kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
S4 = 916 vodní chladič
S4R = 996 / konec 998 / vodní + podlouhlej olej chladič
S4R2006 + - 998 (S4RS lepší podvozek) / vodní + trojúhelníkovej olej chladič
916 je hutnější vespodu kolem 4-6t rpm, 998 je ve spodu slabší, ale letí ZNATELNĚ líp nahoře...
916 - 996 široká hlava horší možnost dělat vent. vůle na motoru
998 úzká hlava Testastretta ... lepší na servis... a držák motor... podle mě jeden z nejlepších co Ducati udělala (mj, proto, že jdou zaměňovat válce )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Žmulin > ...dost velkej...
S4 = 916 vodní chladič
S4R = 996 / konec 998 / vodní + podlouhlej olej chladič
S4R2006 + - 998 (S4RS lepší podvozek) / vodní + trojúhelníkovej olej chladič
916 je hutnější vespodu kolem 4-6t rpm, 998 je ve spodu slabší, ale letí ZNATELNĚ líp nahoře...
916 - 996 široká hlava horší možnost dělat vent. vůle na motoru
998 úzká hlava Testastretta ... lepší na servis... a držák motor... podle mě jeden z nejlepších co Ducati udělala (mj, proto, že jdou zaměňovat válce )
Tak to jsem predpokladal, ze Zmulda vi, jaky motory jsou tam zastaveny
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
honzabiker píše: Assassine, kdy to budete sjíždět?
nemam vzit kolo navic?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: nemam vzit kolo navic?
takže ty máš o kolečko víc?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 27.10.2022 13:42:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
to cely klepe?
t_freedom píše: DrDNA01> no dobře a co jinýho k tomu napsat i s popisem co kterej motor má, nemá... rámy jsou v podstatě stejný možná se liší trochu geo ...
geo se nelisi. To se vic lisi, jak si kdo individualne nastavi tahlo zadniho tlumeni.. ja si zvednul prdel o 2,5cm.
Edit: Teda klasicka kyvka a letmac taky nejsou uplne stejne dlouhy - to je fakt.
Naposledy editováno 27.10.2022 13:52:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: A u toho druhyho zmenis ctyri pismenka a z Monsteru a je razem PIVO, ze?
Přijeď do centra...