https://smartcarbfuelsystems.com/product/36mm-sc2-smartcarb/
Karburátor pro MX motorky, bez trysek, sám kompenzuje teplotu i nadmořskou výšku, nic z něj neteče. A hlavně to s tím víc letí!
1 reakcí na tento příspěvek Smart Carb - někdo zná
1 reakcí na tento příspěvek Smart Carb - někdo zná
Naposledy editováno 07.12.2021 10:32:44
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smart Carb - někdo zná
kerut píše: jakoze vstrikovaci jednotka s elektronikou, vstrikem, a nejakym mini cerpadylkem v jednom, a jeste k tomu tajkhle miniaturni misto bezne membrany ? moc pekne
Nechceš si to video aspoň pustit?
1 reakcí na tento příspěvek Smart Carb - někdo zná
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smart Carb - někdo zná
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smart Carb - někdo zná
Jinak Lectrony budou/jsou? na restomodu NSR 250 , jenomže téma nějak uslo.
Naposledy editováno 07.12.2021 10:54:44
Lectrony a tenhle SmartCarb mně funkcí připomínají rejstříkové karburátory, jako je pro babetty DellOrto SHA. Ten teda hlavní trysku má, jako jakýsi limiter průtoku pro největší zatížení a otáčky, Lectron a SmartCarb to (skoro) uřídí seříznutou jehlou. U toho SHA jde palivo pro volnoběh to malou dírkou u hrany šoupátka, kde je velký podtlak a u malého 12mm karburátoru není k hladině v plovákové komoře tak velké převýšení.
U SmartCarb pomáhá při volnoběhu dostat palivo z úrovně hladiny v plovákové komoře ten vejčitý tvar difuzoru, aby nasávaný vzduch měl v zúženém průřezu vyšší rychlost. A hladina bude asi taky výš, než u normálních karburátorů. Což by ale mohlo dělat problém při větších zatíženích, že by se jehlou samotnou nedalo palivo seškrtit. Oceňuju originalitu udělat korekci bohatosti tím, že se zmenšuje tlak vzduchu nad hladinou v plovákové komoře při větším množství nasávaného vzduchu. Díky umístění to bude víc zmenšovat tlak i s větším otevřením šoupátka. Lectron naopak řeší kompenzaci bohatosti přisáváním paliva před šoupátko.
S řidším vzduchem je potřeba ještě míň paliva. Tady by stejně jako u Lectronu měla fungovat necitlivost na změnu atmosférického tlaku, resp. lineární závislost poměru vzduch / palivo daná tvarem a umístěním jehly.