jaqes>Jawaweb> koukám, že jsi velký odpůrce téhle značky. jenom bych rád věděl proč jí haníš druhým, pokud je s ní někdo spokojenej? Každý má právo jezdit na tom co mu vyhovuju a motorkaření je především o srdci. A mimochodem i značkový motorky mají své chyby. Jen mě mrzí ty tvé narážky, jinak nic ve zlém.
Já se ho musím trochu zastat, nedávno tu v nějakým tématu psal, že stále bude tvrdit, že Čína je jenom hromada šrotu....
takže jenom drží názor.Gongu netřeba, vítěz je jasný dopředu,
byl by to nerovný zápas.
Legrace je, že do tý "hromady šrotu" mu zachvíli přidaj třeba i tu jeho oblíbenou značku dnes ještě stále made in Austria. Už se to blíží(i když z toho určitě mnozí radost nemáme),už dnes tam vyrábí motky firma BMW(GS),Yamaha a další, o autech ani nemluvě...
P.S. A nakonec proč si nepřiznat, i ten šrot tam umí vyrobit.. A hlavně naši obchodníci nakoupit, je přeci jen ještě levněší a dá se na něm více vydělat...
ČUS A HEZKEJ MOTOVÍKEND
PS:Jawaweb by se mněl kouknout na netu po světě a zjistit si, kdo vlastně japoncům vyrábí motory...Dnes máme doma podle skromného odhadu minimálně 75% věcí vyrobených v Číně a to mu asi nevadí, i to PC, na kterém nám píše je kompletně z dálneho východu (možná mimo procesor) Ono na těch KTM-kách je možná ocel a hliník taky z Číny.
Ruku na srdce, vzal bys svou V3 a vyrazil na ní dejme tomu do itálie na dovolenou?
edit: Tím jsem myslel výrobní cenu.
Naposledy editováno 24.05.2008 22:17:47
Jawaweb-začal jsi do nás rejpat, tak čti,je to slušnost vyslechnout názor protistrany a není to v čínštině .
Trochu úcty a respektu by nezaškodilo a pokud se ti protiví tohle téma (ta Čína) tak sem nelez. Rád bych tě poznal osobně,ale o to asi nestojíš, to chce totiž kuráž z oči do oči a argumentovat - papír znese všechno.
1. - "Čína nevydrží nad 15 tis". Zajímalo by mně jak k tomuto poznatku došel, - V3 je na trhu dva roky, nikdo nemá skutečnou životnost prověřenu.
2. - "Nicméně tady jde o značku Juki konkrétně a ruku na srdce, to je přece hrozný". - CFMOTO je značka, Yuki ( ne Juki ) je dealer co ji zde prodává. A nejen ji ale spoustu jiných čínských značek. Pán ani neví o čem plácá Imho CFMOTO se úspěšně prodává i v USA a to jsou nějací patrioti. Asi zas tak hrozný to nebude
3. - "Jo jo, v servisu je teplo, ale Yuki tě nechá na silnici a to je puser." - Na silnici zůstalo už motorek a nemuselo jít ani o nic od Yuki. Apropos - neznám nikoho s V3 kdo by zůstal někde viset, a že i jen tu nejsem sám. Zato o jiných renomovaných jsem slyšel
4. - k dotahování šroubů - " A pak v pravidelných intervalech 3km" - Za celou dobu se nepovolil ani jeden, a neznám Véčkaře co by s tím měl problém. Vlastně zatím neměl problém nikdo s ničím co vím.
Podtrženo sečteno - pán tu dělá z CFMOTO poruchové stroje s krátkou životností co nic nevydrží. Zatím se nic nepotvrdilo. Pokud Jawaweb nechce na tomto fóru mlátit dál prázdnou slámu ať doloží svá tvrzení když má ty " objektivní zkušenosti "( které já asi jaksi nemám ) Pokud třeba jeho kamarád co mu půjčil V3 na projetí často navštěvuje servis s problémy, rád mu půjčí ofotit faktury aby svá tvrzení dokázal. A nebo nějaký jiný vlastník V3. Určitě to nebude žádný problém když jsou to všechny šmejdy co se tak kazí a nedojedou ani do Tater.
green>Verdo> Obzvláště z uživatelem Jawaweb nemá cenu se o ničem bavit. Co ten tu předvedl hovoří za vše, je vidět že má sice svůj názor, ale nemá šajnu. Tím jak zde rozvedl své úvahy se dokonale dostal mimo mísu. Polemizuje s Véčkaři a použije následující výroky :
1. - "Čína nevydrží nad 15 tis". Zajímalo by mně jak k tomuto poznatku došel, - V3 je na trhu dva roky, nikdo nemá skutečnou životnost prověřenu.
2. - "Nicméně tady jde o značku Juki konkrétně a ruku na srdce, to je přece hrozný". - CFMOTO je značka, Yuki ( ne Juki ) je dealer co ji zde prodává. A nejen ji ale spoustu jiných čínských značek. Pán ani neví o čem plácá Imho CFMOTO se úspěšně prodává i v USA a to jsou nějací patrioti. Asi zas tak hrozný to nebude
3. - "Jo jo, v servisu je teplo, ale Yuki tě nechá na silnici a to je puser." - Na silnici zůstalo už motorek a nemuselo jít ani o nic od Yuki. Apropos - neznám nikoho s V3 kdo by zůstal někde viset, a že i jen tu nejsem sám. Zato o jiných renomovaných jsem slyšel
4. - k dotahování šroubů - " A pak v pravidelných intervalech 3km" - Za celou dobu se nepovolil ani jeden, a neznám Véčkaře co by s tím měl problém. Vlastně zatím neměl problém nikdo s ničím co vím.
Podtrženo sečteno - pán tu dělá z CFMOTO poruchové stroje s krátkou životností co nic nevydrží. Zatím se nic nepotvrdilo. Pokud Jawaweb nechce na tomto fóru mlátit dál prázdnou slámu ať doloží svá tvrzení když má ty " objektivní zkušenosti "( které já asi jaksi nemám ) Pokud třeba jeho kamarád co mu půjčil V3 na projetí často navštěvuje servis s problémy, rád mu půjčí ofotit faktury aby svá tvrzení dokázal. A nebo nějaký jiný vlastník V3. Určitě to nebude žádný problém když jsou to všechny šmejdy co se tak kazí a nedojedou ani do Tater.
Začíná tu být docela legrace, to jsem od vzniku tohodle fóra nečekal
---------------------------------------------------------------
To ti chlapče podepisuju ,se srandou jde vždy vše líp ale pan Jawaweb to zde zahání (a ne poprvé) až někam do oblasti demagogie, takže je opravdu zbytečný s ním diskutovat..
Každému motku která se mu líbí,která mu bude dělat radost, bude s ní spokojenej a v neposlední řadě na ni bude mít.
Tak ať vám ty vaše Vétrojky jezdí a dělájí radost
Naposledy editováno 26.05.2008 09:56:08