globalmoto_kveten





Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

25.1.2022 v 11:29 | Nahoru | #14671

FiZzeR píše: assassin> Rychle se ohřeje (třeba 1km od startu je na provozní teplotě), jedou sahary a má vyšší volnoběh.



Aha, tak to jsem nikdy nezaznamenal. Volho samo nema zadny budiky teploty atd, jelikoz si vse resi “samo”

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

25.1.2022 v 11:48 | Nahoru | #14672
FiZzeR> A kontrolka dpf nesviti?

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

25.1.2022 v 12:06 | Nahoru | #14673
Od Emisařů mám prý zaručený moudro: jednou za delší dobu podržet diesela při 4 tis. ot. po dobu 5-8mi minut v kuse, nejlépe si na dálnici dát třeba 4. kvalt a jedeeem...

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

25.1.2022 v 12:11 | Nahoru | #14674

zmulin píše: FiZzeR> A kontrolka dpf nesviti?



Ne

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

25.1.2022 v 12:12 | Nahoru | #14675
oxygen> Ja jezdím dalnici 3tis rpm a filtr asi ok. Regenerace jsem si nikdy nevsiml, ale muj servisak rika, ze jsou tyhle veci na mem aute v poho protoze jezdím jako kokot, ze v70 co jezdi mestskej provoz maji s timahle udelatkama problemy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

25.1.2022 v 12:22 | Nahoru | #14676

zmulin píše: FiZzeR> A kontrolka dpf nesviti?



Ta když svítí tak už je to špatný

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

25.1.2022 v 12:29 | Nahoru | #14677
PetrL3> Ani ne,mě se u zkrizenejch motyk rozsvítí,když jezdím dlouho krátký trasy po městě.Dam si kolečko prez dálnici třeba s tou vytocenou ctyrkou nad 3,5k a je to v poho.Hučáci co píše Fizzer tomu predchazej

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

25.1.2022 v 12:50 | Nahoru | #14678
zmulin> No to je právě už špatně. Netvrdím, že je to konečná.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

25.1.2022 v 13:10 | Nahoru | #14679

zmulin píše: PetrL3> Ani ne,mě se u zkrizenejch motyk rozsvítí,když jezdím dlouho krátký trasy po městě.Dam si kolečko prez dálnici třeba s tou vytocenou ctyrkou nad 3,5k a je to v poho.Hučáci co píše Fizzer tomu predchazej



Tady je to taky tak, když se rozsvítí, tak je v manuálu na 2k RPM někam na dálnici, pokud nezabere tak servis a vynucená regenerace přes diag a pokud nezabere, tak výměna za krásných 56k (škoda economy program kde to samý stálo 12k skončil nějak těsně poté, co si tím udělali medální masáž pro zvýšení odbytu ekodehtů - což jsem samozřejmě nevěděl, když jsem to kupoval, spoléhal jsem na to že kdyby průser, tak víc než dvanáct mě to stát nebude )

Snažím se pochopit jak to funguje, abych věděl co je kritický a na co se můžu s klidem vysrat, zatím mi ale přijde že celá ta píčovina je tam jen a pouze za účelem znepříjemnit život uživateli. Protože jinak nepochopim, proč se ta mrdka nevypálí když jezdim tejden po dálnici, ale začne se vypalovat až když jedu jen do krámu pro rohlíky.

Co mě trochu drásá je, že když vyprstim vejfuk, tak mám párky jak mouřenín. Není to taková ta tlustá mastná krusta jako u jedničky, spíš suchej černej prášek a jde setřít prstem, ale je tam. Když to nastartuju studený, tak to smrdí (když nastartuju jinýho dehta co má koncovky čistý, tak smrdí taky). Jinak to funguje normálně, žere to přijatelně, filtr vypaluje po cca 300-350 km (u dieselgate prej normál, jinak 500-750) - půl na půl město a dálky, vypalování trvá asi 10-15min v jakýmkoli provozu, než klesne ta teoretická hodnota (ta měřená klesne během prvních pěti minut) akorát nechápu ty hodnoty z diagnostiky - to vypalování se řídí nějakou teoretickou hodnotou těch sazí, přitom je tam i měřená hodnota, která je nižší (i do záporných čísel, proč proboha?). Má to necelých 300k, čili teoreticky (podle těch vypočtených hodnot) už by mohl být na konci životnosti, ale jezdí tam dalších dvacet těch samejch ofcí s nájezdem kolem 500, který mají furt původní funkční DPF (a taky černý vejfuky).

Najít k tomu nějaký relevantní info na webu je mission impossible, a já hrozně nemám rád když něčemu nerozumim

Naposledy editováno 25.01.2022 13:15:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

25.1.2022 v 13:21 | Nahoru | #14680
FiZzeR> já mě il dpf v 280, už taky regeneroval moc často, věděl sem, že pomalu končí. Je to neoriginalni díl, ale kvalitní, stál 11.

Teď se mi na tom zase vysral solenoid co ovládá škrtící klapku chladiče zpetnyho vedení výf. plynů. Sporadicky netesnil -> únik vakua -> špatná regulace turba -> nouzák. Součástka za 400, hledal sem to 3 odpoledne. To si člověk rozmejsli, jestli ta nízká spotřeba za ty komplikace stojí.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

25.1.2022 v 13:26 | Nahoru | #14681
PetrL3> Na ty neorigo (99% polsko JMJ a jeho přejmenovaný klony) jsem slyšel z nejednoho zdroje strašnej hejt

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

25.1.2022 v 13:31 | Nahoru | #14682
FiZzeR> Znám. Těm je třeba se vyhnout. Musí se kupovat jen ověřený věci.

Naposledy editováno 25.01.2022 13:32:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

25.1.2022 v 13:32 | Nahoru | #14683
PetrL3> A ty se poznají jak prosím? I na škoda díly kde (vědí proč) neuvádějí značku se mi z nich podařilo vyrazit, že je to taky JMJ

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

25.1.2022 v 13:36 | Nahoru | #14684
FiZzeR> Na to neznám obecnou odpověď. Je třeba se zajímat a hledat informace.

Já vzal CAT. ( Na základě informací, který sem si ověřil). Vyšlo to jako nejlevnější fungující řešení.

https://www.dpf-cat.cz/katalog

Naposledy editováno 25.01.2022 13:39:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

25.1.2022 v 13:40 | Nahoru | #14685
PetrL3> Tam na ofci nemají, nabízejí jen čištění stávajícího

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

25.1.2022 v 13:45 | Nahoru | #14686
FiZzeR> Já hledal zkušenosti pro mou motorizaci, ty budeš muset hledat a načítat pro svou.

V nejhorším ho kuchneš a dáš do něj novej vnitřek sám. Je to obyč nerez.

Ja ten starej pak ještě prodal do výkupu za 2 litry, nemělo smysl to skladovat.

Naposledy editováno 25.01.2022 13:50:54

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

25.1.2022 v 14:13 | Nahoru | #14687

FiZzeR píše: PetrL3> Na ty neorigo (99% polsko JMJ a jeho přejmenovaný klony) jsem slyšel z nejednoho zdroje strašnej hejt

Na tenhle test existuje vyjadreni od JMJ.

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

26.1.2022 v 07:44 | Nahoru | #14688
Nechte to pak nekdo chemicky vycistit, zajimalo by me jestli to vazne funguje dela se proplach nejakou chemii, ktera rozpusti to co tam zustalo, a mel by zase bejt nekde kolem 95%
Jinak ve meste na tohle trpej vsechny auta, to je bohuzel jejich udel. Taky proto je pak rozdil ze nekdy odchazi pri 150 a nekde ma auto 400 a porad slape
Mestskej provoz a kratky trasy vseobecne dehtum nesedej, na to je lepsi benzin, i kdyz ten uz tyhle kundoviny ma taky ?

Naposledy editováno 26.01.2022 07:44:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

26.1.2022 v 08:55 | Nahoru | #14689
dark-demon> To všechno je pravda, ale samotná výměna je u mýho auta taková prcačka, že vracet tam vycištenej dpf, kterej se může za rok nebo dva rozsypat úplně (mechanický vzhledem ke stáří) je z zbytečný riziko. Proto sem raději zaplatil o 6 tisíc víc a vím, že už to nebudu muset u tohoto auta řešit. (Vyčištění tenkrát stálo 5, novej stál 11, a jen geometrie je další litr, musí se dělat po zpětné montáži nápravnice, která musí kvůli dpf dolů. )

Naposledy editováno 26.01.2022 08:57:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

26.1.2022 v 13:20 | Nahoru | #14690
PetrL3> jo, kolem 5-7 litru to cisteni bejva. Pokud se za 11 da novej kterej bude fungovat, je to na zvazenou, no pokud by to melo stat 30, 40 nebo i vic.
Ale prave proto me zajima jestli to nekdo tady zkousel

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

26.1.2022 v 13:34 | Nahoru | #14691
dark-demon> nastesti mam puvodni.... tuk tuk... ty EURO 4 filtry jsou drahy jako prase...

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

26.1.2022 v 16:36 | Nahoru | #14692
Hele drifťáci, sledujete jaký mladý nemehlo aktuálně vede pořadí ms v rallye -?
Mj. od letoška tam po 35 letech zas opět jezdí bestie s cca 500ps

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

26.1.2022 v 17:45 | Nahoru | #14693
Dyť je mu teprve 47
Těch 500 PS měly ty hybridy ?

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

26.1.2022 v 18:11 | Nahoru | #14694
Jo, 500ps ale jen chvili ne?

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

26.1.2022 v 18:52 | Nahoru | #14695
Jj, mají myslím ele generovaných +130ps po dobu snad tří sec kund, pak lehce dobít a znova a dokola... A mladej je dyť je skoro o 50 let mladší jak já skoro

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

27.1.2022 v 07:39 | Nahoru | #14696
Tady něco o tom mimozemšťanovi:
https://www.garaz.cz...source=www.seznam.cz
Prdel je, že té letošní vítězné posádce z Monte Carla bylo skoro 100 let, jel to s nějakou 51letou študačkou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

29.1.2022 v 02:22 | Nahoru | #14697
P911> to je mi s např. 13ti letou školačkou skoro taky
a co myslíte - dá se noční prázdnej Barrandovskej most jet přes 140, samá nerovnost v dlouhý zatáčce -?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

29.1.2022 v 10:37 | Nahoru | #14698
oxygen> ne, nedá Tolik žádný auto nejede.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

29.1.2022 v 13:55 | Nahoru | #14699
PetrL3> toť diskutabilní, byses divil - např. naše Twingo dyž držíš vod Prahy plnej, tak na sjezdu z Vrchoviny k Brnu letí skoro až 150

3 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

30.1.2022 v 15:24 | Nahoru | #14700
Ahoj mladenci,
uplne to sem moc nepatri, ale vsichni tu jste svetaznaly, tak se rad necham poucit. :)

Klasicky se v hnusnym pocasi nudim a projizdim EU inzerci. Proc je ducati 996 o tolik levnejsi, jak 916/998?
Jako trochu to chapu, 916 je prelomova legenda a 998 posledni serie techto tvaru s vyssim vykonem, ale s 996 je neco technicky spatne, ze jsou znatelne levnejsi?

A jak je to hodne servisne/finacne narocne, kdybych si takovy kousek poridil do obyvaku a jezdil s ni cca 1500km/sezonu?

edit: Jo a Leobovi fandim, uz asi 20 let.

Naposledy editováno 30.01.2022 15:25:11
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist