Děkuji
ja taham motorky za V70kou...
1 reakcí na tento příspěvek Auto na tahání motovleku
Tech aut bude hromada...
E: googli...
Naposledy editováno 19.08.2022 12:53:09
1 reakcí na tento příspěvek Auto na tahání motovleku
S čtyřkolkou passatem b8 mám v TP myslím 2 tuny (přesně bych se musel mrknout) - brzděný
Na starším b6 jsem měl 750kg nebrzděný (ten křáp koupíš za 30 tisíc) - těch 750 má snad každý auto s koulí...tak nehledej nic extra. Tahal jsem to i za civicem.
Naposledy editováno 19.08.2022 12:54:19
1 reakcí na tento příspěvek Auto na tahání motovleku
2 reakcí na tento příspěvek Auto na tahání motovleku
Technicky to utáhnou samozřejmě všechny, papírově může být problém.
Pak je otázka, jestli je opravdu vyloženě 750kg potřeba
2 motorky + vlek mají cca 650
3 motorky + vlek jsou na bržděnej, ale je možnost, že se s řidičákem na B furt vejdeš
Co je finančně přijatelný? vyšší střední (SUP, mondeo, passat,...) má nebrzděných 750 snad všude nižší střední ve dvoulitru v naftě má 750kg taky
2 reakcí na tento příspěvek Auto na tahání motovleku
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto na tahání motovleku
KubaLC8 píše: 750 nebržděných na kouli není u všech aut! některé octy II, III mají 690kg, některá auta nebržděných cca 300kg!
Technicky to utáhnou samozřejmě všechny, papírově může být problém.
Pak je otázka, jestli je opravdu vyloženě 750kg potřeba
2 motorky + vlek mají cca 650
3 motorky + vlek jsou na bržděnej, ale je možnost, že se s řidičákem na B furt vejdeš
Co je finančně přijatelný? vyšší střední (SUP, mondeo, passat,...) má nebrzděných 750 snad všude nižší střední ve dvoulitru v naftě má 750kg taky
A jak je to teda při kontrole? můžeš legálně vézt na vozíku nosnosti 750 kg (většina), když má auto v papírech jen třeba těch 690 ?
MedWed píše: .. na tahání vozíku je dobrá Amerika... mám v TP nebrzdenej 750, brzdenej 3500
to má brácha v touaregu a tatík v q8 ale je pravda, že s těžším autem se to tahá úplně jinak, než s kombíkem...
Wenca> Můžeš vést jen tolik, kolik má auto v TP (případně limit vozíku)...a to včetně hmotnosti vozíku...takže když si zapříhneš vozík za auto, co má v TP 300kg tak už na vozík nic nedáš.
Limit je i řidičák. Koupili jsme si agadosáckou sklopku, která má 650kg, tak jsem si musel rozšířit řidičák na B+E...
Naposledy editováno 19.08.2022 13:47:20
1 reakcí na tento příspěvek Auto na tahání motovleku
1 reakcí na tento příspěvek Auto na tahání motovleku
2 reakcí na tento příspěvek Auto na tahání motovleku
No, já mám Suzuki SX4 1,6 , čtyřkolu, a zvládá to levou zadní. Vozík bývá často vytížen blízko nosnosti.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto na tahání motovleku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto na tahání motovleku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto na tahání motovleku
assassin píše: KubaLC8> No jasny, jen takovej vlek neco vazi a motorka ma 200+ takze prazdnej, nebo temer prazdnej… mel jsem za to prazdnej dat smajlika…
to by ses divil, prýázdná 750 nějakej hobby má 110 - 120- 130kg
1 reakcí na tento příspěvek Auto na tahání motovleku
1 reakcí na tento příspěvek Auto na tahání motovleku
To stojí za úvahu i vozík bržděnej.
Wenca24 píše: tak 750 kg vozík jde zapřáhnout prakticky za cokoliv ne? Hned se mi vybavila tuším Brůčova sestava - seicento a za ním na vozíku Káčkový bávo
Jenže ten vozík je bržděný.
Chvilku jsem jezdil s Ačkovým Mercedesem - toho mě znárodnila holka, a teď P 307SW........protože se v tom dá nouzově přespat (což sice šlo i v Seicentu, ale tady je větší komfort)
Jinak P 307 SW má na kouli 700kg nebržděný a 1000kg brzda.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto na tahání motovleku
KubaLC8 píše:
Dost záleží co, jak, jak často,...
tady je délka plochy 236cm, hmotnost vleku 130kg
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto na tahání motovleku
Yura píše: Ojetina na tahání nebrzděnýho, 750 kg?
No, já mám Suzuki SX4 1,6 , čtyřkolu, a zvládá to levou zadní. Vozík bývá často vytížen blízko nosnosti.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto na tahání motovleku
Lehky auto muze tezkej vozejk rozhodit behem nejakeho divocejsiho manevru a taky nemivaji brzdy dimenzovane s extra rezervou… co si tak pamatuju o1 81kW tdi tak tam brzdy nezvladaly ani prazdny auto, kdyz se jelo trochu brzda-plyn proto nemivaji takova auta v tp povolenej tezsi vozejk a pokud jo, je dobry pouzivat hlavu a pocitat s tim, ze ta technika na to nema…
Naposledy editováno 19.08.2022 23:41:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto na tahání motovleku
foxdive píše: nechci být zlý, ale těch 150Nm nemůže levou zadní tahat 750kg, já mám 430 a i to se mě někdy zdá málo
Kdybych to nezažil, nepíšu to. To se ví, žádný světový rekordy to nejsou. Ale auto to zvládá, samozřejmě - víc žere. Holt to ve stoupáních krapet zpomalí, a tvořím krátké kolony, ale na to zvysoka seru. Na vozíku je zahradní traktor s mulčovačem, křovinořezy, kanystry s benzínem, cajkbedna, atd. Téměř půl tuny čistého nákladu. Kára agadoska, 750 bez brzd..
Samozřejmě každé auto nemá 750kg nebrzdeny, ale to si snadno zjistíš z papírů. Co ale já považuji za absolutně nejdůležitější u auta co táhne vozík , tak jsou brzdy. Je kurevsky znát pokud to má v zadu bubny nebo kotouče, vlastní hmotnost auta už je pak jen příjemný benefit pro stabilní jízdu. Mě se nejlépe vozíky tahaly za Caddy 2. generace, 1.9TDI (ta slabší verze), to fungovalo krásně