9:45 je video kdy se mu kousne kardan při 90 km/hod.
Dva roky stará motorka. Tedy no potěš koště...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průšvih u kardanu BMW R1250 GS
Zdenek1976 píše: foxdive> Možná špatně pochopeno, možná špatně napsáno... Rozhodně si nemyslím, že mám nejlepší moto, jsou daleko lepší a v tom či onom GS předčí, ale v čem rozhodně ne, to je univerzálnost. Pro mě je ale GS prostě nejlepší volba pro pohodlné cestování po Evropě ve dvou s plnou bagáží s tím, že se pouštíme i mimo asfalt. Plno lidí na GS plive, ale většinou jsou to jen plané kecy. Třeba jako kury72, který má plnou hubu japonců a jejich prodejů, ale už zapomněl dodat, že v dané kategorii v Evropě GS konkurovat nemůžou. Ať mi chytrák postaví vedle GS nějakého japonce, který bude splňovat moje nároky stejně dobře jako GS...
konečně čtu Pro mě tak to má přesně být každý ma sedlat co je pro něj nejlepší1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průšvih u kardanu BMW R1250 GS
Zdenek1976 píše: foxdive> Možná špatně pochopeno, možná špatně napsáno... Rozhodně si nemyslím, že mám nejlepší moto, jsou daleko lepší a v tom či onom GS předčí, ale v čem rozhodně ne, to je univerzálnost. Pro mě je ale GS prostě nejlepší volba pro pohodlné cestování po Evropě ve dvou s plnou bagáží s tím, že se pouštíme i mimo asfalt. Plno lidí na GS plive, ale většinou jsou to jen plané kecy. Třeba jako kury72, který má plnou hubu japonců a jejich prodejů, ale už zapomněl dodat, že v dané kategorii v Evropě GS konkurovat nemůžou. Ať mi chytrák postaví vedle GS nějakého japonce, který bude splňovat moje nároky stejně dobře jako GS...
a kolik si na tom super pohodlnym GS dal na jeden zatah , kdyz je to tak supr. ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průšvih u kardanu BMW R1250 GS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průšvih u kardanu BMW R1250 GS
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průšvih u kardanu BMW R1250 GS
Na ně je konkrétní značka jako červenej hadr na bejka.
www.motorkari.cz/navstevnost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průšvih u kardanu BMW R1250 GS
A navíc tady je to naprosto mimo téma. My tady řešíme proč se stala závada na pohonu zadního kola, kde je příčina atd.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průšvih u kardanu BMW R1250 GS
Nikdo nemuze rict,ze jsem hola rit a hanim to,co nemam. Ale po druhe sezone s GSem velice vazne uvazuji o vymene za neco jineho.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průšvih u kardanu BMW R1250 GS
Zdenek1976 píše: gugo> Jen další kecal bez argumentů Proč mi tedy nevyvrátíš konkrétní věci a jen plácáš do větru? Daleko větší je sekta, do které patříš ty, sice jsi seděl jen na starém GS, ale přesně víš, že ty nové jsou předražené a stojí za hovno
ja jsem mluvil o cene ? Jaky konkretni veci ti mam vyvracet ? Tak muz zacit s pohodlim me se treba lip sedelo na velky tenerce, ikdyz to taky neni naradi pro me. A ze jsem si po letech splet starsi s novejsim modelem o sorry muzes se na tom tocit jak chces, kdyz jedes tejdne na 3-4 motorkach, tak ja nemam kapacitu na to si je vsechny pamatovat.
Zdenek1976 píše: …… sice jsi seděl jen na starém GS, ale přesně víš, že ty nové jsou předražené a stojí za hovno
Jenže v době, kdy to staré GS bylo novinka, lidé ze sekty GS tvrdili, ze to je nej motorka. Přesto i v té době si lidé spokojeně jezdili i na jiných motorkách, které jim sedli víc. Proto není důvod, aby to nyní bylo jinak.
1 reakcí na tento příspěvek Průšvih u kardanu BMW R1250 GS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průšvih u kardanu BMW R1250 GS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průšvih u kardanu BMW R1250 GS
vilemx píše: Dr.fík> No konečně někdo i s jiným názorem
Asi jako kdyz prestoupis z KSČ ke Kotlebovi
1 reakcí na tento příspěvek Průšvih u kardanu BMW R1250 GS
bezudrzbovy
vecny kardan
a ja som s motorkami s retazou nemal problem ale hned s prvou moto s kardanom ano
zlata retaz
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průšvih u kardanu BMW R1250 GS
hondaman1 píše: hlavne ze sa vseobecne hovori
bezudrzbovy
vecny kardan
a ja som s motorkami s retazou nemal problem ale hned s prvou moto s kardanom ano
zlata retaz
Já to stejný!!! Na Stromu jsm jen měnil řetezovky po 17-22000km. Koupil jsem z Německa GSo od prvního majitele v červnu. V listiopadu jsem ho dal na zimní servis (jen oleje a filtry+kontrola) Navíc jsem chtěl rozebrat,zkontrolovat a namazat tisícihran na kardanu vzadu na hrušce. A co myslíš?!? Tisícihran kousl ve rzi do sebe a nešel od sebe. Museli rozdělat celý kardan,u hrušky nahřát a zbouchat to od sebe. Takže já si také vzpomněl,jak jsem toužil po kardanu , řetěz mě "nevoněl" a teď jak na něj s láskou vzpomínám Pokud to vyměním za něco zase s řetězem,tak už půjdu cestou Scottoilu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průšvih u kardanu BMW R1250 GS
A za to může kardan nebo majitel, nebo servis kterej to má udržovat v provozuschopným stavu??.
A nic není bez udržbový.
Vlastním 3 moto s kardanem a zatím žádnej problém ťuk ťuk.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průšvih u kardanu BMW R1250 GS
kratkej01 píše: dafikk>
A za to může kardan nebo majitel, nebo servis kterej to má udržovat v provozuschopným stavu??.
A nic není bez udržbový.
Vlastním 3 moto s kardanem a zatím žádnej problém ťuk ťuk.
Co jsem vyčetl i na zahraničních fórech,tak by to mělo být v nějakém servisním úkonu jako kontrola a namazání molybdenouvou pastou právě toho tisícihranu a měl by to dělat servis. Ale prý se to z 99% nedělá a proto dochází k tomu zareznutí. Já si to právě na základě tohoto nechal zkontrolovat v servisu (jezdím do neznačkového) a přišli na to,že je to do sebe zarezlé. Beru to úplně normálně. Kupoval jsem GSo jako ojeté. Sice bych u ročníku 2017 s nájezdem 20.000km nečekal,že bude kardan zarezlý až tak,že se to musí nahřívat a sklepat to od sebe,ale stalo se a protože je to stroj z druhé ruky,tak to beru jako prostě že to vyšlo na mě. A přesně jak říkáš....Nic není bezúdržbový.... Ale je fakt,že ten kardan na to naše každoroční cestování do Řecka je opravdu super a nemusíš sebou tahat sprej s mazáním a po každém dešti na to myslet,abys namazal řetěz. Někdo si myslí,že když koupí olítanou vránu,tak mají ještě min.5 roků záruku Já to beru tak,že když je to maličkost,tak se prostě stalo a vyšlo to na mě. Když se to opraví,tak je od toho pokoj a člověka zrovna toto na cestě nikde nevyjebe Při prodeji pak mám dobrý pocit z toho,že jsem se o to staral a ten co to koupí nemusí řešit to co já. Na starém stroji je stejně spousta věcí co se může pokazit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průšvih u kardanu BMW R1250 GS
dafikk píše: ..... u ročníku 2017 s nájezdem 20.000km ... vs. ...na starém stroji je stejně spousta věcí co se může pokazit
Není to tak trochu protimluv? Zvlášť u stroje, o kterém fůra lidí mluví jako o etalonu spolehlivosti a dlouhé výdrže?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průšvih u kardanu BMW R1250 GS
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průšvih u kardanu BMW R1250 GS
MedWed píše: gugo> jo, to pošli... bez prdele, rád se něco dozvím...
Divím se, že nevíš, že starší GS (a jiné modely) měli blinkry na každé ruce. Modely kolem r. 2004. Pravej na pravé a levej na levé. Docela megakktina od BMW. Kdo na to sedl bez přípravy tak prostě blinkr nedal a čuměl po řídítkách jak jantar.
e: když se zmáčkli oba na ráz tak blikali 4 . Rušící čudl pak je na pravé ruce a musí se zmáčknout směrem nahoru. Na fotce z netu jsou oranžové. šedivý vpravo je rušící a červenej vlevo klakson
Naposledy editováno 29.10.2021 15:02:11
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hlučnost motoru BMW R 1250 GS BMW R 1250 GS | jerrygtl | 10 | 20.5.2024 v 15:11 Ravel |
transport moto Portugalsko Faro říj... BMW R 1250 GS , BMW R 1250 GS Adventure | inkvizitorr | 1 | 10.10.2023 v 00:51 Ozzy_ |
transport motorek Chorvatsko/Sardin... BMW R 1150 GS, BMW R 1200 GS, BMW R 1150 GS Adventur... | inkvizitorr | 1 | 22.4.2023 v 05:16 FJRPEPA |
únik brzdovky BMW R 1250 GS | jerrygtl | 4 | 20.4.2023 v 18:09 1979Pavel |
Daruji jeté pneu na GS LC - neaktuá... BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, BMW R 1250 G... | Rudolf | 3 | 19.4.2023 v 23:02 Rudolf |