pirelli scorpion mt90
pirelli scorpion trail ll
dunlop mutant
na prvních dvou pneu mám něco odjeto a o mutantech uvažuji. nevím, zda vyzout mitas už jako nový, nebo mu dát šanci. zajímá mě jen chování na asfaltu (svižná jízda, mt90 i trail ll sjety do kraje).
případně dojmy majitelů 1290 sas z těchto pneu
1290 jsem si koupil jako motorku na 99% silice a 1% šotoliny/lesní a polní cesty (zkrátka místo 990 adv mám dvě jiné motorky a 1290 sas bude ta silniční)
děkuju
mokrá to bude bez poriadnych štuplov lietať na všetkom. Šťastný výber, super motorka.

1 reakcí na tento příspěvek 1290 sas pneumatiky
1 reakcí na tento příspěvek 1290 sas pneumatiky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1290 sas pneumatiky
čím ti vyhovovali o něco lépe?
hlučnost je jasná, větší mezery vzorku...ale to neřeším. životnost, zvládnou-li 8 tkm svižné (občas se honím se supersporty) jízdy, také ne.
2 reakcí na tento příspěvek 1290 sas pneumatiky
Mitasky jsem nejel, ale po zkušenosti s Dunlopkama už nebudu nic pokoušet.
Ale?
Mitasky máš na motorce z výroby, tak bych jim dal šanci, tak potom sem napiš porovnaní Pirelli Scorpion Trail 2 vs Mitas Terra Force pro nás ostatní, třeba překvapí, uvidíš?
Jen pro doplnění, Pirelli údajně přestalo dělat variantu "K" (určené pro KTM) asi jako odpověď na Mitasky na modelu 2021, takže budu muset koupit variantu "D" (určené pro Ducati), dnes jsem zrovna chtěl udělat objednávku a navíc jsem našel "K" na jednom webu jen Made in China, ale já jsem měl původní Made in Germany pokud se nepletu.
1 reakcí na tento příspěvek 1290 sas pneumatiky

Z tech Mitasek budes nadsenej. A budes z nich nadsenej asi tak stejne jako z tech Pirellek. Fakt se jich neboj. To nejsou Mitas made in CR E-0neco “klouzu jak svine”



15tis jsem na nich teda nedal ani na VStrom …i kdyz asi jo, 15cca jo. Na 1290 fakt pulku, ale jako prvni prijdes o stred. I kdyz nechces. Ta motorka jede 200 na par metrech a tak lehce a nenasilne, ze si likvidujes prostred a ani to nevis

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1290 sas pneumatiky
jen jsem před lety jel pár km na motorce známého, co měl obuté tehdejší silniční mitasy a...nadšený jsem nebyl
edit: koukám na trailmax mission a jsou jen "t", čili jsou teoreticky poddimenzované (ale 90% lidí se stejně na jejich hranice nedostane)
ty mutanty poddimenzované nejsou, ale neznám nikoho s přeslitrem, kdo by je měl (na jednoválcích jsou lidi nadšení)
edit2: na stránkách pirelli jsou specifikace "k" stále v nabídce
Naposledy editováno 12.03.2022 17:44:50
no...nemohl jsem sehnat hezké sm-t a pak přišla nabídka na 1290 sas za dvojnásobek desetiletého hezkého sm-t, ten výkon asi nevyužiju

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1290 sas pneumatiky
mariano píše: dafikk> díky, trochu jsem musel pohledat, že myslíš trail ll
čím ti vyhovovali o něco lépe?
hlučnost je jasná, větší mezery vzorku...ale to neřeším. životnost, zvládnou-li 8 tkm svižné (občas se honím se supersporty) jízdy, také ne.
Trail II oproti Terra Force me pripadali na Stromovi jistejsi v naklonu. Asi slo jen o pocit,ale Terra Force me delali,ze v naklonu jakoby meli snahu podjizdet. Nevim jak to vsvetlit....neslo o podklouznuti v tom slova smyslu jako smyk,ale jako kdyz se ti posune behoun na kordu o centimetr. Treba to delaly nerovnosti na silnici,ja fakt nevim,ale Traill II me to nedelaly. Ty me zase desily na asf.hadech

1 reakcí na tento příspěvek 1290 sas pneumatiky
nevo7 píše: dafikk : Ten pocit, že Ti utekajú gumy v náklone /aj keď je sucho a 25 st. - vieš, že to má držať/ je podhustenými gumami.
To jsem si myslel take,ale gumy byly nafoukane dobre. Na aute se na tlak v gumach nepodivam jak je rok dlouhy,ale na motorce to kontroluji porad. Spatnym tlakem to zcela urcite nebylo!
mariano píše: VlČek67> mitasky jezdím v terénu, proti značce nic nemám
jen jsem před lety jel pár km na motorce známého, co měl obuté tehdejší silniční mitasy a...nadšený jsem nebyl
edit: koukám na trailmax mission a jsou jen "t", čili jsou teoreticky poddimenzované (ale 90% lidí se stejně na jejich hranice nedostane)
ty mutanty poddimenzované nejsou, ale neznám nikoho s přeslitrem, kdo by je měl (na jednoválcích jsou lidi nadšení)
edit2: na stránkách pirelli jsou specifikace "k" stále v nabídce
Jj, Dunlop Trailmax Mission jsou jen v rychlostním indexu T, tak jsem si na motorku nalepil samolepku 190km/h a dokonce i Rakousku mě policajti nechali na pokoji.
Díky za info ohledně K, našel jsem to na nějakém e-shopu, ale neověřoval jsem to, tak sorry za fake news.
selkie píše: VlČek67> Trail II jsem měl jak německý, tak čínský a žádnej rozdíl jsem nepozoroval...pořád to byla skvělá guma a kdybych teď vybíral, nemám žádnej důvod dávat něco jinýho... To, jak fungovala na vodě bylo příkladný
Díky, někde jsem našel čínské a lekl jsem se, ok nebudu se bát.
1 reakcí na tento příspěvek 1290 sas pneumatiky
1 reakcí na tento příspěvek 1290 sas pneumatiky
jinak gumy se vyrábí v sériích = gumy, co se moc neprodávají, vyrábí třeba jen dvakrát za rok půl dne...a informaci o konkrétních "podtypech" a jejich dostupnosti leckdy nedá (většinou z důvodu lenosti zjistit - ale většinou je na to jeden člověk a rozměrů, typů a podtypů jsou tisíce a dotyčný toho má na práci víc) ani zastoupení značky
Jak jsem psal, jezdil jsem je na VStromu 1000 a jezdí je kolem mě víc lidí a shodli jsme se, že TOP gumy.
Jezdil je kámoš brutálně na minulé generaci SAS, takže vím, že snesou nechutně moc. Teď přivezl novou SAS a bude jezdit ty Mitasky.
Ber můj názor tak, že jsem přezouval ke konci sezony, takže vlastně teď hodnotím s nějakým nadšením, úplně si ty pocity po té zimní pauze nesrovnáš, navíc sundaná guma už je vojetá a teď tu dávám názor na čerstvou.
Úvod máme za sebou. Nevidím jedinej důvod sundavat ty origo Mitasy, byly super. Neměl jsem jedinej problém. Přesto letošní jízdy na mě zanechaly dojem, že ty Pirellky jsou ještě lepší. Včera 16°C a gumy do hrany sjeté, při jízdě absolutní důvěra, v zatáčkách "pevné" držení stopy, musím říct, že jsem nadšenej. Spíš si zpětně říkám, jestli to včera vzhledem k počasí nebylo trochu moc, ale při jízdě jsem ten pocit neměl, vůbec jsem nejel hranu a motorce jsem věřil jako nikdy, tak jsem to tam skládal


Naposledy editováno 23.03.2022 08:54:25
Jelikož budu muset brzo přezout, tak jsem včera zrušil objednávku přední Pirelli Scorpion Trail 2 s indexem K a jinde objednal skladovou přední Pirelli Scorpion Trail 2 s indexem D, která mi dnes dorazila s DOT 0522.
1 reakcí na tento příspěvek 1290 sas pneumatiky
Má někdo zkušenost s Dunlop Mutant? 120 - R19 a 170 - R17
Jezdím 99% silnici, ale tu a tam to vezmu na polní/lesní cestu a tak... žádnej velkej off od toho nečekám... Díky za poznatky

Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KTM 1290 Adventure 2021 [1 ... 18, 19] KTM 1290 Super Adventure, KTM 1290 Super Adventure R | Metric | 541 | 25.4.2025 v 13:33 MichalDK |
Hydraulický zvedák pro KTM 1290 Sup... KTM 1290 Super Adventure | radim256 | 7 | 19.3.2025 v 19:31 pivrji |
TMPS KTM - GS KTM 1290 Super Adventure | Suzu70 | 10 | 14.3.2025 v 06:48 dakarista |
Tool box Ktm 1290 super adventure KTM 1290 Super Adventure | jirkabouda | 13 | 11.2.2025 v 19:25 vysla |
KTM voucher [1, 2] KTM 1290 Super Adventure | karl100 | 45 | 2.12.2024 v 19:04 FILODENDRON |