to zejména to, že daná firma umí papouškovat "obecně přijatelné názory". A jak vidím služební konfigurace typu Octávek RS atd., tak pro mě bliká varovná kontrolka achtung, korporát a přísná firemní hiearchie. Tj. je jedno co to bude stát, hlavně to musí být Octávka, protože naše německá matka nám nastavila tabulky, že senior oblizovač klik v ČR na téhle pozici smí mít nejvýše Octávku. A flexibilita dané firmy s tím jde obecně ruku v ruce.
A stejná kontrolka ti bliká ikdyž přijede konkurenčním Focusem, Civicem, Astrou? To jsou auta za stejný peníze...
Nebo tam je to v pořádku, protože to není koncern?
Není to třeba u koncernu daný i servisním zastoupením a cenovou politikou?
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Londoner píše: oxygen> proc debil? Jinak pekna dcerka
páč se prej motal sem tam přes tři pruhy jak vožralej.. měl prej debil kliku, že zrovna nebyl provoz
prej že asi nezvládal ten brutal výkon nebo lehká vůle v řízení, tak půl otočky volantu
Naposledy editováno 20.12.2022 20:00:21
Mě trefí já asi znovu zahrnu CLK do výběru. Nebo CLS na pérech. A pak se půjdu zastřelit. Prakem.
Zatím jediný auta, co jsem zažil, že s nima nebyl zatím nikdy problém jsou XC90 a benzinovej atmo w203.
...vlastně motoricky ještě byla bez potíží O1 AGR.
Naposledy editováno 29.12.2022 12:33:57
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Naposledy editováno 29.12.2022 12:35:35
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: … a ja jezdím stale passatem
To furt cekas na vstriky nebo to tema nebylo??
oioi01 píše: To furt cekas na vstriky nebo to tema nebylo??
Nevim na co cekam, ale jeste to neni hotove vanoce no…
Oxy a na kolik si cenis to svoje kabrio? Ja bych to bral. Z4M je pro me asi nejzajimavejsi bawo … teda kdyby nekdo vedle toho postavil 850csi tak mam problem vybrat…
Naposledy editováno 29.12.2022 17:32:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
W211 nebo W212?
Četl jsem různé nářky typu že Mercedes skončil s kvalitou u W211, ale věcnou argumentaci typu “tohle se tam sere” jsem nenašel. 212 se taky údajně dělala na pružinách (moje preference jednoznačně).
Mluvím o sedanech. Relativně hezká 212 je kolem 240 tisíc, relativně hezká 211 kolem 130. Jde mi hlavně o robustnost a spolehlivost.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: PetrXX> hele a ten vzduch ti vlastne vadi proc? Kdyz bude ko tak to jednou vyměníš a ono to vydrží do te doby dokud vas rez nerozdeli ne?
Mám s tím blbý zkušenosti, pružina je tupej kus železa kterej funguje a nic nechce. Známej má 211 airmatic a je v tom za kilo. Ještě jsem schopnej zkousnout zadek na vzduchu, ale raději pružiny. Mám rád pohodlí, ale ne za cenu věčnýho čekání kdy se to vysere - a u mně se to vysere, jsem na to magnet.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrXX píše: Mám s tím blbý zkušenosti, pružina je tupej kus železa kterej funguje a nic nechce. Známej má 211 airmatic a je v tom za kilo. Ještě jsem schopnej zkousnout zadek na vzduchu, ale raději pružiny. Mám rád pohodlí, ale ne za cenu věčnýho čekání kdy se to vysere - a u mně se to vysere, jsem na to magnet.
To je vsechno agentura JPP ... mam na vzduchu obe S-Klasse (a pak mam jeste jednu na ABC - tam se bojim, kudy chodim), Giovany (W220) ma nalitano odhadem tak 300kkm, model 2000, vyrobeny v prosinci 1999. Kompresor, hadicky, rozvadec a tri nohy jsou puvodni, jednu predni jsem menil letos v lete - ~8000Kc a dve hodiny celkem prijemne prace.Zene na jare praskla predni pruzina na C180 (resp. na jare jsem na to prisel, kdyz jsem delal brzdy). Menil jsem obe pruziny plus horni ulozeni, stalo to 4000Kc a sral jsem se s tim cely vikend. Za mne neni o cem premyslet.
Co se tyce dilematu zda W211 nebo W212, ja bych sel do W211 poface. A opakuju - pokud by to mel byt benzin, bacha na rozvody. Uz jsem tady ty cisla motoru tusim psal.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
MedWed píše: PetrL3> ...motorku... Z uz je pryc rok....
Dyk sis to eRko tak chválil.Čím ho nahradis?