kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
honzabiker píše: dewwil> chce to sledovat íbej. Občas se tam objeví 916kový showy.
jj, na ty jsem koukal, akorát nevím jestli dobře fungují Jedny jsou v merku za pár korun, akorát jsem na nich neviděl dole štelung na kompresi... Proto váhám...2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 20.11.2021 22:48:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 20.11.2021 22:54:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 20.11.2021 23:16:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: strakon> No vidíš,tak šup inzeráty.NP zatím vyhazi z Vita sedačky a jedem se ohřát na jih.Koupit,naložit,na místě zapít a cestou zpátky Peterovi hezky zazpívat,ve Strakach pro nej už musíš mít pripravenej noblesní nalozenej hermelin,pro nás soudek a pak se uvidí.Frennky přijede s Ráďou autem,takže nám bude moct NP v noci zdrhnout a druhem den nás Ráďa rozveze dom.Docela hezkej prodlouzenej víkend ne?
Nevystrilej nápady a čas na nerozhodný, pojedes tam pak pro Tuaregy sobě a mně
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jestli jsou ty vidlice nejaka vyhra si nejsem jist. Teleci vidle po uprave podle me chodi stejne nebo lip nez ty co mam na 999…
Naposledy editováno 21.11.2021 09:12:00
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: dewwil> Osa kola ma v sobe diru a je aretovana do toho vyrezu co je videt na fotkach, takze tou dirou se vzdy ke stelovani dostanes.
Jestli jsou ty vidlice nejaka vyhra si nejsem jist. Teleci vidle po uprave podle me chodi stejne nebo lip nez ty co mam na 999…
Tak uprav i ty na 999 ať choděj stejně nak na TL
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 21.11.2021 10:05:22
Tifone píše: Tak uprav i ty na 999 ať choděj stejně nak na TL
na teleti je pro upravy lepsi zaklad, staci uprava cartridge, assassin psal ze maj vetsi prumer, u 916 by se asi musel menit celej vnitrek, coz se radove prodrazi.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Anglicky podvozky jsou staveny na jejich silnice a to je zhruba asi jako nase okresky… oni tam maji takove i okruhy proto mi to sedi.
Jo a tele nikdy nebylo urceno k tomu aby bylo hezky, koupil jsem ho v 2002 jako totalku, okruhovka se spoustou aftermarket dilu. Cim min seriovych dilu tim lepe
Jeste jedna mala perlicka k ohlinsu - vychazi to ze zavodnich vidlic (nebo tomu tak kdysi davno bylo) kde se meni olej kazdejch par hodin, takze treba nikoho netrapi, ze jsou tam dily ktere nejsou eloxovane a spini. Kdyz se u takovych vidlic nekdo vykasle na servis tak po par letech vyleje cernou kasi. Ta KYB vidlice ma zase naopak vse v eloxu a i po vic jak deseti letech kdy jsem to neresil jsem z ni vylil temer cistej olej…
Naposledy editováno 21.11.2021 11:03:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: assassin> tady nelze nic než souhlasit...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: dewwil> Osa kola ma v sobe diru a je aretovana do toho vyrezu co je videt na fotkach, takze tou dirou se vzdy ke stelovani dostanes.
Jestli jsou ty vidlice nejaka vyhra si nejsem jist. Teleci vidle po uprave podle me chodi stejne nebo lip nez ty co mam na 999…
assassin píše: Tifone> Jak pisou kluci, 999 nechci upravovat, ale zachovat origo. Ja nerikam, ze je ten ohlins spatnej a taky nebude snadny ho zlepsit. Ja nemam knowhow ani vybaveni na to abych vyrobil vnitrky lepsi nez maji oni a anglani do toho kit nedelaj. Problem v italskejch vidlicich a pripadne racing tlumicich celkove, je ten, ze jsou staveny na trat - relativne rovnej povrch a velky rychlosti. Proto treba zavodni ohlins vidlice ala fgr v rukou bezneho smrtelnika funguje hur nez oem - protoze se na rychlosti na ktere je stavena a kde funguje nikdy nedostane.
Anglicky podvozky jsou staveny na jejich silnice a to je zhruba asi jako nase okresky… oni tam maji takove i okruhy proto mi to sedi.
Jo a tele nikdy nebylo urceno k tomu aby bylo hezky, koupil jsem ho v 2002 jako totalku, okruhovka se spoustou aftermarket dilu. Cim min seriovych dilu tim lepe
Jeste jedna mala perlicka k ohlinsu - vychazi to ze zavodnich vidlic (nebo tomu tak kdysi davno bylo) kde se meni olej kazdejch par hodin, takze treba nikoho netrapi, ze jsou tam dily ktere nejsou eloxovane a spini. Kdyz se u takovych vidlic nekdo vykasle na servis tak po par letech vyleje cernou kasi. Ta KYB vidlice ma zase naopak vse v eloxu a i po vic jak deseti letech kdy jsem to neresil jsem z ni vylil temer cistej olej…
Je to tak, už jsme se o tom mockrát bavili. Funguje to dobře, ale hlavně na hezkém povrchu... Servisní interval doporučuje Öhlins (inspekce a údržba): silniční použití (po 5000 km nebo jednou za rok) a u závodního každých 10 hodin. Potom mají ještě uvedeno po 2 letech nebo 20 000 km výměna oleje.
A taky souhlasím s tím, že čím méně OEM dílů, tím lépe...