paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Yuki
 
30.4.2008 v 22:27
Téma nejen pro majitele těchto číňanů. Jaký typ vlastníte a jaká je vaše zkušenost ?

Yuki

23.5.2008 v 10:25 | Nahoru | #31
Nazdár jaqesi. Nazdár Jawawebe.
Tak tohle si rád poslechnu.
Gong - první kolo začíná lol

Yuki

23.5.2008 v 10:30 | Nahoru | #32
Fšem fšem fšem.
Až sem budete psát, že Yuki je pro ...ehm ... kluki lol , tak se podívejte Verdovi na avatar.
On skoro tak fakt vypadá!
Božíčku, až vás někoho něžně rafne do prdelky, to bude žúžo lol lol lol

Yuki

23.5.2008 v 11:49 | Nahoru | #33

jaqes>Jawaweb> koukám, že jsi velký odpůrce téhle značky. jenom bych rád věděl proč jí haníš druhým, pokud je s ní někdo spokojenej? Každý má právo jezdit na tom co mu vyhovuju a motorkaření je především o srdci. A mimochodem i značkový motorky mají své chyby. Jen mě mrzí ty tvé narážky, jinak nic ve zlém.



Já se ho musím trochu zastat, nedávno tu v nějakým tématu psal, že stále bude tvrdit, že Čína je jenom hromada šrotu....
takže jenom drží názor.Gongu netřeba, vítěz je jasný dopředu,
byl by to nerovný zápas.

Legrace je, že do tý "hromady šrotu" mu zachvíli přidaj třeba i tu jeho oblíbenou značku dnes ještě stále made in Austria. Už se to blíží(i když z toho určitě mnozí radost nemáme),už dnes tam vyrábí motky firma BMW(GS),Yamaha a další, o autech ani nemluvě...

P.S. A nakonec proč si nepřiznat, i ten šrot tam umí vyrobit.. A hlavně naši obchodníci nakoupit, je přeci jen ještě levněší a dá se na něm více vydělat...

ČUS A HEZKEJ MOTOVÍKEND

Yuki

23.5.2008 v 12:14 | Nahoru | #34
tady vůbec nejde o žádné soupeření, ale když už někdo píše kritiku, tak by měla vycházet z nějakých vlastních zkušenosti. Psát šrot, sračka, atd. to umí každý. nemám zájem ani se pouštět do nějaké diskuze na toto téma, jen jsem napsal svůj názor. Všem přeji hezký víkend a doufám, že si už konečně užijeme sluníčka.

Yuki

23.5.2008 v 12:24 | Nahoru | #35
jaqes> Nepíšu o ničem, na čem jsem nejel. No a na V3 jsem jel. Kdyby tam místo radia dali tlumiče, které fungují a plasty co se nelámou, beru. Má to bejt jakože social cesták - není, nejel bych na tom radši ani do tater.
Tož tak

Yuki

23.5.2008 v 12:25 | Nahoru | #36
Dady> KTM drží evropský prapor stále hrdě vzhůru, druhá věc je cena

Nicméně tady jde o značku Juki konkrétně a ruku na srdce, to je přece hrozný.

Yuki

23.5.2008 v 13:09 | Nahoru | #37
Radsi chodit pesky nez mit Yuki

Yuki

23.5.2008 v 13:15 | Nahoru | #38
Rob-M600> Jo jo, v servisu je teplo, ale Yuki tě nechá na silnici a to je puser.

Yuki

23.5.2008 v 20:58 | Nahoru | #39
jaqes> A vo vovo vo tom to je.

Yuki

23.5.2008 v 21:03 | Nahoru | #40
Jawaweb> Imho co tady vůbec děláš ? Já taky nepolezu na fórum fanoušků KTM když jí vůbec nefandím. A už vůbec jim tam nepolezu vykládat že se mi nelíbí.

Yuki

24.5.2008 v 08:48 | Nahoru | #41
Green, vyser se na to, nemá to význam. Jsou to zatvrdlí odpůrci a ty svůj názor nezmění už jen z principu. Ono mezi náma ta KTM vypadá jak vypelichaná koza, dizajnovo žádná sláva bez fantazie a taky jim to nikdo nevyčítá, ale bacha ... je to značka a ta se nosí, asi se cítí IN. Ono je jedno na čem se jede, kamoš přijel na sraz na stařičkém Simsonovi a myslím si, že si jízdu užival i bez značky KTM a pod. Když ten mladíček oídjede na V3 3000km, tak se pak můžeme rovnocenně pobavit o její kvalitě. A taky by si mněl občas přečíst ČMN , třeba testík skůtra 125 od Yamahy (vyšlo to koncem 2007) taky žádná sláva na brzdy a kopání do zad na dírách a byl to test profíka!!! O ceně toho krasavce pomlčíme , nedá se srovnavát s Čínou.

Yuki

24.5.2008 v 09:02 | Nahoru | #42
Myslím si, že mnoho lidí dráždí V3 už jen svým vzhledem, je to něco nové a neokoukané. Mimochodem i Yamaha letos představila svůj motocykl s podobným vzhledem, ale to bude značkové...Mnoho lidí štve, že jeho mašina stála 150.000 a ta kamošova z Číny 70.000 a v konečné důsledku udělají obom stejnom práci-MAJÍ DOBRÝ POŽITEK Z JÍZDY, který si dokáží vychutnat a vo tom to je.
PS:Jawaweb by se mněl kouknout na netu po světě a zjistit si, kdo vlastně japoncům vyrábí motory...Dnes máme doma podle skromného odhadu minimálně 75% věcí vyrobených v Číně a to mu asi nevadí, i to PC, na kterém nám píše je kompletně z dálneho východu (možná mimo procesor) Ono na těch KTM-kách je možná ocel a hliník taky z Číny.

Yuki

24.5.2008 v 14:49 | Nahoru | #43
O co je Čína levnější tak o to je ošizená na provedení. Mám na mysli materiály,zpracování, technickou úroven. V případě , že se Čína někdy dostane zpracováním na uroven Japoncům , rozhodně to nebude za levnější peníze. Přecejen v případě Japonce nemůže nikdo říct , že platí značku. Tu platil před pár lety , když na nás zástupci značek cenově rejžovali.

Yuki

24.5.2008 v 16:13 | Nahoru | #44
green> říkám objektvní zkušenosti, máš s tím problém? Ty nemůžeš na forum KTM, protože jsi na ní pravděpodobně nikdy nejel...

Yuki

24.5.2008 v 16:15 | Nahoru | #45
Verdo> Ale nejde o to, kde se to vyrábí, ale jak. Motor vyrobený v číně pro BMW je z jiných materiálů a podstatně lépe zpracovaný, zatímco motor pro čínskou rozpočtovku bude podstatně horší. To samé plasty, sváry, lak, atd.

Ruku na srdce, vzal bys svou V3 a vyrazil na ní dejme tomu do itálie na dovolenou?

Yuki

24.5.2008 v 17:42 | Nahoru | #46
Tři mý kámoši si to pořídili celá rodina měla jakejsi choper 250ku. Na pohled hezký - samej chrom. po půl roce byla chromu jen polovina (jen na plastech) Jednomu odešla převodovka, měnili mu motor. Druhýmu zas zlobila elektrika. Za jízdy hroznej rachot ale ne od řetězu Po sezoně to všichni tři prodali. Sice na tom prodělali ale byli rádi že se toho zbavily. Teď mají japonce (zase stejný, úchyláci) lol

Yuki

24.5.2008 v 22:02 | Nahoru | #47
Jawaweb> Hezký ! Tady přece od začátku nikdo z nás, Vám - "kritikům" netvrdí že když máme čínu máme něco lepšího než Vy. Ani nikomu nevyvracíme že existujou třeba lepší nebo kvalitněji udělaný motorky. Nebos tu něco takovýho četl ?? To vy jste sem s prominutím naběhli se vynadávat. Celou dobu tady trvdím že jsem si koupil na to co potřebuju to co chci a co MNĚ potažmo NÁM vyhovuje. Zrovna ty když máš Jawu v nicku bys měl vědět o čem mluvím, když si představím co jsme se v nich narýpali, karbec, plovák , trysky, výbrus, atd. atd. Koukali jsme co mají na západě a jen toužili.. A ? ?? Voni pořád napříč tomu ty panelky, kývačky a hlavně pařezy a fechtli jezdí ještě dnes kdy leckterá Sůza, Honda, Kawa a spol skončili už někde v kopřivách.. Co z toho plyne ?? Za starých dob se u nás vyrobila spousta motorek které sice svou kvalitou nedosahovali na ty západní ale člověk si na nich i tak užil spoustu legrace a za poměrně levný peníz si mohl dovolit mašinku servisovat tak že jezdí dodnes, i když ji zrovna nemá sběratel někde ve vitríně. Apropos - Mně vyjde levněji občas upadený šroubek ( i když se mi nestalo ) nebo vyměnit po 10 tis. řemen do varia, a k tomu přidám i kdyby se něco vysralo, než kdyby se poralo něco v motoru tobě. Tímt končím debatování s tebou i tobě podobnými. Nikoho jsem o ničem nepřesvědčoval a přesvědčovat nebudu. Jezdím na čem chci, jiní ať si jezdí taky na čem chtějí. Mně je to šumák, ostatně já jsem sem nikoho nezval abych ho přesvědčoval co je nebo není dobrý a co bych koupil nebo ne. Howk - domluvil jsem, zbytečná ztráta času.

Yuki

24.5.2008 v 22:11 | Nahoru | #48
Jawaweb -to je přesně to co sem napsal.Jen jsem taky napsal navíc to , že ten motor pro BMW bude burt dražší , než motor pro dejme tomu Yuky,Kentoyu a pod. Až bude Kentoya nebo ... na stejne urovni jak BMW tak to bude stát ty stejný peníze.

edit: Tím jsem myslel výrobní cenu.

Naposledy editováno 24.05.2008 22:17:47

Yuki

24.5.2008 v 23:06 | Nahoru | #49
Jawaweb> Odpovědět je slušnost - tak tedy : Ne , nemám s tím problém. Výhradu však ano : Svézt se nepokládám za zkušenost a už vůbec ne objektivní. Naopak jde podle mne o sice regulérní ale subjektivní názor. V takovém případě bys mohl ovšem jen subjektivně tvrdit něco takovéhoto : Motorka se mi nelíbila - nesedí mi. - Tvůj subjektivní názor a zkušenost. Vsadím se že když tvou a mou odstavíme na někde na náměstí u V3 se se zájmem zastaví mnohem víc lidí než u tvé KTM ( objektivní zkušenost ). Tím dokážu že motorka je pro mnoho lidí líbivá, což dokazuje i kvalitu zpracování co se týče designu - plasty, lak apod. Asi nebude tak hrozné když se lidem líbí. Tlumiče - ano tu je slabina ale to mi Véčkaři přece víme to nám sem nemusíš chodit vykládat. Je to jako nosit dřevo do lesa. Víme na čem JEZDÍME ( ne jen se svezli ) tak objetivně víme kde jsou slabá místa a máme tudíž nejen objektivní ale i ZKUŠENOSTI. Netvrdíme přece nikomu že slabiny nemá. Za druhé - Ne na KTM jsem zkutečně nejel. A na takové co máš ty bych popravdě ani nechtěl. Protože endura a supersporty mi nesedí ( můj subjektivní názor ). Co se mně týká cítím se pohodlně na čopru nebo když už na klasickém cesťáku. Takže kdybych řekl že jsem zkusil projet se na enduru a supersportu ale že to na nich stojí za hovno, nešlo by o objektivní zkušenost, ale jde o můj subjektivní pocit. Na fórum KTM bych ale nešel z toho důvodu že jsem na ní nejel, ale že mně nezajímá. Což se nedá říct o tobě a Yuki. Protože kdyby tě nezajímala tak tu furt neprudíš lol

Yuki

25.5.2008 v 09:39 | Nahoru | #50
V americe prodávaná V5





A tady je V5 v policejním provedení :



Naposledy editováno 25.05.2008 09:47:19

Yuki

25.5.2008 v 13:37 | Nahoru | #51
http://www.motorkari.../?ft=28567&fid=6

tak, a ted se hadejte odbornici

Yuki

25.5.2008 v 18:45 | Nahoru | #52
green> Hele tohle je hrozně dlouhý, nemohl bys mi udělat obsah v bodech, at to nemusím číst celé?

Díky

Yuki

25.5.2008 v 18:50 | Nahoru | #53
Venda> až bude motor čínyna úrovni BMW(pokud bude), bude muset být stejně drahý, maximálně se odečtou testy, které dělá BMW a vývoj, protože to zase obšlehnou, to už ale nebude natolik zajímavá cena, aby si to někdo koupil. čína těží z toho, že dělá jebky za třetinovou cenu, která mnohým zavře oči.

Yuki

25.5.2008 v 19:25 | Nahoru | #54
Vidím to , tak že Čína bude v budoucnu těžit z toho , že v jením případě člověk nebude platit značku. Jako tomu je u současných výrobrů z Thaywanu Kymco a Sym

Yuki

25.5.2008 v 20:54 | Nahoru | #55
Pánové, poznámka k cenám. Cena motoru např.BMW se odvíjí i od krajiny, kde se ten motor vyrábí.Třeba si uvědomit, kolik se platí na hodinu v Číně, Německu a třeba u nás a ten dělník určitě udělá stejnou práci na stejném stroji za stejný čas. Možná a právě proto existuje konkurence v cenách finálních výrobků. Dnes si zpoustu lidí, možná většina kupuje třeba náhradné díly do "značkových" aut neoriginální, ale ty lacinejší, odkud jsou, že by z Anglie, omyl, z Asie.
Jawaweb-začal jsi do nás rejpat, tak čti,je to slušnost vyslechnout názor protistrany a není to v čínštině .
Trochu úcty a respektu by nezaškodilo a pokud se ti protiví tohle téma (ta Čína) tak sem nelez. Rád bych tě poznal osobně,ale o to asi nestojíš, to chce totiž kuráž z oči do oči a argumentovat - papír znese všechno.

Yuki

26.5.2008 v 03:36 | Nahoru | #56
Verdo> Čau Verdo, měls pravdu nemá to cenu. Je lepší je ignorovat. Tihle lidi totiž nemají v sobě špetku objektivity, neumí si ani vyslechnout názor druhé strany ( někteří ), a ve své zaslepenosti nejsou schopní akceptovat fakt že tu máme demokracii a každý si může pořídit co chce, myslet si co chce, a zařídit se podle toho jak chce. Dobu kdy nám někdo diktoval co je dobré a co špatné a odkud, máme naštěstí už za sebou. Tehdy co bylo ze západu bylo z principu špatné, vyrobil to imperialista a ulpěla na tom krev pracující třídy. Někteří češi se nezměnili - jen rétorika je jiná - Je to z asie, navíc z číny = apriory špatné i kdyby bylo bez vady. Je to levné = šunt. Přirovnal bych to k vietnamským krámkům - všeobecně rozšířený názor - prodávají šunt. Přesto - i tam se dá pořídit pěkné tričko za pár korun. Co z toho plyne ? Pokud si tam koupím hezké tričko, jsem slušně oblečený za pár kaček, já totiž nepotřebuju Nike. Když se rozpáře tak se zašije, nit je levná a jehlu mám. Dobře vypadá , nosím ho dál. A když doslouží ? A mnohem dřív než Nike ? No a ? Za ty prachy si koupím další a když už tam jsem tak rovnou tři. Jenže ten druhý když má Nike co udělá ( některý, a někoho mi připomíná ) ? Z principu bude chodit a chválit jaké má dobré tričko, když ho tolik stálo, a že by od vietnamce nic nekoupil. Nedej bože když se před ním toho druhého z tržnice někdo zeptá kde sehnal to hezké tričko? A o to jeho značkové ani pohledem nezavadil. To nasere co ? Nechme je ať si nosí to své šedivé značkové, a chodí v něm třeba 20 let. My přesto půjdem, koupíme si to levné hezké a pestré co se nám tak líbilo, a byť jednu sezonu si ho pořádně užijem.

Yuki

26.5.2008 v 04:25 | Nahoru | #57
Verdo> Obzvláště z uživatelem Jawaweb nemá cenu se o ničem bavit. Co ten tu předvedl hovoří za vše, je vidět že má sice svůj názor, ale nemá šajnu. Tím jak zde rozvedl své úvahy se dokonale dostal mimo mísu. Polemizuje s Véčkaři a použije následující výroky :
1. - "Čína nevydrží nad 15 tis". Zajímalo by mně jak k tomuto poznatku došel, - V3 je na trhu dva roky, nikdo nemá skutečnou životnost prověřenu.
2. - "Nicméně tady jde o značku Juki konkrétně a ruku na srdce, to je přece hrozný". - CFMOTO je značka, Yuki ( ne Juki ) je dealer co ji zde prodává. A nejen ji ale spoustu jiných čínských značek. Pán ani neví o čem plácá Imho CFMOTO se úspěšně prodává i v USA a to jsou nějací patrioti. Asi zas tak hrozný to nebude
3. - "Jo jo, v servisu je teplo, ale Yuki tě nechá na silnici a to je puser." - Na silnici zůstalo už motorek a nemuselo jít ani o nic od Yuki. Apropos - neznám nikoho s V3 kdo by zůstal někde viset, a že i jen tu nejsem sám. Zato o jiných renomovaných jsem slyšel
4. - k dotahování šroubů - " A pak v pravidelných intervalech 3km" - Za celou dobu se nepovolil ani jeden, a neznám Véčkaře co by s tím měl problém. Vlastně zatím neměl problém nikdo s ničím co vím.

Podtrženo sečteno - pán tu dělá z CFMOTO poruchové stroje s krátkou životností co nic nevydrží. Zatím se nic nepotvrdilo. Pokud Jawaweb nechce na tomto fóru mlátit dál prázdnou slámu ať doloží svá tvrzení když má ty " objektivní zkušenosti "( které já asi jaksi nemám ) Pokud třeba jeho kamarád co mu půjčil V3 na projetí často navštěvuje servis s problémy, rád mu půjčí ofotit faktury aby svá tvrzení dokázal. A nebo nějaký jiný vlastník V3. Určitě to nebude žádný problém když jsou to všechny šmejdy co se tak kazí a nedojedou ani do Tater.

Yuki

26.5.2008 v 04:28 | Nahoru | #58
Začíná tu být docela legrace, to jsem od vzniku tohodle fóra nečekal

Yuki

26.5.2008 v 06:32 | Nahoru | #59
S Yuki jsem zatím najel 11000 km a věřím, že bez problému zvládne 40000 km, možná i více. Zastávám názor, že jak se k motorce chováš, tak se chová ona k tobě. Potom se nelze divit puberťákům, kterým u čínských motorek praskají žárovky, rámy, ztrácejí se šroubky, ...

Yuki

26.5.2008 v 09:14 | Nahoru | #60

green>Verdo> Obzvláště z uživatelem Jawaweb nemá cenu se o ničem bavit. Co ten tu předvedl hovoří za vše, je vidět že má sice svůj názor, ale nemá šajnu. Tím jak zde rozvedl své úvahy se dokonale dostal mimo mísu. Polemizuje s Véčkaři a použije následující výroky :
1. - "Čína nevydrží nad 15 tis". Zajímalo by mně jak k tomuto poznatku došel, - V3 je na trhu dva roky, nikdo nemá skutečnou životnost prověřenu.
2. - "Nicméně tady jde o značku Juki konkrétně a ruku na srdce, to je přece hrozný". - CFMOTO je značka, Yuki ( ne Juki ) je dealer co ji zde prodává. A nejen ji ale spoustu jiných čínských značek. Pán ani neví o čem plácá Imho CFMOTO se úspěšně prodává i v USA a to jsou nějací patrioti. Asi zas tak hrozný to nebude
3. - "Jo jo, v servisu je teplo, ale Yuki tě nechá na silnici a to je puser." - Na silnici zůstalo už motorek a nemuselo jít ani o nic od Yuki. Apropos - neznám nikoho s V3 kdo by zůstal někde viset, a že i jen tu nejsem sám. Zato o jiných renomovaných jsem slyšel
4. - k dotahování šroubů - " A pak v pravidelných intervalech 3km" - Za celou dobu se nepovolil ani jeden, a neznám Véčkaře co by s tím měl problém. Vlastně zatím neměl problém nikdo s ničím co vím.

Podtrženo sečteno - pán tu dělá z CFMOTO poruchové stroje s krátkou životností co nic nevydrží. Zatím se nic nepotvrdilo. Pokud Jawaweb nechce na tomto fóru mlátit dál prázdnou slámu ať doloží svá tvrzení když má ty " objektivní zkušenosti "( které já asi jaksi nemám ) Pokud třeba jeho kamarád co mu půjčil V3 na projetí často navštěvuje servis s problémy, rád mu půjčí ofotit faktury aby svá tvrzení dokázal. A nebo nějaký jiný vlastník V3. Určitě to nebude žádný problém když jsou to všechny šmejdy co se tak kazí a nedojedou ani do Tater.



Začíná tu být docela legrace, to jsem od vzniku tohodle fóra nečekal
---------------------------------------------------------------

To ti chlapče podepisuju ,se srandou jde vždy vše líp ale pan Jawaweb to zde zahání (a ne poprvé) až někam do oblasti demagogie, takže je opravdu zbytečný s ním diskutovat..

Každému motku která se mu líbí,která mu bude dělat radost, bude s ní spokojenej a v neposlední řadě na ni bude mít.
Tak ať vám ty vaše Vétrojky jezdí a dělájí radost

Naposledy editováno 26.05.2008 09:56:08
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist