FiZzeR píše: assassin> Rychle se ohřeje (třeba 1km od startu je na provozní teplotě), jedou sahary a má vyšší volnoběh.
Aha, tak to jsem nikdy nezaznamenal. Volho samo nema zadny budiky teploty atd, jelikoz si vse resi “samo”
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
zmulin píše: FiZzeR> A kontrolka dpf nesviti?
Ta když svítí tak už je to špatný
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
zmulin píše: PetrL3> Ani ne,mě se u zkrizenejch motyk rozsvítí,když jezdím dlouho krátký trasy po městě.Dam si kolečko prez dálnici třeba s tou vytocenou ctyrkou nad 3,5k a je to v poho.Hučáci co píše Fizzer tomu predchazej
Tady je to taky tak, když se rozsvítí, tak je v manuálu na 2k RPM někam na dálnici, pokud nezabere tak servis a vynucená regenerace přes diag a pokud nezabere, tak výměna za krásných 56k (škoda economy program kde to samý stálo 12k skončil nějak těsně poté, co si tím udělali medální masáž pro zvýšení odbytu ekodehtů - což jsem samozřejmě nevěděl, když jsem to kupoval, spoléhal jsem na to že kdyby průser, tak víc než dvanáct mě to stát nebude )
Snažím se pochopit jak to funguje, abych věděl co je kritický a na co se můžu s klidem vysrat, zatím mi ale přijde že celá ta píčovina je tam jen a pouze za účelem znepříjemnit život uživateli. Protože jinak nepochopim, proč se ta mrdka nevypálí když jezdim tejden po dálnici, ale začne se vypalovat až když jedu jen do krámu pro rohlíky.
Co mě trochu drásá je, že když vyprstim vejfuk, tak mám párky jak mouřenín. Není to taková ta tlustá mastná krusta jako u jedničky, spíš suchej černej prášek a jde setřít prstem, ale je tam. Když to nastartuju studený, tak to smrdí (když nastartuju jinýho dehta co má koncovky čistý, tak smrdí taky). Jinak to funguje normálně, žere to přijatelně, filtr vypaluje po cca 300-350 km (u dieselgate prej normál, jinak 500-750) - půl na půl město a dálky, vypalování trvá asi 10-15min v jakýmkoli provozu, než klesne ta teoretická hodnota (ta měřená klesne během prvních pěti minut) akorát nechápu ty hodnoty z diagnostiky - to vypalování se řídí nějakou teoretickou hodnotou těch sazí, přitom je tam i měřená hodnota, která je nižší (i do záporných čísel, proč proboha?). Má to necelých 300k, čili teoreticky (podle těch vypočtených hodnot) už by mohl být na konci životnosti, ale jezdí tam dalších dvacet těch samejch ofcí s nájezdem kolem 500, který mají furt původní funkční DPF (a taky černý vejfuky).
Najít k tomu nějaký relevantní info na webu je mission impossible, a já hrozně nemám rád když něčemu nerozumim
Naposledy editováno 25.01.2022 13:15:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Teď se mi na tom zase vysral solenoid co ovládá škrtící klapku chladiče zpetnyho vedení výf. plynů. Sporadicky netesnil -> únik vakua -> špatná regulace turba -> nouzák. Součástka za 400, hledal sem to 3 odpoledne. To si člověk rozmejsli, jestli ta nízká spotřeba za ty komplikace stojí.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Naposledy editováno 25.01.2022 13:32:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Já vzal CAT. ( Na základě informací, který sem si ověřil). Vyšlo to jako nejlevnější fungující řešení.
https://www.dpf-cat.cz/katalog
Naposledy editováno 25.01.2022 13:39:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
V nejhorším ho kuchneš a dáš do něj novej vnitřek sám. Je to obyč nerez.
Ja ten starej pak ještě prodal do výkupu za 2 litry, nemělo smysl to skladovat.
Naposledy editováno 25.01.2022 13:50:54
FiZzeR píše: PetrL3> Na ty neorigo (99% polsko JMJ a jeho přejmenovaný klony) jsem slyšel z nejednoho zdroje strašnej hejt
Na tenhle test existuje vyjadreni od JMJ.1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Jinak ve meste na tohle trpej vsechny auta, to je bohuzel jejich udel. Taky proto je pak rozdil ze nekdy odchazi pri 150 a nekde ma auto 400 a porad slape
Mestskej provoz a kratky trasy vseobecne dehtum nesedej, na to je lepsi benzin, i kdyz ten uz tyhle kundoviny ma taky ?
Naposledy editováno 26.01.2022 07:44:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Naposledy editováno 26.01.2022 08:57:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Ale prave proto me zajima jestli to nekdo tady zkousel
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
https://www.garaz.cz...source=www.seznam.cz
Prdel je, že té letošní vítězné posádce z Monte Carla bylo skoro 100 let, jel to s nějakou 51letou študačkou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
a co myslíte - dá se noční prázdnej Barrandovskej most jet přes 140, samá nerovnost v dlouhý zatáčce -?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
3 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
uplne to sem moc nepatri, ale vsichni tu jste svetaznaly, tak se rad necham poucit. :)
Klasicky se v hnusnym pocasi nudim a projizdim EU inzerci. Proc je ducati 996 o tolik levnejsi, jak 916/998?
Jako trochu to chapu, 916 je prelomova legenda a 998 posledni serie techto tvaru s vyssim vykonem, ale s 996 je neco technicky spatne, ze jsou znatelne levnejsi?
A jak je to hodne servisne/finacne narocne, kdybych si takovy kousek poridil do obyvaku a jezdil s ni cca 1500km/sezonu?
edit: Jo a Leobovi fandim, uz asi 20 let.
Naposledy editováno 30.01.2022 15:25:11