Nuze otazka zni jak rychle se da jet za deste na vode na slicku,pripadne na normalni gume tak aby to uz nesmrdelo padem?Dikes
Naposledy editováno 21.05.2008 06:38:59
Malem sem si tohodle vlakna nevsim, uff, nastesti jo. lol lol
Jinak slick, i studenej, drzi lip jak cestovni guma, overeno praxi. Problem slicku je ve smesi, ktera nema prilnavost na vode. To na rovine nevadi, ale muze byt problem v zatacce (nebo predjizdeni). Ja jezdil jen na rezanych slikach, ten vzorek na vode moc roli nehraje a bylo to v pohode celkem, akorat sem slitnul na mokry koleji, ale to sem psal, ze to byl takovej pokusek. Ono na vode na rovine se da jet i 300, na zmrzlym povrchu v -8 sem jel 280, no a 300 sem tam mel i v mensi chumelenici. To sem tam mel zanovni lepenou SC2 Supercorsu. Dobra guma, i po snehu pekne drzela.
Bubrak ZX10R>Dyk si to dal s buzirkou 50km za 17minut, tak co drzkujes na doporuceny lepeni tatare?? lol lol Drzelo to jak sem rikal, drzelo, tak klid, ty nervozo.
Malem sem si tohodle vlakna nevsim, uff, nastesti jo. lol lol
Jinak slick, i studenej, drzi lip jak cestovni guma, overeno praxi. Problem slicku je ve smesi, ktera nema prilnavost na vode. To na rovine nevadi, ale muze byt problem v zatacce (nebo predjizdeni). Ja jezdil jen na rezanych slikach, ten vzorek na vode moc roli nehraje a bylo to v pohode celkem, akorat sem slitnul na mokry koleji, ale to sem psal, ze to byl takovej pokusek. Ono na vode na rovine se da jet i 300, na zmrzlym povrchu v -8 sem jel 280, no a 300 sem tam mel i v mensi chumelenici. To sem tam mel zanovni lepenou SC2 Supercorsu. Dobra guma, i po snehu pekne drzela.
Hele Bubraku ty chytroline,kdyz jsme tu gumu sundali tak vis co se stalo ten knot ma v te dire dva konce to vis ze jo,a taky vis ze se ta dira jeste zvetsuje aby se to tam dobre dostalo a on se normalne tim jednim koncem z te diry vyvlik a u toho druheho konce by to byla otazka casu a vis za jak dlouho by ta guma pak usla...no rekl bych ze pri tech300kmh by to trvalo 5 sekund cili 350 metru minus to nez bych to zjistil tak to bych fakt moc casu na brzdeni nemel lol lol A bylo to prosim pekne 55kilometru za 17 minut lol Jo hele ale s tou slickou myslim ze se fakt pletes se zahriva mnohem dele nez normalni guma.
jak ste tam tu buzirku dali? dali ste tam lepidlo? a bylo to to maxeuro? jak sem psal na predku sem mel 2 knoty a najel s tim 5000km bez problemu, to uz sem nemel po stranach zadnej vzorek
Bubrak ZX10R>nofear3.14: zahriva se mozna dyl, ale i studenejsi drzi lip
jak ste tam tu buzirku dali? dali ste tam lepidlo? a bylo to to maxeuro? jak sem psal na predku sem mel 2 knoty a najel s tim 5000km bez problemu, to uz sem nemel po stranach zadnej vzorek
Nevim jak se to jmenovalo proste vzal ten knot,tim sidlem ho tam narval a ja rikam diky cau a jedu,ale bud to tam blbe dal nebo nevim...ale normalne by to asi melo vydrzet rikal ze s tim lepej i auta a v pohode.dokonce bych rekl ze ja to nejlepsi varianta pro motorky na cesty malickej knot a to sidlo do V nic vic neporebujes
Bubrak ZX10R>jo knoty ja beru jako nejlepsi reseni
je to divny, kamosovi taky vypad ale nedal tam to lepidlo
Hmm tak to jestli uz jsem druhej pripad tak bych to sand jen doplnil nespravovat takhle diry primo uprostred gumy maimalne neco po srtanach kde to nedostava takovej zaber
nofear4>Bubrak ZX10R>jo knoty ja beru jako nejlepsi reseni
je to divny, kamosovi taky vypad ale nedal tam to lepidlo
Hmm tak to jestli uz jsem druhej pripad tak bych to sand jen doplnil nespravovat takhle diry primo uprostred gumy maimalne neco po srtanach kde to nedostava takovej zaber
spis tam davat to lepidlo lol ja to mam na stredu, ti to zejtra ukazu jo a chci se kouknout jak mas uchyceny to plexisklo, tak at na to nezapomenu, mi to dystak pripomen, dik
Bubrak ZX10R>nofear4>Bubrak ZX10R>jo knoty ja beru jako nejlepsi reseni
je to divny, kamosovi taky vypad ale nedal tam to lepidlo
Hmm tak to jestli uz jsem druhej pripad tak bych to sand jen doplnil nespravovat takhle diry primo uprostred gumy maimalne neco po srtanach kde to nedostava takovej zaber
spis tam davat to lepidlo lol ja to mam na stredu, ti to zejtra ukazu jo a chci se kouknout jak mas uchyceny to plexisklo, tak at na to nezapomenu, mi to dystak pripomen, dik
Ok zitra si to omrknem,plexi mam original,ale ja se potrebuju podivat jak ti drzi zadni svetlo se z te jizdy asi posralo strachy a chtelo mi zdrhnout jsem to v horicich montoval jakom bych mel nejakou starou jawu kurva,at me ta Kawa nesere nebo to pujde do vykupu lol
užovka>Jezdit na jakymkoliv slicku za mokra může jen blázen, nebo magor.
no na mokrym sliku za mokra je to labuzo... nejlepsi jsou protahly xichty borcu na R1 strojich ktery predjizdis rozdilem tridy....
ono teda pro me je mokro konecna na jakekoliv pneu.. takze pak jedu plus minus co okolni auta at tam mam pneu jakykoliv.
já mám na mysli slicky a u nás populární řezaný slicky. ale jinak beze všeho ať si jezděj na čem chtěji. asi maji pocit, že naše top statistiky úmrtnosti motorkářů je třeba dále navyšovat
ale na umrtnost to vliv nema, kdo tam ma sliky protoze to jeho styl jizdy vyzaduje, vi jak ma jet na nich na mokru atd, kdo je tam ma pro "masirku" vypleskne se dost mozna i na obycejnejch pneu...
nofear4>No pravda je ze zavodni slick se ohriva mnohem dele nez normalni cestovni guma a tudiz pri nejakem popojizdeni po meste kde si myslite ze uz nejakou dobu jedete a ze to bude teply tak vam to asi klidne ustrelit muze..
Úplně obráceně!!!Měrná hustota "Race" gumy je nižší neř "Mrdka" cestovka!!A nebudu se o tom hádat,ani diskutovat!!Prostě "vědecky" a "prakticky" ověřeno!!
nofear4>No pravda je ze zavodni slick se ohriva mnohem dele nez normalni cestovni guma a tudiz pri nejakem popojizdeni po meste kde si myslite ze uz nejakou dobu jedete a ze to bude teply tak vam to asi klidne ustrelit muze..
z jakýho důvodu by se měl slick ohřívat pomaleji než tvrdší cestovní guma?
nofear4>Ducatista>Já na slickách jezdím, ale nehrozí abych nechal mazlíka zmoknout.
Ale kdysi na Firebladu jsem zmokl fest a okolo těch 100 km/h to šlo, ale jak tu fšici píšou, kaluže jsou hnus...
Bych chtel taky jednou ziskat takovy vrely vztah k nejake motorce jako mas ty,ze bych s ni nevyjel ani v desti
na vodu snad patrej plechvoky , ne ?
Ja jsem jeste nikdy s motorkou do deste nevyjel. Jedine ,ze me nekde prekvapil.
A.F.I.>nofear4>No pravda je ze zavodni slick se ohriva mnohem dele nez normalni cestovni guma a tudiz pri nejakem popojizdeni po meste kde si myslite ze uz nejakou dobu jedete a ze to bude teply tak vam to asi klidne ustrelit muze..
z jakýho důvodu by se měl slick ohřívat pomaleji než tvrdší cestovní guma?
jiná směs
na bežný komunikaci valná vetsina motostřelců ( vecetne me - odzkouseno :o ) nedokáže gumu jízdou zahřát na požadovanou teplotu
pokud plácám tak me opravte
Fr3em4n>A.F.I.>nofear4>No pravda je ze zavodni slick se ohriva mnohem dele nez normalni cestovni guma a tudiz pri nejakem popojizdeni po meste kde si myslite ze uz nejakou dobu jedete a ze to bude teply tak vam to asi klidne ustrelit muze..
z jakýho důvodu by se měl slick ohřívat pomaleji než tvrdší cestovní guma?
jiná směs
na bežný komunikaci valná vetsina motostřelců ( vecetne me - odzkouseno :o ) nedokáže gumu jízdou zahřát na požadovanou teplotu
pokud plácám tak me opravte
Co to je požadovaná teplota??Po 5 km guma je zahřátá a můžeš na "koleno"!!Ovšem musíš "jet"!!
2LEKO>nofear4>No pravda je ze zavodni slick se ohriva mnohem dele nez normalni cestovni guma a tudiz pri nejakem popojizdeni po meste kde si myslite ze uz nejakou dobu jedete a ze to bude teply tak vam to asi klidne ustrelit muze..
Úplně obráceně!!!Měrná hustota "Race" gumy je nižší neř "Mrdka" cestovka!!A nebudu se o tom hádat,ani diskutovat!!Prostě "vědecky" a "prakticky" ověřeno!!
Hmm tak jestli je to opravdu tak tak to se hluboce omlouvam.Vetsinu nazoru co zde rikam mam jen z vlastni zkusenosti a odzkousene,ale priznavam ze v teto veci jsem tlumocil nazor ktery jsem cetl v nejakem odbornem motocyklovem casopise a uz nevim kdo to tvrdil.Ale pokusim se zjistit pravdu.Nicmene si presto myslim ze zavodni slick je takova smes ktera funguje uplne nejlip pri optimalni teplote po celem obvodu,vytvorene rychlou jizdou po zavodnim okruhu,Leko sam dobre vi ze nestaci na takove zahrati 5km cili jeden zavodni okruh(od toho mame zahrivaky)natoz pak normalni popojizdeni po meste a tim padem si presto myslim ze originalni sportovni guma bude fungovat ze zacatku pri nizsi teplote lepe.Ale nechci se hadat.
nofear4>2LEKO>nofear4>No pravda je ze zavodni slick se ohriva mnohem dele nez normalni cestovni guma a tudiz pri nejakem popojizdeni po meste kde si myslite ze uz nejakou dobu jedete a ze to bude teply tak vam to asi klidne ustrelit muze..
Úplně obráceně!!!Měrná hustota "Race" gumy je nižší neř "Mrdka" cestovka!!A nebudu se o tom hádat,ani diskutovat!!Prostě "vědecky" a "prakticky" ověřeno!!
Hmm tak jestli je to opravdu tak tak to se hluboce omlouvam.Vetsinu nazoru co zde rikam mam jen z vlastni zkusenosti a odzkousene,ale priznavam ze v teto veci jsem tlumocil nazor ktery jsem cetl v nejakem odbornem motocyklovem casopise a uz nevim kdo to tvrdil.Ale pokusim se zjistit pravdu.Nicmene si presto myslim ze zavodni slick je takova smes ktera funguje uplne nejlip pri optimalni teplote po celem obvodu,vytvorene rychlou jizdou po zavodnim okruhu,Leko sam dobre vi ze nestaci na takove zahrati 5km cili jeden zavodni okruh(od toho mame zahrivaky)natoz pak normalni popojizdeni po meste a tim padem si presto myslim ze originalni sportovni guma bude fungovat ze zacatku pri nizsi teplote lepe.Ale nechci se hadat.
Ve "Schwontzovce" tj.cca 3,5 km - je to možno mastit "na ostro"!!/bez nahříváků/Na "normál" silnici 5-6 km ostré jízdy!Mluvím o směsi SC2 a suché vozovce!
2LEKO>nofear4>2LEKO>nofear4>No pravda je ze zavodni slick se ohriva mnohem dele nez normalni cestovni guma a tudiz pri nejakem popojizdeni po meste kde si myslite ze uz nejakou dobu jedete a ze to bude teply tak vam to asi klidne ustrelit muze..
Úplně obráceně!!!Měrná hustota "Race" gumy je nižší neř "Mrdka" cestovka!!A nebudu se o tom hádat,ani diskutovat!!Prostě "vědecky" a "prakticky" ověřeno!!
Hmm tak jestli je to opravdu tak tak to se hluboce omlouvam.Vetsinu nazoru co zde rikam mam jen z vlastni zkusenosti a odzkousene,ale priznavam ze v teto veci jsem tlumocil nazor ktery jsem cetl v nejakem odbornem motocyklovem casopise a uz nevim kdo to tvrdil.Ale pokusim se zjistit pravdu.Nicmene si presto myslim ze zavodni slick je takova smes ktera funguje uplne nejlip pri optimalni teplote po celem obvodu,vytvorene rychlou jizdou po zavodnim okruhu,Leko sam dobre vi ze nestaci na takove zahrati 5km cili jeden zavodni okruh(od toho mame zahrivaky)natoz pak normalni popojizdeni po meste a tim padem si presto myslim ze originalni sportovni guma bude fungovat ze zacatku pri nizsi teplote lepe.Ale nechci se hadat.
Ve "Schwontzovce" tj.cca 3,5 km - je to možno mastit "na ostro"!!/bez nahříváků/Na "normál" silnici 5-6 km ostré jízdy!Mluvím o směsi SC2 a suché vozovce!
Tak na tohle se schvalne zeptam Foukala,Lelka,nebo Halbicha jestli by jeli prvni kolo naplno bez nahrejvaku....s tim ze je to zahraty a udrzi je to.Uvidime co reknou.
Tak na tohle se schvalne zeptam Foukala,Lelka,nebo Halbicha jestli by jeli prvni kolo naplno bez nahrejvaku....s tim ze je to zahraty a udrzi je to.Uvidime co reknou.
Když už jsi "detailista",tak na plno na "konci" prvního kola!Takovej "kokot " nejsem abych to namastil hned po výjezdu z boxu!A neptej se a vyzkoušej to!Někdo to položí a má gumy "vařící"!
Naposledy editováno 23.05.2008 10:17:47