globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
60%
15
Jezdim pořád.
40%
10

Jawablázni

20.8.2022 v 19:32 | Nahoru | #99571
Dík za pokec o železných předkoch ČZ 477...
Taky je budu ladit.
Teda už sem je lehce modifikoval (ty voe, to je konstrukce ) tak sem tam učinil kroky, keré považuju za nutné.
Jednak pojištění spodní hrbaté ségrovky, aby nepozkurvila šlic v nosníkoch a následně aby nebyl sešrotován tlumič ,druhak úpravu těsnění nahoře v matce a třeťak úpravu tuhosti (přitvrzení) pružin.
Olej - začnu s 0W-30 co mě zbylo po rozstřelené Koktávce a postupně budu hustit.
Snáď až k převoďáku PP140 nedojdu .
Co se týče oleja v předkoch - musí to tlumit a asi největší problém (akustický) tohoto špičkového modelu bude při expanzi.
Takže budu zkůšat a až to přestane mlátit, tak v závislosti kdy to budu zkůšat (leden nebo srpen) to upřesním...
A konec kecání, de se úřadovat .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

20.8.2022 v 22:29 | Nahoru | #99572
Akamu> Měnil jsem tu horní matici s guferem a olej dal nějaký tlumičák s motorovým 1 :1. Pak to fachčilo parádně-neteklo. V lese jsem s tím přeskákal opravdu hluboké koleje od lesního traktoru. Hluboké víc než metr jak nic. Ještě na 487, 0 velké podrobnosti už si ale nepamatuju. Myslím že jsem o tom něco studoval tady z manuálu. Nevěřil jsem ale že v lese projedu.
https://www.motorkari.cz/motorka/?mid=45606

Naposledy editováno 20.08.2022 22:32:54

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

20.8.2022 v 22:42 | Nahoru | #99573

Jirka4137 píše: Akamu> Měnil jsem tu horní matici s guferem a olej dal nějaký tlumičák s motorovým 1 :1. Pak to fachčilo parádně-neteklo. V lese jsem s tím přeskákal opravdu hluboké koleje od lesního traktoru. Hluboké víc než metr jak nic.



.. napříč.

(reakce na) Jawablázni

20.8.2022 v 23:04 | Nahoru | #99574

Milan1963 píše: Akamu> M6A koupíš v každém autokrámě nebo pumpě. Po 1 litru. Já ho leju do auta, kupuju to po 10 litrech. Kdybys byl blíž, tak ti ten litr odleju...jak píše Vladimír, nemuselo by být špatné smíchat áčko a nějaký převodový olej. To už by mohlo být dobré i do lehkého terénu. Do převodovek leju PP 44, v motorkách mám PP 13. To jsou husté oleje.



M6A na každé pumpě? Už ne.....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

21.8.2022 v 08:11 | Nahoru | #99575
PetrL3> JJ. Ta 487 mě jěště dost štvala vibracema a tím že se to ulejvalo. 487.4.5 to už bylo iné kafe.

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

21.8.2022 v 08:35 | Nahoru | #99576
Jeden technický dotaz.
Proč ředíte originální tlumičové oleje převodovým nebo motorovým, když se dá koupit tlumičový olej od 2.5 W do 20 W ?

(reakce na) Jawablázni

21.8.2022 v 09:15 | Nahoru | #99577
PetrL3>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

21.8.2022 v 10:01 | Nahoru | #99578

P911 píše: Jeden technický dotaz.
Proč ředíte originální tlumičové oleje převodovým nebo motorovým, když se dá koupit tlumičový olej od 2.5 W do 20 W ?



Protože je neředíme, nýbrž zahušťujeme.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

21.8.2022 v 10:03 | Nahoru | #99579

Jirka4137 píše: PetrL3> JJ. Ta 487 mě jěště dost štvala vibracema a tím že se to ulejvalo. 487.4.5 to už bylo iné kafe.



Prakticky stejně vibrující, ale ještě línější...

Podvozek dotáhli na velmi slušnou úroveň, motor zabili modernizacemi a připravili ho o výkon, který bával na jeho počátku dobrý a na konci se to sotva vleklo...

(reakce na) Jawablázni

21.8.2022 v 10:04 | Nahoru | #99580

P911 píše: Jeden technický dotaz.
Proč ředíte originální tlumičové oleje převodovým nebo motorovým, když se dá koupit tlumičový olej od 2.5 W do 20 W ?



20W tlumičový je pořád málo. Vpředu je pro tyhle zemědělské motorky nepoužitelný úplně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

21.8.2022 v 10:18 | Nahoru | #99581

Jirka4137 píše: PetrL3> JJ. Ta 487 mě jěště dost štvala vibracema a tím že se to ulejvalo. 487.4.5 to už bylo iné kafe.



Pak je ale přeci jedno, jestli jsou hluboké 20 cm nebo metr, žejo.... Pokud teda nejsou metr široké a nehopsneš kolem na dno. Ale to asi ne s touto čízou.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

21.8.2022 v 12:19 | Nahoru | #99582
pech.> Asi máš pravdu ale já měl hodně jetý kus, i když jsem ho posunul opravama o hodně vpřed už to prostě nedávalo smysl dál do toho investovat. Málem jsem ztratil tenkrát v ČZ důvěru. Viz můj tehdejší koment. Několikrát jsem kvůli ulité svíčce neodjel do práce a na poslední chvíli musel jet jinak.
Milan ví ...... . Pak jsem koupil 487.4 s tím že přece není možné aby to tak špatně fungovalo a ta byla o 100 pro lepší . Jedná se teda spíš o můj dojem kvůli kusům než o obecné typové hodnocení. 487 v dobrém stavu jsem ještě neochutnal. Přes špatný stav se s ní dalo ale ještě slušně pojezdit po polích a v lese. Možná ještě někdy 487 koupím třeba na důchod jestli se dožiju a změním názor. Nebo mě někdo přesvědčí. Přínos 487.4 vidím hlavně v bezkontaktu.

Jawablázni

21.8.2022 v 12:56 | Nahoru | #99583
No muselo tam být něco rozbité, protože víc přeplavit než když z přepadu chčije benzin to nejde a i tak to bez problému studené nastartuje.

(reakce na) Jawablázni

21.8.2022 v 13:53 | Nahoru | #99584

Jirka4137 píše: pech.> Asi máš pravdu ale já měl hodně jetý kus, i když jsem ho posunul opravama o hodně vpřed už to prostě nedávalo smysl dál do toho investovat. Málem jsem ztratil tenkrát v ČZ důvěru. Viz můj tehdejší koment. Několikrát jsem kvůli ulité svíčce neodjel do práce a na poslední chvíli musel jet jinak.
Milan ví ...... . Pak jsem koupil 487.4 s tím že přece není možné aby to tak špatně fungovalo a ta byla o 100 pro lepší . Jedná se teda spíš o můj dojem kvůli kusům než o obecné typové hodnocení. 487 v dobrém stavu jsem ještě neochutnal. Přes špatný stav se s ní dalo ale ještě slušně pojezdit po polích a v lese. Možná ještě někdy 487 koupím třeba na důchod jestli se dožiju a změním názor. Nebo mě někdo přesvědčí. Přínos 487.4 vidím hlavně v bezkontaktu.



nejlepší je první serie 477, pak už to šlo s tím motorem, jenom z kopce...

Ducati bezkontakt byl sice spolehlivý, ale konstrukčně stál za hovno...

Naposledy editováno 21.08.2022 13:54:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

21.8.2022 v 14:11 | Nahoru | #99585
Jirka4137> Je to tak, máš názor kvůli jednomu kusu. Já mám to samé s Californianem, prý dobré motorky, ale já pro Califa dobré slovo nemám a už bych ho nechtěl ani zadarmo ( což už asi dnes nehrozí.. )
Dopoledne jsem se účastnil jednoho "veteran"srazu. Tedy - hodně zmoklého. Byl nedaleko, tak jsem vzal Populara a jel, byt' se mi do deště moc nechtělo a mám výjimečně volnou neděli. K vidění nic moc, asi sedm motorek, jediná hezká byla sportka ČZ ( foto dávám ) , jinak kývačky a dva pionýry. Auta ? Asi škoda mluvit...Favority, Oltcit, Lada 07, Volha 24...no, přijela i jedna Octavia, ročník 59, takže na místní akci jakž takž. Jen to slovo veteransraz bych nepoužíval, spíš youngtimersraz...
Sportka

A pionýry
hm....auta

Ten byl ale hezký.

(reakce na) Jawablázni

21.8.2022 v 17:40 | Nahoru | #99586
PetrL3> 650 není žádná extrémní výhra. Každou chce rozpitvat do posledního šroubku a udělat jinak. Narozdíl od 660 je tam tisíc věcí k předělání/dodělání. Já kdysi Klasika měl a vůl jsem ho prodal. Nechtěl jsem štosovat x motorek v garáží a jezdit na jedné. I když to mělo svoje mouchy, tak mým rozsypaným ploténkám to kupodivu svědčilo.. narozdíl od 660. Motor se s vycostovaným Minarelli v 660 taktéž nedá srovnávat. Onehdá jsem měl cukání si ji pořídit znova, ale ceny za ty čtyři roky vyskočily na dvou a půl násobek, srazy vyhnily, Yammer nám brzo zakážou.. Jak kšeftaři vyhnali ceny, tak to má každý zasilážováno v garáži jako "stroj na peníze" a raděj na tom ani nejezdí..a to se nebavím o 660 ale o tuctové 650.

Naposledy editováno 21.08.2022 17:41:54

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

21.8.2022 v 17:56 | Nahoru | #99587
Yammer?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

21.8.2022 v 18:05 | Nahoru | #99588
pech.> Existuje něco jako soukromý Facebook pro firmy. Portál, kde se dlouhé roky slézali všichni možní i nemožní majitelé 650/660. Jenomže to koupil MS a náš "free account" to má spočítané..

Naposledy editováno 21.08.2022 18:06:49

(reakce na) Jawablázni

21.8.2022 v 18:54 | Nahoru | #99589
Milan1963> Měl jsem v plánu něco podobného. Rymice. Holky to měly slíbené. Jenže prší tak vyhrála veterán aréna Olomouc. Věcí je tam méně než pamatuju ale hlavní sbírka tam furt je.

(reakce na) Jawablázni

21.8.2022 v 19:14 | Nahoru | #99590

pech. píše: Protože je neředíme, nýbrž zahušťujeme.


Ok, špatně jsem to napsal, místo ředíte tam mělo být asi spíš proč mícháte, resp. zahušťujete
Co za olej tam dávali jako origo náplň ?

(reakce na) Jawablázni

21.8.2022 v 19:25 | Nahoru | #99591
PetrL3> Ještě k tomu podvozku. Ta číza se po servisu neskutečně v terénu zlepšila. Byl jsem hodně překvapený jak dobře se to v terénu chovalo . Zvládala snadno věci
které bych nečekal. Myslím že stačilo dát konkurence schopný motor a mohla se dělat jak byla další desítky let. Věčná škoda.

Naposledy editováno 22.08.2022 18:27:59

Jawablázni

21.8.2022 v 19:36 | Nahoru | #99592
Originální náplň železných vidlí bylo 170 cm kubických tlumičového oleje...
Kubaturu nevím stopro, ale "viskozitní index" jo.
To až do hliněných březnických se začal dávat motorák.

Jawablázni

21.8.2022 v 20:26 | Nahoru | #99593


Prdlačky, příručka z roku 1983 a přijde tam 120 ccm do každé trubky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

21.8.2022 v 20:33 | Nahoru | #99594
hrnous> Na Yammer jsem se nikdy pořádně nedostal. Prostě mně to nepustí, nevím proč. A navíc anglicky...
S tou Jawou 650 máš pravdu. Lidi ( i zdejší motorkáři ) hážou 650 a 660 do stejného pytle. A to se nemá. 650 je jako embéčko ( tisíc malých bolestí ) ale 660 už má bolest jen jednu - elektriku. Ostatní je v pořádku, prostě o kategorii výš.
Ty jsi byl jízdně spokojenější se 650. Máš špatná záda, tak proto. Já jsem spokojenější na 660. Lepší posez , je vyšší. Ale sportovnější. I sám Jirka Kraft mi před měsícem říkal, že 650 byla víc pro lidi, 660 Sportard ( SPORTovní motARD ) je spíš pro sportovce co mají ohebné nezničené tělo. Což naštěstí i ve skoro 60 letech mám. Díky mojí muší váze... 650 už bych zpátky nechtěl.

Jawablázni

21.8.2022 v 20:48 | Nahoru | #99595
Setkání třetího druhu... Proč? Protože pod pojmem Bimbam ho tam nikdo nezná, když je to přeci Pařez
Po objasnění názvosloví a pojmů, už to šlo jak po másle

Trochu jsem se za buřta pověnoval karbanátku, doufám že to pomůže a že dá Bimbam zpětnou vazbu.



Poslechl jsem si v příjemné společnosti příjemnou hudbu.
Takhle si tam hoši vyhrávali



Tato písníčka byla tématem přání, ale byla již hrána, tak nyní ze záznamu



Někomu se to možná zdá jako obyčejná trempská lidovka, ale zaposlouchejte se do strun, co tam hoši vybrnkávají
a dojde vám, že musí mít prsty mrštnější než Pražští kapsáři

Naposledy editováno 21.08.2022 20:49:22

(reakce na) Jawablázni

21.8.2022 v 22:26 | Nahoru | #99596

Milan1963 píše: hrnous> Na Yammer jsem se nikdy pořádně nedostal. Prostě mně to nepustí, nevím proč. A navíc anglicky...
S tou Jawou 650 máš pravdu. Lidi ( i zdejší motorkáři ) hážou 650 a 660 do stejného pytle. A to se nemá. 650 je jako embéčko ( tisíc malých bolestí ) ale 660 už má bolest jen jednu - elektriku. Ostatní je v pořádku, prostě o kategorii výš.
Ty jsi byl jízdně spokojenější se 650. Máš špatná záda, tak proto. Já jsem spokojenější na 660. Lepší posez , je vyšší. Ale sportovnější. I sám Jirka Kraft mi před měsícem říkal, že 650 byla víc pro lidi, 660 Sportard ( SPORTovní motARD ) je spíš pro sportovce co mají ohebné nezničené tělo. Což naštěstí i ve skoro 60 letech mám. Díky mojí muší váze... 650 už bych zpátky nechtěl.



Ano... Jawa 660 má jednu chybu.... A ta chyba se jmenuje Jawa 660.... Pokud si chcete představit chybu, nebo problém, nebo zmetek, před očima se objeví Jawa 660.....

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

21.8.2022 v 23:02 | Nahoru | #99597
Pech. - ano, potvrzuju jawetta drandí za mokra bez problémů a jezdec který to fotil přijel jenom v tričku. Jak vidět na mém komplikovaném válečném ohozu z různých armád různých věků teplo vypadá jinak . No a Bimbam je skoro jasnej těm, co tady pamatujou moje začátky. Když to chtělo nějaký nick, moje normální přezdívka byla už obsazena a systém mi to nepovolil. Tož se vymyslelo tohlencto. Jinak mě samozřejmě kamarádi vodáci z bejvalé kapely znaj i pod občanským jménem, možná snad i příjmením A díky za video Hráli jsme skoro do tří do rána. Sice jsme si trochu pohrávali s myšlenkou hrát až do svítání, jenže nám začaly docházet písničky, který by jsme všichni znali. Dneska jsem po příjezdu nejdřív doplňoval vodu ve skoro prázdné kubíkovce na zalejvání, protože u nás nenapršelo lautr ničevó a pak se věnoval výrobě těsnění pod přírubu karbenátku, protože už žádný nemám v syslátech. Jelikož jsem to asi tři roky nepotřeboval, tak najít lochajznu osmičku to malinko pozdrží. Ano, lochajzny jsou v hnědé plechové škatulce velikosti jedné a půl krabičky cigaret. A ten pitomej Němec mi ji určitě někam schoval.

(reakce na) Jawablázni

21.8.2022 v 23:19 | Nahoru | #99598
Bimbam> Ty ses potkal s Pechem?
Řek Ti, že lžeš?

(reakce na) Jawablázni

22.8.2022 v 00:02 | Nahoru | #99599

Bimbam píše: Pech. - ano, potvrzuju jawetta drandí za mokra bez problémů a jezdec který to fotil přijel jenom v tričku. Jak vidět na mém komplikovaném válečném ohozu z různých armád různých věků teplo vypadá jinak . No a Bimbam je skoro jasnej těm, co tady pamatujou moje začátky. Když to chtělo nějaký nick, moje normální přezdívka byla už obsazena a systém mi to nepovolil. Tož se vymyslelo tohlencto. Jinak mě samozřejmě kamarádi vodáci z bejvalé kapely znaj i pod občanským jménem, možná snad i příjmením A díky za video Hráli jsme skoro do tří do rána. Sice jsme si trochu pohrávali s myšlenkou hrát až do svítání, jenže nám začaly docházet písničky, který by jsme všichni znali. Dneska jsem po příjezdu nejdřív doplňoval vodu ve skoro prázdné kubíkovce na zalejvání, protože u nás nenapršelo lautr ničevó a pak se věnoval výrobě těsnění pod přírubu karbenátku, protože už žádný nemám v syslátech. Jelikož jsem to asi tři roky nepotřeboval, tak najít lochajznu osmičku to malinko pozdrží. Ano, lochajzny jsou v hnědé plechové škatulce velikosti jedné a půl krabičky cigaret. A ten pitomej Němec mi ji určitě někam schoval.



Jsi měl říct, mám jich tu asi 10ks, tří různých materiálů...

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

22.8.2022 v 10:00 | Nahoru | #99600
Pech - vyrobit si těsnění zvládnu, klingerit i kožku ( těsnění podle Zdenála a soutěžáků ) mám v zásobě, jen ten fígl s ředidlem na karbenátky jsem ještě neznal.

Born - představ si že nee On je to úplně normální hodnej člověk ( velcí lidi bejvaj hodný že ) dokonce mi nadlábl i Smolíka ve svý dílničce abych si poslechnul jak hezky běží čezetí dvouválec 250 ccm a ukázal mi opravované babetty a jejich bolesti.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist