Naposledy editováno 30.08.2021 21:22:30
1 reakcí na tento příspěvek Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan
(s vyjimkou SeSeho, ale tam je to diagnostikovana porucha, ostatne ten vozi v topcase urcite i skladaci garaz..)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan
Naposledy editováno 30.08.2021 22:53:55
2 reakcí na tento příspěvek Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan
US .52 19%OFF | Motorcycle Portable Single Sided Paddock Stand Front And Rear Wheel Stand Support Foldable Universal Tire Repairing Tool
https://a.aliexpress.com/_mPIXHoX
Naposledy editováno 31.08.2021 06:46:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan
Komorerth píše: tiez sa mi zda divne ako sa u moto bez centralu tankuje (s tromi kuframi napr), pac s centralom prijdem, hodim na central. napohodu natankujem
Při tankování snad není nutný házet motorku na stojan??? Já tankuju vsedě, po natankování ji hodím na bočák, a jdu platit.
K tématu - bývalá moto hlavní stojan měla, dával jsem ji na něj stejně jen v zimě. Bavorák ho nemá, a vůbec mi tam nechybí.
Naposledy editováno 31.08.2021 07:46:04
Na blbým skútru mám oba stojany a používám defacto jen hlavní, já bych rozhodně preferoval motorku s oběma stojany
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan
PlusOne píše: Při tankování snad není nutný házet motorku na stojan??? Já tankuju vsedě, po natankování ji hodím na bočák, a jdu platit.
Ano, ale na nekterych benzinkach se nesmi tankovat v sede. I kdyz v praxi se to vymaha jen malokdy, me nikdo nic nerekl, ale obcas to nekdo zmini, ze na nej vybehla obsluha. Teorie je takova, ze si polejes vyfukem svody a chytne ti to mezi nohama . Coz o to, clovek to obcas nechtene trochu poleje, ale na svody se to jen tak nedostane.
1 reakcí na tento příspěvek Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan
2 reakcí na tento příspěvek Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan
Výrobce zruší samozřejmě vše co není vysloveně vyžadováno většinou zákazníků. A jak tu bylo psáno, absence hlavního stojanu znamená menší komplikace při vývoji, levnější výrobu a menší papírovou váhu.
Já osobně bych ho jednou za čas využil a chystám se na jeho výrobu. Ale nesmí to dopadnout jako v případě toho TransAlpa co jsem tu měl minulý týden. Nevím jestli to byl stojan originál,ale postavit na něj motorku bylo dost náročné i pro mě.
Z ostatniho si pak uz muzes vybrat - nizsi naklady, lehci vaha (to se jim nejak nedari a vysledkem je uplny opak), nutnost koupe dalsiho prislusenstvi, ktere stejne s sebou pak nemuzes tahat, protoze "bezudrzbovost" a taky protoze myslis ekologicky, tak si kupujes co 2 roky novy stroj na ktery v zaruce nesmis sahat a jdes do servisu kde na to stojan maji
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan
me je to osobne burt protoze neco co nema klavesnici a aspon 17 monitor je proste z principu k hovnu, na tom se da leda tak koukat na motorkare nebo seznam..
Naposledy editováno 31.08.2021 10:45:21
3 reakcí na tento příspěvek Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan
Naposledy editováno 31.08.2021 10:59:52