Jake jsou vyhody a nevyhody,jak je to s hmotnosti ramu.
Pokud nekdo zkoumal treba zda jit do starsi motorky s ocelovym ramem nebo novejsi s hlinikovym.
Jde me o prestavbu takze je to opravdu cilena otazka hlavne asi na hmotnost,pevnost.
Jasne ocel svarim doma ale musim dat pak komaxit
Hlinik zas nic nepotrebuje ale......
1 reakcí na tento příspěvek Hlinikovy ram vs ocelovy ram
Kazdy ma svoje. Na stavbu lepsi ocelovej pokud neumis svádět hlinik - zas kdybys uměl tak se takhle neptas.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlinikovy ram vs ocelovy ram
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlinikovy ram vs ocelovy ram
Gazda4 píše: assassin> Svádět hliník?
Jak rikas uz jsi tu ty, moje rad uz nejsou treba…
Gazda4 píše: assassin> Svádět hliník?
Čau, práve, že assassin sa pýtal k veci, toto ma zaujímalo tiež čo vlastne chce robiť, akú stavbu. lebo v nápise má CR 250. Tie dvojtakty to bola paráda, ale napísal to až neskôr o čo ide. No k veci. Opravoval som tie CR-ky, tak že môžem o tom písať. Píšem konkrétne o CR , tak najlepšie čo bolo bola CR s hliníkovým rámom, železný je proti hliníkovému .. hnusný..Ten rám je krásny sám osebe. najlepšie boli tie CR - ky čo mali hliníkový rám a mechanickú príveru. Ja som svojjho času našiel na inzerátoch asi pred piatimi rokmi, enduro Hondu CR 250 , hliníkový rám , mechanická prívera a malo to aj papiere a budíky smerovky všetko ako má byť na endure. Bol to dovoz z Talianska,to bola krása. No nemal som prachy a za dva dni bola fuč. No neviem pochopiť, čo chce zakladateľ témy na tomto prestavovať. Akú stavbu chce vlastne robiť. Mal napísať idem si postaviť takúto motorku a ......
1 reakcí na tento příspěvek Hlinikovy ram vs ocelovy ram
Vazil to nekdy nekdo?
1 reakcí na tento příspěvek Hlinikovy ram vs ocelovy ram
Kdyz vemu priklad dle katalogu tak cr r.95 vazi 94kg s ocel.ramem....cr r.02 vazi uz 98kg s hlinikem
Ktm treba uvadi 105kg
Ale vyznej se v tom.....proto sem chtel spis porovnani ramu.....kola a vidle sou stejny.....takze predpokladam ze rozdily budou v ramech s podsedlakama
Naposledy editováno 27.01.2022 21:20:51
Ešte mám otázku, čo to máš namiesto nádrže? Nechcem kritizovať , ale na crose, endure potrebuješ sedačku až k riadidlám, a nie tam strčiť také čudo a rovno pred vajcia. Veď si pozri tie motorky čo majú nádrž pod sedlom ako to vyzerá a podľa toho rob. síce máš inšpiráciu aj v elektromotorkách aj to už existuje.
Ale záverom ešte raz chválim a chválim.
1 reakcí na tento příspěvek Hlinikovy ram vs ocelovy ram
Jen ma pravenou predni cast ramu aby se tam vesla baterka.
Ten kastlik na baterku musel byt takovy protoze jsem zvolil deskove clanky.
Kdybych dal klasicke 21700 tak muze byt tvar libovolny.
Vyhoda je ze je muzu kdykoliv vyndat a vymenit za novejsi typ ci jinou sestavu.
Ovsem vypada to krabicovite.....
Ale teziste je pekne nizko a motorka se zda byt lehka.
Prodejni cena je 120tis
Vykon 17kw,vaha 100kg,dojezd v terenu 2 hodiny enduro jezdeni
Jako motorka super.....jen bych chtel zas udelat o chlup lepsi,pouzit jine komponenty.....samo drazsi......ale aby mela jeste vic vykonu
1 reakcí na tento příspěvek Hlinikovy ram vs ocelovy ram
Spis cele moto bez motoru,elektriky,vyfuku,chladicu a karbecu.
Protoze kdybych to skladal z dilu tak se nedoplatim a vubec by nemelo smysl neco stavet.
Standartne ma 5,5kw a max 13kw ale po pretizeni da vpoho 17kw.
Takovy motory vydrzi narazove i 30kw
Stejne tak je to i u motorek.....taky pisou max vykon co z to vymacknou.....ale kdo z nas jezdi furt na plnej plyn ? zejo.....dulezitej je kroutak a plynem se to normalne stavi na zadni
resp. to co pise Mialgros rozepsano trochu jinak, podrobneji - kdyz pojedu sprint, a nebo se budu rozjizdet proti prudke mezi - zjednodusim (to obrazne, ne protoze bych neumel radit ) na jeden kvalt, tak od rozjezdu po maximalni otacky na ten jeden kvalt, pojedu po integraci jen 1/2 uvadeneho (max) vykonu.. (vykon je nejen cislo v TP ale i fyzikalni velicina) navic benzin ma prubeh takovej, ze jedu zaroven i nejakej zlomek kroutaku.. proste strucne receno, to ze ma motorka v papirech 50kW je mi pri rozjezdu (tzn 80% enduro jezdeni) platny jak mrtvymu ksandy,.. mnohem dulezitejsi je jak je ten motor pruznej a jakej ma prubeh
u elektriky je nejvic kroutaku v nulovejch otackach (ta uplna teoreticky "spicka" byva byva omezena aby neshorel motor, takze je dejme tomu konstantni kroutak mezi nulou a nejakejma nizsima otackama - ale to neni z principu, to uz je elektronicka uprava - omezovac), takze rozjezd jako takovej je sviznejsi a zrcyhleni od zacatku vysoky, i kdyz se zda byt nominalni vykon "nizkej" ..
tzn jakykoliv pomerovani "vykonu" je tady s klasickou moto neporovnatelny
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jakou opravnou sadu na vidlice Honda CR 250 | pospa5 | 19 | 4.3.2024 v 14:39 Krautkopf |
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... | DrevoKocurik | 9 | 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein |
Poptávka GO motoru honda cr 250 Honda CR 250 | milosxxx | 5 | 27.8.2022 v 10:27 Ariete |
Má smysl kupovat starší kross motor... Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... | Olihňos | 2 | 21.6.2022 v 15:36 KAWAHAB |
Legalizace krosky [1, 2] Kawasaki KX 250, KTM 450 SX, Honda CR 250, KTM EXC 2... | topol123 | 31 | 21.11.2020 v 13:54 kerut |