Černý statistiky asi hodně souvisí i s náladou ve společenosti obecně. Často vídám lidi agresivní, nepokorný, co ohledu moc nepobrali. To se pak odráží i v chování na silnici. Nezáleží pak na tom, jestli onen jedinac jede zrovna v autě nebo na motorce, projev je vždy stejný, bezohlednost vedoucí k ohrožení druhých nebo přímo ke zmaření života.
Proč pánové na "rychlých strojích" nejezdíte častěji poměřovat svý síly na open-závody, okruhové dny apod.? Zaráží mě filozofie "lepší rychlej mrtvej, než pomalej sráč".
Upřímně, kdo z vás pánové dělá systematicky něco pro zlepšení své jezdecké úrovně - sport, technika jízdy, servis atd??? Spoustě lidem by totiž šiřší okruh zájmu mohl otevřít oči. Se širší znalostí toho na čem vlastně jezdím, povědomím o historii motosportu, zkušeností se svojí vlastní nemohoucností při jízdě zručnosti se pokora hledá daleko líp.
Není to totiž jen o tom jak jezdit po zadním, po předním nebo brousit kolenem po kruháči. Ahmm, to, že je umění odpálit od semaforu po zadním a nařadit 1-2-3.., vám sežerou opravdu jen "nástiletý holky" na diskotéce.
Přál bych si, aby bylo mezi motorkáři víc lidí, kteří neberou moto pouze jako módní doplněk či prostředek stimulující pošramocené ego. Vždyť motorky jsou krásný koníček, který může přinést spoustu radosti. Proč jej teda degradova na prostředek na zabíjení lidí!?
Obecně neodsuzuju rychlou jízdu. Nese to však sebou pravidla a ty je nutný respektovat. Předvídejte tak jak jen můžete, čtěte situaci na silnici - odbočky, přípojky, chování řidičů kolem, povrch. Buďtě vždy vidět, dejte JASNĚ najevo co chcte udělat - předjíždět, odbočit. Nepřekvapujte ostatní řidiče! ...jsou to známý pravidla, ale skutečnost ukazuje, že nejsou respektována.
Přeju všem, aby vždy dojeli v pořádku do cíle a aby si jízdu pořádně užili. Prosím, chyťme se už za nos, zastavme sebevražený boj a začněme hledat rezervy, hlavně v ohledech k druhým.
F (Husky WR250, Yam XT600 Tenere)
Motorky byly nebezpečný, jsou nebezpečný a budou nebezpečný.
Počet úmrtí roste kvůli vyšší dostupnosti čím dál tím víc silnějších mašin.
Dokud mladí egomaséři nebudou úplně jednoduše pod drnem, nebo na kriplkárách tak se bojím že s tím málokdo něco svede.
rychla jizda podle me nerovna se ohrozovani ostatnich, kolik z tech kluku co se zabilo na moto vzalo nekoho sebou? a kolik tech jakoby"slusnejch" v autech co treba nejeli rychle, ale nedavali bacha?
Bago>dost lidí si to tady přečte, zatleská ti...ale stejně až budou otáčet klíčkem ve spínačce tak je nějakej Filip co měl na netu dobrej názor zajímat nebude.
Motorky byly nebezpečný, jsou nebezpečný a budou nebezpečný.
Počet úmrtí roste kvůli vyšší dostupnosti čím dál tím víc silnějších mašin.
Dokud mladí egomaséři nebudou úplně jednoduše pod drnem, nebo na kriplkárách tak se bojím že s tím málokdo něco svede.
Tak to je trosku mylny nazor...Motorky NEBEZPECNE nejsou..Nebezpecni jsou pouze nekteri ,kteri na nich sedi,bud z blbosti ,nebo nezkusenosti. Vetsinou mladi kluci ,nebo takovi postarsi panove ,kteri si koupi prvni motorku z duvodu,ze si mysli ,ze jim neco uteklo a kdyz maji najeto x tisic km v Mercedesu ,tak zvladnou preci i 150ti konovou motorku...Motorky samy o sobe jsou nebezpecne presne tak ,jak auta a letadla..Za svych 30let za riditky jsem se jeste se zadnou nebezpecnou motorkou nepotkal pokud to nebyl nejakej poskladanej paskvil..I ta Jawka byla na tu dobu bezpecna ,i kdyz se mi dnes zda ,ze to nebrzdi ,ze se to vlni v zatackach-ze to je proste dobrodruzstvi na ni jezdit ,ale v dobe ,kdyz jsem na Jawkach nalital prez 200oookm to byly vyborne stroje-bo jsme jezdili v ramci jejich moznosti.Dnes jsou ty masiny koncepcne jine a i ty brzdy a rychlosti se pohybuji v jinych dimenzich,ale nebezpecne nejsou..Ver mi..
Bago>dost lidí si to tady přečte, zatleská ti...ale stejně až budou otáčet klíčkem ve spínačce tak je nějakej Filip co měl na netu dobrej názor zajímat nebude.
Motorky byly nebezpečný, jsou nebezpečný a budou nebezpečný.
Počet úmrtí roste kvůli vyšší dostupnosti čím dál tím víc silnějších mašin.
Dokud mladí egomaséři nebudou úplně jednoduše pod drnem, nebo na kriplkárách tak se bojím že s tím málokdo něco svede.
neřekl bych, že počet úmrtí roste jen kvůli dostupnosti silnějších mašin, ale kvůli celkovému rozšíření motorek. Před lety měl motorku málokdo, dnes ji má několik lidí z každé ulice...
RadoTP>přečti si můj příspěvěk ještě jednou Vyšší dostupnosti čím dál tím víc silnějších mašin.Čili v té větě uvádím 2 věci najednou
a)mašiny jsou stále dostupnější
b)mašiny jsou stále silnější
Bago>Alex GSX-R> no však jasný...myslel jsem to tak
RadoTP>přečti si můj příspěvěk ještě jednou Vyšší dostupnosti čím dál tím víc silnějších mašin.Čili v té větě uvádím 2 věci najednou
a)mašiny jsou stále dostupnější
b)mašiny jsou stále silnější
To že jsou dostupnější, neznamená nic - to že jich dřív nemělo tolik lidí nebránilo tomu, aby na ní taky neseděl kripl, který sice má prachy, ale taky v rukách a v hlavě nasráno.Bylo jich úměrně celkovému počtu méně - to dozajista.... A že jsou mašiny stále silnější? No to ano, ale zároveň taky proklatě ovladatelnější, pneumatiky dokonalejší, brzdy MNOHEM výkonější, odpružení citlivější a "inteligentnější".... A to je možná ten problém. Ono to totiž jezdí "SKORO" samo. I to největší bodlo si rázem připadá jako Vale nebo Loris a já nevím kolik těch hrdinů vlastně je.
to trebas mne vcelku spolehlive odradi
dalsi vec je, ze okruhu je malo
btw: nerikam, ze to nekoho opravnuje k okruhove jizde na silnici, ale proste argument okruhu je ponekud mimo ...
http://www.motorkari...?ft=28810&fid=31
Připojte se kdo jen trochu můžete.