1 reakcí na tento příspěvek Vtx 1800 na kratke cesty
Jak rad tvrdim, ze s kazdou motorkou jde po meste jezdit jako na skutru nebo kolo, tak s VTX je to makacka az nemozny. Siroka a sakra tezka motora. Drzet balance na sportu nemam absolutni problem, ve meste jak na horskem kole, ale u VTX to fakt nejde. Jak clovek jede pod 5kmh, je to strasna drina a kolikrat jsi odsouzeny stat v kolone jak s osobakem.
Taky jsem si blahove myslel, ze bych s tou motorkou, nejen kvuli kroutaku, mohl potrapit i nejake nahace/sporty, kdyz nejaky ten skill mam, ale ani hovno. Na pomale vracecky opet vadi ta silena hmotnost a pri rychlejsim prujezdu mas hned supacky, vyfuky, na zemi. Co me ale hodne prekvapilo, jak ta motorka nebrzdi. Jak to clovek rozhuli trebas na 180, nejde to zastavit.
Ja vim, ze na tahle motorka je o klidecku a pohode a v tom je urcite dobra, ale na zabavnou jizdu, to fakt neni.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vtx 1800 na kratke cesty
SLEEPER píše: Technice VTX, kterou tu super rozebral Charlie, tolik nerozumim, ale jinak na VTX18 mam odjeto celkem dost.
Jak rad tvrdim, ze s kazdou motorkou jde po meste jezdit jako na skutru nebo kolo, tak s VTX je to makacka az nemozny. Siroka a sakra tezka motora. Drzet balance na sportu nemam absolutni problem, ve meste jak na horskem kole, ale u VTX to fakt nejde. Jak clovek jede pod 5kmh, je to strasna drina a kolikrat jsi odsouzeny stat v kolone jak s osobakem.
Taky jsem si blahove myslel, ze bych s tou motorkou, nejen kvuli kroutaku, mohl potrapit i nejake nahace/sporty, kdyz nejaky ten skill mam, ale ani hovno. Na pomale vracecky opet vadi ta silena hmotnost a pri rychlejsim prujezdu mas hned supacky, vyfuky, na zemi. Co me ale hodne prekvapilo, jak ta motorka nebrzdi. Jak to clovek rozhuli trebas na 180, nejde to zastavit.
Ja vim, ze na tahle motorka je o klidecku a pohode a v tom je urcite dobra, ale na zabavnou jizdu, to fakt neni.
No já mám na VTXce už skoro 100 tkm, takže už jsem jí to pazoury trochu dostal. Člověk z ní nesmí být předposranej, protože není dobrý kočírovat něco, čeho se podvědomě bojíš. Na druhou stranu furt je třeba mít respekt před tou váhou, šířkou a i krouťákem. A vždycky přiznám, že zvládnout jí nebylo pro mě snadný a pro nezkušenýho, svátečního jezdce či začátečníka dle mě tahle mašina není.
Mě problémy ve městě ani někde ve vracečkách nedělá, dá se fakt překvapivě krásně vodit rychle i krokem i ubalancovat, ale na to, abych jí denno-denně trápil po městě, to mi přijde škoda.
Co se týče brzd - je to jak rozjetej rychlík. Rozhulákat jí nad 2 kila není problém, ale je fakt třeba myslet na to, že musim pak zabrzdit skoro půl tuny... Dvě poznámky - 1) destičky origo NISSIN - nelaborovat s ničím jiným a 2) je třeba pořádně brzdit i zadní brzdou, tedy nohou! Zapomenout na poučku někoho, kdo sedlá sporta, že zadní brzda je jen do počtu - u VTX 1800 rozhodně není!!! Destičky měním prakticky stejně přední i zadní co cca 10-12 tkm...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vtx 1800 na kratke cesty
charlie.vtx1800 píše: No já mám na VTXce už skoro 100 tkm, takže už jsem jí to pazoury trochu dostal. Člověk z ní nesmí být předposranej, protože není dobrý kočírovat něco, čeho se podvědomě bojíš. Na druhou stranu furt je třeba mít respekt před tou váhou, šířkou a i krouťákem. A vždycky přiznám, že zvládnout jí nebylo pro mě snadný a pro nezkušenýho, svátečního jezdce či začátečníka dle mě tahle mašina není.
Mě problémy ve městě ani někde ve vracečkách nedělá, dá se fakt překvapivě krásně vodit rychle i krokem i ubalancovat, ale na to, abych jí denno-denně trápil po městě, to mi přijde škoda.
Hm....tak ted jsi to krasne prekroutil. :))
Ja s tou motorkou dokazu jet, ze se krouti a vsemozne cuka, beru ji u huby jako sporta (nemluvim o rovince), ale jak pisu, i kdyz si myslim, ze mam na bezne uzivatele sportu/sportovnich nahacu skill, stejne je na tehle voblude nedostanu, proste to neni mozny.
Pak srovnavam ve meste skutr, sporta a tohodle cruisera, protoze je to zmineno v tematu. Jezdivam na modelu, kde jsou nejake custom sirsi riditka a tam se proste nepropletu a to se nebojim vzit sbk na chodik atp. Pak proste ta nulova rychlost a lá trial, fakt na tomhle moc nejde a kor uprostred pruhu mezi auty.
To jsou vsechno veci, o kterych pisu a ne, ze nemam zkusenosti blablabla a ze by mi jiny coprak ukazal, jak na to. :)
Ano, je to motorka na pohodovou jizdu. Jezdit do prace se na tom samoze da, ale neni to na proplitani v provozu vetsich mest, o moc rychlejsi nez v aute, nebudes.
A ty brzdy souhlas, musis fakt tlapat na zadni brzdu, kdyz uz trochu vyuzivam potencial motoru. :)
1 reakcí na tento příspěvek Vtx 1800 na kratke cesty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vtx 1800 na kratke cesty
Edit: K brzdám - tam používat pouze origo destičky Nissin. K pérování - mám komplet překopaný přední i zadní tlumiče a je to někde úplně jinde než sériovka. K padáku - ano, je ho třeba zvednout, laufy taky jiný a pak začne drhnout až šroubama na rámu. Gumy - ano, žere je to před očima. Ale když ji miluješ, není co řešit. A poslední dodatek - důchodce na mopedu FAKT nezdržuju, ani na kruháči...
Naposledy editováno 31.12.2021 16:32:06
1 reakcí na tento příspěvek Vtx 1800 na kratke cesty
rcmak píše: Ahoj,dneska jsem se byl pomazlit s moto a nejak se mi nelibi vyplet kol.V lete jem drat po dratu lestil a ted jsou jakoze zoxidovany. Da se nekde sehnat vyplet na 1800 R ? Nikde ho nemuzu najit,ani naznak.Rad bych kola prepletl.Diky
Kašli na to, na dráty to nejezdí. Stejně se tam chytá hlavně bordel z destiček. Já mám teda hliníkový liťáky. Jednou jsem je komplet vyleštil, teda myslím fakt vyleštění brusnými a leštícími pastami, pěkně od nejhrubší po nejjemější, krok za krokem, protože z výroby byly neleštěný, jen nějak osoustružený či co. Práce jak pro mukla, vypadalo to nádherně a už je to zas zasraný a zoxidovaný. Občas to trochu poleštím, ale nemá to to cenu. Dokud drží a nereznou, tak srát nato.
1 reakcí na tento příspěvek Vtx 1800 na kratke cesty
Edit: Dráty jsi zkoušel najít na partsdepot.cz? Taky jsou v ČR nějaký výrobci drátů - zkus gůgla, a musel by sis změřit rozměr. Ale nový dráty určitě nejsou nic neřešitelného, enduráci je mění furt.
Naposledy editováno 01.01.2022 16:55:20
a taky tvrdím to samé, co *karel28* " Ale nedám na ni dopustit, je to úžasný stroj.."
https://motorkari.cz/a/tzw
charlie.vtx1800 píše: rcmak> Tak ať slouží! Teď jsem z ní slezl po letošních posledních 100 km!
Edit: K brzdám - tam používat pouze origo destičky Nissin. K pérování - mám komplet překopaný přední i zadní tlumiče a je to někde úplně jinde než sériovka. K padáku - ano, je ho třeba zvednout, laufy taky jiný a pak začne drhnout až šroubama na rámu. Gumy - ano, žere je to před očima. Ale když ji miluješ, není co řešit. A poslední dodatek - důchodce na mopedu FAKT nezdržuju, ani na kruháči...
A cos tam dal za pružiny a tlumiče?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vysoké vnoběžné otáčky Honda VTX 1800 | radekigi | 1 | 6.4.2024 v 09:05 kokoška. |
Při jízdě se vlní Honda VTX 1800 | ferabill | 18 | 5.4.2024 v 16:22 Obdélník |
Výfuk Honda VTX 1800 Honda VTX 1800 | 1Bandit | 4 | 23.11.2023 v 19:46 1Bandit |
Kdo mi v Brne spravi nadrz Honda VTX 1800 | Kritix | 22 | 14.10.2023 v 12:16 PETARDAK |
honda VTX 1800 zvažovaná koupě Honda VTX 1800 | Longorn | 2 | 5.9.2023 v 20:20 padr |