Upozornění: tento přízpěvek není zaměřem proti určité kategorii strojů, nýbrž pojednává o současném trendu ve vývojí cestovních motokrosových strojů dané váhové kategorie.
Veškeré osoby a motorky jsou zcela smyšlené a nemají spojení s existujícími piloty a stroji.
Naposledy editováno 24.09.2022 01:29:53
1 reakcí na tento příspěvek Čurčové Birčové a echtovní videa mega-krosek
A ty super doplňky na jejich úžasných strojích všude samý krytky touratech, na nádržce s brzdovou kapalinou, na potenciometrech, plno dalších nepochopitelných destiček a udělátek.
Někteří mají dokonce i zubaté pneumatiky. Bez nich na tu pravou šotolinku vůbec nemůžete.
Pak zase odbočíme do hor a nikdo nikde. Tam už se borci raději ani neodvažuji. Docela by mě zajímalo kolik takovýhle tajtrlíku působí zde na fóru.
A zlatý hřeb bylo nějaký GS se 40 l nádrží. To už je na Chocholouška. Protože v Albánii jsou pumpy tak po 200 až 300 kilometrech.
Naposledy editováno 10.10.2022 14:05:29
Navíc jsme do albányje ani nedojeli, protože Trialistu pokousaly v tom jeho zaručeným penziónu štěnice a dostal nějakou horečku. Tak jsme to raději zapíchli a jeli domů.
Naposledy editováno 10.10.2022 21:00:19
Sám prej vyjel na čumulungmu a nikdo mu ani nepomohl a nikdo tam s ním nebyl a všechny ty videa prej točil ze stativu. Když tam byl úplně sám, to dá rozum.
a hned první komentář, blady hell
a pak další brod na plnej kotel a jak to zkušeně zahodil, tu motorku, určitě byl na školení v nějaký čehůnský enduro offroad škole, kde se to správně naučil
a jak leží tak si všimni na záběru ten zlatej válec, to je určitě reaktor pro skákací podvozek
a má kufry, takže to je dokonalej motokrosovej jstroj
no a něco mu tam upadlo, ale nejsem schopen identifikovat, co to je
a nakonec to i sám zvedl, přes válec, hele je to mástr
pak je hustý jak jede ve stupačkách, je vidět jeho stín, po skoro asfaltu, po rovině a do zatáčky si zase rychle sedá, to je projev profesionality
pak ho zastavil mohutnej zával na cestě
říká svý motorce bitevní loď a to sedí
a dál mě to už závist nedovolila sledovat
Naposledy editováno 10.10.2022 21:15:38
Ale nevadí, objevil jsem pravýho českýho čurče birče, tzv. čehůn-čurče, kterej objevil tu nejlepší motorku do fakt těžkýho terénu, která všechno vyžehlí a ani nepoznáte, že v tom těžkým terénu jste Kdybych nebyl chudej a stála by třetinu svý ceny, tak už na ní asi jezdím do drsný kamenistý albošky a bahnit do romále. Ale před tím bych si na to dal vot touratechu určitě 40, nebo raději 50 litrovou nádrž, abych nemusel za celou dobu vůbec tankovat !
Kola 17-19 drapáky jad od šílenýho maxe, no prostě fenomenální a famózní brutalita. A dopředu dáš gumu z motokrosový motorky a tý se tam bude líbit na 250 kilový motorce
A dáš trialový pasáže a pak to letí. Hele woe to je bomba, lepší stroj svět neviděl.
Hrubej terén, celej den jezdím na bahně. Tam bych na svý motorce pro holky celej den jen tlačil...
Naposledy editováno 12.10.2022 21:38:49
1 reakcí na tento příspěvek Čurčové Birčové a echtovní videa mega-krosek
Hned bych vyrazil na tu nudnou silnici taky. A někde nahoře nad kaňonem zakempoval.
Naposledy editováno 13.10.2022 06:25:04
A tak aj Pepa hlásí aká je najlepšia motorka na svete. To môže endurákov len tešiť, lebo čím viac sa týchto najdokonalejších motorkiek nakúpi, tým menej motoriek bude v lese, menej nasratých lesníkov a tým väčší a kľudnejší priestor pre enduro.
Len treba poznamenať, že na alpských pasoch im k tým dokonalým motorkách chýbajú len tie motokrosové gumy.
Trialista s transalpem na goutroudu nejen že nevěděl, co to je to humor, ale dokonce už i odmítal mluvit. A opět, na géésu by byl celej rozradostněnejch, že má tak nízko těžiště kvůli trčákům a taky by se zachytával jako já. Takže bysme to dali úplně v pohodě. A hmotnost, 250 oproti 160, to přece nehraje vůbec žádnou roli. To ti řekně každej mx jezdec na víceválci.
Jo a taky jsme neměli kufry, další chyba, s nima bysme se tam tak tak vešli a jak by zachytávaly za trčící kořeny a kameny z boku, tak by nás opět brzdily. Takže bysmě měli vlastně 6 brzd na motorce.
Chtěl jsem dát foto k nastínění situace, ale vypadá to zase o ničem. Ani mě motorka nedržela na nožce, jak to bylo prudký, tak jsem používal Trialistu jako podpěrku při focení.
Vidíš ty kameny a svah na boku goutroudu, ideální záchyty na trčáky a kufry.
A pak jsme našli hlavu dynosaura a zase se zdrželi další hodinu archeologický výzkumem.
Naposledy editováno 13.10.2022 09:30:56
1 reakcí na tento příspěvek Čurčové Birčové a echtovní videa mega-krosek
Ešte taká aktuálna poznámka, že vedci z Koloradskej emeRicKej juniverzity Oklahoma Ohajo zistili, že pre jazdu mimo spevnených ciest platí súčet: Hmotnosť motorky + IQ jazdca = 250.
Tých 250 je konštanta, to platí vždy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čurčové Birčové a echtovní videa mega-krosek
jaro27 píše: Hele, Zdenda je mierne nemocný (depka), tak ma poprosil, aby som sem vložil jedno suprové video ohľadom najdokonalejších motoriek na svete.
Ešte taká aktuálna poznámka, že vedci z Koloradskej emeRicKej juniverzity Oklahoma Ohajo zistili, že pre jazdu mimo spevnených ciest platí súčet: Hmotnosť motorky + IQ jazdca = 250.
Tých 250 je konštanta, to platí vždy.
Tak to máte dobrý, můžete mít motorku těžkou 249 kg.
1 reakcí na tento příspěvek Čurčové Birčové a echtovní videa mega-krosek
A úplně nejchytřejší jsou motokrosaři, co motokrosař to rozený génius.
ZdendaZB píše: Já teda nevím jak kdo ale my máme 150 kilovy motorky na rozdíl od jiných a raději nebudu jmenovat.
A úplně nejchytřejší jsou motokrosaři, co motokrosař to rozený génius.
Já to nemyslel jmenovitě, ale jako enduristy.
Ale možno je bežne užívateľná poloha kolesami hore, možno bola konštruovaná v rámci teórie dutej Zeme na jazdu v danej dutine.
A váha je presne 249 kg, a pre sršňa teda skutočne ideálna.
A ešte tie drsné gumy čo má obuté, sakriš chlapi, na alpskom pase je ten jazdec drsňák nad drsňákov.
No a bez drapáku mx do alpskejch průsmyků nemůžeš, co kdyby zapršelo a projížděl si bahenní pole na silnici.
1 reakcí na tento příspěvek Čurčové Birčové a echtovní videa mega-krosek
Názov videa pekne korešponduje s minútou 1:00. Tlačenie do limitov, doslova.
A následne zdolávanie neuveriteľných rovinných prekážok sa ani nedá opísať. Nedá sa smiať a zároveň opisovať.
Zdendo, sám v tajge s takouto motorkou, to ide samo, kua. Pepa Sršeň v tom má jasno.
Takže motto je: Pušing.
Hlavne aby bolo na to pušovanie dosť ľudí.