kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 11.07.2021 20:16:11
JollyJoker píše: tomasd.> Jj,loni tam byl Aprilia sraz a byl to road racing jak prase. Každá třetí zatáčka kolem stromu, křižovatky lehce za horizontem,samej cyklista a ty sedíš na Factorce,aby sis vyzkoušel,co to umí
Jo tak strom tam obcas nejakej je, ale na ty dalsi veci taky zalezi na lokalite, to je jak na Sumave, nekde je to bozi a nekde samej cyklofasista a les az ke krajnici
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 11.07.2021 20:38:33
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: Má někdo projeto a nějaké srovnání 2.0TDi 140kW a BiTDi 176kW ? Sežere mně to biturbo a jede jak jede těch 140kW v DSG? Většina tvrdí a i tabulkově je to podobné jako 110kW v manuálu
biturbo jezdi v kombinací za 7 -7.5... doporučuju nepoužívat "automatickej" automat, ale řadit si sám... je schopnej odřazovat do 1300rpm a to tomu motoru a zejména převodce nedělá dobře. Ve 200tkm se dělala dvojspojka. Jede to hezky, to jo... 140kW mám cca. ve Volhu a navrchu mě ten passat spráská o dost.... ale jinde než na vrchu to moc nejede... když to žďímeš, dotahuje to kvalty na 4500 a padaj na 3500-3700...pak už nejsi na 7.5...ale na 9-10l na 100km
Naposledy editováno 11.07.2021 21:06:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: Má někdo projeto a nějaké srovnání 2.0TDi 140kW a BiTDi 176kW ? Sežere mně to biturbo a jede jak jede těch 140kW v DSG? Většina tvrdí a i tabulkově je to podobné jako 110kW v manuálu
140 kW s dsg je opravdu nic moc, ani po software uprave...to uz 140 kW 2.0 tsi...ta je jinde...ale 176 kW jsme nemeli, vim ze spolehlivost muze byt vrtkava...ale rozhodne bude dynamicky jinde...140 kW kdyz uz tak s kvedlackou...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
kokonhead píše: 140 kW s dsg je opravdu nic moc, ani po software uprave...to uz 140 kW 2.0 tsi...ta je jinde...ale 176 kW jsme nemeli, vim ze spolehlivost muze byt vrtkava...ale rozhodne bude dynamicky jinde...140 kW kdyz uz tak s kvedlackou...
kokone zdar vidím že kromě hrachometu disponuješ i sazometem no víš ani jediný z mých spalovaku nepapa disel, a Italové benzínové agregáty ale kurfa umí2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ja mam 120kW a nasich 110kW b8 ve čtyřkolce a manualu jede nejspis lip.
Palomoto: Asi me nenapada duvod proc by 140kW dsg melo jet jako 110kW manual, v dsg prece neni duvod pro nejake zásadní ztráty navic proti manualu. Resp zatim vse co jsem řídil s dsg tak jelo lip nez stejnej motor v manualu (hodnoty zrychleni atd)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kubák píše: sejrac> Ani moc ne,navic mu dluzim flasku
jednu? :- Tebe mám rád, zatímNaposledy editováno 11.07.2021 22:59:14
A sic jezdim benzinem, tak jej stejne nevlastnim...:)
A co vim, tak soft v dsg...je proste utlumenej (asi to je jen u nekterych rocniku, zas tak to nemam prokoumany) a s manualem jede pocitove vic...ale kolega rozstipal 3.6 fsi a sel do tohodle ropaku...tak je beztak zaujatej...ostatne uz zas fara v 200 kw tsi...a zbytek mam z projizdek(mohl jsem projet obe varianty +- stejne rocniky) a z vyctenych testu...
Jinak jako laik by mi to bylo sumak a na pohodli bych sel do dsg...nebo lepe bi a pasik...
E: coz si trochu (vic) odporuju v predchozim prispevku...ale to je vlastne fuk...:)
E2: jsem zas mystifikoval, trochu...porovnavam 140 kw predokolku se 140 kw dsg +haldex...tam muze byt zas dalsi rozdil...a se 176 zkusenosti zadne, priste drzim papulu...:)
A ke spolehlivosti tezko rict...predokolka naprosto bez problemu...4x4 v necelych 200 tkm. praskla hlava a x dalsich veci, ostatne proto sla pryc...ja bych rekl, ze je to o ridicich...;)
E3: a vw obecne udava papirovy vykon mensi nez je real...
Naposledy editováno 11.07.2021 23:32:59
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
E: letím = co to dá
Naposledy editováno 12.07.2021 08:10:31
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto: jo u toho nizkyho je 4kolka asi k nicemu, nevim proc to udelali jako takovej brichoplaz osobne jsem se 140kW dsg nejel, ale jestli to poladili schvalne aby to nejelo mi prijde divny, uz i u tech 110kW mi prijde radicka otravna, po ékresce nestiham radit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Mezi 8-9 je to s vozejkem a motorkou na ní.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ale ten volvo motor vic zere, auto je tezsi a vozim na strese tu krabici....
Dlouhodobe nenajedu na nadrz vic nez 700km a to jsem ted po te rane zvolnil ...