Naposledy editováno 07.08.2022 12:11:33
1 reakcí na tento příspěvek Svíčky NGK
2 reakcí na tento příspěvek Svíčky NGK
borcovi by som skor poradil skontrolovat tlaky a elektro (fajfky a pod). Pochopitelne je mozne, ze kupil zle sviecky, to sa moze stat. Ale iridioviek by som sa fakt nebal
1 reakcí na tento příspěvek Svíčky NGK
Ach jo...
Brisk DOR14LGS , spodní do dvojsvíček BOR12LGS.
U dvojsvíček bacha na ty hloupý boční civky a na Lambdu- není neobvyklý že nefunguje na stopro v okamžiku kdy má na volnoběh přidat benzin- klasicky to pak chcípá po odřazení dolů před křižovatkou a při volnoběhu když cukneš rychlejc s plynem tak se to zakucká, nechce hned do otáček, jednosvíce to snáší líp.
A bacha na záslepky podtlaků na hrdlech- jedna regulace na dva válce a dvě klapky a dva vstřiky...
A u tps bacha- 1150 narozdil od 1100 chce reset po přenastavení...
Jen pro úplnost, nékdy si to výboj radši zkrátí a když to vstřikuje a nespálí- vysledek je bohatej a lambda ubírá a ubír? až to z evidentních příčin zdechne...
1 reakcí na tento příspěvek Svíčky NGK
Ale to jsi věrim okouknul jako první...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčky NGK
smitth píše: Tomassino> lanka a repase rukojeti jsem dělal loni když jsem měnil jednotku ABS. Fajky mam nové. Měnil jsem s hal snímačem. Hal nastaven po moji montáži u odborníka. Sinchro umím v tom nemám problém. Repase klapek proběhla letos před dovolenou. Tak snad to TPS ale určitě jsem ho měl na 0.37 kontrola před odjezdem. Třeba jsem o to někde drbnul. Jezdím hodně. Počítám že letos dám ještě tak 5 tis km.
ještě doplním že co není vyměněné je cívka a lambda. To je snad to poslední co jsem neměnil.Pokud sis dělal repasi klapek, dá se předpokládat že viš co děláš a že jsi neotočil samotný klapky v hřidelkách, a že jsi dobře nastavil jejich horizontální a axiálni pozici vůči hřídelce která v tý klapce originál vandruje axiálně sem a tam jako závěr v kvéru a kdyz to nevezmeš v potaz- opře se klapka bočně u hřidelky o difuzor a ndovírá.
Jinými slovy že pokud budeš povolovat dorazový šrouby- budou se klapky dál zavirat pod úhel danej současnou pozicí dorazů až dokud nedosednou úplně v tělese difuzoru na těsnicí šikminu, jelikož to jsou elipsy a nemají kruhovej průřez (aby se nezakously okolo pozice 0 jako svárečská upínka)...
Při puštěným plynu (vůle na hlavnim plynovým lanku) musí obě vzdycky dosednout na dorazy a pozice vzduchovejch šroubů by měla bejt na obou stranách zhruba stejná- typicky cca 1,5- 2 od nuly, otáčky při teplým motoru cca 1100 při TPS 0,36-0,37 V, tlak benzínu rovný 3 bary, statickej předstih nastavenej na 0°, dynamicky na strobolampu při otáčkach do 1000/min by to mělo odpovidat cca 6°- tušim že ryska má nápis ZF, ale neni to třeba kontrolovat, rozsah drážek pro možný nastavení v desce hallu je asi 3°, poběží to vždycky...
Ty uvedený hodnoty jsou zlatej střed pro motory v původní konfiguraci a obyčejnej provoz,1 najdeš je skoro všude- dá se s nima ale pracovat když viš co od motoru chceš, tohle by mělo fungovat vždycky...
Dokonce ani zatvrzelí modernističtí dvanáctkáři, kteří ale netvořili výrazné procento kusů pod mýma rukama...
Jo vlastně i ty tři kostitřasy 1200C co u mě byli pochopitelně taky, má to vlastně stejnej motor.
Můj BMW1100 GS, můj BMW100GS, a dokonce i můj VW Passat 1.6, všechno mi to chodí jako hodinky na ty zatracovaný český Brisky- dokonce stejná hodnota...
Ale jen a pouze můj názor a výzkum delší nežli střednědobý o který ho mohu s klidným svědomím opřít řekl bych.
Za mě tedy do německých strojů naše protektorátní svíčky rozhodně ano, za jiný značky ani druhy motorek mluvit nemohu, neznám ani nechci...
1 reakcí na tento příspěvek Svíčky NGK
1 reakcí na tento příspěvek Svíčky NGK
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rafička na tachometru BMW R 1150 R | pidulik | 2 | 20.5.2024 v 00:23 ja1 |
Spojka BMW R 1150 R | pidulik | 1 | 19.4.2024 v 18:54 JwKS_Pavel |
odborná oprava koncového prevodu BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventur... | Destroyer | 27 | 10.12.2023 v 13:00 Tomassino |
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... | oration | 2 | 7.11.2023 v 11:25 ja1 |
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... | oration | 1 | 22.10.2023 v 21:42 Destroyer |