AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Někde na jaře je v plánu muzeum Jawy, podle toho, kdy bude mít na nás Hruška čas.
Ubytko možná Kamýk, pořeší se až to bude aktuální.
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní proběhla ve stanoveném termínu v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024 a to půl roku známém,
přesto dorazila hrstka a tak od příště budou termíny "plovoucí" a podle počasí a toho, kdo co vymyslí.
Nějaké foto z podzimní zde: https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny-2024
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 08.10.2024 05:58:58
Milan1963 píše: Minarelli 660 není špatný motor. Rotax 650 je prý lepší, sami týnečtí to říkají, ale jestli Rotax najezdí 150 tisíc a Minarelli 130 jecelkem jedno.
Zítra odjíždím na MotoRoute sraz. A Adenium se "ukazuje"...s tím tekoucím tlumičem nic neudělám, zkoušel jsem ho rozebrat - marně. Sháním servis. Navíc se mi dnes přestaly vracet všechny 4 pístky brzdy. Přitom brzdič jsem měl celý rozebraný, vše vyčištěno, složeno, odvzdušněno. Normálně to fungovalo. Dnes - zabrzdím - a brzdí to pořád. Už to nechápu...
Asi pojedu na pionýru. Jawa 20 je spolehlivá, těch možná 800 km určitě zvládne...
Až Jawa vyvine vrtulník, koupím ho. Ale věřím,že mi spadne...
Ty brzdy je prostě zapotřebí udělat pořádně a cplt rozsahu. Pumpa, hadice, třmeny. Je divné, že se to zesralo tak brzo, ale je to Jawa, takže se na kvalitu nehledí a dodavatel je kdovíjaký gramlák...
assassin píše: Milan1963> Vidle uz ted do vikendu asi nikdo neudela - kdybys to poslal v pondeli tak by to kamarad asi dal (Motomechanik.cz)
Ad brzdy, kdyz to zůstane brzdit tak je několik moznosti - příliš mnoho kapaliny v nadobce, jakmile se ohreje, nema kam se roztáhnout a natlakuje to okruh.
Druha moznost - pistek pumpy neotevre kanalek do nadobky - bud je kanalek ucpanej nebo se pistek dost nevrací
Treti moznost je chlopeň vznikla v hadici odchlipnutim vnitrni steny - myslel jsem, ze tohle je urban legend, ale uz se mi to stalo.
No a pak jeste totalne zatuhle pistky v brzdici, ale to by se po servisu nemelo stat.
On podle mého třmeny nerozebíral na prvočinitele za účelem vyčištění a repase.... Ono stačí, když bude mrdka kapalina a zrosolovatí, nebo mizerná prachovka a vyhnije to...
Jirka4137 píše: Mám rád všechny značky jen některým konstručním řešením jsem nepřišel na chutˇ. Japonci opravdu dohánějí některé jedince k tomu že je nesnáší svojí dokonalostí a cenou pro každého. Ale i pro takové má Yamaha model který není úplně dokonalý ale Téměř Dokonalý Motocykl takže vlastně dokonalá značka pro každého .
Je fajn že máme Jawablázny, jímž jsem byl i já. Všichni okolo měli jiné značky, šel jsem proti proudu a drandil na Jawě s Velorexem 562. Jsem solista a asi neumím jít s davem. Klidně si znovu koupím Jawu když budu zdravotně a finančně v pohodě. Zatím je to tak napůl.
Tak já drandil Čezety dennodenně 15let... Pak už mně to začalo srát, tak jsem tu hlavní Čezetu, ve stádiu maximálního nasrání hned prodal, abych si to náhodou nerozmyslel a koupil si Hondu.... V tu chvíli jsem pochopil, že jsem si jí měl koupit mnohem dřív, že ne vždy je hrdinství, snaha chcát proti větru a nezdravé uctívání vrtošivých werglů, s tvorbou důkazů torturou vlastního těla, ta správná cesta....
Koudy01 píše: No, v podstatě. Jenže se to událo většinou trošku "omylem". Sbíráš bezcenný vergly za skorodarmo, který se nějakou náhodou posléze stanou verglama ceněnýma. Sice máš najednou ceněný vergly, ale prachy furt ne. To by si ty vergly totiž musel prodat. Pak by si měl na ten personál, ale zas by si neměl ty vergly. Takovej začarovanej kruh
Asi tak... Nakonec se staneš obětí a slouhou těch starých werglů....
Milan1963 píše: Koudy01> Odpovím za Tondu - ne, ta Amerika je taky motorka. Auto má Renaulta 19.
ASSASIN : díky za poznámku k té brzdě. Nádobku jsem nalil úplně plnou (po odvzušnění ) , což jak píšeš může být špatně. Ráno trochu odsaju, uvidím. Taodchlíplá chlopeň v hadici mně nenapadla, může to být také. S tím kanálkem - no nevím, pokud by to bylo tím, tak s tím už si narychlo neporadím , brzdič je čtyřpístek a nevrací se ani jeden. Vše bylo rozebrané, vyčištěné, gumičky těsní, nic neteče, pístky se normálně pohybovaly. Až ted' najednou...a tak jsem si na tom dal záležet...Stane se cokoliv.
Ráno budu možná moudřejší, zkusím s tím ještě něco provést, v pérákovi ( i panelce ) nemám baterku, jsem líný koupit jinou, stará 8letá "odešla"...opravdu bych do Vizovic musel na pionýru.
Nejhorší je, že jsme tady skoro všichni milionáři a mně zachraňuje obyčejný pionýr ( i když zrovna moje 20 je po STK a jezdí opravdu hezky ) , který se koupí za 5 tisíc...
Za 5000,- fekála koupit? To dneska už ani bez papírů....
Je smutné, když nejspolehlivější nástroj z celé flotily, je slovenská pomsta.... ???
Sema píše: Kdysi jsem někde slyšel takovou definici, že milionář není ten, kdo má milionový majetek, nýbrž ten, kdo může milion utratit.
Přesně..... Utratit, nebo jakkoli postrádat. Musí to prostě být volný milion, nikoli hypotetická hodnota věcí, které postrádat nemůžeš, jako třeba byt, barák, vybavení....
SkotyCZ píše: Tak, po dnešku už jsem asi fakt pověrčivý, protože mám jednu smůlu za druhou. Na 350 se mi v pondělí sjely brzdové destičky a je nepojízdná. Říkám pohoda, ve frýdku mám jedny náhradní, tak ať mi je máma pošle. Odesláno v pondělí, dodneška jsem čekal a nic. Zajdu ráno na poštu a dozvím se jednu zajímavou věc, balík nebyl doporučeně, ale jen do schránky. To, že na vyfoceném podacím lístku mám DOPORUČENĚ babu vůbec nezajímalo a že v počítači je jen do schránky. Schránku pošťačka nenašla, tak se balík v pondělí vrací zpět do FM. Momentálně je někde v depu v Brně. Říkám, jestli není možné si to z toho depa vyzvednout osobně, že to nutně potřebuji. Nelze to, prostě si to vyzvednout nelze. Tak dobře, začnu na kole objíždět obchody na jawky. V brně jsou jen dva. Oba dva zavřené, jako naschvál dneska. 25km na kole v brně, to je fakt zážitek jen pro sebevrahy nebo milovníky adrenalinu. Tak jsem se těšil, že po noční pojedu domů, vyspím se a pojedu na garáž dělat yamahu, takhle musím zítra jet busem a celý víkend v prdeli.
Aspoň jsem z fichtlkrámku koupil nový kotouč (už 4.) a nové destičky, goldfren S3, namísto AD, které sjedu za 4000-6000km. Ještě pár dalších hovadin jako gumičky, hadičky, filtry a tak. Jen nechápu, jak to, že ve výfuku musím ty klingerity měnit co 3000km, zase jsou úplně spálené. Nedělá se nějaká plechová alternativa, která by vydržela věčně?
A tohle jsou přesně ty stavy, kdy mně český wergl z hloubi minulého století začal natolik srát, že jsem se toho zbavil....
Na vejfukách se mi osvědčily místo klingeritu vystřižené kroužky z teflonu a na válcích se na to prostě vysrat.....
Ty vejfuky á-la 638 jsou mimořádně ohavné a dementně řešené... Nejlepší vejfuky měly první čtyřky, doutník s vložkou
malého průměru á-la čz, ale bez toho předělu, co má Čz....
Jo pošta a obyčejný balík.... To nechápu co tam s tím dělají... Posílal jsem Milanovi pár věcí na škondůru, nějaké filtry atd., co už jsem nepotřeboval, mám už jiná auta... Protože souhrnná cena těch věcí byla max. pár stovek, poslal jsem to obyčejně, protože Milan na to nepospíchal a pojišťovat věci v hodnotě lepší svačiny mi přišlo zbytečné... Odeslal jsem a ono to ze Šumavy na Vysočinu, cestovalo asi 14 dní..... Nechápu co s tím dělali, když doporučenej balík doručí obvykle třetí den...
Bimbam píše: No anebo na ty teleskopy proti poškrábání naondit "harmoniky" aby chránily tu kluznou část jako to bývá u třiapůl od 634 po 638 (9) - pokud to teda konstrukce tlumiče umožňuje?? Jo, Borne, mám taky simsona ale to je vlastně jen o dost lepší fichtl - je to dvoutakt stejně jako ty moje ostatní oblíbené jawušky a čízy. Takže k nim tak nějak "konstrukčně" pasuje Jak správně podotknul Pech, mám mimo jiné vergly a šerbly čízu 477/175 ccm co se jí říká Vrtulník díky charakteristickému zvuku. Já mám vlastně ty jawy s čízama tak nějak půl na půl. Jediný co mi chybí je nějaká dvěpade jawa. Jenže už ani není kam dát ani na ni nejsou chechtáky. Budem rádi když dáme dokupy prachy na otop na zimu - volal mi uhlíř že má zrovna černý co od nich berem leta, jestli nepotřebujeme přivézt - jenže za cenu 1600 kaček ZA METRÁK . Berem 40 metráků ročně, teď to prostě vzít nemůžeme ani když rozbijem všecky prasátka. Po poradě s Verdomem přejdeme holt na brikety - on s nima na horách topí taky a k tepelný spokojenosti.
edit - než jsem to s přestávkama pro poletování v práci naklapal, Kuba mě předběhnul
Jo, to už se taky třesu, co bude stát uhlí, zatím jsem zaslechl něco o 600-650kč/q za normální hnědej ořech... Naštěstí mi na zimu stačí nějakejch +-20-25q... Al i tak to bude místo 10000 za uhlí vloni, vloni tak kolem 15000....
Koudy01 píše: Spolehni se na postu no. Ja uz valim vse zasilkovnou. Natukas si vse sam v aplikaci a jen posles mamce kod, se kterym to nekam zanese. Nemusi nic vyplnovat, pobocek je vsude hafo a bez front.
No ono ostatně tyhlety kurýrní služby jsou, přes svoje nevýhody, pořád citelně svižnější a flexibilnější... Pošta, to je podnik že bys je nejradši poslal do prdele... Otvíračka pojď měn jebat , všechno je problém, nic nejde, levný to taky není... Ti co t o rozvážejí, bejvaj ještě v pohodě, ale na přepážkách, tam se chovají, jako kdyby ti měli něco dát ze svýho a cítíš se jako podezřelej z vraždy, ve vyšetřovací místnosti ve sklepě, s dvěma nasranejma policajtama, když si dovolíš tam vlézt a něco chtít, jak báby čuměj a jak se chovaj....
Sema píše: SkotyCZ> Ty plechový kroužky myslím dělal někdo na jawamanii. A směs AD stojí za pendrek, lepší jsou ty S3 nebo destičky od SBS.
Jedině sintrovaný... Organický stojí za hovno brzdí to asi jako kdyby tam byl dřevěnej špalík v řemenici a že by to vydrželo, to tak ne.... Jen to nepíská, to zase sintry občas dělají...
Ale Goldfren sintrovaný desky jsem používal a byly v klidu.... Origoše lepší nebyly, ale byly OK,Šťastný jich kdysi koupil asi tunu, takže je prodává možná ještě teď, protože poslední desky, co jsem dával do Roudstra, byly origoše od Šťastnýho... Měl je ještě před rokem, možná je má dodnes...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Kalasnikov píše: Vrtulník nebo Příborník? Na zkoušku jsem dal na 487 mezi žebra hlavy kousky palivové hadice a lepší no aspon už to není slyšet za jízdy. Všude se na netu píše, že tam měly být nějaké origo gumy jako zlepšení proti 477 ale evidentně je to z jednoho zdroje, v katalogu ND nejsou a ani na obrázku jsem je nikdy neviděl.
GUmy tam nemají co dělat... Zkoušela se žebra s přerušením, pak plná, pak hlava s rovnými žebry, pak se žebry s výběry a takovéhle prostocviky... Bez úspěchu...
Prostě čízu poznáš podle zvuku, protože nedělá jen prd prd prd héééééén, ale ještě široké portfolio dalších zvuků a pazvuků, obzvlášť po ubrání plynu.......
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
SkotyCZ píše: Desky S3 mají už jen na fichtlkrámku. Už snad ani samotné goldfren nemá v katalogu pro typ 97 řadu S3. Snad to bude brzdit stejně tak dobře, protože už i ty AD brzdily hodně slušně. Když se za to vzalo, tak to brzdilo hodně dobře. SBS jsem na jawku našel jen v autokelly s dodáním pár dnů.
Na ty goldfreny ale čtu jen kritiku a na pořádné mašině jsem je nikdy neměl. Na FZ mám nějaké desky, ale moc to nebrzdí. Zkusím vyměnit brzdovku a vyčistit třmeny a snad se to zlepší.
Mám se zeptat u toho Štastnýho, jestli by ještě neměl?
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Ještě malej postřeh, nikde jsem neplatil ani vstupný ani parkovný. Divný.
Naposledy editováno 14.05.2022 21:46:42
pech. píše: GUmy tam nemají co dělat... Zkoušela se žebra s přerušením, pak plná, pak hlava s rovnými žebry, pak se žebry s výběry a takovéhle prostocviky... Bez úspěchu...
Prostě čízu poznáš podle zvuku, protože nedělá jen prd prd prd héééééén, ale ještě široké portfolio dalších zvuků a pazvuků, obzvlášť po ubrání plynu.......
My jsme žebra prošroubovávali závitovou tyčí, ale výsledek nebyl jak změřit....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Kanalek jsem myslel v pumpe - pist pumpy tesni ve vyvrtu manzetou - kdyz je packa nejdal od riditka dostane se ta manzeta za kanalek kterym je spojena nadobka na kapalinu a vyvrt, tim dotece do okruhu kapalina - ve chvili kdy mackas paku tak pist nejprve mine tenhle kanalek, tim se uzavre okruh a pak teprve zacne vytvaret tlak. Pokud se pumpa nevraci az do vyse popsaneho stavu tak do okruhu neditece kapalina ale ani z nej neodejde tlak vzniklej zahratim sytemu a samo to brzdi…
Otevrit pumpuna vycistit, ja cistim pumpy a brzdice v ultrazvuku, ale stacilo by i profouknout si myslim…
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Béďa17 píše: kehaj> Pěkně výletuješ. Ta helikopotvora na foce č.48 je zajímavá,takové nezvyklé tvary.
Koukal jsem na ní a netuším. Jedině snad nějaká polská mutace Mi-2??2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
To jsme dva. Jen na Jawu 639 a ČZ 487.4.5 nic jiného v krámě neměli tak jsem dal nové a to složení bylo vuž v pohondě. S Mitasem to mám tak nějak stejně.
Na motoroute měl Mitas svého zástupce. Ani jsem se s ním nebavil. a to se pohyboval vedle nás.Na motorku už to neobuju ani kdyby to bylo zlaté.
Naposledy editováno 15.05.2022 12:58:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
U tech silnicnich mitasu na sportovni motorky je to taky pomerne specialni zalezitost, nalepili svoje logo na pneu ktere "koupili"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
assassin píše: Pech: ja to s goldfrenem vzdal kdysi kdyz mi jejich desky sezraly behem par tisic kotouce. Od te doby uz zmenili urcite smes, ale tim pro me ta firma ztratila duveru…
Tak ta moje zkušenost není nikterak aktuální, protože už léta nemám kotoučovou čezetu, takže vzhledem k tomu že ty GoldFren desky ani nebyly poslední, tak to bude minimálně 10 let zpátky, co jsem je jezdil, protože poslední dvě sady byly origoše od Šťastnýho... Kotouč mi vydržel asi 80 000km, kdy už měl skoro milimetr opotřebení, pak jsem motorku prodal... Organickým deskám jsem se vždycky, záměrně vyhýbal, origoše byly asi ještě Osinek, Goldfren byly Sintrovaný.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
assassin píše: Milan1963> Poskrabani od kaminku staci prebrousit smirglem, to neni tragedie, ja mam na vidlicich 90tis a nikdy netekly, gufera za dobu co mam motorku ja jsem menil jednou.
Kanalek jsem myslel v pumpe - pist pumpy tesni ve vyvrtu manzetou - kdyz je packa nejdal od riditka dostane se ta manzeta za kanalek kterym je spojena nadobka na kapalinu a vyvrt, tim dotece do okruhu kapalina - ve chvili kdy mackas paku tak pist nejprve mine tenhle kanalek, tim se uzavre okruh a pak teprve zacne vytvaret tlak. Pokud se pumpa nevraci az do vyse popsaneho stavu tak do okruhu neditece kapalina ale ani z nej neodejde tlak vzniklej zahratim sytemu a samo to brzdi…
Otevrit pumpuna vycistit, ja cistim pumpy a brzdice v ultrazvuku, ale stacilo by i profouknout si myslim…
Lepší je trubky přeleštit kotoučovou leštičkou na sísálu a pak doblejskat na hadru....
Sema píše: Jirka4137>Goldfreny jsem používal jedině na Jawu. A ta směs S3 byla v poho. Na velkou motorku Brembo a SBS.
Na velkou dávám cokoli sintrované, co zrovna má Čadek, nebo MTZ... U Sintrovaných desek, jsem zatím nikdy problém neměl... Kotouč už jsem měnil, ale motorka má najeto skoro dvě kila, takže nic předčasného... Z nového ubyde tak 0,1mm za 10 000km....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Jirka4137 píše: assassin> Já po vyjádření se SK prodejce opravdu nevím kde to plácají. Některé asi dobré budou ale i tak koupím raději špičkové od fabrik kde si se zákazníkem nevytírají zadek.
Treba od Dunlopu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Papírový palivový filtr na Jawu Jawa 250/559 panelka | ferokulda | 8 | Dnes v 16:34 cmiral |
karburátor Jawa 250/353 Kývačka | Drsnak007 | 3 | 3.11.2024 v 21:37 1100Virago |
matice na hlavu Jawa 250/353 Kývačka | Drsnak007 | 3 | 2.11.2024 v 08:39 kokoška. |
vypínání spojky Jawa 250/353 Kývačka | Drsnak007 | 0 | 1.11.2024 v 19:42 Drsnak007 |
vejde se motor jawa 250/353 na rám ... Jawa 250/353 Kývačka | Drsnak007 | 4 | 24.10.2024 v 09:42 PetrL3 |