kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: cibus> tento soused má dobrou cenu. Sice nechci červenou ale za tu cenu bych klidne řešil i lak
https://www.otomoto....zE.html#gallery-grid
Ale nebere telefon, takže kdoví jak to je
Radek?
NP píše: Tifone> google
Prepinani hvezda trojuhelnik
Zapojeni
Dík,ale na internetu umím hledat. Potřebuji někoho z praxe.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
sejrac píše: Tifone> Já jen vim, že třeba na cirkulárce máme vypínačem řešeny dvě polohy. První poloha do hvězdy (jakože na rozběh) a druhá poloha do trojúhelníku na to se pak jede asi na plný výkon či co. Princip popsat nedokážu. Jen že jsem "šel kolem".
Jasan. Jde spíš o to jestli to na tu hvězdu (rozběh) muže potom běžet i několik hodin
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
GeorgePanek píše: kdyz to tady ctu s tema kolama..vazne tady nekdo z vas dal za kolo 100 tisic a vic ,ja dal za kolo pred asi deseti lety 15 tisic a to byl pro me strop ,ala co ja poznam
To holt neni pro posery no
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
GeorgePanek píše: kdyz to tady ctu s tema kolama..vazne tady nekdo z vas dal za kolo 100 tisic a vic ,ja dal za kolo pred asi deseti lety 15 tisic a to byl pro me strop ,ala co ja poznam
Mam kol z tehle kategorie několik
To nejdražší melo v dobe kdy jsem ho kupoval cenikovou cenu 194k, ale dal jsem za nej mene - známosti. Jen jsem teda hned po koupi vymenil kliky za karbonove tusim ze staly kolem 10tis :) jinak serie
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
kokonhead píše: Se rad projdu i peso...holt u nas na obci byla hromadna na picu a cesta byla prirodou, tak jsem se holt par hodin prosel...a ne nemusel, ale dobrovolne se tyrat na techto strojich nepotrebuji...si radeji privstanu...:)
Ale prd Neuměl jsi určitě ani namíchat palivo Viď? ?
kokonhead píše: Je pravda ze ani netreba alfy, ci vecka, felda v kombiku splni to "same"...
Tak ale pánové a dost!!!!Z jeho cca 130 jsem psal o kole za 50až70!!!! Dejme tomu polovina ceny.
Takže jestli třeba Viano stojí mega Tak Filcka stojí půl???!!!
A samozřejmě rychle někdo najděte Filcku v úpravě za ty prachy.
Na brigádě vozí Feldu na váhu každý den.Jakože do žida.
Nedoporučoval jsem mu snad ukrajinu
Naposledy editováno 30.11.2022 20:10:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
GeorgePanek píše: kdyz to tady ctu s tema kolama..vazne tady nekdo z vas dal za kolo 100 tisic a vic ,ja dal za kolo pred asi deseti lety 15 tisic a to byl pro me strop ,ala co ja poznam
Za 100 je dobrý full bez motoru, s motorem dost přes 100 Je to hnus, ale je to tak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
giant trance
e: hledal jsem i jinde, ale skoncil zpatky na giantu ...
Naposledy editováno 30.11.2022 20:14:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kubák píše: Radek?
Tak na mapě je to taky od tebe východ, tedy možný to je
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Trek Rail7
Do ktereho jit? (Moje lehka preference zatim mluvi pro Trek ale nejsem v tech komponentech tak zbehly)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Mam kol z tehle kategorie několik
To nejdražší melo v dobe kdy jsem ho kupoval cenikovou cenu 194k, ale dal jsem za nej mene - známosti. Jen jsem teda hned po koupi vymenil kliky za karbonove tusim ze staly kolem 10tis :) jinak serie
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: Jasan. Jde spíš o to jestli to na tu hvězdu (rozběh) muže potom běžet i několik hodin
Ne... hřeje se to pak více...ideálně, nejlevněji jak to psal Sejrák
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: Za 100 je dobrý full bez motoru, s motorem dost přes 100 Je to hnus, ale je to tak
jen se tak ptam..nikdy jsem nic takoveho neresil a resit urcite nebudu,na me obcasne svezeni a provetrani staci kolo za par kacek co mam,ale zase kdyz to nekdo vyuzije tak proc ne,jen me nejde do hlavy co na tech par trubkach stoji takove penize...krome znacky.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Ne... hřeje se to pak více...ideálně, nejlevněji jak to psal Sejrák
Tim ze trojuhelnik je na 3x220V tak bude mit motor vetsi zaber pri startu a jak bezi tak se prepne na hvezdu 3x 380V aby se nespalil, proto ten prepinac. Teda myslim ze je to tak
GeorgePanek píše: tvl dluhy na najmu a kola za tisice...kua lidi jsou fakt divny,po most s tebou
Taky by se dalo rict, ze proste mam dobry kamose a bydlim zadarmo
5kol zas neni nic extrémního, navic jen tri celopera :D
Jestli nenastane konec světa tak za rok bych chtel uz nove… ten vývoj jde dopredu a to moje top uz je zastaralé :(
To první je tuším fáze/fáze...to druhý je fáze/nula...ale nejsem elektrikář. Zapojíš-li si to tak a dáš to na přepínač manuální jak psal Sejr, ušetříš motorovej spouštěč...anebo spálíš motor, když to zapomeneš přepnout...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Komponenty jsou jinak celkem srovnatelny, tridu mas da se rict vybranou. Spickove osazeny kola samozrejme pocit z jizdy ovlivnej taky, ale vybrat dobrej model ramu je zaklad. Da se rict ze prumerne a spickove vybaveny kolo stejny znacky a modelu, by nemelo jet vyrazne jinak.
e: kor u ebiku, kdyz hlavni rozdil u drazsich komponentu je ze kolo vazi min ...
Naposledy editováno 30.11.2022 20:54:18