globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zvlněné kotouče..?
 
20.5.2008 v 21:11
Otázka je jasná, viz. téma. Má s tímto někdo zkušenost? Jak se to projevuje? Děkuji uctivě..

Zvlněné kotouče..?

20.5.2008 v 21:13 | Nahoru | #1
v malý rychlosti(tlačení) bys slyšel jak to někde dře..

Zvlněné kotouče..?

20.5.2008 v 21:15 | Nahoru | #2
Nevim jestli zvlněné ale nesouměrně probržděné - vibrace do řídítek při brždění ve větších rychlostech. To jsem právě řešil a vyřešil jinými kotouči. ( popř. opravou těch starých)
RRoman RSV

Zvlněné kotouče..?

20.5.2008 v 21:18 | Nahoru | #3

naprc>v malý rychlosti(tlačení) bys slyšel jak to někde dře..


Heh, no, tak to mi to dře.. Ovšem po 5000 km je to asi blbost, co..? :o Viděl bych to spíš na špatně "odsedlou" destičku od kotouče po brždění.

Zvlněné kotouče..?

20.5.2008 v 21:19 | Nahoru | #4
Víte co - řeším to teď na rodinném autě (vibrace do volantu), tudíž mě zajímaly projevy na moto..

Zvlněné kotouče..?

20.5.2008 v 21:30 | Nahoru | #5
To už nikdo nic? Třeba jakože příčiny zvlnění..? :o

Naposledy editováno 20.05.2008 21:30:50

Zvlněné kotouče..?

20.5.2008 v 21:35 | Nahoru | #6
ernest88> muze to byt nekvalitni material, ze ktereho jsou kotouce vyrobeny a intenzivnim brzdenim se material muze trosicku zkroutit, nebo kdyz je kotouc uz hodne tenky, je rozpaleny a vjedes s nim treba do louze, tak i tim prudkym ochlazenim muze dojit ke zkrouceni i kdyz nepatrnemu, ktere se pak muze projevovat tim, ze kdyz jsi rozjety a zacnes brzdit, rozklepou se riditka. (mluvim o zkrivenych kotoucich...samozrejme pricin, proc ta riditka kmitaji muze byt vic, me to jednou delalo i vadne lozisko v prednim kole...)

Zvlněné kotouče..?

20.5.2008 v 21:38 | Nahoru | #7
Eso_Rimmer> v aute mi taky pri blrdeni lita volant:( Ale kdyz na brdu hamtnu pak este vic zas to prestane nevim zda muzou bejt kotouce po 70t km KO???zkrouceny asi jo co?:(

Zvlněné kotouče..?

20.5.2008 v 21:39 | Nahoru | #8
Was is das "intenzivní brždění"?

1 reakcí na tento příspěvek Zvlněné kotouče..?

20.5.2008 v 21:42 | Nahoru | #9
Miras87> jestli ti kmita volant, je to v kotoucich. dnes uz se u sousty aut nevyplati staceni kotoucu(NESTACET na klasickem soustruhu, chce to spesl masinu, ktera se naadaptuje misto brzdice a je presne v ose), je hodne druhovyroby a i kvalitni, takze se kolikrat vyplati dat ty kotouce nove.

Zvlněné kotouče..?

20.5.2008 v 21:42 | Nahoru | #10

Miras87>Eso_Rimmer> v aute mi taky pri blrdeni lita volant:( Ale kdyz na brdu hamtnu pak este vic zas to prestane nevim zda muzou bejt kotouce po 70t km KO???zkrouceny asi jo co?:(


99% kotouce

Zvlněné kotouče..?

20.5.2008 v 21:44 | Nahoru | #11
ernest88> v zavislosti na mire zkriveni kotouce je to asi takhle... malicko zkriveny kotouc, vem poradne za brdu ve 180 a jak se rozkmitaji riditka, tak BINGO. hodne zkriveny kotouc-staci zacit NORMALNE brzdit treba v 70 a kdyz to kmita...dal uz to znas (hodnoty ber orientacne )

Zvlněné kotouče..?

20.5.2008 v 23:11 | Nahoru | #12
loziska v kole, v krku rizeni, mohla by to byt mozna i pneu, nevyvazene kolo, moznosti je vic

-tatikovi na novem aute taky "skace" pri brzdeni volant a je to tim, ze kupoval starsi litaky a zjistil az pozdeji, ze je jeden klepnuty, tudiz byl na srovnani, ale stejne to dela porad=>pekne na kkt

Zvlněné kotouče..?

21.5.2008 v 11:18 | Nahoru | #13
Stavca> ptal se na to, jak se projevuji krive kotouce, ne na to, co vsechno by to mohlo delat... a pneumatika, nevyvazenost, to vsechno se ti projevuje uz pri pouhem otaceni kola, k tomu nepotrebujes vubec brzdit...

Zvlněné kotouče..?

21.5.2008 v 11:36 | Nahoru | #14

ernest88>naprc>v malý rychlosti(tlačení) bys slyšel jak to někde dře..
Heh, no, tak to mi to dře.. Ovšem po 5000 km je to asi blbost, co..? :o Viděl bych to spíš na špatně "odsedlou" destičku od kotouče po brždění.


pokud to dře trvale, tak destička, poku přerušovaně (v závislosti na otočení kola), tak kotouč

Zvlněné kotouče..?

21.5.2008 v 11:48 | Nahoru | #15

Miras87>Eso_Rimmer> v aute mi taky pri blrdeni lita volant:( Ale kdyz na brdu hamtnu pak este vic zas to prestane nevim zda muzou bejt kotouce po 70t km KO???zkrouceny asi jo co?:(



Krivy muzou bejt urcite, ja je treba mam krivy na svy Mazde 323f a to je 4 roky stara a ma najeto 45000.. holt nekvalitni material a v Mazde mi rekli, ze kdybych je vymenil, tak se zkrivej stejne

Naposledy editováno 21.05.2008 11:49:29

Zvlněné kotouče..?

21.5.2008 v 17:20 | Nahoru | #16
Dan GPZ> montovali jsme uz stovky kusu kotoucu, jeste se nam ani jednou nestalo, ze by se zakaznik vratil kvuli tomu, ze mu "hazou"... stavalo se, ze starsi kotouce nejakou dobu po stoceni znovu zacaly hazet, ale tam je na vine uz unava materialu, tloustka kotouce atp. mozna se jim do toho "nechtelo"(jestli jsi to mel jeste v zaruce), nebo jim mohla Mazda dodavat z nejake spatne serie a on ti chtel usetrit prachy...

Zvlněné kotouče..?

21.5.2008 v 17:48 | Nahoru | #17
Eso_Rimmer> Bylo to jeste v zaruce, tak se jim do toho asi nechtelo... a ted se do toho nechce mne Je to citit jen trochu - a to jen kdyz mam pocit ze neco nedobrzdim a pak potrebuju vymenit trenky
Podle slov technika v servisu - muzeme to srovnat na soustruhu, ale je docela mozny, ze se vam znovu zkrivi.. a i kdyz je date novy, tak se muze stat to samy.. To jsem abych kupoval novy kotouce, ktery se mi po 5kkm znovu zkrivi?

Pokud bys ale mel nejakou super nabidku na novy kotouce pro Mazdu 323f 2.0, 2003, tak sem s tim.

Zvlněné kotouče..?

21.5.2008 v 18:09 | Nahoru | #18
Dan GPZ> mas to v PM

Zvlněné kotouče..?

16.1.2011 v 16:36 | Nahoru | #19
u manželky Daewoo MAtizu to samé - při brždění se rozkmitá volant - usoudil jsem na kotouče - tak jsem je objednal, no tak uvidím. Jen mě zaráží, že musím povolit tu velkou tlustou matku na poloose - tu asi nedám......

(reakce na) Zvlněné kotouče..?

16.1.2011 v 17:20 | Nahoru | #20
Eso_Rimmer>

Tak takovou mašinu jsem ještě neviděl ...je k ní někde nějaké info???

Já už moc kotouče nestáčim, hlavně né duté, ventilované, ale když jsem to dělával, upínal jsem to tak, že jsem do měkkých čelistí dal vložku, dotáh, pak osoustružil čelo a centráž, předem jsem si do čela jedný pakny navrtal díru pro unášecí kolík, nasadil kotouč a zapřel o koníka ...soustružil jsem vždy oboje plochy najednou speciál přípravkem na dva nože s korigovatelnou vzdáleností

...no možná to zní složitě, ale byla to moje zkušenost, že vystředit na hodinky dl chytrý knihy a dělat každou plochu zvlášť nikdy nefungovalo...

P.S.: Moje dlouhodobá zkušenost praví, že není radno stáčet ventilované kotouče, protože pak brzo prasknou...vysvětluju si to jednak postupující korozí v chladících žebrech a následným tepelným zatížením...ale možná mě někdo opraví...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist