Téma: Pri 9000 otackach cuka,skube Hayabusa 2008
20.3.2022 v 15:04


Naposledy editováno 20.03.2022 15:11:11
1 reakcí na tento příspěvek Pri 9000 otackach cuka,skube Hayabusa 2008
i na volnoběh ?
Jeste me napadlo, pricpane sitka na vstrikach?A jeste jsem s pozoroval, ze vyndam indukcni civky a na 4 valci v jedne neco rachta, klepe, ale nazda se me ze by nefungovala, kdyz to jede a je problem jen od 9000, do 9500 otacek, a to skude docela dost , pak to prezahne 9500 a leti jak urvana az do omezovace
Naposledy editováno 20.03.2022 16:41:18
Naposledy editováno 20.03.2022 16:41:18
dam tam papirak filtr a uvidim jestli se neco zmeni,je to divny,jeste jsem se s tim nesetkal,aby takhle pravidelne vzdy ve stejnych otackach skubala a to docela intenzivne,pak presahnou otacky cca 9500 a jede az do omezovace v pohode.Znamej me rikal,ze mu to delalo spatne dobijeni,neco podobneho co mam ja,ale tomu moc neverim,masina startuje a fungije v pohode,jedine ze by to ve vysokych otackach najednou vzalo proud a proto to cuka?? no nevim no :)
1 reakcí na tento příspěvek Pri 9000 otackach cuka,skube Hayabusa 2008
A klapku v sání taky ne? Nebo snímač polohy škrticích klapek nebo něco kolem toho? Indukční cívky/svíčky apod. to podle mě nebudou, spíš něco v přípravě směsi, něco tam bude špatně nastavené.
jan-kozel> Nemyslim si, ze na tak primitivnim vstrikovani muze byt neco spatne nastavene, ze to nefunguje jen 500ot uprostred spektra.
Mrca: kazdopadne to chce nejdriv odhalit, jestli je to kvuli palivu nebo kvuli tomu ze vynechava zapalovani. Co muzes udelat bez specialnich znalosti a naradi je projit bezna nastaveni podle servisniho manualu - u toho treba neco objevis. No a pak uz jsou jen dve cesty, postupne vse menit a nebo merit…
Mrca: kazdopadne to chce nejdriv odhalit, jestli je to kvuli palivu nebo kvuli tomu ze vynechava zapalovani. Co muzes udelat bez specialnich znalosti a naradi je projit bezna nastaveni podle servisniho manualu - u toho treba neco objevis. No a pak uz jsou jen dve cesty, postupne vse menit a nebo merit…
1 reakcí na tento příspěvek Pri 9000 otackach cuka,skube Hayabusa 2008
jestli je v benzín.čerpadle filtr, tak bych ho zkusil vyměnit, nebo alespoň vyčistit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pri 9000 otackach cuka,skube Hayabusa 2008
riderr3> Jen je divny, ze od 9tis uz by propoustel zase dost paliva… nebo by bylo divne kdyby busa od 9tis nahoru potrebovala mene paliva…
Jak jsem psal, v servisnim manualu jsou popsany ruzny testy - cerpadlo se testuje na tlak a na mnozstvi. To je jasnej ukazatel jestli je ok. Pokusy typu vylejt nadrz, vymontovat cerpadlo, vycistit filtr, vse slozit a zkusit, jestli je to lepsi jsou takovy trochu prukopnictvi slepych ulicek…
Mereni s lambdou by ukazalo, jestli je problem se smesi, jak psal born…
Jak jsem psal, v servisnim manualu jsou popsany ruzny testy - cerpadlo se testuje na tlak a na mnozstvi. To je jasnej ukazatel jestli je ok. Pokusy typu vylejt nadrz, vymontovat cerpadlo, vycistit filtr, vse slozit a zkusit, jestli je to lepsi jsou takovy trochu prukopnictvi slepych ulicek…
Mereni s lambdou by ukazalo, jestli je problem se smesi, jak psal born…
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pri 9000 otackach cuka,skube Hayabusa 2008
assassin> Proto si myslím, že problém je spíš v mapě. S KN a laďákem se změnily podmínky a jestli to už takhle koupil, vypadá to, že to dělá od začátku. Nevím, zda si tahle motorka dokáže udělat adaptaci mapy podle lambdy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pri 9000 otackach cuka,skube Hayabusa 2008
Borntobewild> Obavam se, ze tohle nedela zadna motorka. Jeste jsem nevidel motorku co by mela WB lambdu a podle te skokove v 9tis rpm urcite zadnou adaptaci neudela. Skokovkou jde jakztakz nastavit stechiometricka smes a to je pri akceleraci a 9t rpm urcite spatne…
Ale ani tak se mi nezda, ze pokud by byla smes tak mimo, ze to cuka, ze by to o 500otacek dal uz jelo ok.
Naposledy editováno 21.03.2022 10:49:54
Ale ani tak se mi nezda, ze pokud by byla smes tak mimo, ze to cuka, ze by to o 500otacek dal uz jelo ok.
Naposledy editováno 21.03.2022 10:49:54
assassin> Takže to vypadá, že předchozí majitel dal KN a laĎák a s mapou se nijak nesral. A to bude celej problém. Takže buď upravit mapu, nebo dát origo filtr a výfuk.
V těch 9ti by to mělo mít největší krouťák. Možná to nějak souvisí. Nižší podtlak, který tam vlivem KN je, se nejspíš projevuje nejvíc právě v těchdle otáčkách.
Naposledy editováno 21.03.2022 10:52:07
V těch 9ti by to mělo mít největší krouťák. Možná to nějak souvisí. Nižší podtlak, který tam vlivem KN je, se nejspíš projevuje nejvíc právě v těchdle otáčkách.
Naposledy editováno 21.03.2022 10:52:07
co krabka od HealTechu, kdy po její instalaci to čte jen 5-kovou otevřenou mapu na všechny kvalty, možná by to pomohlo, ale samozřejmě důležitý je nejdříve se pokusit najít příčinu proč se tak děje...
edit: písmenko
Naposledy editováno 21.03.2022 13:46:49
edit: písmenko
Naposledy editováno 21.03.2022 13:46:49
1 reakcí na tento příspěvek Pri 9000 otackach cuka,skube Hayabusa 2008
Tak mam jeden poznatek,Tak jsem byl na zmereni tlaku cerpadla,jel jsem tam porad to cukalo,zkousel jsem i na volnobeh ji vytocit do 9000 a i na volnobeh motor neselZvedli jsme nadrz,napojilo se to a tlak byl na 3,coz je super,vytocil jsem ji i na 9000 a ejhle,motor neskubal a sel krasne az k omezovaci.Tak jsme to zadelali vse zpet,nadrz se sklopila a prisroubovala a opet nastal tem problem :) Tak ze myslim ze v nadrzi je peknej humis na dne cerpadla.Rozdelam a jsem na to zvedavej _:).
1 reakcí na tento příspěvek Pri 9000 otackach cuka,skube Hayabusa 2008

Naposledy editováno 21.03.2022 21:05:00
1 reakcí na tento příspěvek Pri 9000 otackach cuka,skube Hayabusa 2008
No je to divne no,ja ho rozdelam a uvidim.Ale kontroloval jsem to kolem cerpadla,cim jinym by to bylo???Vse tam je v poradku,zvedle to jde a kdyz to dam zpet,tak ne?? Zajimave
1 reakcí na tento příspěvek Pri 9000 otackach cuka,skube Hayabusa 2008
Ja uz zkousim vse mozne,a na toto jsme dnes prisli,videl to i kolega a nic spatne kolem nevidel,hadicky,kabelaz vse oki,nikde nic ponicene
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King | CobrettiCZ | 4117 | 20.4.2025 v 23:19 CobrettiCZ |
Svolávací akce Suzuki GSX1300R (hay... Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | Registrovaný | 3 | 20.12.2024 v 13:57 Krautkopf |
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | Smrči-GSX-F | 13 | 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F |
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | anonimis | 3 | 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81 |
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 | Orgovany | 229 | 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58 |