Už to tu pročítám nejméně měsíc. A jsem zmatenej jak sáňky v létě.
Nemůžu se rozhodnout mezi těmito dvěma. Jezdíme většinou ve 2. Sám za dva vydám. Na Varadero se v pohodě vejdu. Vždy jsem pokukoval po gs rád bych cestoval někam na východ. Teď to jsou vyjížďky tak max na víkend. A v následujících letech to bude podobně dokud máme nějaké závazky.
9o% silnice
Cena moto do 100 000,-
Moto by určitě měla v garáži vydržet 5-10 let
Moc děkuji za případné postřehy a posunuti vah na jednu či druhou stranu
Další bolístka je hall senzor (snímač otáček), ten je ale vyměnitelný lehce a ne za draho (druhovýroba od Bosche kolem 3 tisíc) plus samozřejmě řemen.
Spojka už je náročnější, musí se rozebrat půl motorky a ani lamela není za pusu. Pak odchází ložiska v koncovém převodu, ložiska v kardanu, ložisko nebo gufero na výstupu z převodovky, občas palivové čerpadlo a taky budou po dvaceti letech v háji tlumiče (přední i zadní). Náhrady od Wilbers nebo od jiného výrobce je podle typu kolem 20 litrů (jednoduchý bez štelování předpětí o něco míň, lepší klidně o 20 víc).
No a pak takový srandy jako zapalovací cívky, lambdy a v neposlední řadě příslušenství, který na to navěsíš - podle libosti.
Naposledy editováno 19.07.2022 11:58:15
1 reakcí na tento příspěvek Varadero vs gs1150
1 reakcí na tento příspěvek Varadero vs gs1150
Závady co vypsal Slávek-TDM platí, ale s ohledem na to, že je to 20 let starý stroj, který bude mít víc než 100 000 km naběháno, navíc tím jak už je to dávno výhěhnutý model tak ceny náhradních dílů dost rostou a druhovýrobních ubývá, viz ten Hal, kdy od Bosche se nechal sehnat kolem 3000Kč a dnes ten samý od Bosche koupíš jen přes Bmw tuším kolem 6000Kč. Zase spoustu dílů vyměníš jednou za 100 000km a dalších 100 jedeš, proto je třeba pečlivě vybírat.
A pokud chceš ABS tak vol model bez posilovače, u něj se v případě poruchy nechá ABS úředně vyškubnout z moto a vymazat z TP.
Měl jsem GS1100, pak GS1150 ADV a bylo to super. Takovej traktůrkovskej projev motoru (v podstatě stačilo jezdit kolem 2-3 tisíc), nízká spotřeba. A když se za to vzalo, tak jsem v pohodě stíhal i silničkářům. A do "terénu" se s tím taky dalo. Obě měli najeto kolem 100tkm a žádný zásadní problém. Jen za 100 sehnat klidně starší, ale slušnej kousek.
Kamarád měl Varana (karbec, 5kvalt), tak jsme si to občas vyměnili. A Varan jako dobrý, proti GS opravdu sportovní svezení. Úplně jinej projev motoru, na silnici mě to vlastně taky bavilo. A v terénu jsme si troufli zhruba stejně (ale to je spíš o člověku než motorce). A servisně mezi GS a Varanem teda taky nebyl takový rozdíl, co jsem ušetřil na řetězech apod. si zas vzalo něco jiného.
Mě osobně GS prostě bavilo, takže až budu zase jednou velkej, pořídím si ho zase. Chce se to svézt na obou motorkách a vybrat si, co ti sedne líp. Varan byl takovej vysokej, jankovitej. GSo bylo takovej malej nízkej tančík
JiriBN píše:
Závady co vypsal Slávek-TDM platí, ale s ohledem na to, že je to 20 let starý stroj, který bude mít víc než 100 000 km naběháno, navíc tím jak už je to dávno výhěhnutý model tak ceny náhradních dílů dost rostou a druhovýrobních ubývá, viz ten Hal, kdy od Bosche se nechal sehnat kolem 3000Kč a dnes ten samý od Bosche koupíš jen přes Bmw tuším kolem 6000Kč.
U nás koukám originál za 10k Kč, druhovýroba kolem 6k Kč, ale tady je třeba pořád k mání za 140EUR:
https://www.tills.de...-r1150-355-1330.html
E: A z tech dvou co jsi psal bych ani nepremyslel nad nicim jinym nez Varadero v dobrem stavu. To za ty penize sezenes, ze to nema uplne dokonale tlumice ti muze byt uplne putna, protoze proti Burgmanu skutru to bude jak kralovska limuzina nejen na nasich rozbitych cestach
Naposledy editováno 19.07.2022 20:43:07
MG je ale vzduch a kardan.........což by při používání k cestování mohlo být plus.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varadero vs gs1150
Já jezdím s karburátorem za neco přes 7l. Což vzhledem k minimálním nákladům na údržbu je si myslím v pohodě. Někde jsem na foru četl, že s ním někdo jezdí za 12 a víc. Netuším, jak to udělal. To se mi v životě nepovedlo. A 90 moc nejezdím, na to mám auto.. Mám nalítáno skoro 90tis. a Varan drží. Za jinej stroj v podobném stavu dáš o 50 víc a bude se ti sypat. Takže můj odhad je, že ten litr navíc, proti jiným novějším strojům je v podstatě úspora
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varadero vs gs1150
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Stator Varadero 1000 rv 2000 Honda XL 1000V Varadero | Patton | 8 | 30.8.2024 v 14:05 Gahan37 |
Slovensko nebo Polsko 26-31/8 Honda XL 1000V Varadero | Epidem | 3 | 17.8.2024 v 20:31 Rubini |
Výběr Gs bmw BMW R 1150 GS, BMW R 1200 GS, BMW R 1150 GS Adventur... | Trilip | 21 | 4.8.2024 v 19:09 JMan |
Bmw r 1100 gs vs 1150 gs [1, 2, 3] BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS | michal-15 | 70 | 3.6.2024 v 14:18 jetam |
Rukojeť plynu BMW R 1150 GS | Holton | 3 | 10.5.2024 v 21:02 Zdenalbenal |