1 reakcí na tento příspěvek Zvlněné kotouče..?
-tatikovi na novem aute taky "skace" pri brzdeni volant a je to tim, ze kupoval starsi litaky a zjistil az pozdeji, ze je jeden klepnuty, tudiz byl na srovnani, ale stejne to dela porad=>pekne na kkt
ernest88>naprc>v malý rychlosti(tlačení) bys slyšel jak to někde dře..
Heh, no, tak to mi to dře.. Ovšem po 5000 km je to asi blbost, co..? :o Viděl bych to spíš na špatně "odsedlou" destičku od kotouče po brždění.
pokud to dře trvale, tak destička, poku přerušovaně (v závislosti na otočení kola), tak kotouč
Miras87>Eso_Rimmer> v aute mi taky pri blrdeni lita volant:( Ale kdyz na brdu hamtnu pak este vic zas to prestane nevim zda muzou bejt kotouce po 70t km KO???zkrouceny asi jo co?:(
Krivy muzou bejt urcite, ja je treba mam krivy na svy Mazde 323f a to je 4 roky stara a ma najeto 45000.. holt nekvalitni material a v Mazde mi rekli, ze kdybych je vymenil, tak se zkrivej stejne
Naposledy editováno 21.05.2008 11:49:29
Podle slov technika v servisu - muzeme to srovnat na soustruhu, ale je docela mozny, ze se vam znovu zkrivi.. a i kdyz je date novy, tak se muze stat to samy.. To jsem abych kupoval novy kotouce, ktery se mi po 5kkm znovu zkrivi?
Pokud bys ale mel nejakou super nabidku na novy kotouce pro Mazdu 323f 2.0, 2003, tak sem s tim.
Tak takovou mašinu jsem ještě neviděl ...je k ní někde nějaké info???
Já už moc kotouče nestáčim, hlavně né duté, ventilované, ale když jsem to dělával, upínal jsem to tak, že jsem do měkkých čelistí dal vložku, dotáh, pak osoustružil čelo a centráž, předem jsem si do čela jedný pakny navrtal díru pro unášecí kolík, nasadil kotouč a zapřel o koníka ...soustružil jsem vždy oboje plochy najednou speciál přípravkem na dva nože s korigovatelnou vzdáleností
...no možná to zní složitě, ale byla to moje zkušenost, že vystředit na hodinky dl chytrý knihy a dělat každou plochu zvlášť nikdy nefungovalo...
P.S.: Moje dlouhodobá zkušenost praví, že není radno stáčet ventilované kotouče, protože pak brzo prasknou...vysvětluju si to jednak postupující korozí v chladících žebrech a následným tepelným zatížením...ale možná mě někdo opraví...