AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.
Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.
Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50
Já jsem kdysi koupil DWT a Ferm, když jsme začínal v práci, jedou dodnes, ale Ferm už není Ferm a DWT už asi není vůbec... Kdybch si teď měl kupovat 125 mm brusku, vybíral bych mezi narexem a dražšší verzí makity, kvůli štíhlému tělu (narex to značí slim) protože s tím pak jde líp dělat jednoruč a to já potřebuju... Tu Fermu jsem bral tenkrát ze stejných důvodů. Pokud ti na tom nezáleží, můžeš vzít tu Feinu a nebo klasického Narexe..... Štíhlou dělá i Bosch, ale s ní mám zkušensot jen se starou modrou, která vydržela moc ale ta je tak stará, že se to stejně jako DWT a Ferm, nedá úplně převést na dnešek...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
hrnous píše: Bando jakou znaku flexy doporučíte ? Pět let jsem měl Black And Decker 1200W 125 kotouč a při práci na střeše už to vzdala - vysypalo se uložení hřídele i s ložiskem.. takový typicky milanovský problém :) Faktem je, že při práci na střeše jela klidně půlhodinové štace s pěti minutama na chlazení a zažila toho hodně. Dneska už se jak na otvoru nevyrábí, bral bych ji hned Pokukuju po Ryobi, Doma mám nářadí i od Dewaltu, ale tam vychází na pekelné peníze a připadají mi nějaké podvýživené
Pokud chceš opravdu velmi silnou 125, tak je jedna výjimka u Milwaukee, která má 1500W je to defakto motor pro 150 na menší převodovce... Ta je silná jak medvěd a celkem drží, ale stojí jak tři makity a třikrát lepší není.... Když už jsme u Milwaukee, dělají kompaktní 150mm, ta je ergonomicky povedená a máš lepší prořez... S Ryobi nemám zkušenost...
Naposledy editováno 06.11.2022 12:57:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
hrnous píše: pech.> Ta 1200W black and decker mi vyhovovala - spínač byl na prodloužené rukojeti, převodovka celkem velká, pět let dostávala pokouřit a nebyl problém. Když vidím ty dnešní 1000W+, jenom jednoruký váleček, spínač na prst v jedné rucee až vepředu.. všechno poloviční, tak se mi to moc nepozdává. Stejný design a rozměry mají až cca 1500W kousky na 150 kotouč.. u Makity to stejné.. Tož su zvědavý
Tož koukni na tu 125/1500w milwaukee... https://www.milwauk...lwaukee-ags-15-125-c
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Pochybuju o svých schopnostech...
Nemám technické myšlení, to vím, například se snadno učím jazyky, ale i tak...Podle katalogu ( nákresy ) Jawy 660 jsem vše dal dohromady . Rozpěrka nesedí...je dlouhá, stejně jako ta předchozí, a přece je správná, viz. nákres hrnouse. Když jsem dotahoval kolo, tak se rozpěrka opět začala mačkat, roztrhla by se. A kolo na ose jezdí volně ( zprava doleva a zpět ) asi 1 cm. Zastaví ho destičky v brzdiči....Vůbec nevím, co s tím. Jezdit se na tom nedá, už kvůli kolu, které se po ose posunuje kam chce. Připadá mi, že tam nějaká součástka chybí, přitom ale podle katalogu mám vše tak, jak to má být.
Na fotce je kolo úplně u ramena kyvky, při otáčení o ni dře...není tam ani 1mm mezery.
Tak přemýšlím, co dál.
Naposledy editováno 06.11.2022 17:47:03
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Je to sice divná konstrukce, ale zdá se že osa u rozety zapadá do kyvky a utahuje se u kotouče. Takže osu dotáhneš jen k jednomu ramenu.
Pech : taky mně napadlo, že jsem něco ztratil...zkracovat rozpěrku nebudu, tedy aspoň zatím. Tu rozlámanou, spíš její zbytky mám a má opravdu stejné rozměry jako ta, jíž jsi vyrobil.
Rozpěrka by podle mého měla tvořit mezeru mezi rozetou a kyvkou tak, že se kolo může volně otáčet. Jenže - ona zapadne do rozety celá a žádnou mezeru nevytvoří...
Naposledy editováno 06.11.2022 18:32:47
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
3 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Má to jednu výhodu. Oblek v kterém jsem se ženil padně jak za mlada. Hadry od Lime můžu vycpat termo vložkou , nemokem a sedí dokonale.
Ta rozpěrka, kterou mám zničenou a Pechem znovu vyrobenou ale v Katalogu není, nebo ji nevidím. V tom může být ten zásadní problém. Záměna rozpěrek...
Přímo v Týnci mám tu 29 objednanou, ale je to už měsíc a Jawa Týnec - nic, mlčí... Budu to urgovat.
Rozhodně Ti děkuju.
Jen mi není jasné, kam se ta 29 ztratila.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
PS Tu osu kola máš opačně - má být závitem na stranu kotouče. Nejsem si jistý, jestli není osa na konci kónická, tak to chce dodržovat orientaci.
PS2 Měl si doufám na obou stranách kyvku napínák ? Protože ta moje rozpěrka jím prochází a ven z kyvky prostě trčet nemůže a nemá se jak a o co opírat
Naposledy editováno 06.11.2022 21:51:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Takže kolegové, díky, vidím to opravdu tak, že tu 29 tam nemám a proto ty potíže. Urgence v Jawě nebo výroba této 29 by měla problém vyřešit.
Ed. Ano, napínáky tam byly a jsou oba.
Naposledy editováno 06.11.2022 21:50:43
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Osobně bych řek, že výroba vlastní bude mnohem rychlejší
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Milan1963 píše: Koudy01> I ty máš pravdu, je to ta 19, vůbec jsem si jí nevšiml. Je subtilní, zato ta 29 je opravdu silná masivní rozpěrka.
Takže kolegové, díky, vidím to opravdu tak, že tu 29 tam nemám a proto ty potíže. Urgence v Jawě nebo výroba této 29 by měla problém vyřešit.
Ed. Ano, napínáky tam byly a jsou oba.
Jestli tam tu 29 nemas uz dlouho a misto ni si pouzival tu 19, ktera tam naopak uplne chybela, tak to je mazec mazecu a spoustu zbytecnyho kydani hnoje na Jawu. Nechapu, ze s tim slo vubec jezdit. To kolo ti muselo hrkat. Kdyz tam ta vymezovaci 19 vubec nebyla a osa byla v kyvce s vuli 2mm. To si mel zadni kolo furt sejdrem ne?
Naposledy editováno 07.11.2022 06:21:06
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
hrnous píše: Vladimir> Bingo. ale já to tu už zmiňoval. Ta moje rozpěrka jenom zvětšuje průměr osy kola a funguje současně jako podložka, ale neřeší vůli mezi ložiskem kola a kyvkou - ven by trčet neměla. V katalogovém listu je to 19 uplně vlevo hned pod matkou osy u kotouče. Od vymezení vůle mezi ložiskem a kyvkou je tam opravdová silnostěnná rozpěrka 29 z toho katalogového listu..
PS Tu osu kola máš opačně - má být závitem na stranu kotouče. Nejsem si jistý, jestli není osa na konci kónická, tak to chce dodržovat orientaci.
PS2 Měl si doufám na obou stranách kyvku napínák ? Protože ta moje rozpěrka jím prochází a ven z kyvky prostě trčet nemůže a nemá se jak a o co opírat
Dle jeho fotky v profilu kde je ta kyvná vidlice vyfocená evidentně nová má závit na levé straně kde je rozeta.
a ještě tam vidím na straně rozety kde má problém možná rozpěrku č.7.
Naposledy editováno 07.11.2022 08:35:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
https://www.lidl.cz/...;cjdata=MXxZfDB8WXww
když je to v akci za 500 Kč (koupím rovnou tři kusy za 1500 Kč) a nic neřeším. Mám pořád celkem 6-7 rozbrusů, tím že to střídám a každá má nasazenej jinej korouč, tak je to i pohodlnější a že jednou za čas jedna odejde je úplně jedno, sáhnu do bedny pro jinou, nasadím kotouč a přidám ji k těm čtyřem, co jsou po ruce v regálu, protože až zase budou v akci za 499, tak je zas vezmu rovnou 3 nebo 4. jen ty kotouče, co k tomu jsou, už vyhazuju rovnou do koše.
Nic levnějšího sem zatím neobjevil. Sice sem byl vychován k tomu, že je výhodnější připlatit si za kvalitu, ale vlastní zkušenost ukázala, že to tak být nemusí.
Přijde mi to trošku obdoba pechovo dačie za 50 vs fábie za 150. Za 50 si může v nejhorším případě každých 5 let koupit jinou dacii a i kdyby za 5 let úplně odešla má furt má rezervu. Fabie za 150 by musela na jisto fungovat 15 let, aby se to srovnalo. V nejlepším případě bude dacia sloužit jako fabia a kilo mu zůstane v kapse.
A zaručí mi někdo, že mi bude Flexa za 5-10 tisíc sloužit 10 let?
Naposledy editováno 07.11.2022 10:14:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Jirka4137 píše: pech.> Po letní brigádě a 2 měsících u DHL mám 9 kg dole. A to většinou na podzim ještě přibývám. Jestli nezačnu jezdit nakupovat za čáru tak už ani nepřiberu .
Má to jednu výhodu. Oblek v kterém jsem se ženil padně jak za mlada. Hadry od Lime můžu vycpat termo vložkou , nemokem a sedí dokonale.
Což oblek, ve kterém jsem se ženil mi taky ještě je. Demonstrativně jsem v něm šel i k rozvodu ? On je pěknej, světlej, zachovalej.
Naposledy editováno 07.11.2022 10:35:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
PetrL3 píše: Já nepoužívám flexu denně a když si vezmu ty problémy s reklamacema a strávenej čas čekáním, tak sem dospěl k současnýmu stavu, kdy nakupuju tohle,
https://www.lidl.cz/...;cjdata=MXxZfDB8WXww
když je to v akci za 500 Kč (koupím rovnou tři kusy za 1500 Kč) a nic neřeším. Mám pořád celkem 6-7 rozbrusů, tím že to střídám a každá má nasazenej jinej korouč, tak je to i pohodlnější a že jednou za čas jedna odejde je úplně jedno, sáhnu do bedny pro jinou, nasadím kotouč a přidám ji k těm čtyřem, co jsou po ruce v regálu, protože až zase budou v akci za 499, tak je zas vezmu rovnou 3 nebo 4. jen ty kotouče, co k tomu jsou, už vyhazuju rovnou do koše.
Nic levnějšího sem zatím neobjevil. Sice sem byl vychován k tomu, že je výhodnější připlatit si za kvalitu, ale vlastní zkušenost ukázala, že to tak být nemusí.
Přijde mi to trošku obdoba pechovo dačie za 50 vs fábie za 150. Za 50 si může v nejhorším případě každých 5 let koupit jinou dacii a i kdyby za 5 let úplně odešla má furt má rezervu. Fabie za 150 by musela na jisto fungovat 15 let, aby se to srovnalo. V nejlepším případě bude dacia sloužit jako fabia a kilo mu zůstane v kapse.
A zaručí mi někdo, že mi bude Flexa za 5-10 tisíc sloužit 10 let?
Tak reálně má Dácie lepší motor, lepší sedačky, prostornější kabinu, fabie už hnijou i trojky, dvojky bez ostychu některé i na tabák, takže i v tomhle směru si u Dácie spíš polepšíš. Takže lepší auto za méně peněz, proč si ho nevzít, už jen pro ty motory, které jsou u fabie výběr jestli se střelit do levé nebo pravé nohy.....
Já mám ty flexy 20 let. 115 má vyjebaný vypínač, musím ho držet, jinak jí nic není.... Přemýšlím taky o 125, kvůli tomu, že 115 kotouče jsou omezující.... Nejsou do toho leštící, lamelaky omezeně atd
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Btw, motobatt zatím 2. nejhorší baterie, kterou jsem měl v motorkách. Hned po simsoňácký 4Ah exide.
Odteď do motorek asi kupuju nejlevnější aku v akci a raději dřív vyměním, než připlácet a pak bejt zklamanej.
Naposledy editováno 07.11.2022 11:15:35
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 7 | 26.4.2024 v 09:54 cmiral |
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 9 | 23.4.2024 v 21:06 rg250 |
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka | alexch | 2 | 9.4.2024 v 21:22 Dolin |
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka | rg250 | 10 | 14.3.2024 v 14:17 Mňojo |
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka | Mario853 | 7 | 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA |