AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.
Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.
Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 16.08.2024 06:00:45
Milan1963 píše: pech.> Kolo vypadá slušně. Jde o stupeň výbavy. I ta může být různá. Já mám u silničního vše Campagnolo. Rám F 1. Kolo staré přes 30 let a funguje skvěle. Měním řetěz, galusky, jednou vidlici.
Vyzkoušel jsem Madisona , trek asi 20 let starý. Kolo těžší než Ukrajina, přehazování otočnou rukojetí, nezvyk, takže nebrat . Učit se novým věcem nechci.
Bratr si koupil kolo za 120 tisíc. Horské, snad z titanu. Ukradli mu ho z garáže....Policie moc šancí nedává...
Takže jezdím na Ukrajině , kdyby se ztratila, koupím jinou. Škoda by byla, ale tak 120 korun.
Tohle má výbavu Shimano Altus Revo Shifterem (to jsou ty kroužky na řídítkách), což je celkem obyčejná, nic extra, ale než lovit páčky na rámu, je tohle lepší....
Pokud klasická SIS je Trabant, tak tohle je úroveň stodvacítky
Má to ALU rám, takže takhel ověšený všem praktickejma doplňkama, blatníkama, světlama, nosičema to má cplt asi 15 kilo, takže zhruba jako ten Favorit, akorát že ten tu váhu má s galuskama a bez odpružení.... Takže o co je proti Favoritu lehčí rám, to dorovnají ta tlustá kola a pružená vidlice...
Bimbam píše: Když jsme u těch tělomučných velocipédů, máme v "zahradním domečku" ( kdo to u nás zná tak první dilna od dvora ) jednoho galuskáče, favouše, třítác a šestikolečko vzadu. Lucka by na tom ježďala, bylo by to lepší svezení do práce a z práce než na skládačce, jenže vono to nemá blatníky a bez blatníků jezdit nechce. Já mám svýho 44 letýho normálního favouše ještě s hliníkovejma blatníkama, s jednotažnejma brzdama , prostě ten úplně obyčejnej favouš co se prodával. Jednou za rok na tom vyjedu do krámu abych to úplně nezapomněl ale neježďám na tom, tož jsem dumal že bych jí z toho svýho nandal na tu silničku blatníky - nepasujou, ta silnička je prostě užší a celá trochu jinačí. Tož se ptám místních pedálistů a ctitelů šlapkopohybu, jestli se na to dá blatníky splašit. Když ji vidím jak drandí na skládačce do práce, šlape a šlape a ono se to sotva hejbe z místa, byl bych raději kdyby se hemžila na něčem míň ušlapaným. Jednou dávno jsem potřeboval od našich za kámošem do Havířova, favouše jsem měl najust rozebranýho a dělali mi na soustruhu novej střed, tož jsem si půjčil od ségry její skládačku. Martýrium. Ono to nebylo zadem přes Zimný Důl kór moc daleko, asi deset kiláků ale dodneska si tu hrůzu pamatuju. Trochu to jelo akorát z kopce Máme i horáka, jenže na tom nechce jezdit, protože jí nosí smůlu. Kdykoli na něm vyjede, vždycky píchne. Jednou přední, jednou zadní, pak zase párkrát přední, takže to kolo už nechce ani vidět Na mým favoušovi jezdit nechce, protože má starý kožený sedlo zatímco na tom galuskáči je takový to moderní gelový nebo jaký. Přehodit sedla nejdou, jinej průměr trubky ...
Blatníky na 28" kolo, jako je favorit, seženeš v libovolném množství ve sběráku zadarmo, a dají se koupit i nové, na tom mém treku jsou taky plechové, z hliníku, jako na tom favoritu, jen jsou nastříkané na černo......
Bimbam píše: Když jsme u těch tělomučných velocipédů, máme v "zahradním domečku" ( kdo to u nás zná tak první dilna od dvora ) jednoho galuskáče, favouše, třítác a šestikolečko vzadu. Lucka by na tom ježďala, bylo by to lepší svezení do práce a z práce než na skládačce, jenže vono to nemá blatníky a bez blatníků jezdit nechce. Já mám svýho 44 letýho normálního favouše ještě s hliníkovejma blatníkama, s jednotažnejma brzdama , prostě ten úplně obyčejnej favouš co se prodával. Jednou za rok na tom vyjedu do krámu abych to úplně nezapomněl ale neježďám na tom, tož jsem dumal že bych jí z toho svýho nandal na tu silničku blatníky - nepasujou, ta silnička je prostě užší a celá trochu jinačí. Tož se ptám místních pedálistů a ctitelů šlapkopohybu, jestli se na to dá blatníky splašit. Když ji vidím jak drandí na skládačce do práce, šlape a šlape a ono se to sotva hejbe z místa, byl bych raději kdyby se hemžila na něčem míň ušlapaným. Jednou dávno jsem potřeboval od našich za kámošem do Havířova, favouše jsem měl najust rozebranýho a dělali mi na soustruhu novej střed, tož jsem si půjčil od ségry její skládačku. Martýrium. Ono to nebylo zadem přes Zimný Důl kór moc daleko, asi deset kiláků ale dodneska si tu hrůzu pamatuju. Trochu to jelo akorát z kopce Máme i horáka, jenže na tom nechce jezdit, protože jí nosí smůlu. Kdykoli na něm vyjede, vždycky píchne. Jednou přední, jednou zadní, pak zase párkrát přední, takže to kolo už nechce ani vidět Na mým favoušovi jezdit nechce, protože má starý kožený sedlo zatímco na tom galuskáči je takový to moderní gelový nebo jaký. Přehodit sedla nejdou, jinej průměr trubky ...
Hele, na Favoušovi se dala pod sedlem přehodit ta objímka... Nebo kup nové sedlo i s trubkou, ta už je normální, stojí to asi pětikilo....
Jinak skládačka, to je ztělesnění tortury... Sháněl jsem jí kolegovi z práce a transportoval to mezi ním a tátou mého kamaráda... Protože to dlouho stálo, tak jsem to trochu opečoval a svezl jsem se na tom.... Jak jsem byl zvyklej na galuskáče, jak jede, tak jsem se málem posral... Kolenama jsem se tloukl o řídítka, nejede to nic, protože malá kola a debilní převod, ale že by to, když už to jede pomalu, jelo alespoň snadno, to taky ne... No prostě je to mimořádně blbé kolo.... Ale sousedka jí měla, měla to nějaké vysypané, tak si to dala zgenerálkovat ke Skálovi, ten jí tam nainstaloval přehazovačku a to skládačku vyléčilo, pak už jezdila jak vítr...
Bimbam píše: Pech - dokonce se ty falcáky dodneska vyrábějí. Dával jsem dohromady starýho araba, kolo se štítkem Cankař nebo jak se to jmenovalo a ty falcáky jsem nornálně koupil v cyklokrámu tady ve Svinibrodu. Ono tady dost lidí drandí na starejch prvorepublikovejch či poválečnejch kolách tak to v krámu maj. Starýho araba prostě cigórky z kolostavu u nádraží nebo od krámu neukradnou.
Však já mám krom Favouše a Kouby ještě kolo Čz , válečné, na které jsem falcáky sháněl, Rubena je ještě před pár lety nabízela, byly sice na objednávku s čekačkou asi 14 dní, ale byly... Tady všichni drandí starý horáky, Favouše, Esky málo, protože kopce a horáky maj dobrý převody.... Tady jezdí na starejch horákách z devadesátek i důchodci.... Araby jsou v celej vsi v provozu dva.
Interes 0 . Je mě to ale líto vyhodit.
Děti o to vůbec nestojí, mají horská nebo trek kola...dcerám je přes třicet, stará kola ani nic jiného, i když jsem jim celé dětství tloukl do hlavy že nejlepší je stará věc a moderní věci je lepší nemít - je prostě nezajímají. Asi jsem jim to do hlavy tloukl málo...holt jsem je v tomto směru špatně vychoval. Ani zet'ákům stará kola , auta nic neříkají.
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
assassin píše: moc nerozumim tomu v cem je stare kolo dobre. jako technika a tvary veteranu ok... ale u kol? to je proste jen tezka a nicemna vec...
Třeba u dětskejch kol to není úplně pravda... Dnešní dětská kola se dělají tak, že vezmou stejné roury jako na dospělé, jen je nařežou kratší a svaří... Celek je pak natolik těžký, že nějaké hubenější dítě ani neušlape.... Stará dětská kola jsou z tenkého materiálu, plechových výlisků a jsou výrazně lehčí a lépe jezdí...
U těch úplně starých kol je to jen o tom, že jsou někdy zajímavá konstrukčně, když se teprve hledaly ty ideální cesty, nicméně ty falcákové araby, většinou nejezdí vůbec blbě, když na to nahlížíš jako na obyčejné kolo, pro které bude konkurencí nějaká eska, ladyna nebo něco podobného... Proti ukrajině například, jsou ty staré araby lepší...
Naposledy editováno 30.06.2022 23:38:35
to je jako bys tvrdil, ze se dnes delaji jen motorky na hovno, protoze jsi koukal jen na indicke a cinske jawy...
treba hyr:
https://www.kola-rad...-early-rider-skladem
jo jsou i sberatelsky zajimava kola, ale tady se v souvislosti se starymi koly pise hlavne o ukrajine, favoritu atd...
Naposledy editováno 30.06.2022 23:51:55
Naposledy editováno 01.07.2022 06:12:03
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
To samé auto. Stodvacítce je 42 let. Jezdí a jezdí. Narozdíl od takové o generaci mladší Astry nezná slovo porucha, nebo že by někdy nedojela. Vesměs stačí běžná údržba.
To samé třeba nádobí. Máme doma hrnce staré 80 let, i po mojí babičce. Nic jim není, guláš je z nich stejně dobrý jako z nového hrnce made in čína.
Zbavovat se věci jenom proto, že je stará ? Nesmysl.
Přiznávám, zblbnul jsem z motorek. Pérák jezdil dobře, jenže jsem opravdu zblbnul a koupil novou Jawu 350. A potom novou Jawu 650. A potom novou Jawu 660. Když to vezmu do důsledku, pérák by mi stačil i dneska. Do Finska nebo Holandska by dojel taky. Jen už ho beru spíš jako mladého veterána... Jsem prostě zblblej ze značky. JAWA. Chci mít od nich to nejmodernější. Netvrdím ale, že je to nejlepší.
Někdo to má třeba podobně s auty. Každých 5 let má novou škodovku. Nepotřebuje ji, ale chce. Někdy si říkám, že si žijeme nad poměry dobře.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Milan1963 píše:
Někdo to má třeba podobně s auty. Každých 5 let má novou škodovku. Nepotřebuje ji, ale chce. Někdy si říkám, že si žijeme nad poměry dobře.
Někdo třeba za 5 let s tím autem najede 500 000Km a udělá z toho šrot. Proto musí koupit nový. Nějaká větší oprava bude dražší než když staré auto prodá a koupí nové.
Naposledy editováno 01.07.2022 07:50:15
Koudy: asi tak nějak. Doba ( 70. léta ) nás vychovala tak, že věcí je málo, musí se šetřit a všechno se může jednou hodit. Moje generace asi jiná nebude. Faktem ale je, že třeba k Popularu mám tolik dílů, že bych z nich klidně postavil celé auto. A za těch 40 let co auto mám, jsem potřeboval tak desetinu...ale vyhod' to....nemám to srdce se věcí zbavit. Navíc veteránem pár kilometrů ročně najezdím.
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
3 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Ne, kývačky mě nějak míjejí, nic mi neříkají. To už je zajímavější pérák a potom až 634. I panelka se mi líbí víc.
A někdo to má naopak...
kehaj píše: Jak vážete moto na vozejku? Za šasi, čímž tlačím na odpérování? A nebo za kola čímž odpérování vyloučím.
Za každou trubku vidlic nad brejlema jednu kurtu dolů a stáhnout v propružení skoro na doraz.
Pár stránek zpět jsem dával fotky, někdo se na to už ptal.
A nesmí to být na hlavním stojánku.
Naposledy editováno 02.07.2022 00:04:50
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Akamu píše: Kehaj-> já to teda dávam na hlavní stojan (že pechu? :) ) ten přitáhnu k přednímu kolu aby nemoh utéct. Pak přes krk doleva doprava dopředu, jednu pod sedlo do stran a zadek skrz kolo dozadu. Jak krk tak sedlo omotávam, aby to drželo stabilitu. Ještě nikdá nepadla a to se mi povedlo vymect pěknou díru.
Zbytečně komplikované, bez toho aby to bylo stabilnější, než úvaz za vidlice.
Naposledy editováno 02.07.2022 12:49:06
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Délka plynového lanka Jawa 250/353 Kývačka | vasik006 | 3 | 24.9.2024 v 19:52 vasik006 |
Turecké výfuky Jawa 250/559 panelka | Gallos | 4 | 4.9.2024 v 20:38 ja1 |
Doklady 350/354 rv1954 Jawa 350/354 Kývačka | blazajan87 | 3 | 21.8.2024 v 22:19 Drak1 |
jawa 250 problem s elektrinou Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590, Jawa 250/353 Kýv... | Lithwick | 4 | 8.8.2024 v 14:07 Radek2107 |
Pneu Mitas pro jawa Jawa 250/559 panelka | Japonica666 | 27 | 2.8.2024 v 10:14 Deadman |