https://www.motocicl...re-arrivo-v100-79214
Naposledy editováno 22.08.2023 15:13:58
1 reakcí na tento příspěvek Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
1 reakcí na tento příspěvek Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
1 reakcí na tento příspěvek Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
Naposledy editováno 10.09.2021 15:45:43
1 reakcí na tento příspěvek Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
No, myslím že u Guzzi se vytáhli opravdu se silnýma kartama, tady nezůstal kámen na kameni.
Nový motor s integrovanou převodovkou už nebude takový ingot jako dříve, tady půjdou kila dolů výrazně a červené pole začíná na 10.000 ot.
Rám je taky značně minimalizovaný, dlouhá kyvka je zavěšená na motoru/převodovce, styl V85TT pokračuje.
Tato kategorie sportovních cesťáků sice zatím není můj šálek čaje, ale kdo ví co bude. Bezva finta jsou třeba výsuvné křidélka kapotáže ve spojení s elektrickým plexi, to bývalo pro Guzzi typické přinášet nové originální řešení.
Určitě vznikne celá modelová řada sportovnějšího motocyklu a cestovního endura.
A jako další trumf se vytasili ještě s plánem na velkou přestavbu továrny a muzea v Mandellu , fabrika na budoucích 100 let, hotovo by mělo být do roku 2025, to zní velkolepě.
Zkušenost ale velí zůstat nohama pevně na zemi, určitě nepoběžím hned jak to půjde objednat novou V100, za posledních 20 let znamenala každá inovace od Guzzi větší či menší průser, svolávačky vypsané někdy dříve než dorazily novinky k dealerům, frustrace majitelů i prodejců. Zase mi připadá, jako by Guzzi chtěla konkurovat snad i BMW, sleduju je, fandím jim, budeme vidět (jak říkají slepí).
Naposledy editováno 11.09.2021 00:11:36
Mal som vážne obavy, ako to dopadne s dizajnom, keď to príde.
Myslím, že to Taliani zvládli výborne, ani to moc nebolelo.
Na valcoch a hlave sa zachovali chladiace rebrá a doširoka trčiace valce nemôže prekryť žiadny chladič.
Tá červená vypadá úplne super, nad moje očakávanie.
Naposledy editováno 11.09.2021 13:19:50
2 reakcí na tento příspěvek Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
Tiež si viem predstaviť iné tvary aj účel, mal som však obavy, že ten motor bude vypadať, ako ten Guzzi-experiment zo začiatku nového tisícročia (vývoj 1997-2002).
Guzzi totiž začal vyvíjať V2 vodník (typ VA 10), usporiadanie bolo cca podľa tohoto tu nového motoru, to znamená sanie zo stredu a výfuky kolmo dole...
Podľa prvých neostrých fotiek som myslel, že tam hodia ten výskumový hnusne sterilný motor.
Prototyp bol vtedy liter, ale sa chystala aj 1,2 a 1,4 litrová verzia.
Som veľmi rád, že tento nový motor vypadá inak, ten totiž pravdepodobne ostáva základom dlhé desaťročia pre rôzne nové verzie.
Táto nová Guzzina je cesťák a tvarovo priznane naväzuje na starý typ Quota 1100.
No a ten motor z prelomu tisícročia - no tak to pre Guzzi néééé ...
Naposledy editováno 12.09.2021 11:19:18
1 reakcí na tento příspěvek Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
Ale v představení zde na webu se to skoro všem evidentně líbí, tak je to asi dobře a já sem moc konzervativní.
Naposledy editováno 13.09.2021 10:11:47
oldyno píše: Me to teda vubec nenadchlo. Takovy nemastny neslany. to kdyz byla V85TT, to byla pecka. Toto je takovy, no jo no, tak mame neco novyho. Cekal jsem dizajnove trosku vic.
Jo, vidím to podobně. U tohoto u mě nepřišel potřebný "wow" efekt, tedy přesně to, co nakonec přivedlo V85TT ke mě do garáže.
Ono to nakonec nebude tak zlý.
https://www.gpone.co...uturo.html?related=1
Naposledy editováno 14.09.2021 21:40:03
https://bike-mania.c...um=sekce-z-internetu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Moto Guzzi V100 Mandello [1, 2] Moto Guzzi V100 Mandello | mireknemet | 37 | 1.12.2023 v 15:46 Kohlstein |