1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Nechápu.. ale taky byl červenej
Naposledy editováno 21.10.2022 14:46:09
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Ze by na motorku s Skem, ktera stala nejaky kacky navic a lišila se hlavne ohlins podvozkem nakonec dali proti ne-S jen zadni tlumic? Protoze obyc je vidle i tlumic rizeni.
Pred faceliftem byl rozdíl v motorech - Sko ma silnější s hlubokou vanou (anglicky deep sump) a obyc ma mělkou vanu. Je to videt na odstrojene moto, nebo kdyz si clovek lehne pod motorku. Jo a deep sump je tak nízko ze krytkou saciho koše chytnes i o blbej retarder
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Jako ukopavat nejakou erjednicku, tak to samoze vubec neresim, ale tady ta verze S smysl dava. Uvidim, co mi reknou znamosti, dal jsem VIN na provereni.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
oxygen píše: Kucí jedni proradní - bavíte se tu ještě o pořádnejch bramborách nebo o ňákejch sračkách od audi?
999 jeste nema tlacitka z fóbie, to az panigále.
To vis, ze by me bavilo se škopkem na hlave jezdit na bmw r12, ale origo neni k sehnani a kdyby naaaahodou, ani nechci videt cenovku.
Pred lety jsem na mobile videl typově stejneho mercedesa, co mel Áda Hitlerů a byl pres 150 micu. Dnes to bude taky hodne jinde.
Leda sehnat investicni Volhu od Brežněva nebo Putinovu Ladu Samaru.
e: Jeste Čaučeskův Olcit by mohl mit investicni potencial.
Naposledy editováno 21.10.2022 18:53:14
SLEEPER píše: 999 jeste nema tlacitka z fóbie, to az panigále.
To vis, ze by me bavilo se škopkem na hlave jezdit na bmw r12, ale origo neni k sehnani a kdyby naaaahodou, ani nechci videt cenovku.
Pred lety jsem na mobile videl typově stejneho mercedesa, co mel Áda Hitlerů a byl pres 150 micu. Dnes to bude taky hodne jinde.
Leda sehnat investicni Volhu od Brežněva nebo Putinovu Ladu Samaru.
e: Jeste Čaučeskův Olcit by mohl mit investicni potencial.
Možná to Volho, o jednom takovym šrotu v nálezovym stavu asi víte... v Horoměřicích se ptejte
Naposledy editováno 21.10.2022 19:26:25
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
SLEEPER píše: 999 jeste nema tlacitka z fóbie, to az panigále.
To vis, ze by me bavilo se škopkem na hlave jezdit na bmw r12, ale origo neni k sehnani a kdyby naaaahodou, ani nechci videt cenovku.
Pred lety jsem na mobile videl typově stejneho mercedesa, co mel Áda Hitlerů a byl pres 150 micu. Dnes to bude taky hodne jinde.
Leda sehnat investicni Volhu od Brežněva nebo Putinovu Ladu Samaru.
e: Jeste Čaučeskův Olcit by mohl mit investicni potencial.
Jj ten Otcit měli naši, to by byla dobrá volba motor půlka Subaru nebo třetina Porsche, centrální kotouče.. supr investice i jako Hothatch na sprinty třeba!
Naposledy editováno 21.10.2022 19:24:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Zrovna Moskvič byl nejprve kopií Oplu, později (nevím jaký model) měl zase motor kopii BMW 1500. Žigul byl přímo licence od Fiatu. Takže vzory měli dobrý.
Zato Dáčie kopie mizerného Renaultu, ještě k tomu v rumunské kvalitě....
Trabant byl geniální v tom, že dokázali udělat dopravní prostředek v beznadějných podmínkách, kdy neměli suroviny ani výrobní technologii nutnou k výrobě auta.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Ručka na předek byla ale majstrstyk
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Deadman píše: oxygen> O Olcitu jsem slyšel, že už jako novej trávil víc času v servisu než na silnici. Můžeme se smát rusákům, ale Moskviče a Lady byly kvalitnější a spolehlivější než Škodovky, natož pak Dáčie a podobný sráče.
Zrovna Moskvič byl nejprve kopií Oplu, později (nevím jaký model) měl zase motor kopii BMW 1500. Žigul byl přímo licence od Fiatu. Takže vzory měli dobrý.
Zato Dáčie kopie mizerného Renaultu, ještě k tomu v rumunské kvalitě....
Trabant byl geniální v tom, že dokázali udělat dopravní prostředek v beznadějných podmínkách, kdy neměli suroviny ani výrobní technologii nutnou k výrobě auta.
Nojo jenže tys mladej - tak asi netušíš proč? Páč nám rusák v rámci RVHP tehdy cokoli pokrokovějšího mocensky zařízl - bo nějaký jejich kolonie přece nemohly bejt před nimi... neviděls nikdy nikde Se Sovětským svazem na věčné časy a nikdy jinak -?
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
oxygen píše: Nojo jenže tys mladej - tak asi netušíš proč? Páč nám rusák v rámci RVHP tehdy cokoli pokrokovějšího mocensky zařízl - bo nějaký jejich kolonie přece nemohly bejt před nimi... neviděls nikdy nikde Se Sovětským svazem na věčné časy a nikdy jinak -?
Jo viděl, na základní škole. Nejsem tak mladý jak vypadám. Dokonce v první třídě jsme se učili číst a vyslovovat "Sovětský Svaz" jako asi 4. výraz po "Máma" a "Táta". Ještě si pamatuji slabikář plný tanků s rudou hvězdou a speciálně jako příklad věty: "My máme maso. Sovětský Svaz má mísu. Dáme maso na mísu." Nekecám, fakt to tam bylo! Učitelka mě až do 4. třídy jebala za to že jí mám oslovovat "Soudružka učitelka" a né "Paní učitelka". Když jsem se to konečně naučil, přišla revoluce a zase mě jebala že ji oslovuji špatně.
Je otázka, zda a jak moc ta výroba šmejdů bylo rozhodnutí z Moskvy, nebo to bylo spíš z UVKSČ, kteří jezdili do Moskvy se klanět a soutěžit v tom, kdo zarazí hlavu rusákům hlouběji do prdele. Druhá stránka věci byla, že výroba lepších aut by vyžadovala značnou investici. Ale v té době měly potřeby obyvatelstva nejnižší prioritu, důležitější byly vojenské záležitosti následované těžkým průmyslem. Ke konci se pak ale našly prostředky pro rozjetí výroby Favorita. Bylo to sice už za Gorbačova, ale stejně si myslím, že o investicích se rozhodovalo u nás. V rámci RVHP se rozhodoval výměnný obchod - kdo co bude kam vyvážet a co za to dostane zpět.
Investice sme si rozhodovali sami,pokud to nevadilo sovětům.Ty už měli Samaru,tak jim Favorit nevadil.Tatra měla tuším jeden osobak co jim zatrhli..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
zmulin píše: Je mi jasný,ze je to asi nejodmitanejsi model,ale kromě toho,ze to není zadnej krasavec a je to predokolka mate nějaký velký PROTI proti dvojkovymu BMW Grand tourerovi?
Potrebujes 7 seatera nebo proc tato volba?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
zmulin píše: ... Ručka na předek byla ale majstrstyk
Spousta Citroenu to tak mela a ma.Otcit byl vlastne naslednik Citroenu 2CV - projekt Y. Francouzi to prodali Rumunum a poskytli jim do zacatku i lidi a dily i polocelky (treba komplet motory) vyrobene ve Francii (nektere dily jsou u prvnich Oltcitu zamenne s Citroenem Visa). Cast se toho prodavala jako Citroen Axel a cast jako Oltcit, pak s pomoci Francouzu Rumuni dostaveli fabriku a zacali to delat kompelt cele sami. A to uz fakt stalo za hovno.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
SLEEPER píše: Potrebujes 7 seatera nebo proc tato volba?
No vypadá to,ze časem asi jo,bo malá hraje basket a občas nás ta taxikarina na turnaje nemine.Jindy zas potrebuju naložit trochu víc kufr a golfik v kombiku moc nestačí...Je to jenom takový rozhlížení se a ve finále presednu do Stelvia spíš
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Jinak bych mrknou na Smaxe nebo Galaxy, nejsem zadnej fordar, ale tyhle rodinne vozy funguji i v zatackach.
Medved> Je to tak, devadesatkovy citroeni mely dokonce ctyri pedaly, pro tu "rucku" na predek...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Jinak ducati saga pokracuje. Jsem v komunikaci s madarem, ktery ma, podle vsechno, peknou origo S. Takze to vypada to, ze budu muset pro motorku na Balaton, abych nemusel poslouchat dalsi pohadky o mezimodelech. Nakonec bawo jsem si taky dovezl z Frankfurtu, pze to v CR proste neslo a ani pekne kusy nebyly.